Diego confessa el seu acostament amb Sandra Pica: hi ha hagut interés per les dos parts

‘El programa de Ana Rosa’ es desplaça fins a la casa de Diego per a veure a Horus, el gran amor de Lola en ‘Supervivientes’. El que fora parella de la concursant explica com està veient al seu ex a l’illa, ens ensenya al seu gos i confessa com és la seua relació amb Sandra Pica després dels rumors d’acostament.

Diego parla sobre Lola: no vol que guanye ‘Supervivientes’

 

El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ conta que Lola «ha d’estar desitjant» veure a Horus. Amb el gos al costat, Diego confessa què li sembla el concurs de Lola en ‘Supervivientes’: «M’està sorprenent, no ho està fent malament».

No obstant això, Diego és molt clar sobre la seua relació amb Lola: «Després del que va passar no tindrem bon rotllo mai, però cordialitat sí, per Horus més que res, que ho passarà malament si deixa de veure a la seua mare».

Quant a l’amor apassionat de Lola amb el seu xic, Diego dona la seua opinió: «Porten dos telenotícies, no la veig tan enamorada com estava amb mi» i deixa clar que l’ha oblidada sentimentalment: «Sentir alguna cosa que se’m remoga no».

D’altra banda, compte que «no» vol que Lola guanye el concurs i parla de la seua actitud: «Ella és molt exagerada, quan discutíem ella xisclava, tirava els comandaments a la paret, m’havia d’anar de casa per si pensaven alguna cosa…».

 

Sandra Pica i el seu acostament a Diego

 

Marta Riesco pregunta a Diego sobre la relació que va tindre amb Sandra Pica. El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ contesta: «Em va dir que sí que li abellia la idea d’eixir en el videoclip».

Després, la reportera li diu: «Hi ha hagut ‘tonteo’?». Diego contesta ràpidament sobre Sandra Pica: «No, tonteo no, hi ha hagut interés per les dos parts».

Últimes notícies

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.