Un famós actor li planta cara a David Broncano

L’actor Javier Gutiérrez es presentava per primera vegada en el plató de «La Resistència» un format de Movistar+ i presentat per David Broncano per promocionar la seua nova sèrie «Reyes de la noche» i la veritat es que va deixar el llistó molt alt al plantar-li cara a Broncano.

El presentador està acostumat a intimidar en moltes ocasions als seus convidats però esta vegada sembla que l’intimidat va ser ell, Javier Gutiérrez es va presentar al programa amb molta valentia i disposat a fer patir al còmic. No és d’estranyar l’actitud que va tenir l’intèrpret de ‘Campeones’ durant l’entrevista, ja que des del principi va deixar molt clar que ja li havien advertit sobre el ‘late show‘.

«Em van donar dos consells. Un, que intente no ser més graciós que tu. I dos, que compte perquè si ensumes la por, mossegues com un gos», deia l’actor asturià entre rialles mentre el còmic es preguntava qui podria haver dit això sobre ell. Com era d’esperar l’actor Javier Gutiérrez no va desvetlar les seues fonts i el que tampoc va fer va ser aixecar-se davant el presentador i treure a la llum els seus ‘draps bruts’.

Segons ha deixat entreveure, fora de les càmeres, el presentador seria una persona un poc prepotent, ‘sosa’ i bastant callada. Una opinió que va posar al còmic en dificultats i el va deixar sense paraules.

Javier Gutiérrez aconseguí deixar a Broncano sense paraules

Tot baix el context d’humor, es podria dir que és un humor negre, que és el que caracteritza al programa «La Resistència», l’actor Gutiérrez s’ha sentat en la butaca del programa amb dos clars objectius: promocionar al màxim la seua nova sèrie, cosa que sempre evita el presentador siga com siga, i desafiar David Broncano. El presentador va insistir a preguntar a l’actor si havien coincidit en alguna ocasió o havien treballat junts, un tema que potser després es penediria de treure, ja que Javier Gutiérrez va aprofitar el moment per criticar el seu entrevistador.

«Et recorde en un AVE en el qual coincidim. Vas ser bastant parc en paraules, com es nota que ací t’unten bé perquè allà vas ser més sec… Mira que jo pensava: ‘mira este xic que agradable’ i em vas dir ‘hola’ i poc més», li deia entre rialles. «Ací em presentes com un dels millors actors del planeta i després no em saludes als trens…», afegia l’actor asturià entre rialles per camuflar el ‘zasca‘ mentre tot el públic esbroncava el còmic.

A David Broncano no pareixia fer-li molta gràcia i menys la comparació amb Cristiano Ronaldo

 

Este ‘zasca’ sols seria el primer de la nit. El presentador li va estar llevant llenya des del principi de l’entrevista i al final els dos es van adonar que sí que havien treballat junts en un anunci de «Campofrío», un projecte que li va donar via lliure a l’intèrpret per seguir carregant contra el seu interlocutor.

«He de dir que va tornar a passar el mateix. Jo vaig rodar tres dies durant 17 o 18 hores en una nau industrial perquè la publicitat són moltes hores i vas arribar tu com Cristiano Ronaldo o Messi, que no roden més d’una hora, amb un equip voltant perquè ningú se’t pogués acostar…» , confessava davant la sorpresa del còmic. A més, Javier Gutiérrez va deixar entreveure que el presentador va ser una poc arrogant amb l’equip que estava treballant. «Els figurants volien fer-se fotos amb tu i vas tornar a ser sec i parc en paraules», insistia l’asturià sense tallar-se un pèl.

«Vaig anar a treballar, tenia una hora i vaig fer el meu paper d’una manera excel·lent, com sempre. És veritat que vaig estar poc de rato, però vaig ser molt amable amb tots: per què m’estàs intentant desmuntar la vida?», va cloure l’humorista de Jaén, defensant-se.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.