La família d’Àlex Casademunt, plena de dolor, pren una dràstica decisió

 

 

Estan tan desolats i prefereixen esperar una

Hui es compleix un mes de la tràgica mort d’Àlex Casademunt en un accident de cotxe. La seua família està passant per un calvari, i el dolor els ha portat a prendre la dràstica decisió de frenar l’homenatge pòstum al cantant. Àlex estava a punt de traure un ‘single’ en solitari i ara és la família qui ha de decidir si veu la llum.

Just abans de morir, l’artista estava en plena feina per culminar el seu ‘single’ en solitari, que havia de veure la llum molt prompte. Per això tenia previst gravar les veus definitives, però l’accident ho va interrompre tot. Després del funeral, la discogràfica va cedir a la família el pes de la decisió de si tirar endavant el projecte o no. I ja han decidit.

La decisió de la família d’Àlex

Àlex Casademunt, exconcursant d»OT’, va morir amb 39 anys. Era un jove ple de llum i energia, sempre amb projectes i il·lusions per davant. Un dels seus somnis per complir és precisament este treball musical. Després de meditar molt, la família ha decidit paralitzar qualsevol pla, ja que encara estan desolats per la mort d’Àlex.

Al principi, van donar llum verda perquè el ‘single’ veiés la llum, però just quan estava tot preparat, van fer un pas enrere i van decidir paralitzar-ho tot. La discogràfica, Sonogrand Music, ha explicat que «la cançó és un duo amb el seu germà Joan», i el dolor de la família és tan gran que prefereixen esperar, «perquè no estan preparats».

La discogràfica informa que el ‘single’ està totalment acabat i a l’espera que la família d’Àlex done la conformitat. «Respectarem la decisió de la família fins que ells així ho desitgen», ha transmés la companyia, i ha afegit que «fins i tot havíem gravat un ‘líric’ (vídeo musical que mostra la lletra en pantalla)».

La companyia ho va preparar tot perquè el somni d’Àlex per fi pogués complir-se, però sempre amb la idea de donar a la família l’última paraula. Ara, la família ha transmés la seua voluntat de frenar el projecte. El dolor que senten és tan fort que prefereixen recuperar-se anímicament per poder viure este moment amb il·lusió.

Sonogrand Music respectarà la decisió dels cercles pròxims del cantant i esperarà abans de treure el disc pòstum d’Àlex. Huí es compleixen quatre setmanes de la mort del cantant i la seua pèrdua segueix causant commoció als qui el van conéixer directament i també al públic, que va gaudir de les seues actuacions i aparicions televisives durant molts anys.

 

Un altre treball pòstum que sí que veurà la llum

La família és conscient de la importància que tenia per a Àlex este treball musical, però de moment no es veuen amb forces perquè veja la llum. Mentrestant, es prepara el retorn de Fórmula Abierta, el grup de què va formar part Àlex al costat d’altres ‘triunfitos’. Una persona que va treballar colze a colze amb Àlex assegura que les veus ja estan produïdes i només falta la de Mireia perquè el projecte veja la llum el més prompte possible.

Els fans d»OT’, d’Àlex i de Fórmula Abierta podran tornar a escoltar l’exconcursant mort al costat de Javián, Geno i Mireia. Ells van ser els quatre primers integrants del grup, i Àlex Casademunt estava molt il·lusionat amb este projecte que tornava a unir-los.

Per als integrants de Fórmula Abierta, la mort del seu company ha estat un cop molt dur del qual tardaran temps a recuperar-se. No obstant això, tenen clar que volen perpetuar el seu record, i que la millor manera de fer-ho és amb la seua pròpia veu. Pel que fa al ‘single’, caldrà esperar una mica més per escoltar Àlex i el seu germà junts, ja que la família vol cicatritzar primer algunes ferides que són molt recents.

La mort d’Àlex va commocionar tota la societat espanyola i per descomptat la seua família, però també els seus companys de la primera edició d»OT’. La tragèdia va tornar a reunir-los a tots en el funeral del català, i en els dies posteriors van mostrar el seu dolor en missatges com el de Gisela: «Huí m’he despertat pensant en tu».

Últimes notícies

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.