La família d’Àlex Casademunt, plena de dolor, pren una dràstica decisió

 

 

Estan tan desolats i prefereixen esperar una

Hui es compleix un mes de la tràgica mort d’Àlex Casademunt en un accident de cotxe. La seua família està passant per un calvari, i el dolor els ha portat a prendre la dràstica decisió de frenar l’homenatge pòstum al cantant. Àlex estava a punt de traure un ‘single’ en solitari i ara és la família qui ha de decidir si veu la llum.

Just abans de morir, l’artista estava en plena feina per culminar el seu ‘single’ en solitari, que havia de veure la llum molt prompte. Per això tenia previst gravar les veus definitives, però l’accident ho va interrompre tot. Després del funeral, la discogràfica va cedir a la família el pes de la decisió de si tirar endavant el projecte o no. I ja han decidit.

La decisió de la família d’Àlex

Àlex Casademunt, exconcursant d”OT’, va morir amb 39 anys. Era un jove ple de llum i energia, sempre amb projectes i il·lusions per davant. Un dels seus somnis per complir és precisament este treball musical. Després de meditar molt, la família ha decidit paralitzar qualsevol pla, ja que encara estan desolats per la mort d’Àlex.

Al principi, van donar llum verda perquè el ‘single’ veiés la llum, però just quan estava tot preparat, van fer un pas enrere i van decidir paralitzar-ho tot. La discogràfica, Sonogrand Music, ha explicat que «la cançó és un duo amb el seu germà Joan», i el dolor de la família és tan gran que prefereixen esperar, «perquè no estan preparats».

La discogràfica informa que el ‘single’ està totalment acabat i a l’espera que la família d’Àlex done la conformitat. «Respectarem la decisió de la família fins que ells així ho desitgen», ha transmés la companyia, i ha afegit que «fins i tot havíem gravat un ‘líric’ (vídeo musical que mostra la lletra en pantalla)».

La companyia ho va preparar tot perquè el somni d’Àlex per fi pogués complir-se, però sempre amb la idea de donar a la família l’última paraula. Ara, la família ha transmés la seua voluntat de frenar el projecte. El dolor que senten és tan fort que prefereixen recuperar-se anímicament per poder viure este moment amb il·lusió.

Sonogrand Music respectarà la decisió dels cercles pròxims del cantant i esperarà abans de treure el disc pòstum d’Àlex. Huí es compleixen quatre setmanes de la mort del cantant i la seua pèrdua segueix causant commoció als qui el van conéixer directament i també al públic, que va gaudir de les seues actuacions i aparicions televisives durant molts anys.

 

Un altre treball pòstum que sí que veurà la llum

La família és conscient de la importància que tenia per a Àlex este treball musical, però de moment no es veuen amb forces perquè veja la llum. Mentrestant, es prepara el retorn de Fórmula Abierta, el grup de què va formar part Àlex al costat d’altres ‘triunfitos’. Una persona que va treballar colze a colze amb Àlex assegura que les veus ja estan produïdes i només falta la de Mireia perquè el projecte veja la llum el més prompte possible.

Els fans d”OT’, d’Àlex i de Fórmula Abierta podran tornar a escoltar l’exconcursant mort al costat de Javián, Geno i Mireia. Ells van ser els quatre primers integrants del grup, i Àlex Casademunt estava molt il·lusionat amb este projecte que tornava a unir-los.

Per als integrants de Fórmula Abierta, la mort del seu company ha estat un cop molt dur del qual tardaran temps a recuperar-se. No obstant això, tenen clar que volen perpetuar el seu record, i que la millor manera de fer-ho és amb la seua pròpia veu. Pel que fa al ‘single’, caldrà esperar una mica més per escoltar Àlex i el seu germà junts, ja que la família vol cicatritzar primer algunes ferides que són molt recents.

La mort d’Àlex va commocionar tota la societat espanyola i per descomptat la seua família, però també els seus companys de la primera edició d”OT’. La tragèdia va tornar a reunir-los a tots en el funeral del català, i en els dies posteriors van mostrar el seu dolor en missatges com el de Gisela: «Huí m’he despertat pensant en tu».

Últimes notícies

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.