Crítiques a Telecinco pel tractament morbós de l’assassinat de Marta Calvo

Telecinco ho ha tornat a fer. La cadena de Mediaset ha rebut noves crítiques per la seua manera d’informar sobre un greu succés amb morbositat i amb cert groguisme. En esta ocasió, el tema a tractar ha sigut l’assassinat de la xica valenciana Marta Calvo. 

 

El programa ‘Viva la vida’ convidava al psiquiatre forense Leopoldo Monasterio per a parlar del crim. En un debat amb els col·laboradors d’Emma García, s’analitzava amb tot tipo de detalls com trossejar un cos. 

 

«Amb una serra normal que venen en una ferreteria i un poc de paciència és relativament fàcil», deia l’expert. Monasterio arribava a afirmar també que «ha de ser una minuciosa faena de neteja». Un dels col·laboradors li preguntava al respecte: «És possible netejar sense deixar rastre?» i la resposta era: «Si es trosseja el cos i es trau en bosses de brossa i es tira molta, molta, aigua». 

 

Indignació en les xarxes

Com era d’esperar, són molts els espectadors que han lamentat l’escena que es va poder vore este dissabte de vesprada. Qualificaven de «vergonyós» que es donaren instruccions, no només per a trossejar un cos, sinó per a fer-ho amb èxit. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.