Uns futbolistes impedeixen l’entrada de Sofía Suescun al reservat d’una discoteca

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment. Tot i que en el passat, la concursant de ‘realities’ va esdevenir molt popular entre els espectadors que la van fer guanyadora de més d’un concurs, actualment, i després de la seua participació a ‘GH DÚO’, la seua popularitat ha sofert una davallada. Prova d’això és que de la seua participació en l’últim ‘reality’, ha eixit expulsada dos vegades.

 

Això s’estén fins a i tot a altres esferes que no són les purament televisives. Fa uns dies va trascendir un episodi succeit a una discoteca que seria un bon exemple de com, l’actitud altiva i victimista de sofia li comença a passar factura. Pel que es veu, i segons informava el programa ‘Socialité’, un grup de futbolistes haurien vetat l’entrada de Sofia a la zona VIP d’una discoteca.

 

Sembla que el públic l’ha jutjat, i no de manera positiva, per la seua actitud amb Albalá, la seua exparella, així com per l’actitud de Maite Galdeano, mare de Sofía, que s’ha dedicat a tirar la caballeria damunt d’Albalá.

 

Tal com explicava ‘Socialité’, Sofía hauria intentat entrar al reservat d’aquesta discoteca on es trobaven un grup de futbolistes passant la nit, tot i que no li van deixar. Un dels futbolistes, en veure el que intentava fer va avisar el personal de seguretat: «s’estava intentant colar als reservats(…) no volia que entrarà allà pels antecedents que té. Té fama d’explicar-ho tot». 

No sabem si estaria intentant seguir el consell de la seua mare que un dia ja li va dir que intentés buscar-se una parella futbolista.

 

Sofía està esdevenint un personatge molt criticat arran de la seua prepotència en les seues últimes gales de ‘GH DÚO’ i al seu pas per aquest ‘reality’, que no ha estat del tot positiu a causa de la seua postura contra el seu ex Alejandro Albalá, que no ha acabat de convèncer al públic.

Un exemple clar de la situació que està vivint Sofía i que sembla que cada colp vaja a pitjor, és el conflicte que va protagonitzar durant l’última gala de ‘Gran Hermano’, quan Sofía li va retreure a la seua ex sogra que havia borrat un tuit on s’havia burlat de Sofía dient que necessitava un psicòleg. Això va provocar que Sofía preparés la metralleta i li etzibés: «Jo aniré al psicòleg, però vostè hauria d’anar a un exorcista que li traga el demoni que porta dins», així i tan ample es va quedar Sofía, provocant un malestar tant gran a la senyora que aqeusta va decidir abandonar el plató cansada dels insults de la seua exnora.

 

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.