20.3 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

Les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío Flores

 

El programa ‘Sálvame’ mai deixa indiferent als seus espectadors, ja que totes les vesprades els sorprén amb alguna BOMBA. Des que va començar l’emissió del documental, ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’, el programa de les vesprades de Telecinco no ha parat de traure draps bruts d’Antonio David Flores, i ahir no va ser diferent

‘Sálvame’ ha avançat la portada de la revista ‘Lecturas’ d’este dimecres en la qual la publicació mostra les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío. Jorge Javier Vázquez apuntava que, pel que sembla, hauria volgut fer un reportatge “a esquena dels seus fills”.

En la primera pàgina veiem a Rocío muntant a cavall i, en una imatge més xicoteta, una instantània presa el mateix dia, però esta vegada acompanyada per Olga Moreno i Antonio David Flores, que portava a la seua germana xicoteta sobre els muscles.

 

Quan es van prendre les fotografies?

 

Jorge Javier Vázquez ens situava: “es van prendre en l’època en què es va casar Rocío Carrasco”. Segons ha pogut saber la publicació, Antonio David hauria pretés “a esquena dels seus fills”, fer un reportatge fotogràfic en el qual aparegueren ells muntant a cavall el cap de setmana.

Estes fotos no van veure la llum en aquell moment, però Per què?

 

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.