Filtran los planes de Tom y Melyssa cuando salgan de la isla: Abrirán un negocio juntos

‘Supervivientes’ creia que fer coincidir a Melyssa Pinto i Tom Brusse seria el focus de moltes de les bregues de la nova edició del programa, però sorprenentment, l’efecte que estan aconseguint és totalment el contrari.

Dones del primer moment, l’exparella va assegurar que es donarien suport a l’u a l’altre i que per a ells era un avantatge el fet de tindre a algú que els coneguera tant entre els seus companys. Tant ha sigut així, que hui hem descobert una nova dada i que no s’ha recollit en cap dels vídeos que s’estan emetent en les gales.

 

Marta López desvela la vertadera relació de Tom i Melyssa 

 

Ha sigut Marta López que hui tornava als platons després d’haver sigut la segona expulsada de l’actual edició del programa de supervivència. Esta ha assegurat que la bona sintonia entre l’exparella era tal, que ella mateixa ha pogut escoltar a l’illa els plans que tenen per a quan isquen del concurs i que si els funciona com esperen, els unirà per a tota la vida. Alguna cosa que seria una autèntica sorpresa després que trencaren per a ja no saber res més l’u de l’altre.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que aprofitant la mà que té Brusse amb els negocis, estaria preparant un de nou i amb el qual comptaria amb el seu ex Melyssa com a sòcia. Concretament es tractaria d’una hamburgueseria amb aires italians i que es diria ‘La mamma‘, esta se situaria a Madrid i estaria pensada sobretot per al públic jove i que són els que els segueixen en les xarxes socials i en tots els programes en els quals participen. 

Esta dada pel que sembla no hauria agradat res a l’actual núvia del francés, Sandra Pica i que s’hauria molestat en conéixer este projecte que estarien planejant l’exparella.

Però això no és tot, López ha dit que Tom i Melyssa no serien els únics supervivents implicats en este nou negoci gastronòmic. Perquè Brusse també li hauria oferit participar a Carlos Alba, ex concursant de ‘Masterchef’ i que podria aportar el seu talent culinari al projecte que vindria sumat al capital que podrien aportar els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’.

Per a veure si el que compte Marta López és veritat haurem d’esperar que s’acabe el programa de Telecinco i que tots els famosos tornen a la seua llar.

La veritat és que tot pot passar i encara que estes converses hagen existit dins dels calls, tot podria canviar abans que arranque este projecte gastronòmic, perquè no podem oblidar que en l’actualitat es troben competint i els dos aspiren a poder guanyar el premi final del programa més aventurer de la televisió espanyola.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.

Les víctimes de la DANA confien que Mazón diga la veritat davant la jutgessa

Les víctimes mortals de la DANA del 29 d'octubre confien que Carlos Mazón, citat com a testimoni per la jutgessa de Catarroja, diga tota la veritat i aporte llum sobre la gestió de la tragèdia.