Les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío Flores

 

El programa ‘Sálvame’ mai deixa indiferent als seus espectadors, ja que totes les vesprades els sorprén amb alguna BOMBA. Des que va començar l’emissió del documental, ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’, el programa de les vesprades de Telecinco no ha parat de traure draps bruts d’Antonio David Flores, i ahir no va ser diferent

‘Sálvame’ ha avançat la portada de la revista ‘Lecturas’ d’este dimecres en la qual la publicació mostra les fotos de la “traïció” d’Antonio David Flores a la seua filla Rocío. Jorge Javier Vázquez apuntava que, pel que sembla, hauria volgut fer un reportatge “a esquena dels seus fills”.

En la primera pàgina veiem a Rocío muntant a cavall i, en una imatge més xicoteta, una instantània presa el mateix dia, però esta vegada acompanyada per Olga Moreno i Antonio David Flores, que portava a la seua germana xicoteta sobre els muscles.

 

Quan es van prendre les fotografies?

 

Jorge Javier Vázquez ens situava: «es van prendre en l’època en què es va casar Rocío Carrasco». Segons ha pogut saber la publicació, Antonio David hauria pretés “a esquena dels seus fills”, fer un reportatge fotogràfic en el qual aparegueren ells muntant a cavall el cap de setmana.

Estes fotos no van veure la llum en aquell moment, però Per què?

 

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.