9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Demanen que Kiko Matamoros deixe ‘Sálvame’ després de les seues paraules de dijous

 

Dijous es va viure una nova tarda carregada de tensió a ‘Sálvame‘ per la docusèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. Va ser una altra emissió complicada per a Carlota Corredera i Kiko Matamoros, que van començar defensant les seues posicions en este cas, en el qual tots han pres partit per Rocío Carrasco o per Antonio David.

Més enllà de l’opinió dels familiars dels dos, el cas està provocant que els platós de televisió semblen més una guerra que una altra cosa, on presentadors i col·laboradors defensen a capa i espasa el que consideren més just, després d’escoltar 6 episodis sobre la vida de Rocío Carrasco. L’enfrontament de dijous el van protagonitzar Kiko Matamoros, que lluïa unes ulleres de sol per un problema ocular, i Carlota Corredera, que van estar a punt de perdre els papers en determinats moments de la disputa verbal.

«No vinc a tallar el cap a ningú», assegurava Kiko en el retorn a ‘Sálvame’

Des que va tornar a ‘Sálvame’ el dimecres 7 d’abril, Kiko Matamoros s’ha mostrat molt a favor del seu amic i excompany de programa, Antonio David Flores. «No vinc a tallar el cap a ningú», va dir el dia de la seua tornada a ‘Sálvame’, deixant molt clar que no volia criticar l’exguàrdia civil. Dijous, comentant la ressaca després de l’emissió de l’episodi 6, el sempre polèmic col·laborador va donar el seu particular punt de vista i Carlota Corredera no va poder reprimir-se i va saltar amb tot contra ell.

La història començava quan Kiko va donar el seu parer sobre el moment que Rocío Carrasco va explicar en l’últim episodi sobre que Antonio David havia deixat d’atendre al seu fill amb el braç trencat, quan requeria portar-lo a l’hospital. Kiko va revelar que ell va presenciar alguns moments en els quals Rocío Carrasco també va desatendre als seus fills: «Crec que hi ha hagut desatencions per part dels dos. Jo he estat testimoni i ho vaig denunciar públicament. Em van posar una demanda i es va arxivar».

 

La forta bronca entre Carlota Corredera i Kiko Matamoros

Després d’escoltar estes paraules tan controvertides, Carlota Corredera va sortir al pas defensant Rocío Carrasco, sent molt contundent: «Em cau l’ànima als peus». Al cap de pocs segons, la presentadora gallega va deixar anar al veterà col·laborador que no era el dia d’igualar el que ell va veure amb l’assumpte tan espinós del braç trencat.

«Rocío va demostrar que li van tornar al seu fill amb un braç trencat, li confirmen que Antonio David estava de sopar i a tu et consta una desatenció com a testimoni, d’este autobús baixe», li va contestar al seu company. «No em sembla de rebut. Em quede sense paraules, estàs igualant a una víctima amb un agressor», va incidir Corredera.

 

«Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga»

Kiko Matamoros va respondre de forma immediata a la seua companya i va opinar que «ni tu ni jo podem dir que és un maltractador». A més, Matamoros va contestar també les paraules de Carlota Corredera, que va afirmar que no podem assegurar que Antonio David Flores estiga «exculpat». El col·laborador va dir que tampoc poden donar fe que estiga «inculpat».

L’esbroncada va finalitzar sense donar el braç a tòrcer i Kiko va sentenciar que «jo no pose en qüestió el testimoni de Rocío Carrasco, però no pense combregar amb rodes de molí. Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga», concloïa el col·laborador.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.