15.6 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Crítiques a Telecinco pel tractament morbós de l’assassinat de Marta Calvo

Telecinco ho ha tornat a fer. La cadena de Mediaset ha rebut noves crítiques per la seua manera d’informar sobre un greu succés amb morbositat i amb cert groguisme. En esta ocasió, el tema a tractar ha sigut l’assassinat de la xica valenciana Marta Calvo. 

 

El programa ‘Viva la vida’ convidava al psiquiatre forense Leopoldo Monasterio per a parlar del crim. En un debat amb els col·laboradors d’Emma García, s’analitzava amb tot tipo de detalls com trossejar un cos. 

 

«Amb una serra normal que venen en una ferreteria i un poc de paciència és relativament fàcil», deia l’expert. Monasterio arribava a afirmar també que «ha de ser una minuciosa faena de neteja». Un dels col·laboradors li preguntava al respecte: «És possible netejar sense deixar rastre?» i la resposta era: «Si es trosseja el cos i es trau en bosses de brossa i es tira molta, molta, aigua». 

 

Indignació en les xarxes

Com era d’esperar, són molts els espectadors que han lamentat l’escena que es va poder vore este dissabte de vesprada. Qualificaven de «vergonyós» que es donaren instruccions, no només per a trossejar un cos, sinó per a fer-ho amb èxit. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.