15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Diego confessa el seu acostament amb Sandra Pica: hi ha hagut interés per les dos parts

‘El programa de Ana Rosa’ es desplaça fins a la casa de Diego per a veure a Horus, el gran amor de Lola en ‘Supervivientes’. El que fora parella de la concursant explica com està veient al seu ex a l’illa, ens ensenya al seu gos i confessa com és la seua relació amb Sandra Pica després dels rumors d’acostament.

Diego parla sobre Lola: no vol que guanye ‘Supervivientes’

 

El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ conta que Lola “ha d’estar desitjant” veure a Horus. Amb el gos al costat, Diego confessa què li sembla el concurs de Lola en ‘Supervivientes’: “M’està sorprenent, no ho està fent malament”.

No obstant això, Diego és molt clar sobre la seua relació amb Lola: “Després del que va passar no tindrem bon rotllo mai, però cordialitat sí, per Horus més que res, que ho passarà malament si deixa de veure a la seua mare”.

Quant a l’amor apassionat de Lola amb el seu xic, Diego dona la seua opinió: “Porten dos telenotícies, no la veig tan enamorada com estava amb mi” i deixa clar que l’ha oblidada sentimentalment: “Sentir alguna cosa que se’m remoga no”.

D’altra banda, compte que “no” vol que Lola guanye el concurs i parla de la seua actitud: “Ella és molt exagerada, quan discutíem ella xisclava, tirava els comandaments a la paret, m’havia d’anar de casa per si pensaven alguna cosa…”.

 

Sandra Pica i el seu acostament a Diego

 

Marta Riesco pregunta a Diego sobre la relació que va tindre amb Sandra Pica. El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ contesta: “Em va dir que sí que li abellia la idea d’eixir en el videoclip”.

Després, la reportera li diu: “Hi ha hagut ‘tonteo’?”. Diego contesta ràpidament sobre Sandra Pica: “No, tonteo no, hi ha hagut interés per les dos parts”.

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.