27.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Risto Mejide carrega contra els seus companys de Mediaset

Risto Mejide, molt enfadat per l'escasa repercusió del seu 'Informe TEM: Las cloacas del Estado'

Risto Mejide, molt enfadat per l’escassa repercussió del seu ‘Informe TEM: Las cloacas del Estado’ | CUATRO

 

Risto Mejide està indignat. Després de l’emissió del seu programa ‘Informe TEM: Las cloacas del periodismo’ que va ser emés diumenge de nit, el presentador considera que els seus companys de Mediaset no li han fet costat ni li han proporcionat l’atenció merescuda al programa.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Este passat dilluns, Risto arrencava el programa visiblement enfadat, després que periodistes com Eduardo Inda o Alfonso Rojo s’hagen girat contra ell en aparéixer en el citat informe a on es revelaven pràctiques brutes del sector periodístic i d’alguns periodistes en concret. A causa d’això, periodistes com Eduardo Inda, propietari d’OKdiario, han decidit prendre represàlies i traure notícies falses contra el presentador: «Hui OKDiario ha tret que jo havia contractat un detectiu per a pegar-li l’hòstia definitiva a Inda», explicava Mejide.

 

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de 'Todo es mentira'

Risto Mejide amb els seus col·laboradors de ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El mitjà en qüestió hauria intentat fer-li una trampa a Risto però com que no li va eixir bé l’estratègia, haurien agarrat unes gravacions manipulant-les, mentres el programa de Risto es limitava a desmuntar la farsa. En eixe sentit, el presentador enviava un missatge als seus companys de Mediaset: «Em pareix una vergonya que 48 hores després de l’informe TEM, després de ser assetjat per companys d’Eduardo Inda, d’haver sigut insultat per Alfonso Rojo, i que se m’haja difamat d’esta manera, ni una sola veu de Mediaset –ni una– ens haja mostrat el mínim suport. Estem a soles en açò. Això va per a tots», va exclamar Risto visiblement molest.

 

La cosa no es va quedar ací, perquè quan va connectar amb la seua companya Carme Chaparro per a donar-li pas al seu programa, li va deixar anar una bona indirecta. En avançar la presentadora els continguts dels que parlarien a continuació en el seu programa, Risto Mejide es va despedir d’ella reprotxant-li: «Vaja, i jo que tenia l’esperança que parlàreu de l’informe TEM».

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.