Les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío Flores

 

El programa ‘Sálvame’ mai deixa indiferent als seus espectadors, ja que totes les vesprades els sorprén amb alguna BOMBA. Des que va començar l’emissió del documental, ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’, el programa de les vesprades de Telecinco no ha parat de traure draps bruts d’Antonio David Flores, i ahir no va ser diferent

‘Sálvame’ ha avançat la portada de la revista ‘Lecturas’ d’este dimecres en la qual la publicació mostra les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío. Jorge Javier Vázquez apuntava que, pel que sembla, hauria volgut fer un reportatge “a esquena dels seus fills”.

En la primera pàgina veiem a Rocío muntant a cavall i, en una imatge més xicoteta, una instantània presa el mateix dia, però esta vegada acompanyada per Olga Moreno i Antonio David Flores, que portava a la seua germana xicoteta sobre els muscles.

 

Quan es van prendre les fotografies?

 

Jorge Javier Vázquez ens situava: “es van prendre en l’època en què es va casar Rocío Carrasco”. Segons ha pogut saber la publicació, Antonio David hauria pretés “a esquena dels seus fills”, fer un reportatge fotogràfic en el qual aparegueren ells muntant a cavall el cap de setmana.

Estes fotos no van veure la llum en aquell moment, però Per què?

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.