Demanen que Kiko Matamoros deixe ‘Sálvame’ després de les seues paraules de dijous

 

Dijous es va viure una nova tarda carregada de tensió a ‘Sálvame‘ per la docusèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. Va ser una altra emissió complicada per a Carlota Corredera i Kiko Matamoros, que van començar defensant les seues posicions en este cas, en el qual tots han pres partit per Rocío Carrasco o per Antonio David.

Més enllà de l’opinió dels familiars dels dos, el cas està provocant que els platós de televisió semblen més una guerra que una altra cosa, on presentadors i col·laboradors defensen a capa i espasa el que consideren més just, després d’escoltar 6 episodis sobre la vida de Rocío Carrasco. L’enfrontament de dijous el van protagonitzar Kiko Matamoros, que lluïa unes ulleres de sol per un problema ocular, i Carlota Corredera, que van estar a punt de perdre els papers en determinats moments de la disputa verbal.

«No vinc a tallar el cap a ningú», assegurava Kiko en el retorn a ‘Sálvame’

Des que va tornar a ‘Sálvame’ el dimecres 7 d’abril, Kiko Matamoros s’ha mostrat molt a favor del seu amic i excompany de programa, Antonio David Flores. «No vinc a tallar el cap a ningú», va dir el dia de la seua tornada a ‘Sálvame’, deixant molt clar que no volia criticar l’exguàrdia civil. Dijous, comentant la ressaca després de l’emissió de l’episodi 6, el sempre polèmic col·laborador va donar el seu particular punt de vista i Carlota Corredera no va poder reprimir-se i va saltar amb tot contra ell.

La història començava quan Kiko va donar el seu parer sobre el moment que Rocío Carrasco va explicar en l’últim episodi sobre que Antonio David havia deixat d’atendre al seu fill amb el braç trencat, quan requeria portar-lo a l’hospital. Kiko va revelar que ell va presenciar alguns moments en els quals Rocío Carrasco també va desatendre als seus fills: «Crec que hi ha hagut desatencions per part dels dos. Jo he estat testimoni i ho vaig denunciar públicament. Em van posar una demanda i es va arxivar».

 

La forta bronca entre Carlota Corredera i Kiko Matamoros

Després d’escoltar estes paraules tan controvertides, Carlota Corredera va sortir al pas defensant Rocío Carrasco, sent molt contundent: «Em cau l’ànima als peus». Al cap de pocs segons, la presentadora gallega va deixar anar al veterà col·laborador que no era el dia d’igualar el que ell va veure amb l’assumpte tan espinós del braç trencat.

«Rocío va demostrar que li van tornar al seu fill amb un braç trencat, li confirmen que Antonio David estava de sopar i a tu et consta una desatenció com a testimoni, d’este autobús baixe», li va contestar al seu company. «No em sembla de rebut. Em quede sense paraules, estàs igualant a una víctima amb un agressor», va incidir Corredera.

 

«Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga»

Kiko Matamoros va respondre de forma immediata a la seua companya i va opinar que «ni tu ni jo podem dir que és un maltractador». A més, Matamoros va contestar també les paraules de Carlota Corredera, que va afirmar que no podem assegurar que Antonio David Flores estiga «exculpat». El col·laborador va dir que tampoc poden donar fe que estiga «inculpat».

L’esbroncada va finalitzar sense donar el braç a tòrcer i Kiko va sentenciar que «jo no pose en qüestió el testimoni de Rocío Carrasco, però no pense combregar amb rodes de molí. Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga», concloïa el col·laborador.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.