Fiama sorprén a tots en revelar el seu secret: Va ser un estiu molt mogut

 

Fiama es va convertir el dijous en quarta expulsada de ‘Secret Story’ i el seu secret ja no entra en joc dins de la ‘La casa de los secretos’. Anit en el plató van descobrir quin era aqueix detall íntim de la seua vida que ningú o molt poques persones sabien i pel qual es jugava 50.000 euros.

 

El secret de Fiama a ‘La casa de los secretos’

 

Molt s’ha especulat sobre quin podria ser el secret amb el qual Fiama participava en el reality de Telecinco. Durant l’emissió de ‘La noche de los secretos’, la ex participant ha confessat això que tant inquietava als espectadors.

Soc fetitxista. Robe la roba interior dels meus amants”, són les paraules que han sorprés a tots. Jordi González li demana explicacions i estes són les seues paraules: “Va ser una època, un any que vaig tindre, quan tenia 18 anyets, vaig tindre un estiu molt mogut i m’abellia col·leccionar els calçotets de les persones amb les quals estava. Els tinc guardats. Tindré deu o dotze”, revela.

A més, afig que encara els conserva a casa de la seua mare i que quan els xics es posaven a buscar la seua roba interior “jo em feia la boja i em posava a buscar-los, però els amagava”. Este secret ha revolucionat a diversos dels col·laboradors, que volen saber si estos calçotets “passen per la llavadora o no”: “Sí, estan llavats i doblats”.

 

El secret de Fiama fa que Steisy revele el seu negoci ocult

 

El fet que Fiama revelara què li agradava col·leccionar la roba interior dels seus amants, ha provocat que Steisy s’arrancara a continuar amb les confessions: revela que ven bragues usades i per les quals demana una important quantitat de diners. Un negoci que ha deixat en xoc a Jordi González.

Sofía Cristo i Fiama es fan el seu primer bes: «Nosaltres faríem moltes més coses»

 

Des que van coincidir en la gala 1 de ‘La casa de los secretos’, van saltar espurnes entre  Fiama i  Sofía  Cristo. No els va quedar més remei que revelar davant els espectadors que hi havia hagut cert badoquege entre totes dos en el passat. Ara fan un pas més i es besen en directe.

Durant la primera part del programa en el plató les dos ex concursants han estat badoquege i xiuxiuejant, en aqueix moment Jordi González s’ha acostat a elles per a saber de què parlen entre murmuris mentre s’emet el programa en directe i elles conten que els encantaria estar dins de la casa.

Jordi els pregunta pel bes que es van donar Lucca i Cristina i Sofía confessa que elles ho farien molt millor.

Perquè si tant presumeixen de poder fer-ho millor, han de demostrar-ho, han sigut les paraules que ha vingut a dir Jordi González. Tal dit tal fet. Sofía Cristo i Fiama s’han fet una besada, el seu primer bes!, sota l’atenta mirada dels espectadors.

Últimes notícies

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.