Hugo Molina, el xiquet de només 2 anys que ha captivat el jurat de ‘Got Talent’

Hugo Molina a 'Got Talent'

Hugo Molina va estar acompanyat en tot moment per son pare | Twitter

 

Quan el talent és innat, poques paraules calen. I això és el que va passar amb Hugo Molina, el concursant més menut de ‘Got Talent’, que va sorprendre al jurat amb la seua actuació.

 

El programa de Telecinco va conseguir seleccionar a un xiquet de només dos anys que toca el tambor d’una forma especialment bona per a l’edat que té. Hugo, que va eixir a l’escenari acompanyat pels seus pares, va interpretar una marxa de Setmana Santa i no va necessitar massa minuts més per a convéncer al jurat i al públic en general.

 

La valoració de Risto Mejide i el pas a la següent fase

Risto Mejide, sense dubte una de les peces més crítiques del jurat, es va quedar impressionat per l’actitud del menut i li va dir que: «Has seguit el ritme tot el temps. Això demostra que el talent és innat». Lluny de quedar-se avergonyit i callar, Hugo no va dubtar en respondre-li: «Jo toque bé el tambor».

 

La veritat és que no hi ha dubte que el menut té talent i, per eixe motiu, va conseguir les valoracions afirmatives de tots els membres del jurat compost per Risto, Edurne, Paz Padilla i Dani Martínez. Això no obstant, no va conseguir el botó d’or i haurà de tornar a demostrar el que val en la següent fase del programa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.