Filtran los planes de Tom y Melyssa cuando salgan de la isla: Abrirán un negocio juntos

‘Supervivientes’ creia que fer coincidir a Melyssa Pinto i Tom Brusse seria el focus de moltes de les bregues de la nova edició del programa, però sorprenentment, l’efecte que estan aconseguint és totalment el contrari.

Dones del primer moment, l’exparella va assegurar que es donarien suport a l’u a l’altre i que per a ells era un avantatge el fet de tindre a algú que els coneguera tant entre els seus companys. Tant ha sigut així, que hui hem descobert una nova dada i que no s’ha recollit en cap dels vídeos que s’estan emetent en les gales.

 

Marta López desvela la vertadera relació de Tom i Melyssa 

 

Ha sigut Marta López que hui tornava als platons després d’haver sigut la segona expulsada de l’actual edició del programa de supervivència. Esta ha assegurat que la bona sintonia entre l’exparella era tal, que ella mateixa ha pogut escoltar a l’illa els plans que tenen per a quan isquen del concurs i que si els funciona com esperen, els unirà per a tota la vida. Alguna cosa que seria una autèntica sorpresa després que trencaren per a ja no saber res més l’u de l’altre.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que aprofitant la mà que té Brusse amb els negocis, estaria preparant un de nou i amb el qual comptaria amb el seu ex Melyssa com a sòcia. Concretament es tractaria d’una hamburgueseria amb aires italians i que es diria ‘La mamma‘, esta se situaria a Madrid i estaria pensada sobretot per al públic jove i que són els que els segueixen en les xarxes socials i en tots els programes en els quals participen. 

Esta dada pel que sembla no hauria agradat res a l’actual núvia del francés, Sandra Pica i que s’hauria molestat en conéixer este projecte que estarien planejant l’exparella.

Però això no és tot, López ha dit que Tom i Melyssa no serien els únics supervivents implicats en este nou negoci gastronòmic. Perquè Brusse també li hauria oferit participar a Carlos Alba, ex concursant de ‘Masterchef’ i que podria aportar el seu talent culinari al projecte que vindria sumat al capital que podrien aportar els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’.

Per a veure si el que compte Marta López és veritat haurem d’esperar que s’acabe el programa de Telecinco i que tots els famosos tornen a la seua llar.

La veritat és que tot pot passar i encara que estes converses hagen existit dins dels calls, tot podria canviar abans que arranque este projecte gastronòmic, perquè no podem oblidar que en l’actualitat es troben competint i els dos aspiren a poder guanyar el premi final del programa més aventurer de la televisió espanyola.
 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.