12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Diego confessa el seu acostament amb Sandra Pica: hi ha hagut interés per les dos parts

‘El programa de Ana Rosa’ es desplaça fins a la casa de Diego per a veure a Horus, el gran amor de Lola en ‘Supervivientes’. El que fora parella de la concursant explica com està veient al seu ex a l’illa, ens ensenya al seu gos i confessa com és la seua relació amb Sandra Pica després dels rumors d’acostament.

Diego parla sobre Lola: no vol que guanye ‘Supervivientes’

 

El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ conta que Lola “ha d’estar desitjant” veure a Horus. Amb el gos al costat, Diego confessa què li sembla el concurs de Lola en ‘Supervivientes’: “M’està sorprenent, no ho està fent malament”.

No obstant això, Diego és molt clar sobre la seua relació amb Lola: “Després del que va passar no tindrem bon rotllo mai, però cordialitat sí, per Horus més que res, que ho passarà malament si deixa de veure a la seua mare”.

Quant a l’amor apassionat de Lola amb el seu xic, Diego dona la seua opinió: “Porten dos telenotícies, no la veig tan enamorada com estava amb mi” i deixa clar que l’ha oblidada sentimentalment: “Sentir alguna cosa que se’m remoga no”.

D’altra banda, compte que “no” vol que Lola guanye el concurs i parla de la seua actitud: “Ella és molt exagerada, quan discutíem ella xisclava, tirava els comandaments a la paret, m’havia d’anar de casa per si pensaven alguna cosa…”.

 

Sandra Pica i el seu acostament a Diego

 

Marta Riesco pregunta a Diego sobre la relació que va tindre amb Sandra Pica. El que anara a ‘La Isla de las tentaciones’ contesta: “Em va dir que sí que li abellia la idea d’eixir en el videoclip”.

Després, la reportera li diu: “Hi ha hagut ‘tonteo’?”. Diego contesta ràpidament sobre Sandra Pica: “No, tonteo no, hi ha hagut interés per les dos parts”.

Últimes notícies

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.