Risto Mejide contra la PAH: «Li ho fan a la meua dona i els rebente»

Risto Mejide a 'Todo es mentira'

Risto Mejide en ‘Todo es mentira’ | CUATRO

 

El programa ‘Todo es mentira’ amb Risto al capdavant, es fea eco fa uns dies de l’assetjament que va patir Begoña Villacís, política de Ciutadans i embarassada de 9 mesos, durant la celebració de les festes de San Isidro.

 

El programa de ‘Cuatro’ va fer públiques unes imàtgens a on es veia a Begoña Villacís sent increpada, insultada i assetjada per un grup de manifestants de la ‘Plataforma d’Afectats per la Hipoteca’, dos dies abans que parira.

 

Risto es mostra molt clar al respecte

Davant de les imàtgens, Antonio Naranjo va voler donar la seua opinió sobre el que acabaven de visualitzar: «Això no és importunar, això és agredir per una multitud d’impresentables. No he escoltat una condemna de Carmena, que és la responsable de la vivenda social en Madrid.

 

Si no es condemna, estem avalant que hui li passe a una persona i demà a una altra, tot i que sempre solen ser les mateixes (…) Tu que seràs pare, imagina’t que a la teua dona, per qualsevol raó, fins i tot pel teu treball, li fan això». Risto no va dubtar ni un moment en contestar: «Molt senzill. Jo vaig i els rebente».

 

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH

Begoña Villacís increpada per un grup de persones de la PAH | Antena 3

 

La PAH, per la seua banda, s’ha vullgut defendre mitjançant una connexió per part d’Alejandra Jacinto Uranga amb el programa de Risto en directe, i ha argumentat: «També s’expulsen de les seues cases a dones embarassades de forma violenta», assegurant que el tracte que fa la premsa d’estos successos és desigual i que existix un doble raser.

 

A més a més, ha aprofitat la seua intervenció per a exigir una llei de la vivenda digna per a la Comunitat de Madrid. Tot i això, Risto Mejide ha vullgut deixar la militant en evidència, preguntant-li a on estaven les seues protestes quan Manuela Carmena va permetre 13.000 desallotjaments durant els seus 4 anys en el poder, a la qual cosa, Alejandra Jacinto no va saber respondre.

Últimes notícies

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.