17.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Risto Mejide carrega contra els seus companys de Mediaset

Risto Mejide, molt enfadat per l'escasa repercusió del seu 'Informe TEM: Las cloacas del Estado'

Risto Mejide, molt enfadat per l’escassa repercussió del seu ‘Informe TEM: Las cloacas del Estado’ | CUATRO

 

Risto Mejide està indignat. Després de l’emissió del seu programa ‘Informe TEM: Las cloacas del periodismo’ que va ser emés diumenge de nit, el presentador considera que els seus companys de Mediaset no li han fet costat ni li han proporcionat l’atenció merescuda al programa.

 

Este passat dilluns, Risto arrencava el programa visiblement enfadat, després que periodistes com Eduardo Inda o Alfonso Rojo s’hagen girat contra ell en aparéixer en el citat informe a on es revelaven pràctiques brutes del sector periodístic i d’alguns periodistes en concret. A causa d’això, periodistes com Eduardo Inda, propietari d’OKdiario, han decidit prendre represàlies i traure notícies falses contra el presentador: «Hui OKDiario ha tret que jo havia contractat un detectiu per a pegar-li l’hòstia definitiva a Inda», explicava Mejide.

 

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de 'Todo es mentira'

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El mitjà en qüestió hauria intentat fer-li una trampa a Risto però com que no li va eixir bé l’estratègia, haurien agarrat unes gravacions manipulant-les, mentres el programa de Risto es limitava a desmuntar la farsa. En eixe sentit, el presentador enviava un missatge als seus companys de Mediaset: «Em pareix una vergonya que 48 hores després de l’informe TEM, després de ser assetjat per companys d’Eduardo Inda, d’haver sigut insultat per Alfonso Rojo, i que se m’haja difamat d’esta manera, ni una sola veu de Mediaset –ni una– ens haja mostrat el mínim suport. Estem a soles en açò. Això va per a tots», va exclamar Risto visiblement molest.

 

La cosa no es va quedar ací, perquè quan va connectar amb la seua companya Carme Chaparro per a donar-li pas al seu programa, li va deixar anar una bona indirecta. En avançar la presentadora els continguts dels que parlarien a continuació en el seu programa, Risto Mejide es va despedir d’ella reprotxant-li: «Vaja, i jo que tenia l’esperança que parlàreu de l’informe TEM».

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.