El debut de Dani Mateo en ‘Zapeando’ rep moltes crítiques

 

Després de desptatxar Ana Morgade, Chenoa i Frank Blanco, els seguidors de ‘Zapeando’ estaven expectants davant la renovació del programa de La Sexta. El nou ‘Zapeando’ va debutar amb Dani Mateo al capdavant i el format va presentar prou canvis que han generat el cabreig dels espectadors.

 

Els canvis de ‘Zapeando’ que han decebut als seus seguidors

Per tant, el programa de sobretaula ha aparegut amb multitud de modificacions que, lluny d’agradar als espectadors, han resultat ser una decepció. A través de les xarxes socials els seguidors del format de La Sexta han coincidit en el fet que l’estil de ‘Zapeando’ s’ha perdut i que ara és una cosa semblant a ‘Sé lo que hicisteis’ i ‘El intermedio’. A demés, els videomuntatges i els doblatges no han agradat gens ni miqueta als espectadors.  

 

La novetat d’esta nova temporada que més polseguera ha mogut ha sigut la secció ‘¿Qué pasó en Sálvame?’ en la que Dani Mateo i Simon han parlat dels ‘drames’ del programa presentat per Jorge Javier Vázquez. A més a més, l’escenificació també ha sigut sotmesa a canvis, i els col·laboradors han aparegut individualment al principi, encara que després sí que compartien espai en la taula.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.

València bat el rècord amb 30 nits tòrrides este 2026, segons Aemet

València ha encadenat 30 nits tòrrides en 2026, amb mínimes de 25 graus o més, un rècord històric segons Aemet. Castelló de la Plana i Alacant també han superat els seus màxims de calor nocturna.

Quatre detinguts a Elx per un frau amb targetes en compres per internet

La Policia Nacional ha detingut a Elx quatre hòmens d’entre 21 i 33 anys per integrar presumptament un grup que comprava telèfons d’alta gamma per internet amb targetes bancàries sostretes. S’han relacionat amb almenys set estafes en diverses ciutats per més de 10.500 euros.

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.