Un famós actor li planta cara a David Broncano

L’actor Javier Gutiérrez es presentava per primera vegada en el plató de «La Resistència» un format de Movistar+ i presentat per David Broncano per promocionar la seua nova sèrie «Reyes de la noche» i la veritat es que va deixar el llistó molt alt al plantar-li cara a Broncano.

El presentador està acostumat a intimidar en moltes ocasions als seus convidats però esta vegada sembla que l’intimidat va ser ell, Javier Gutiérrez es va presentar al programa amb molta valentia i disposat a fer patir al còmic. No és d’estranyar l’actitud que va tenir l’intèrpret de ‘Campeones’ durant l’entrevista, ja que des del principi va deixar molt clar que ja li havien advertit sobre el ‘late show‘.

«Em van donar dos consells. Un, que intente no ser més graciós que tu. I dos, que compte perquè si ensumes la por, mossegues com un gos», deia l’actor asturià entre rialles mentre el còmic es preguntava qui podria haver dit això sobre ell. Com era d’esperar l’actor Javier Gutiérrez no va desvetlar les seues fonts i el que tampoc va fer va ser aixecar-se davant el presentador i treure a la llum els seus ‘draps bruts’.

Segons ha deixat entreveure, fora de les càmeres, el presentador seria una persona un poc prepotent, ‘sosa’ i bastant callada. Una opinió que va posar al còmic en dificultats i el va deixar sense paraules.

Javier Gutiérrez aconseguí deixar a Broncano sense paraules

Tot baix el context d’humor, es podria dir que és un humor negre, que és el que caracteritza al programa «La Resistència», l’actor Gutiérrez s’ha sentat en la butaca del programa amb dos clars objectius: promocionar al màxim la seua nova sèrie, cosa que sempre evita el presentador siga com siga, i desafiar David Broncano. El presentador va insistir a preguntar a l’actor si havien coincidit en alguna ocasió o havien treballat junts, un tema que potser després es penediria de treure, ja que Javier Gutiérrez va aprofitar el moment per criticar el seu entrevistador.

«Et recorde en un AVE en el qual coincidim. Vas ser bastant parc en paraules, com es nota que ací t’unten bé perquè allà vas ser més sec… Mira que jo pensava: ‘mira este xic que agradable’ i em vas dir ‘hola’ i poc més», li deia entre rialles. «Ací em presentes com un dels millors actors del planeta i després no em saludes als trens…», afegia l’actor asturià entre rialles per camuflar el ‘zasca‘ mentre tot el públic esbroncava el còmic.

A David Broncano no pareixia fer-li molta gràcia i menys la comparació amb Cristiano Ronaldo

 

Este ‘zasca’ sols seria el primer de la nit. El presentador li va estar llevant llenya des del principi de l’entrevista i al final els dos es van adonar que sí que havien treballat junts en un anunci de «Campofrío», un projecte que li va donar via lliure a l’intèrpret per seguir carregant contra el seu interlocutor.

«He de dir que va tornar a passar el mateix. Jo vaig rodar tres dies durant 17 o 18 hores en una nau industrial perquè la publicitat són moltes hores i vas arribar tu com Cristiano Ronaldo o Messi, que no roden més d’una hora, amb un equip voltant perquè ningú se’t pogués acostar…» , confessava davant la sorpresa del còmic. A més, Javier Gutiérrez va deixar entreveure que el presentador va ser una poc arrogant amb l’equip que estava treballant. «Els figurants volien fer-se fotos amb tu i vas tornar a ser sec i parc en paraules», insistia l’asturià sense tallar-se un pèl.

«Vaig anar a treballar, tenia una hora i vaig fer el meu paper d’una manera excel·lent, com sempre. És veritat que vaig estar poc de rato, però vaig ser molt amable amb tots: per què m’estàs intentant desmuntar la vida?», va cloure l’humorista de Jaén, defensant-se.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.