Risto Mejide contra la PAH: «Li ho fan a la meua dona i els rebente»

Risto Mejide a 'Todo es mentira'

Risto Mejide en ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El programa ‘Todo es mentira’ amb Risto al capdavant, es fea eco fa uns dies de l’assetjament que va patir Begoña Villacís, política de Ciutadans i embarassada de 9 mesos, durant la celebració de les festes de San Isidro.

 

El programa de ‘Cuatro’ va fer públiques unes imàtgens a on es veia a Begoña Villacís sent increpada, insultada i assetjada per un grup de manifestants de la ‘Plataforma d’Afectats per la Hipoteca’, dos dies abans que parira.

 

Risto es mostra molt clar al respecte

Davant de les imàtgens, Antonio Naranjo va voler donar la seua opinió sobre el que acabaven de visualitzar: «Això no és importunar, això és agredir per una multitud d’impresentables. No he escoltat una condemna de Carmena, que és la responsable de la vivenda social en Madrid.

 

Si no es condemna, estem avalant que hui li passe a una persona i demà a una altra, tot i que sempre solen ser les mateixes (…) Tu que seràs pare, imagina’t que a la teua dona, per qualsevol raó, fins i tot pel teu treball, li fan això». Risto no va dubtar ni un moment en contestar: «Molt senzill. Jo vaig i els rebente».

 

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH | Antena 3

 

La PAH, per la seua banda, s’ha vullgut defendre mitjançant una connexió per part d’Alejandra Jacinto Uranga amb el programa de Risto en directe, i ha argumentat: «També s’expulsen de les seues cases a dones embarassades de forma violenta», assegurant que el tracte que fa la premsa d’estos successos és desigual i que existix un doble raser.

 

A més a més, ha aprofitat la seua intervenció per a exigir una llei de la vivenda digna per a la Comunitat de Madrid. Tot i això, Risto Mejide ha vullgut deixar la militant en evidència, preguntant-li a on estaven les seues protestes quan Manuela Carmena va permetre 13.000 desallotjaments durant els seus 4 anys en el poder, a la qual cosa, Alejandra Jacinto no va saber respondre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.