El debut de Dani Mateo en ‘Zapeando’ rep moltes crítiques

 

Després de desptatxar Ana Morgade, Chenoa i Frank Blanco, els seguidors de ‘Zapeando’ estaven expectants davant la renovació del programa de La Sexta. El nou ‘Zapeando’ va debutar amb Dani Mateo al capdavant i el format va presentar prou canvis que han generat el cabreig dels espectadors.

 

Els canvis de ‘Zapeando’ que han decebut als seus seguidors

Per tant, el programa de sobretaula ha aparegut amb multitud de modificacions que, lluny d’agradar als espectadors, han resultat ser una decepció. A través de les xarxes socials els seguidors del format de La Sexta han coincidit en el fet que l’estil de ‘Zapeando’ s’ha perdut i que ara és una cosa semblant a ‘Sé lo que hicisteis’ i ‘El intermedio’. A demés, els videomuntatges i els doblatges no han agradat gens ni miqueta als espectadors.  

 

La novetat d’esta nova temporada que més polseguera ha mogut ha sigut la secció ‘¿Qué pasó en Sálvame?’ en la que Dani Mateo i Simon han parlat dels ‘drames’ del programa presentat per Jorge Javier Vázquez. A més a més, l’escenificació també ha sigut sotmesa a canvis, i els col·laboradors han aparegut individualment al principi, encara que després sí que compartien espai en la taula.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.