14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Diego confessa el seu acostament amb Sandra Pica: hi ha hagut interés per les dos parts

‘El programa de Ana Rosa’ es desplaça fins a la casa de Diego per a veure a Horus, el gran amor de Lola en ‘Supervivientes’. El que fora parella de la concursant explica com està veient al seu ex a l’illa, ens ensenya al seu gos i confessa com és la seua relació amb Sandra Pica després dels rumors d’acostament.

Diego parla sobre Lola: no vol que guanye ‘Supervivientes’

 

El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ conta que Lola “ha d’estar desitjant” veure a Horus. Amb el gos al costat, Diego confessa què li sembla el concurs de Lola en ‘Supervivientes’: “M’està sorprenent, no ho està fent malament”.

No obstant això, Diego és molt clar sobre la seua relació amb Lola: “Després del que va passar no tindrem bon rotllo mai, però cordialitat sí, per Horus més que res, que ho passarà malament si deixa de veure a la seua mare”.

Quant a l’amor apassionat de Lola amb el seu xic, Diego dona la seua opinió: “Porten dos telenotícies, no la veig tan enamorada com estava amb mi” i deixa clar que l’ha oblidada sentimentalment: “Sentir alguna cosa que se’m remoga no”.

D’altra banda, compte que “no” vol que Lola guanye el concurs i parla de la seua actitud: “Ella és molt exagerada, quan discutíem ella xisclava, tirava els comandaments a la paret, m’havia d’anar de casa per si pensaven alguna cosa…”.

 

Sandra Pica i el seu acostament a Diego

 

Marta Riesco pregunta a Diego sobre la relació que va tindre amb Sandra Pica. El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ contesta: “Em va dir que sí que li abellia la idea d’eixir en el videoclip”.

Després, la reportera li diu: “Hi ha hagut ‘tonteo’?”. Diego contesta ràpidament sobre Sandra Pica: “No, tonteo no, hi ha hagut interés per les dos parts”.

Últimes notícies

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.