Filtran los planes de Tom y Melyssa cuando salgan de la isla: Abrirán un negocio juntos

‘Supervivientes’ creia que fer coincidir a Melyssa Pinto i Tom Brusse seria el focus de moltes de les bregues de la nova edició del programa, però sorprenentment, l’efecte que estan aconseguint és totalment el contrari.

Dones del primer moment, l’exparella va assegurar que es donarien suport a l’u a l’altre i que per a ells era un avantatge el fet de tindre a algú que els coneguera tant entre els seus companys. Tant ha sigut així, que hui hem descobert una nova dada i que no s’ha recollit en cap dels vídeos que s’estan emetent en les gales.

 

Marta López desvela la vertadera relació de Tom i Melyssa 

 

Ha sigut Marta López que hui tornava als platons després d’haver sigut la segona expulsada de l’actual edició del programa de supervivència. Esta ha assegurat que la bona sintonia entre l’exparella era tal, que ella mateixa ha pogut escoltar a l’illa els plans que tenen per a quan isquen del concurs i que si els funciona com esperen, els unirà per a tota la vida. Alguna cosa que seria una autèntica sorpresa després que trencaren per a ja no saber res més l’u de l’altre.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que aprofitant la mà que té Brusse amb els negocis, estaria preparant un de nou i amb el qual comptaria amb el seu ex Melyssa com a sòcia. Concretament es tractaria d’una hamburgueseria amb aires italians i que es diria ‘La mamma‘, esta se situaria a Madrid i estaria pensada sobretot per al públic jove i que són els que els segueixen en les xarxes socials i en tots els programes en els quals participen. 

Esta dada pel que sembla no hauria agradat res a l’actual núvia del francés, Sandra Pica i que s’hauria molestat en conéixer este projecte que estarien planejant l’exparella.

Però això no és tot, López ha dit que Tom i Melyssa no serien els únics supervivents implicats en este nou negoci gastronòmic. Perquè Brusse també li hauria oferit participar a Carlos Alba, ex concursant de ‘Masterchef’ i que podria aportar el seu talent culinari al projecte que vindria sumat al capital que podrien aportar els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’.

Per a veure si el que compte Marta López és veritat haurem d’esperar que s’acabe el programa de Telecinco i que tots els famosos tornen a la seua llar.

La veritat és que tot pot passar i encara que estes converses hagen existit dins dels calls, tot podria canviar abans que arranque este projecte gastronòmic, perquè no podem oblidar que en l’actualitat es troben competint i els dos aspiren a poder guanyar el premi final del programa més aventurer de la televisió espanyola.
 

Últimes notícies

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.