10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Ja és definitiu, se’n va: La col·laboradora de ‘Sálvame’ que ja s’ha despedit de tots

 

Anabel Pantoja i la direcció de ‘Sálvame’ van arribar a un acord per a facilitar les intervencions de la col·laboradora en el programa. Este acord consistia en convocar-la per a treballar els dilluns i els dimarts per a permetre-li estar la resta de la setmana en Canàries, al costat de la seua parella Omar, i fent-se càrrec també de la resta de negocis que té fora de la televisió. No obstant això, esta estabilitat li ha durat molt poc a la col·laboradora, ja que els problemes no li han tardat en arribar.

 

El programa de les vesprades de Telecinco ha tornat a carregar contra la col·laboradora i amb els seus negocis. Esta setmana van decidir convidar a un taxador de joies pera  decidir la qualitat de les joies que ven la col·laboradora, a un preu que seria superior al seu preu real. Això va molestar molt a Anabel i va acabar dient inútils als redactors del programa, afirmant que l’únic que volien era enfonsar tota la feina que fa fora d’estes quatre parets.

 

Això va portar a Anabel unes conseqüències fatals. El director del programa, David Valldeperas, li va haver de parar els peus en ple directe demanant-li que no es passara i que respectara els seus companys com també ho fan ells amb ella. Després del programa, Anabel es va dirigir fins a la redacció del programa per a disculpar-se, però en este moment ja no quedava ningú i no va poder parlar amb els seus companys.

 

Tot i que Anabel només anava a treballar els dilluns i els dimarts, este dijous va tornar a plató per a llegir una carta que ha redactat de la seua mateixa mà. En esta carta, pretenia disculpar-se amb els seus companys, però el que ningú esperava és que el tram final d’este escrit aportava una dada demolidora. Passades les 20.00 hores de la vesprada, Anabel procedia a llegir la carta al mig de plató, però quan només havia llegit la primera frase, irrompia el director del programa per a llevar-li l’escrit.

 

La col·laboradora, sorpresa, li preguntava perquè ho feia i este era molt clar. No volia que la llegira ara, li demanava que reflexionara sobre el seu contingut i que es prenguera el temps que necessitara per a reflexionar sobre les decisions que anava a prendre. Per això, el responsable del programa li oferia a Anabel desaparéixer un temps del programa per recuperar-se i posar terra pel mig.

 

 

Anabel se’n va sense data de tornada

Quan el programa anava a acabar, Anabel es dirigia als espectadors i als seus companys per a anunciar que anava a absentar-se durant un temps del programa per recuperar la seua vida habitual i decidir el seu futur dins de ‘Sálvame’.

 

De moment no sabem si esta pausa serà de dies, setmanes o mesos, però el que sí que està clar que el programa haurà d’estar un temps sense comptar amb les trames que protagonitza la col·laboradora. I també perdent a la portaveu directa i que tenien amb ella dins de Cantora.

 

La col·laboradora va rebre aquella mateixa vesprada una cridada del seu cosí, Kiko Rivera, per a animar a la seua cosina i recordar-li públicament que l’estima i que forma part de la seua família. Un gest que la col·laboradora va agrair, després de posar-se a plorar i verbalitzar que no sempre se sentia recolzada pels seus cosins, els mateixos que sempre han requerit d’ella perquè els traguera les castanyes del foc en directe.

 

Amb l’eixida momentània d’Anabel, se suma a altres col·laboradors que es troben de baixa o prenent-se uns dies personals. Entre estos es troben Lydia Lozano, Mila Ximénez i Belén Esteban, amb un futur més que incert dins el programa líder de Telecinco. La col·laboradora podria haver-se reunit amb els seus caps per a aclarir el que va passar amb Jorge i posar data a la seua tornada.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.