Uns futbolistes impedeixen l’entrada de Sofía Suescun al reservat d’una discoteca

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment. Tot i que en el passat, la concursant de ‘realities’ va esdevenir molt popular entre els espectadors que la van fer guanyadora de més d’un concurs, actualment, i després de la seua participació a ‘GH DÚO’, la seua popularitat ha sofert una davallada. Prova d’això és que de la seua participació en l’últim ‘reality’, ha eixit expulsada dos vegades.

 

Això s’estén fins a i tot a altres esferes que no són les purament televisives. Fa uns dies va trascendir un episodi succeit a una discoteca que seria un bon exemple de com, l’actitud altiva i victimista de sofia li comença a passar factura. Pel que es veu, i segons informava el programa ‘Socialité’, un grup de futbolistes haurien vetat l’entrada de Sofia a la zona VIP d’una discoteca.

 

Sembla que el públic l’ha jutjat, i no de manera positiva, per la seua actitud amb Albalá, la seua exparella, així com per l’actitud de Maite Galdeano, mare de Sofía, que s’ha dedicat a tirar la caballeria damunt d’Albalá.

 

Tal com explicava ‘Socialité’, Sofía hauria intentat entrar al reservat d’aquesta discoteca on es trobaven un grup de futbolistes passant la nit, tot i que no li van deixar. Un dels futbolistes, en veure el que intentava fer va avisar el personal de seguretat: «s’estava intentant colar als reservats(…) no volia que entrarà allà pels antecedents que té. Té fama d’explicar-ho tot». 

No sabem si estaria intentant seguir el consell de la seua mare que un dia ja li va dir que intentés buscar-se una parella futbolista.

 

Sofía està esdevenint un personatge molt criticat arran de la seua prepotència en les seues últimes gales de ‘GH DÚO’ i al seu pas per aquest ‘reality’, que no ha estat del tot positiu a causa de la seua postura contra el seu ex Alejandro Albalá, que no ha acabat de convèncer al públic.

Un exemple clar de la situació que està vivint Sofía i que sembla que cada colp vaja a pitjor, és el conflicte que va protagonitzar durant l’última gala de ‘Gran Hermano’, quan Sofía li va retreure a la seua ex sogra que havia borrat un tuit on s’havia burlat de Sofía dient que necessitava un psicòleg. Això va provocar que Sofía preparés la metralleta i li etzibés: «Jo aniré al psicòleg, però vostè hauria d’anar a un exorcista que li traga el demoni que porta dins», així i tan ample es va quedar Sofía, provocant un malestar tant gran a la senyora que aqeusta va decidir abandonar el plató cansada dels insults de la seua exnora.

 

 

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.