Uns futbolistes impedeixen l’entrada de Sofía Suescun al reservat d’una discoteca

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment. Tot i que en el passat, la concursant de ‘realities’ va esdevenir molt popular entre els espectadors que la van fer guanyadora de més d’un concurs, actualment, i després de la seua participació a ‘GH DÚO’, la seua popularitat ha sofert una davallada. Prova d’això és que de la seua participació en l’últim ‘reality’, ha eixit expulsada dos vegades.

 

Això s’estén fins a i tot a altres esferes que no són les purament televisives. Fa uns dies va trascendir un episodi succeit a una discoteca que seria un bon exemple de com, l’actitud altiva i victimista de sofia li comença a passar factura. Pel que es veu, i segons informava el programa ‘Socialité’, un grup de futbolistes haurien vetat l’entrada de Sofia a la zona VIP d’una discoteca.

 

Sembla que el públic l’ha jutjat, i no de manera positiva, per la seua actitud amb Albalá, la seua exparella, així com per l’actitud de Maite Galdeano, mare de Sofía, que s’ha dedicat a tirar la caballeria damunt d’Albalá.

 

Tal com explicava ‘Socialité’, Sofía hauria intentat entrar al reservat d’aquesta discoteca on es trobaven un grup de futbolistes passant la nit, tot i que no li van deixar. Un dels futbolistes, en veure el que intentava fer va avisar el personal de seguretat: «s’estava intentant colar als reservats(…) no volia que entrarà allà pels antecedents que té. Té fama d’explicar-ho tot». 

No sabem si estaria intentant seguir el consell de la seua mare que un dia ja li va dir que intentés buscar-se una parella futbolista.

 

Sofía està esdevenint un personatge molt criticat arran de la seua prepotència en les seues últimes gales de ‘GH DÚO’ i al seu pas per aquest ‘reality’, que no ha estat del tot positiu a causa de la seua postura contra el seu ex Alejandro Albalá, que no ha acabat de convèncer al públic.

Un exemple clar de la situació que està vivint Sofía i que sembla que cada colp vaja a pitjor, és el conflicte que va protagonitzar durant l’última gala de ‘Gran Hermano’, quan Sofía li va retreure a la seua ex sogra que havia borrat un tuit on s’havia burlat de Sofía dient que necessitava un psicòleg. Això va provocar que Sofía preparés la metralleta i li etzibés: «Jo aniré al psicòleg, però vostè hauria d’anar a un exorcista que li traga el demoni que porta dins», així i tan ample es va quedar Sofía, provocant un malestar tant gran a la senyora que aqeusta va decidir abandonar el plató cansada dels insults de la seua exnora.

 

 

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.