14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un famós actor li planta cara a David Broncano

L’actor Javier Gutiérrez es presentava per primera vegada en el plató de “La Resistència” un format de Movistar+ i presentat per David Broncano per promocionar la seua nova sèrieReyes de la noche” i la veritat es que va deixar el llistó molt alt al plantar-li cara a Broncano.

El presentador està acostumat a intimidar en moltes ocasions als seus convidats però esta vegada sembla que l’intimidat va ser ell, Javier Gutiérrez es va presentar al programa amb molta valentia i disposat a fer patir al còmic. No és d’estranyar l’actitud que va tenir l’intèrpret de ‘Campeones’ durant l’entrevista, ja que des del principi va deixar molt clar que ja li havien advertit sobre el ‘late show‘.

«Em van donar dos consells. Un, que intente no ser més graciós que tu. I dos, que compte perquè si ensumes la por, mossegues com un gos», deia l’actor asturià entre rialles mentre el còmic es preguntava qui podria haver dit això sobre ell. Com era d’esperar l’actor Javier Gutiérrez no va desvetlar les seues fonts i el que tampoc va fer va ser aixecar-se davant el presentador i treure a la llum els seus ‘draps bruts’.

Segons ha deixat entreveure, fora de les càmeres, el presentador seria una persona un poc prepotent, ‘sosa’ i bastant callada. Una opinió que va posar al còmic en dificultats i el va deixar sense paraules.

Javier Gutiérrez aconseguí deixar a Broncano sense paraules

Tot baix el context d’humor, es podria dir que és un humor negre, que és el que caracteritza al programa “La Resistència”, l’actor Gutiérrez s’ha sentat en la butaca del programa amb dos clars objectius: promocionar al màxim la seua nova sèrie, cosa que sempre evita el presentador siga com siga, i desafiar David Broncano. El presentador va insistir a preguntar a l’actor si havien coincidit en alguna ocasió o havien treballat junts, un tema que potser després es penediria de treure, ja que Javier Gutiérrez va aprofitar el moment per criticar el seu entrevistador.

«Et recorde en un AVE en el qual coincidim. Vas ser bastant parc en paraules, com es nota que ací t’unten bé perquè allà vas ser més sec… Mira que jo pensava: ‘mira este xic que agradable’ i em vas dir ‘hola’ i poc més», li deia entre rialles. «Ací em presentes com un dels millors actors del planeta i després no em saludes als trens…», afegia l’actor asturià entre rialles per camuflar el ‘zasca‘ mentre tot el públic esbroncava el còmic.

A David Broncano no pareixia fer-li molta gràcia i menys la comparació amb Cristiano Ronaldo

 

Este ‘zasca’ sols seria el primer de la nit. El presentador li va estar llevant llenya des del principi de l’entrevista i al final els dos es van adonar que sí que havien treballat junts en un anunci de “Campofrío”, un projecte que li va donar via lliure a l’intèrpret per seguir carregant contra el seu interlocutor.

«He de dir que va tornar a passar el mateix. Jo vaig rodar tres dies durant 17 o 18 hores en una nau industrial perquè la publicitat són moltes hores i vas arribar tu com Cristiano Ronaldo o Messi, que no roden més d’una hora, amb un equip voltant perquè ningú se’t pogués acostar…» , confessava davant la sorpresa del còmic. A més, Javier Gutiérrez va deixar entreveure que el presentador va ser una poc arrogant amb l’equip que estava treballant. «Els figurants volien fer-se fotos amb tu i vas tornar a ser sec i parc en paraules», insistia l’asturià sense tallar-se un pèl.

«Vaig anar a treballar, tenia una hora i vaig fer el meu paper d’una manera excel·lent, com sempre. És veritat que vaig estar poc de rato, però vaig ser molt amable amb tots: per què m’estàs intentant desmuntar la vida?», va cloure l’humorista de Jaén, defensant-se.

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.