Les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío Flores

 

El programa ‘Sálvame’ mai deixa indiferent als seus espectadors, ja que totes les vesprades els sorprén amb alguna BOMBA. Des que va començar l’emissió del documental, ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’, el programa de les vesprades de Telecinco no ha parat de traure draps bruts d’Antonio David Flores, i ahir no va ser diferent

‘Sálvame’ ha avançat la portada de la revista ‘Lecturas’ d’este dimecres en la qual la publicació mostra les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío. Jorge Javier Vázquez apuntava que, pel que sembla, hauria volgut fer un reportatge “a esquena dels seus fills”.

En la primera pàgina veiem a Rocío muntant a cavall i, en una imatge més xicoteta, una instantània presa el mateix dia, però esta vegada acompanyada per Olga Moreno i Antonio David Flores, que portava a la seua germana xicoteta sobre els muscles.

 

Quan es van prendre les fotografies?

 

Jorge Javier Vázquez ens situava: «es van prendre en l’època en què es va casar Rocío Carrasco». Segons ha pogut saber la publicació, Antonio David hauria pretés “a esquena dels seus fills”, fer un reportatge fotogràfic en el qual aparegueren ells muntant a cavall el cap de setmana.

Estes fotos no van veure la llum en aquell moment, però Per què?

 

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.