Risto Mejide carrega contra els seus companys de Mediaset

Risto Mejide, molt enfadat per l'escasa repercusió del seu 'Informe TEM: Las cloacas del Estado'

Risto Mejide, molt enfadat per l’escassa repercussió del seu ‘Informe TEM: Las cloacas del Estado’ | CUATRO

 

Risto Mejide està indignat. Després de l’emissió del seu programa ‘Informe TEM: Las cloacas del periodismo’ que va ser emés diumenge de nit, el presentador considera que els seus companys de Mediaset no li han fet costat ni li han proporcionat l’atenció merescuda al programa.

 

Este passat dilluns, Risto arrencava el programa visiblement enfadat, després que periodistes com Eduardo Inda o Alfonso Rojo s’hagen girat contra ell en aparéixer en el citat informe a on es revelaven pràctiques brutes del sector periodístic i d’alguns periodistes en concret. A causa d’això, periodistes com Eduardo Inda, propietari d’OKdiario, han decidit prendre represàlies i traure notícies falses contra el presentador: «Hui OKDiario ha tret que jo havia contractat un detectiu per a pegar-li l’hòstia definitiva a Inda», explicava Mejide.

 

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de 'Todo es mentira'

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El mitjà en qüestió hauria intentat fer-li una trampa a Risto però com que no li va eixir bé l’estratègia, haurien agarrat unes gravacions manipulant-les, mentres el programa de Risto es limitava a desmuntar la farsa. En eixe sentit, el presentador enviava un missatge als seus companys de Mediaset: «Em pareix una vergonya que 48 hores després de l’informe TEM, després de ser assetjat per companys d’Eduardo Inda, d’haver sigut insultat per Alfonso Rojo, i que se m’haja difamat d’esta manera, ni una sola veu de Mediaset –ni una– ens haja mostrat el mínim suport. Estem a soles en açò. Això va per a tots», va exclamar Risto visiblement molest.

 

La cosa no es va quedar ací, perquè quan va connectar amb la seua companya Carme Chaparro per a donar-li pas al seu programa, li va deixar anar una bona indirecta. En avançar la presentadora els continguts dels que parlarien a continuació en el seu programa, Risto Mejide es va despedir d’ella reprotxant-li: «Vaja, i jo que tenia l’esperança que parlàreu de l’informe TEM».

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.