La família d’Àlex Casademunt, plena de dolor, pren una dràstica decisió

 

 

Estan tan desolats i prefereixen esperar una

Hui es compleix un mes de la tràgica mort d’Àlex Casademunt en un accident de cotxe. La seua família està passant per un calvari, i el dolor els ha portat a prendre la dràstica decisió de frenar l’homenatge pòstum al cantant. Àlex estava a punt de traure un ‘single’ en solitari i ara és la família qui ha de decidir si veu la llum.

Just abans de morir, l’artista estava en plena feina per culminar el seu ‘single’ en solitari, que havia de veure la llum molt prompte. Per això tenia previst gravar les veus definitives, però l’accident ho va interrompre tot. Després del funeral, la discogràfica va cedir a la família el pes de la decisió de si tirar endavant el projecte o no. I ja han decidit.

La decisió de la família d’Àlex

Àlex Casademunt, exconcursant d»OT’, va morir amb 39 anys. Era un jove ple de llum i energia, sempre amb projectes i il·lusions per davant. Un dels seus somnis per complir és precisament este treball musical. Després de meditar molt, la família ha decidit paralitzar qualsevol pla, ja que encara estan desolats per la mort d’Àlex.

Al principi, van donar llum verda perquè el ‘single’ veiés la llum, però just quan estava tot preparat, van fer un pas enrere i van decidir paralitzar-ho tot. La discogràfica, Sonogrand Music, ha explicat que «la cançó és un duo amb el seu germà Joan», i el dolor de la família és tan gran que prefereixen esperar, «perquè no estan preparats».

La discogràfica informa que el ‘single’ està totalment acabat i a l’espera que la família d’Àlex done la conformitat. «Respectarem la decisió de la família fins que ells així ho desitgen», ha transmés la companyia, i ha afegit que «fins i tot havíem gravat un ‘líric’ (vídeo musical que mostra la lletra en pantalla)».

La companyia ho va preparar tot perquè el somni d’Àlex per fi pogués complir-se, però sempre amb la idea de donar a la família l’última paraula. Ara, la família ha transmés la seua voluntat de frenar el projecte. El dolor que senten és tan fort que prefereixen recuperar-se anímicament per poder viure este moment amb il·lusió.

Sonogrand Music respectarà la decisió dels cercles pròxims del cantant i esperarà abans de treure el disc pòstum d’Àlex. Huí es compleixen quatre setmanes de la mort del cantant i la seua pèrdua segueix causant commoció als qui el van conéixer directament i també al públic, que va gaudir de les seues actuacions i aparicions televisives durant molts anys.

 

Un altre treball pòstum que sí que veurà la llum

La família és conscient de la importància que tenia per a Àlex este treball musical, però de moment no es veuen amb forces perquè veja la llum. Mentrestant, es prepara el retorn de Fórmula Abierta, el grup de què va formar part Àlex al costat d’altres ‘triunfitos’. Una persona que va treballar colze a colze amb Àlex assegura que les veus ja estan produïdes i només falta la de Mireia perquè el projecte veja la llum el més prompte possible.

Els fans d»OT’, d’Àlex i de Fórmula Abierta podran tornar a escoltar l’exconcursant mort al costat de Javián, Geno i Mireia. Ells van ser els quatre primers integrants del grup, i Àlex Casademunt estava molt il·lusionat amb este projecte que tornava a unir-los.

Per als integrants de Fórmula Abierta, la mort del seu company ha estat un cop molt dur del qual tardaran temps a recuperar-se. No obstant això, tenen clar que volen perpetuar el seu record, i que la millor manera de fer-ho és amb la seua pròpia veu. Pel que fa al ‘single’, caldrà esperar una mica més per escoltar Àlex i el seu germà junts, ja que la família vol cicatritzar primer algunes ferides que són molt recents.

La mort d’Àlex va commocionar tota la societat espanyola i per descomptat la seua família, però també els seus companys de la primera edició d»OT’. La tragèdia va tornar a reunir-los a tots en el funeral del català, i en els dies posteriors van mostrar el seu dolor en missatges com el de Gisela: «Huí m’he despertat pensant en tu».

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.