11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Filtran los planes de Tom y Melyssa cuando salgan de la isla: Abrirán un negocio juntos

‘Supervivientes’ creia que fer coincidir a Melyssa Pinto i Tom Brusse seria el focus de moltes de les bregues de la nova edició del programa, però sorprenentment, l’efecte que estan aconseguint és totalment el contrari.

Dones del primer moment, l’exparella va assegurar que es donarien suport a l’u a l’altre i que per a ells era un avantatge el fet de tindre a algú que els coneguera tant entre els seus companys. Tant ha sigut així, que hui hem descobert una nova dada i que no s’ha recollit en cap dels vídeos que s’estan emetent en les gales.

 

Marta López desvela la vertadera relació de Tom i Melyssa 

 

Ha sigut Marta López que hui tornava als platons després d’haver sigut la segona expulsada de l’actual edició del programa de supervivència. Esta ha assegurat que la bona sintonia entre l’exparella era tal, que ella mateixa ha pogut escoltar a l’illa els plans que tenen per a quan isquen del concurs i que si els funciona com esperen, els unirà per a tota la vida. Alguna cosa que seria una autèntica sorpresa després que trencaren per a ja no saber res més l’u de l’altre.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha assegurat que aprofitant la mà que té Brusse amb els negocis, estaria preparant un de nou i amb el qual comptaria amb el seu ex Melyssa com a sòcia. Concretament es tractaria d’una hamburgueseria amb aires italians i que es diria ‘La mamma‘, esta se situaria a Madrid i estaria pensada sobretot per al públic jove i que són els que els segueixen en les xarxes socials i en tots els programes en els quals participen. 

Esta dada pel que sembla no hauria agradat res a l’actual núvia del francés, Sandra Pica i que s’hauria molestat en conéixer este projecte que estarien planejant l’exparella.

Però això no és tot, López ha dit que Tom i Melyssa no serien els únics supervivents implicats en este nou negoci gastronòmic. Perquè Brusse també li hauria oferit participar a Carlos Alba, ex concursant de ‘Masterchef’ i que podria aportar el seu talent culinari al projecte que vindria sumat al capital que podrien aportar els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’.

Per a veure si el que compte Marta López és veritat haurem d’esperar que s’acabe el programa de Telecinco i que tots els famosos tornen a la seua llar.

La veritat és que tot pot passar i encara que estes converses hagen existit dins dels calls, tot podria canviar abans que arranque este projecte gastronòmic, perquè no podem oblidar que en l’actualitat es troben competint i els dos aspiren a poder guanyar el premi final del programa més aventurer de la televisió espanyola.
 

Últimes notícies

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.