Diego confessa el seu acostament amb Sandra Pica: hi ha hagut interés per les dos parts

‘El programa de Ana Rosa’ es desplaça fins a la casa de Diego per a veure a Horus, el gran amor de Lola en ‘Supervivientes’. El que fora parella de la concursant explica com està veient al seu ex a l’illa, ens ensenya al seu gos i confessa com és la seua relació amb Sandra Pica després dels rumors d’acostament.

Diego parla sobre Lola: no vol que guanye ‘Supervivientes’

 

El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ conta que Lola “ha d’estar desitjant” veure a Horus. Amb el gos al costat, Diego confessa què li sembla el concurs de Lola en ‘Supervivientes’: “M’està sorprenent, no ho està fent malament”.

No obstant això, Diego és molt clar sobre la seua relació amb Lola: “Després del que va passar no tindrem bon rotllo mai, però cordialitat sí, per Horus més que res, que ho passarà malament si deixa de veure a la seua mare”.

Quant a l’amor apassionat de Lola amb el seu xic, Diego dona la seua opinió: “Porten dos telenotícies, no la veig tan enamorada com estava amb mi” i deixa clar que l’ha oblidada sentimentalment: “Sentir alguna cosa que se’m remoga no”.

D’altra banda, compte que “no” vol que Lola guanye el concurs i parla de la seua actitud: “Ella és molt exagerada, quan discutíem ella xisclava, tirava els comandaments a la paret, m’havia d’anar de casa per si pensaven alguna cosa…”.

 

Sandra Pica i el seu acostament a Diego

 

Marta Riesco pregunta a Diego sobre la relació que va tindre amb Sandra Pica. El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ contesta: “Em va dir que sí que li abellia la idea d’eixir en el videoclip”.

Després, la reportera li diu: “Hi ha hagut ‘tonteo’?”. Diego contesta ràpidament sobre Sandra Pica: “No, tonteo no, hi ha hagut interés per les dos parts”.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.