Crítiques a Telecinco pel tractament morbós de l’assassinat de Marta Calvo

Telecinco ho ha tornat a fer. La cadena de Mediaset ha rebut noves crítiques per la seua manera d’informar sobre un greu succés amb morbositat i amb cert groguisme. En esta ocasió, el tema a tractar ha sigut l’assassinat de la xica valenciana Marta Calvo. 

 

El programa ‘Viva la vida’ convidava al psiquiatre forense Leopoldo Monasterio per a parlar del crim. En un debat amb els col·laboradors d’Emma García, s’analitzava amb tot tipo de detalls com trossejar un cos. 

 

«Amb una serra normal que venen en una ferreteria i un poc de paciència és relativament fàcil», deia l’expert. Monasterio arribava a afirmar també que «ha de ser una minuciosa faena de neteja». Un dels col·laboradors li preguntava al respecte: «És possible netejar sense deixar rastre?» i la resposta era: «Si es trosseja el cos i es trau en bosses de brossa i es tira molta, molta, aigua». 

 

Indignació en les xarxes

Com era d’esperar, són molts els espectadors que han lamentat l’escena que es va poder vore este dissabte de vesprada. Qualificaven de «vergonyós» que es donaren instruccions, no només per a trossejar un cos, sinó per a fer-ho amb èxit. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.