11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Risto Mejide carrega contra els seus companys de Mediaset

Risto Mejide, molt enfadat per l'escasa repercusió del seu 'Informe TEM: Las cloacas del Estado'

Risto Mejide, molt enfadat per l’escassa repercussió del seu ‘Informe TEM: Las cloacas del Estado’ | CUATRO

 

Risto Mejide està indignat. Després de l’emissió del seu programa ‘Informe TEM: Las cloacas del periodismo’ que va ser emés diumenge de nit, el presentador considera que els seus companys de Mediaset no li han fet costat ni li han proporcionat l’atenció merescuda al programa.

 

Este passat dilluns, Risto arrencava el programa visiblement enfadat, després que periodistes com Eduardo Inda o Alfonso Rojo s’hagen girat contra ell en aparéixer en el citat informe a on es revelaven pràctiques brutes del sector periodístic i d’alguns periodistes en concret. A causa d’això, periodistes com Eduardo Inda, propietari d’OKdiario, han decidit prendre represàlies i traure notícies falses contra el presentador: «Hui OKDiario ha tret que jo havia contractat un detectiu per a pegar-li l’hòstia definitiva a Inda», explicava Mejide.

 

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de 'Todo es mentira'

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El mitjà en qüestió hauria intentat fer-li una trampa a Risto però com que no li va eixir bé l’estratègia, haurien agarrat unes gravacions manipulant-les, mentres el programa de Risto es limitava a desmuntar la farsa. En eixe sentit, el presentador enviava un missatge als seus companys de Mediaset: «Em pareix una vergonya que 48 hores després de l’informe TEM, després de ser assetjat per companys d’Eduardo Inda, d’haver sigut insultat per Alfonso Rojo, i que se m’haja difamat d’esta manera, ni una sola veu de Mediaset –ni una– ens haja mostrat el mínim suport. Estem a soles en açò. Això va per a tots», va exclamar Risto visiblement molest.

 

La cosa no es va quedar ací, perquè quan va connectar amb la seua companya Carme Chaparro per a donar-li pas al seu programa, li va deixar anar una bona indirecta. En avançar la presentadora els continguts dels que parlarien a continuació en el seu programa, Risto Mejide es va despedir d’ella reprotxant-li: «Vaja, i jo que tenia l’esperança que parlàreu de l’informe TEM».

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.