Ja és definitiu, se’n va: La col·laboradora de ‘Sálvame’ que ja s’ha despedit de tots

 

Anabel Pantoja i la direcció de ‘Sálvame’ van arribar a un acord per a facilitar les intervencions de la col·laboradora en el programa. Este acord consistia en convocar-la per a treballar els dilluns i els dimarts per a permetre-li estar la resta de la setmana en Canàries, al costat de la seua parella Omar, i fent-se càrrec també de la resta de negocis que té fora de la televisió. No obstant això, esta estabilitat li ha durat molt poc a la col·laboradora, ja que els problemes no li han tardat en arribar.

 

El programa de les vesprades de Telecinco ha tornat a carregar contra la col·laboradora i amb els seus negocis. Esta setmana van decidir convidar a un taxador de joies pera  decidir la qualitat de les joies que ven la col·laboradora, a un preu que seria superior al seu preu real. Això va molestar molt a Anabel i va acabar dient inútils als redactors del programa, afirmant que l’únic que volien era enfonsar tota la feina que fa fora d’estes quatre parets.

 

Això va portar a Anabel unes conseqüències fatals. El director del programa, David Valldeperas, li va haver de parar els peus en ple directe demanant-li que no es passara i que respectara els seus companys com també ho fan ells amb ella. Després del programa, Anabel es va dirigir fins a la redacció del programa per a disculpar-se, però en este moment ja no quedava ningú i no va poder parlar amb els seus companys.

 

Tot i que Anabel només anava a treballar els dilluns i els dimarts, este dijous va tornar a plató per a llegir una carta que ha redactat de la seua mateixa mà. En esta carta, pretenia disculpar-se amb els seus companys, però el que ningú esperava és que el tram final d’este escrit aportava una dada demolidora. Passades les 20.00 hores de la vesprada, Anabel procedia a llegir la carta al mig de plató, però quan només havia llegit la primera frase, irrompia el director del programa per a llevar-li l’escrit.

 

La col·laboradora, sorpresa, li preguntava perquè ho feia i este era molt clar. No volia que la llegira ara, li demanava que reflexionara sobre el seu contingut i que es prenguera el temps que necessitara per a reflexionar sobre les decisions que anava a prendre. Per això, el responsable del programa li oferia a Anabel desaparéixer un temps del programa per recuperar-se i posar terra pel mig.

 

 

Anabel se’n va sense data de tornada

Quan el programa anava a acabar, Anabel es dirigia als espectadors i als seus companys per a anunciar que anava a absentar-se durant un temps del programa per recuperar la seua vida habitual i decidir el seu futur dins de ‘Sálvame’.

 

De moment no sabem si esta pausa serà de dies, setmanes o mesos, però el que sí que està clar que el programa haurà d’estar un temps sense comptar amb les trames que protagonitza la col·laboradora. I també perdent a la portaveu directa i que tenien amb ella dins de Cantora.

 

La col·laboradora va rebre aquella mateixa vesprada una cridada del seu cosí, Kiko Rivera, per a animar a la seua cosina i recordar-li públicament que l’estima i que forma part de la seua família. Un gest que la col·laboradora va agrair, després de posar-se a plorar i verbalitzar que no sempre se sentia recolzada pels seus cosins, els mateixos que sempre han requerit d’ella perquè els traguera les castanyes del foc en directe.

 

Amb l’eixida momentània d’Anabel, se suma a altres col·laboradors que es troben de baixa o prenent-se uns dies personals. Entre estos es troben Lydia Lozano, Mila Ximénez i Belén Esteban, amb un futur més que incert dins el programa líder de Telecinco. La col·laboradora podria haver-se reunit amb els seus caps per a aclarir el que va passar amb Jorge i posar data a la seua tornada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.