Crítiques a Telecinco pel tractament morbós de l’assassinat de Marta Calvo

Telecinco ho ha tornat a fer. La cadena de Mediaset ha rebut noves crítiques per la seua manera d’informar sobre un greu succés amb morbositat i amb cert groguisme. En esta ocasió, el tema a tractar ha sigut l’assassinat de la xica valenciana Marta Calvo. 

 

El programa ‘Viva la vida’ convidava al psiquiatre forense Leopoldo Monasterio per a parlar del crim. En un debat amb els col·laboradors d’Emma García, s’analitzava amb tot tipo de detalls com trossejar un cos. 

 

«Amb una serra normal que venen en una ferreteria i un poc de paciència és relativament fàcil», deia l’expert. Monasterio arribava a afirmar també que «ha de ser una minuciosa faena de neteja». Un dels col·laboradors li preguntava al respecte: «És possible netejar sense deixar rastre?» i la resposta era: «Si es trosseja el cos i es trau en bosses de brossa i es tira molta, molta, aigua». 

 

Indignació en les xarxes

Com era d’esperar, són molts els espectadors que han lamentat l’escena que es va poder vore este dissabte de vesprada. Qualificaven de «vergonyós» que es donaren instruccions, no només per a trossejar un cos, sinó per a fer-ho amb èxit. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.