Filtran los planes de Tom y Melyssa cuando salgan de la isla: Abrirán un negocio juntos

‘Supervivientes’ creia que fer coincidir a Melyssa Pinto i Tom Brusse seria el focus de moltes de les bregues de la nova edició del programa, però sorprenentment, l’efecte que estan aconseguint és totalment el contrari.

Dones del primer moment, l’exparella va assegurar que es donarien suport a l’u a l’altre i que per a ells era un avantatge el fet de tindre a algú que els coneguera tant entre els seus companys. Tant ha sigut així, que hui hem descobert una nova dada i que no s’ha recollit en cap dels vídeos que s’estan emetent en les gales.

 

Marta López desvela la vertadera relació de Tom i Melyssa 

 

Ha sigut Marta López que hui tornava als platons després d’haver sigut la segona expulsada de l’actual edició del programa de supervivència. Esta ha assegurat que la bona sintonia entre l’exparella era tal, que ella mateixa ha pogut escoltar a l’illa els plans que tenen per a quan isquen del concurs i que si els funciona com esperen, els unirà per a tota la vida. Alguna cosa que seria una autèntica sorpresa després que trencaren per a ja no saber res més l’u de l’altre.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que aprofitant la mà que té Brusse amb els negocis, estaria preparant un de nou i amb el qual comptaria amb el seu ex Melyssa com a sòcia. Concretament es tractaria d’una hamburgueseria amb aires italians i que es diria ‘La mamma‘, esta se situaria a Madrid i estaria pensada sobretot per al públic jove i que són els que els segueixen en les xarxes socials i en tots els programes en els quals participen. 

Esta dada pel que sembla no hauria agradat res a l’actual núvia del francés, Sandra Pica i que s’hauria molestat en conéixer este projecte que estarien planejant l’exparella.

Però això no és tot, López ha dit que Tom i Melyssa no serien els únics supervivents implicats en este nou negoci gastronòmic. Perquè Brusse també li hauria oferit participar a Carlos Alba, ex concursant de ‘Masterchef’ i que podria aportar el seu talent culinari al projecte que vindria sumat al capital que podrien aportar els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’.

Per a veure si el que compte Marta López és veritat haurem d’esperar que s’acabe el programa de Telecinco i que tots els famosos tornen a la seua llar.

La veritat és que tot pot passar i encara que estes converses hagen existit dins dels calls, tot podria canviar abans que arranque este projecte gastronòmic, perquè no podem oblidar que en l’actualitat es troben competint i els dos aspiren a poder guanyar el premi final del programa més aventurer de la televisió espanyola.
 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.