La família d’Àlex Casademunt, plena de dolor, pren una dràstica decisió

 

 

Estan tan desolats i prefereixen esperar una

Hui es compleix un mes de la tràgica mort d’Àlex Casademunt en un accident de cotxe. La seua família està passant per un calvari, i el dolor els ha portat a prendre la dràstica decisió de frenar l’homenatge pòstum al cantant. Àlex estava a punt de traure un ‘single’ en solitari i ara és la família qui ha de decidir si veu la llum.

Just abans de morir, l’artista estava en plena feina per culminar el seu ‘single’ en solitari, que havia de veure la llum molt prompte. Per això tenia previst gravar les veus definitives, però l’accident ho va interrompre tot. Després del funeral, la discogràfica va cedir a la família el pes de la decisió de si tirar endavant el projecte o no. I ja han decidit.

La decisió de la família d’Àlex

Àlex Casademunt, exconcursant d»OT’, va morir amb 39 anys. Era un jove ple de llum i energia, sempre amb projectes i il·lusions per davant. Un dels seus somnis per complir és precisament este treball musical. Després de meditar molt, la família ha decidit paralitzar qualsevol pla, ja que encara estan desolats per la mort d’Àlex.

Al principi, van donar llum verda perquè el ‘single’ veiés la llum, però just quan estava tot preparat, van fer un pas enrere i van decidir paralitzar-ho tot. La discogràfica, Sonogrand Music, ha explicat que «la cançó és un duo amb el seu germà Joan», i el dolor de la família és tan gran que prefereixen esperar, «perquè no estan preparats».

La discogràfica informa que el ‘single’ està totalment acabat i a l’espera que la família d’Àlex done la conformitat. «Respectarem la decisió de la família fins que ells així ho desitgen», ha transmés la companyia, i ha afegit que «fins i tot havíem gravat un ‘líric’ (vídeo musical que mostra la lletra en pantalla)».

La companyia ho va preparar tot perquè el somni d’Àlex per fi pogués complir-se, però sempre amb la idea de donar a la família l’última paraula. Ara, la família ha transmés la seua voluntat de frenar el projecte. El dolor que senten és tan fort que prefereixen recuperar-se anímicament per poder viure este moment amb il·lusió.

Sonogrand Music respectarà la decisió dels cercles pròxims del cantant i esperarà abans de treure el disc pòstum d’Àlex. Huí es compleixen quatre setmanes de la mort del cantant i la seua pèrdua segueix causant commoció als qui el van conéixer directament i també al públic, que va gaudir de les seues actuacions i aparicions televisives durant molts anys.

 

Un altre treball pòstum que sí que veurà la llum

La família és conscient de la importància que tenia per a Àlex este treball musical, però de moment no es veuen amb forces perquè veja la llum. Mentrestant, es prepara el retorn de Fórmula Abierta, el grup de què va formar part Àlex al costat d’altres ‘triunfitos’. Una persona que va treballar colze a colze amb Àlex assegura que les veus ja estan produïdes i només falta la de Mireia perquè el projecte veja la llum el més prompte possible.

Els fans d»OT’, d’Àlex i de Fórmula Abierta podran tornar a escoltar l’exconcursant mort al costat de Javián, Geno i Mireia. Ells van ser els quatre primers integrants del grup, i Àlex Casademunt estava molt il·lusionat amb este projecte que tornava a unir-los.

Per als integrants de Fórmula Abierta, la mort del seu company ha estat un cop molt dur del qual tardaran temps a recuperar-se. No obstant això, tenen clar que volen perpetuar el seu record, i que la millor manera de fer-ho és amb la seua pròpia veu. Pel que fa al ‘single’, caldrà esperar una mica més per escoltar Àlex i el seu germà junts, ja que la família vol cicatritzar primer algunes ferides que són molt recents.

La mort d’Àlex va commocionar tota la societat espanyola i per descomptat la seua família, però també els seus companys de la primera edició d»OT’. La tragèdia va tornar a reunir-los a tots en el funeral del català, i en els dies posteriors van mostrar el seu dolor en missatges com el de Gisela: «Huí m’he despertat pensant en tu».

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.