Uns futbolistes impedeixen l’entrada de Sofía Suescun al reservat d’una discoteca

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment. Tot i que en el passat, la concursant de ‘realities’ va esdevenir molt popular entre els espectadors que la van fer guanyadora de més d’un concurs, actualment, i després de la seua participació a ‘GH DÚO’, la seua popularitat ha sofert una davallada. Prova d’això és que de la seua participació en l’últim ‘reality’, ha eixit expulsada dos vegades.

 

Això s’estén fins a i tot a altres esferes que no són les purament televisives. Fa uns dies va trascendir un episodi succeit a una discoteca que seria un bon exemple de com, l’actitud altiva i victimista de sofia li comença a passar factura. Pel que es veu, i segons informava el programa ‘Socialité’, un grup de futbolistes haurien vetat l’entrada de Sofia a la zona VIP d’una discoteca.

 

Sembla que el públic l’ha jutjat, i no de manera positiva, per la seua actitud amb Albalá, la seua exparella, així com per l’actitud de Maite Galdeano, mare de Sofía, que s’ha dedicat a tirar la caballeria damunt d’Albalá.

 

Tal com explicava ‘Socialité’, Sofía hauria intentat entrar al reservat d’aquesta discoteca on es trobaven un grup de futbolistes passant la nit, tot i que no li van deixar. Un dels futbolistes, en veure el que intentava fer va avisar el personal de seguretat: «s’estava intentant colar als reservats(…) no volia que entrarà allà pels antecedents que té. Té fama d’explicar-ho tot». 

No sabem si estaria intentant seguir el consell de la seua mare que un dia ja li va dir que intentés buscar-se una parella futbolista.

 

Sofía està esdevenint un personatge molt criticat arran de la seua prepotència en les seues últimes gales de ‘GH DÚO’ i al seu pas per aquest ‘reality’, que no ha estat del tot positiu a causa de la seua postura contra el seu ex Alejandro Albalá, que no ha acabat de convèncer al públic.

Un exemple clar de la situació que està vivint Sofía i que sembla que cada colp vaja a pitjor, és el conflicte que va protagonitzar durant l’última gala de ‘Gran Hermano’, quan Sofía li va retreure a la seua ex sogra que havia borrat un tuit on s’havia burlat de Sofía dient que necessitava un psicòleg. Això va provocar que Sofía preparés la metralleta i li etzibés: «Jo aniré al psicòleg, però vostè hauria d’anar a un exorcista que li traga el demoni que porta dins», així i tan ample es va quedar Sofía, provocant un malestar tant gran a la senyora que aqeusta va decidir abandonar el plató cansada dels insults de la seua exnora.

 

 

Últimes notícies

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.

El Oceanogràfic estrena Medusa Lab, un laboratori obert per a seguir el cicle vital de les meduses

El Oceanogràfic de València ha inaugurat Medusa Lab, un laboratori de reproducció i cultiu de meduses obert al públic que permet seguir en directe les fases inicials del seu cicle vital i reforça la investigació i la sostenibilitat de l'aquari.