7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

El debut de Dani Mateo en ‘Zapeando’ rep moltes crítiques

 

Després de desptatxar Ana Morgade, Chenoa i Frank Blanco, els seguidors de ‘Zapeando’ estaven expectants davant la renovació del programa de La Sexta. El nou ‘Zapeando’ va debutar amb Dani Mateo al capdavant i el format va presentar prou canvis que han generat el cabreig dels espectadors.

 

Els canvis de ‘Zapeando’ que han decebut als seus seguidors

Per tant, el programa de sobretaula ha aparegut amb multitud de modificacions que, lluny d’agradar als espectadors, han resultat ser una decepció. A través de les xarxes socials els seguidors del format de La Sexta han coincidit en el fet que l’estil de ‘Zapeando’ s’ha perdut i que ara és una cosa semblant a ‘Sé lo que hicisteis’ i ‘El intermedio’. A demés, els videomuntatges i els doblatges no han agradat gens ni miqueta als espectadors.  

 

La novetat d’esta nova temporada que més polseguera ha mogut ha sigut la secció ‘¿Qué pasó en Sálvame?’ en la que Dani Mateo i Simon han parlat dels ‘drames’ del programa presentat per Jorge Javier Vázquez. A més a més, l’escenificació també ha sigut sotmesa a canvis, i els col·laboradors han aparegut individualment al principi, encara que després sí que compartien espai en la taula.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.