Risto Mejide contra la PAH: «Li ho fan a la meua dona i els rebente»

Risto Mejide a 'Todo es mentira'

Risto Mejide en ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El programa ‘Todo es mentira’ amb Risto al capdavant, es fea eco fa uns dies de l’assetjament que va patir Begoña Villacís, política de Ciutadans i embarassada de 9 mesos, durant la celebració de les festes de San Isidro.

 

El programa de ‘Cuatro’ va fer públiques unes imàtgens a on es veia a Begoña Villacís sent increpada, insultada i assetjada per un grup de manifestants de la ‘Plataforma d’Afectats per la Hipoteca’, dos dies abans que parira.

 

Risto es mostra molt clar al respecte

Davant de les imàtgens, Antonio Naranjo va voler donar la seua opinió sobre el que acabaven de visualitzar: «Això no és importunar, això és agredir per una multitud d’impresentables. No he escoltat una condemna de Carmena, que és la responsable de la vivenda social en Madrid.

 

Si no es condemna, estem avalant que hui li passe a una persona i demà a una altra, tot i que sempre solen ser les mateixes (…) Tu que seràs pare, imagina’t que a la teua dona, per qualsevol raó, fins i tot pel teu treball, li fan això». Risto no va dubtar ni un moment en contestar: «Molt senzill. Jo vaig i els rebente».

 

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH | Antena 3

 

La PAH, per la seua banda, s’ha vullgut defendre mitjançant una connexió per part d’Alejandra Jacinto Uranga amb el programa de Risto en directe, i ha argumentat: «També s’expulsen de les seues cases a dones embarassades de forma violenta», assegurant que el tracte que fa la premsa d’estos successos és desigual i que existix un doble raser.

 

A més a més, ha aprofitat la seua intervenció per a exigir una llei de la vivenda digna per a la Comunitat de Madrid. Tot i això, Risto Mejide ha vullgut deixar la militant en evidència, preguntant-li a on estaven les seues protestes quan Manuela Carmena va permetre 13.000 desallotjaments durant els seus 4 anys en el poder, a la qual cosa, Alejandra Jacinto no va saber respondre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.