Les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío Flores

 

El programa ‘Sálvame’ mai deixa indiferent als seus espectadors, ja que totes les vesprades els sorprén amb alguna BOMBA. Des que va començar l’emissió del documental, ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’, el programa de les vesprades de Telecinco no ha parat de traure draps bruts d’Antonio David Flores, i ahir no va ser diferent

‘Sálvame’ ha avançat la portada de la revista ‘Lecturas’ d’este dimecres en la qual la publicació mostra les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío. Jorge Javier Vázquez apuntava que, pel que sembla, hauria volgut fer un reportatge “a esquena dels seus fills”.

En la primera pàgina veiem a Rocío muntant a cavall i, en una imatge més xicoteta, una instantània presa el mateix dia, però esta vegada acompanyada per Olga Moreno i Antonio David Flores, que portava a la seua germana xicoteta sobre els muscles.

 

Quan es van prendre les fotografies?

 

Jorge Javier Vázquez ens situava: «es van prendre en l’època en què es va casar Rocío Carrasco». Segons ha pogut saber la publicació, Antonio David hauria pretés “a esquena dels seus fills”, fer un reportatge fotogràfic en el qual aparegueren ells muntant a cavall el cap de setmana.

Estes fotos no van veure la llum en aquell moment, però Per què?

 

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.