El debut de Dani Mateo en ‘Zapeando’ rep moltes crítiques

 

Després de desptatxar Ana Morgade, Chenoa i Frank Blanco, els seguidors de ‘Zapeando’ estaven expectants davant la renovació del programa de La Sexta. El nou ‘Zapeando’ va debutar amb Dani Mateo al capdavant i el format va presentar prou canvis que han generat el cabreig dels espectadors.

 

Els canvis de ‘Zapeando’ que han decebut als seus seguidors

Per tant, el programa de sobretaula ha aparegut amb multitud de modificacions que, lluny d’agradar als espectadors, han resultat ser una decepció. A través de les xarxes socials els seguidors del format de La Sexta han coincidit en el fet que l’estil de ‘Zapeando’ s’ha perdut i que ara és una cosa semblant a ‘Sé lo que hicisteis’ i ‘El intermedio’. A demés, els videomuntatges i els doblatges no han agradat gens ni miqueta als espectadors.  

 

La novetat d’esta nova temporada que més polseguera ha mogut ha sigut la secció ‘¿Qué pasó en Sálvame?’ en la que Dani Mateo i Simon han parlat dels ‘drames’ del programa presentat per Jorge Javier Vázquez. A més a més, l’escenificació també ha sigut sotmesa a canvis, i els col·laboradors han aparegut individualment al principi, encara que després sí que compartien espai en la taula.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.