El debut de Dani Mateo en ‘Zapeando’ rep moltes crítiques

 

Després de desptatxar Ana Morgade, Chenoa i Frank Blanco, els seguidors de ‘Zapeando’ estaven expectants davant la renovació del programa de La Sexta. El nou ‘Zapeando’ va debutar amb Dani Mateo al capdavant i el format va presentar prou canvis que han generat el cabreig dels espectadors.

 

Els canvis de ‘Zapeando’ que han decebut als seus seguidors

Per tant, el programa de sobretaula ha aparegut amb multitud de modificacions que, lluny d’agradar als espectadors, han resultat ser una decepció. A través de les xarxes socials els seguidors del format de La Sexta han coincidit en el fet que l’estil de ‘Zapeando’ s’ha perdut i que ara és una cosa semblant a ‘Sé lo que hicisteis’ i ‘El intermedio’. A demés, els videomuntatges i els doblatges no han agradat gens ni miqueta als espectadors.  

 

La novetat d’esta nova temporada que més polseguera ha mogut ha sigut la secció ‘¿Qué pasó en Sálvame?’ en la que Dani Mateo i Simon han parlat dels ‘drames’ del programa presentat per Jorge Javier Vázquez. A més a més, l’escenificació també ha sigut sotmesa a canvis, i els col·laboradors han aparegut individualment al principi, encara que després sí que compartien espai en la taula.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.