Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 8 setembre, 2025

Risto Mejide contra la PAH: «Li ho fan a la meua dona i els rebente»

Risto Mejide a 'Todo es mentira'

Risto Mejide en ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El programa ‘Todo es mentira’ amb Risto al capdavant, es fea eco fa uns dies de l’assetjament que va patir Begoña Villacís, política de Ciutadans i embarassada de 9 mesos, durant la celebració de les festes de San Isidro.

 

El programa de ‘Cuatro’ va fer públiques unes imàtgens a on es veia a Begoña Villacís sent increpada, insultada i assetjada per un grup de manifestants de la ‘Plataforma d’Afectats per la Hipoteca’, dos dies abans que parira.

 

Risto es mostra molt clar al respecte

Davant de les imàtgens, Antonio Naranjo va voler donar la seua opinió sobre el que acabaven de visualitzar: «Això no és importunar, això és agredir per una multitud d’impresentables. No he escoltat una condemna de Carmena, que és la responsable de la vivenda social en Madrid.

 

Si no es condemna, estem avalant que hui li passe a una persona i demà a una altra, tot i que sempre solen ser les mateixes (…) Tu que seràs pare, imagina’t que a la teua dona, per qualsevol raó, fins i tot pel teu treball, li fan això». Risto no va dubtar ni un moment en contestar: «Molt senzill. Jo vaig i els rebente».

 

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH | Antena 3

 

La PAH, per la seua banda, s’ha vullgut defendre mitjançant una connexió per part d’Alejandra Jacinto Uranga amb el programa de Risto en directe, i ha argumentat: «També s’expulsen de les seues cases a dones embarassades de forma violenta», assegurant que el tracte que fa la premsa d’estos successos és desigual i que existix un doble raser.

 

A més a més, ha aprofitat la seua intervenció per a exigir una llei de la vivenda digna per a la Comunitat de Madrid. Tot i això, Risto Mejide ha vullgut deixar la militant en evidència, preguntant-li a on estaven les seues protestes quan Manuela Carmena va permetre 13.000 desallotjaments durant els seus 4 anys en el poder, a la qual cosa, Alejandra Jacinto no va saber respondre.

Últimes notícies

Emergències demana maxima prudència davant l’alerta taronja que es manté fins a la manana

La Generalitat manté l'alerta taronja per pluges i tempestes en Castellon, interior sud de València i Alacant fins a la manana. S'activa el Pla Especial d'Inundacions i es reforça el seguiment per possibles ruixats molt intensos però de curta duracion.

Pluges i vent activen 18 intervencions de bombers a Alacant i forcen suspensions en diversos municipis

El Consorci Provincial de Bombers manté 18 intervencions obertes pel temporal, amb la majoria d'incidències a la Vega Baixa. Alacant, Elx, El Campello i Cox suspenen les classes per prevenció.

El vent provoca la caiguda d’un arbre sobre un autobús escolar a Alzira, sense ferits

Ratxes de vent a la província de València han generat múltiples incidències des de les 17.00. A Alzira, un arbre va caure sobre un autobús escolar sense causar ferits.

La FFCV reobrirà el dimecres el camp de Benetússer, un dels més danyats per la dana

La FFCV reobri este dimecres el Camp Municipal de Benetússer amb un acte a les 18.00 després d'una inversió de 335.000 euros i reconeixements dins del Pla DANA.

Emergències activa la Situació 1 del Pla Especial d’Inundacions en tota la Comunitat Valenciana

La Generalitat activa la Situació 1 del Pla Especial d'Inundacions davant pluges i tempestes. Aemet preveu fins a 60 l/m² en una hora i graníssol gran.

Aemet manté l’avís taronja per pluges intenses en el nord de Castelló

Aemet manté l'avís taronja per pluges amb fins a 60 l/m² en una hora en el nord de Castelló i estén els avisos al sud de València i Alacant el dimarts.

La Guàrdia Civil obri diligències per l’altercat a Moncada amb un regidor

La Guàrdia Civil investiga possibles desordes públics ocorreguts en les festes de Moncada després d'un enfrontament amb el regidor Martín Pérez Aranda. L'edil demana disculpes mentres el PP exigix la seua dimissió i anuncia que traslladarà els fets a la Fiscalia.

Els 4.000 alumnes de Paiporta afectats per la dana tornen amb normalitat a les aules

Sis col·legis i dos instituts reobrin a ple rendiment i marquen la recuperació després de la dana. Només el CEIP L'Horta continua en aules prefabricades durant la transició.