13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Un famós actor li planta cara a David Broncano

L’actor Javier Gutiérrez es presentava per primera vegada en el plató de “La Resistència” un format de Movistar+ i presentat per David Broncano per promocionar la seua nova sèrieReyes de la noche” i la veritat es que va deixar el llistó molt alt al plantar-li cara a Broncano.

El presentador està acostumat a intimidar en moltes ocasions als seus convidats però esta vegada sembla que l’intimidat va ser ell, Javier Gutiérrez es va presentar al programa amb molta valentia i disposat a fer patir al còmic. No és d’estranyar l’actitud que va tenir l’intèrpret de ‘Campeones’ durant l’entrevista, ja que des del principi va deixar molt clar que ja li havien advertit sobre el ‘late show‘.

«Em van donar dos consells. Un, que intente no ser més graciós que tu. I dos, que compte perquè si ensumes la por, mossegues com un gos», deia l’actor asturià entre rialles mentre el còmic es preguntava qui podria haver dit això sobre ell. Com era d’esperar l’actor Javier Gutiérrez no va desvetlar les seues fonts i el que tampoc va fer va ser aixecar-se davant el presentador i treure a la llum els seus ‘draps bruts’.

Segons ha deixat entreveure, fora de les càmeres, el presentador seria una persona un poc prepotent, ‘sosa’ i bastant callada. Una opinió que va posar al còmic en dificultats i el va deixar sense paraules.

Javier Gutiérrez aconseguí deixar a Broncano sense paraules

Tot baix el context d’humor, es podria dir que és un humor negre, que és el que caracteritza al programa “La Resistència”, l’actor Gutiérrez s’ha sentat en la butaca del programa amb dos clars objectius: promocionar al màxim la seua nova sèrie, cosa que sempre evita el presentador siga com siga, i desafiar David Broncano. El presentador va insistir a preguntar a l’actor si havien coincidit en alguna ocasió o havien treballat junts, un tema que potser després es penediria de treure, ja que Javier Gutiérrez va aprofitar el moment per criticar el seu entrevistador.

«Et recorde en un AVE en el qual coincidim. Vas ser bastant parc en paraules, com es nota que ací t’unten bé perquè allà vas ser més sec… Mira que jo pensava: ‘mira este xic que agradable’ i em vas dir ‘hola’ i poc més», li deia entre rialles. «Ací em presentes com un dels millors actors del planeta i després no em saludes als trens…», afegia l’actor asturià entre rialles per camuflar el ‘zasca‘ mentre tot el públic esbroncava el còmic.

A David Broncano no pareixia fer-li molta gràcia i menys la comparació amb Cristiano Ronaldo

 

Este ‘zasca’ sols seria el primer de la nit. El presentador li va estar llevant llenya des del principi de l’entrevista i al final els dos es van adonar que sí que havien treballat junts en un anunci de “Campofrío”, un projecte que li va donar via lliure a l’intèrpret per seguir carregant contra el seu interlocutor.

«He de dir que va tornar a passar el mateix. Jo vaig rodar tres dies durant 17 o 18 hores en una nau industrial perquè la publicitat són moltes hores i vas arribar tu com Cristiano Ronaldo o Messi, que no roden més d’una hora, amb un equip voltant perquè ningú se’t pogués acostar…» , confessava davant la sorpresa del còmic. A més, Javier Gutiérrez va deixar entreveure que el presentador va ser una poc arrogant amb l’equip que estava treballant. «Els figurants volien fer-se fotos amb tu i vas tornar a ser sec i parc en paraules», insistia l’asturià sense tallar-se un pèl.

«Vaig anar a treballar, tenia una hora i vaig fer el meu paper d’una manera excel·lent, com sempre. És veritat que vaig estar poc de rato, però vaig ser molt amable amb tots: per què m’estàs intentant desmuntar la vida?», va cloure l’humorista de Jaén, defensant-se.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.