Demanen que Kiko Matamoros deixe ‘Sálvame’ després de les seues paraules de dijous

 

Dijous es va viure una nova tarda carregada de tensió a ‘Sálvame‘ per la docusèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. Va ser una altra emissió complicada per a Carlota Corredera i Kiko Matamoros, que van començar defensant les seues posicions en este cas, en el qual tots han pres partit per Rocío Carrasco o per Antonio David.

Més enllà de l’opinió dels familiars dels dos, el cas està provocant que els platós de televisió semblen més una guerra que una altra cosa, on presentadors i col·laboradors defensen a capa i espasa el que consideren més just, després d’escoltar 6 episodis sobre la vida de Rocío Carrasco. L’enfrontament de dijous el van protagonitzar Kiko Matamoros, que lluïa unes ulleres de sol per un problema ocular, i Carlota Corredera, que van estar a punt de perdre els papers en determinats moments de la disputa verbal.

«No vinc a tallar el cap a ningú», assegurava Kiko en el retorn a ‘Sálvame’

Des que va tornar a ‘Sálvame’ el dimecres 7 d’abril, Kiko Matamoros s’ha mostrat molt a favor del seu amic i excompany de programa, Antonio David Flores. «No vinc a tallar el cap a ningú», va dir el dia de la seua tornada a ‘Sálvame’, deixant molt clar que no volia criticar l’exguàrdia civil. Dijous, comentant la ressaca després de l’emissió de l’episodi 6, el sempre polèmic col·laborador va donar el seu particular punt de vista i Carlota Corredera no va poder reprimir-se i va saltar amb tot contra ell.

La història començava quan Kiko va donar el seu parer sobre el moment que Rocío Carrasco va explicar en l’últim episodi sobre que Antonio David havia deixat d’atendre al seu fill amb el braç trencat, quan requeria portar-lo a l’hospital. Kiko va revelar que ell va presenciar alguns moments en els quals Rocío Carrasco també va desatendre als seus fills: «Crec que hi ha hagut desatencions per part dels dos. Jo he estat testimoni i ho vaig denunciar públicament. Em van posar una demanda i es va arxivar».

 

La forta bronca entre Carlota Corredera i Kiko Matamoros

Després d’escoltar estes paraules tan controvertides, Carlota Corredera va sortir al pas defensant Rocío Carrasco, sent molt contundent: «Em cau l’ànima als peus». Al cap de pocs segons, la presentadora gallega va deixar anar al veterà col·laborador que no era el dia d’igualar el que ell va veure amb l’assumpte tan espinós del braç trencat.

«Rocío va demostrar que li van tornar al seu fill amb un braç trencat, li confirmen que Antonio David estava de sopar i a tu et consta una desatenció com a testimoni, d’este autobús baixe», li va contestar al seu company. «No em sembla de rebut. Em quede sense paraules, estàs igualant a una víctima amb un agressor», va incidir Corredera.

 

«Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga»

Kiko Matamoros va respondre de forma immediata a la seua companya i va opinar que «ni tu ni jo podem dir que és un maltractador». A més, Matamoros va contestar també les paraules de Carlota Corredera, que va afirmar que no podem assegurar que Antonio David Flores estiga «exculpat». El col·laborador va dir que tampoc poden donar fe que estiga «inculpat».

L’esbroncada va finalitzar sense donar el braç a tòrcer i Kiko va sentenciar que «jo no pose en qüestió el testimoni de Rocío Carrasco, però no pense combregar amb rodes de molí. Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga», concloïa el col·laborador.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.