Risto Mejide contra la PAH: «Li ho fan a la meua dona i els rebente»

Risto Mejide a 'Todo es mentira'

Risto Mejide en ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El programa ‘Todo es mentira’ amb Risto al capdavant, es fea eco fa uns dies de l’assetjament que va patir Begoña Villacís, política de Ciutadans i embarassada de 9 mesos, durant la celebració de les festes de San Isidro.

 

El programa de ‘Cuatro’ va fer públiques unes imàtgens a on es veia a Begoña Villacís sent increpada, insultada i assetjada per un grup de manifestants de la ‘Plataforma d’Afectats per la Hipoteca’, dos dies abans que parira.

 

Risto es mostra molt clar al respecte

Davant de les imàtgens, Antonio Naranjo va voler donar la seua opinió sobre el que acabaven de visualitzar: «Això no és importunar, això és agredir per una multitud d’impresentables. No he escoltat una condemna de Carmena, que és la responsable de la vivenda social en Madrid.

 

Si no es condemna, estem avalant que hui li passe a una persona i demà a una altra, tot i que sempre solen ser les mateixes (…) Tu que seràs pare, imagina’t que a la teua dona, per qualsevol raó, fins i tot pel teu treball, li fan això». Risto no va dubtar ni un moment en contestar: «Molt senzill. Jo vaig i els rebente».

 

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH | Antena 3

 

La PAH, per la seua banda, s’ha vullgut defendre mitjançant una connexió per part d’Alejandra Jacinto Uranga amb el programa de Risto en directe, i ha argumentat: «També s’expulsen de les seues cases a dones embarassades de forma violenta», assegurant que el tracte que fa la premsa d’estos successos és desigual i que existix un doble raser.

 

A més a més, ha aprofitat la seua intervenció per a exigir una llei de la vivenda digna per a la Comunitat de Madrid. Tot i això, Risto Mejide ha vullgut deixar la militant en evidència, preguntant-li a on estaven les seues protestes quan Manuela Carmena va permetre 13.000 desallotjaments durant els seus 4 anys en el poder, a la qual cosa, Alejandra Jacinto no va saber respondre.

Últimes notícies

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.