Uns futbolistes impedeixen l’entrada de Sofía Suescun al reservat d’una discoteca

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment. Tot i que en el passat, la concursant de ‘realities’ va esdevenir molt popular entre els espectadors que la van fer guanyadora de més d’un concurs, actualment, i després de la seua participació a ‘GH DÚO’, la seua popularitat ha sofert una davallada. Prova d’això és que de la seua participació en l’últim ‘reality’, ha eixit expulsada dos vegades.

 

Això s’estén fins a i tot a altres esferes que no són les purament televisives. Fa uns dies va trascendir un episodi succeit a una discoteca que seria un bon exemple de com, l’actitud altiva i victimista de sofia li comença a passar factura. Pel que es veu, i segons informava el programa ‘Socialité’, un grup de futbolistes haurien vetat l’entrada de Sofia a la zona VIP d’una discoteca.

 

Sembla que el públic l’ha jutjat, i no de manera positiva, per la seua actitud amb Albalá, la seua exparella, així com per l’actitud de Maite Galdeano, mare de Sofía, que s’ha dedicat a tirar la caballeria damunt d’Albalá.

 

Tal com explicava ‘Socialité’, Sofía hauria intentat entrar al reservat d’aquesta discoteca on es trobaven un grup de futbolistes passant la nit, tot i que no li van deixar. Un dels futbolistes, en veure el que intentava fer va avisar el personal de seguretat: «s’estava intentant colar als reservats(…) no volia que entrarà allà pels antecedents que té. Té fama d’explicar-ho tot». 

No sabem si estaria intentant seguir el consell de la seua mare que un dia ja li va dir que intentés buscar-se una parella futbolista.

 

Sofía està esdevenint un personatge molt criticat arran de la seua prepotència en les seues últimes gales de ‘GH DÚO’ i al seu pas per aquest ‘reality’, que no ha estat del tot positiu a causa de la seua postura contra el seu ex Alejandro Albalá, que no ha acabat de convèncer al públic.

Un exemple clar de la situació que està vivint Sofía i que sembla que cada colp vaja a pitjor, és el conflicte que va protagonitzar durant l’última gala de ‘Gran Hermano’, quan Sofía li va retreure a la seua ex sogra que havia borrat un tuit on s’havia burlat de Sofía dient que necessitava un psicòleg. Això va provocar que Sofía preparés la metralleta i li etzibés: «Jo aniré al psicòleg, però vostè hauria d’anar a un exorcista que li traga el demoni que porta dins», així i tan ample es va quedar Sofía, provocant un malestar tant gran a la senyora que aqeusta va decidir abandonar el plató cansada dels insults de la seua exnora.

 

 

Últimes notícies

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.