Risto Mejide carrega contra els seus companys de Mediaset

Risto Mejide, molt enfadat per l'escasa repercusió del seu 'Informe TEM: Las cloacas del Estado'

Risto Mejide, molt enfadat per l’escassa repercussió del seu ‘Informe TEM: Las cloacas del Estado’ | CUATRO

 

Risto Mejide està indignat. Després de l’emissió del seu programa ‘Informe TEM: Las cloacas del periodismo’ que va ser emés diumenge de nit, el presentador considera que els seus companys de Mediaset no li han fet costat ni li han proporcionat l’atenció merescuda al programa.

 

Este passat dilluns, Risto arrencava el programa visiblement enfadat, després que periodistes com Eduardo Inda o Alfonso Rojo s’hagen girat contra ell en aparéixer en el citat informe a on es revelaven pràctiques brutes del sector periodístic i d’alguns periodistes en concret. A causa d’això, periodistes com Eduardo Inda, propietari d’OKdiario, han decidit prendre represàlies i traure notícies falses contra el presentador: «Hui OKDiario ha tret que jo havia contractat un detectiu per a pegar-li l’hòstia definitiva a Inda», explicava Mejide.

 

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de 'Todo es mentira'

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El mitjà en qüestió hauria intentat fer-li una trampa a Risto però com que no li va eixir bé l’estratègia, haurien agarrat unes gravacions manipulant-les, mentres el programa de Risto es limitava a desmuntar la farsa. En eixe sentit, el presentador enviava un missatge als seus companys de Mediaset: «Em pareix una vergonya que 48 hores després de l’informe TEM, després de ser assetjat per companys d’Eduardo Inda, d’haver sigut insultat per Alfonso Rojo, i que se m’haja difamat d’esta manera, ni una sola veu de Mediaset –ni una– ens haja mostrat el mínim suport. Estem a soles en açò. Això va per a tots», va exclamar Risto visiblement molest.

 

La cosa no es va quedar ací, perquè quan va connectar amb la seua companya Carme Chaparro per a donar-li pas al seu programa, li va deixar anar una bona indirecta. En avançar la presentadora els continguts dels que parlarien a continuació en el seu programa, Risto Mejide es va despedir d’ella reprotxant-li: «Vaja, i jo que tenia l’esperança que parlàreu de l’informe TEM».

 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.