17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La família d’Àlex Casademunt, plena de dolor, pren una dràstica decisió

 

 

Estan tan desolats i prefereixen esperar una

Hui es compleix un mes de la tràgica mort d’Àlex Casademunt en un accident de cotxe. La seua família està passant per un calvari, i el dolor els ha portat a prendre la dràstica decisió de frenar l’homenatge pòstum al cantant. Àlex estava a punt de traure un ‘single’ en solitari i ara és la família qui ha de decidir si veu la llum.

Just abans de morir, l’artista estava en plena feina per culminar el seu ‘single’ en solitari, que havia de veure la llum molt prompte. Per això tenia previst gravar les veus definitives, però l’accident ho va interrompre tot. Després del funeral, la discogràfica va cedir a la família el pes de la decisió de si tirar endavant el projecte o no. I ja han decidit.

La decisió de la família d’Àlex

Àlex Casademunt, exconcursant d”OT’, va morir amb 39 anys. Era un jove ple de llum i energia, sempre amb projectes i il·lusions per davant. Un dels seus somnis per complir és precisament este treball musical. Després de meditar molt, la família ha decidit paralitzar qualsevol pla, ja que encara estan desolats per la mort d’Àlex.

Al principi, van donar llum verda perquè el ‘single’ veiés la llum, però just quan estava tot preparat, van fer un pas enrere i van decidir paralitzar-ho tot. La discogràfica, Sonogrand Music, ha explicat que «la cançó és un duo amb el seu germà Joan», i el dolor de la família és tan gran que prefereixen esperar, «perquè no estan preparats».

La discogràfica informa que el ‘single’ està totalment acabat i a l’espera que la família d’Àlex done la conformitat. «Respectarem la decisió de la família fins que ells així ho desitgen», ha transmés la companyia, i ha afegit que «fins i tot havíem gravat un ‘líric’ (vídeo musical que mostra la lletra en pantalla)».

La companyia ho va preparar tot perquè el somni d’Àlex per fi pogués complir-se, però sempre amb la idea de donar a la família l’última paraula. Ara, la família ha transmés la seua voluntat de frenar el projecte. El dolor que senten és tan fort que prefereixen recuperar-se anímicament per poder viure este moment amb il·lusió.

Sonogrand Music respectarà la decisió dels cercles pròxims del cantant i esperarà abans de treure el disc pòstum d’Àlex. Huí es compleixen quatre setmanes de la mort del cantant i la seua pèrdua segueix causant commoció als qui el van conéixer directament i també al públic, que va gaudir de les seues actuacions i aparicions televisives durant molts anys.

 

Un altre treball pòstum que sí que veurà la llum

La família és conscient de la importància que tenia per a Àlex este treball musical, però de moment no es veuen amb forces perquè veja la llum. Mentrestant, es prepara el retorn de Fórmula Abierta, el grup de què va formar part Àlex al costat d’altres ‘triunfitos’. Una persona que va treballar colze a colze amb Àlex assegura que les veus ja estan produïdes i només falta la de Mireia perquè el projecte veja la llum el més prompte possible.

Els fans d”OT’, d’Àlex i de Fórmula Abierta podran tornar a escoltar l’exconcursant mort al costat de Javián, Geno i Mireia. Ells van ser els quatre primers integrants del grup, i Àlex Casademunt estava molt il·lusionat amb este projecte que tornava a unir-los.

Per als integrants de Fórmula Abierta, la mort del seu company ha estat un cop molt dur del qual tardaran temps a recuperar-se. No obstant això, tenen clar que volen perpetuar el seu record, i que la millor manera de fer-ho és amb la seua pròpia veu. Pel que fa al ‘single’, caldrà esperar una mica més per escoltar Àlex i el seu germà junts, ja que la família vol cicatritzar primer algunes ferides que són molt recents.

La mort d’Àlex va commocionar tota la societat espanyola i per descomptat la seua família, però també els seus companys de la primera edició d”OT’. La tragèdia va tornar a reunir-los a tots en el funeral del català, i en els dies posteriors van mostrar el seu dolor en missatges com el de Gisela: «Huí m’he despertat pensant en tu».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.