Gloria Camila llança un desafiament a la seua germana Rocío Carrasco: Explica-ho

 

Gloria Camila sembla estar cansada que Rocío Carrasco amenace a la família Mohedano amb traure a la llum tots els secrets del clan. Rocío Flores s’ha unit a la seua tia per a impedir que el regnat de la filla de ‘la más grande’ arribe massa lluny.

La filla d’Antonio David sempre ha gaudit d’un vincle molt especial amb la seua tia. Tenen més o menys la mateixa edat i s’han convertit en un equip perfecte per a derrotar a la nova reina del feminisme.

Rocío Carrasco va perdre el contacte amb Gloria Camila fa molt temps, just quan es va posicionar al costat de l’exguardia civil. Este atreviment va trencar la relació que existia durant la vida de la cantant.

Sense por

 

Tota la família Mohedano està esperant que comence tardor per a poder veure la segona part del documental que ha protagonitzat Rocío Carrasco i en el qual ja ha avisat que parlarà de tots i cadascun d’ells.

Mentre alguns temen per eixe moment, uns altres estan desitjant que arribe esta emissió per a saber, d’una vegada per sempre, per què la filla de Rocío Jurado no té relació amb la seua família materna.

Gloria Camila, germanastra de Rocío Carrasco, està molt tranquil·la. La filla d’Ortega Cano es fica poques vegades en les polèmiques i en este cas ha deixat clar que li és indiferent el que vaja a dir la seua germana: «Por? No tinc por«.

La filla de José Ortega Cano es nega a estar en silenci i ha reptat a la seua enemiga al fet que revele el que sap: “Explica-ho”. Els espectadors de Telecinco estan desitjant que la cadena emeta els nous capítols de la docuserie, perquè prometen ser un autèntic escàndol.

Gloria Camila es pronuncia sobre l’última polèmica

 

Rocío Carrasco s’ha convertit en el fitxatge estrela de ‘Sálvame’ i els fans del format no han parat de comentar uns certs atreviments. Hi ha qui assegura que la col·laboradora d’Ana Rosa copia l’estilisme de la seua mare per a cridar l’atenció de la premsa.

Rocío Flores ha sigut acusada de pentinar-se igual que la seua mare i ha rebut uns atacs molt cruels per este suposat atreviment. Els seus defensors asseguren que no hi ha mala intenció en este gest, únicament està seguint les últimes tendències.

“Home, és que si és la seua mare, alguna cosa s’haurà de semblar”, comenta la filla adoptiva de Rocío Jurado. Fa molt temps que la jove va decidir centrar-se en la seua carrera artística i no vol saber res de la premsa del cor.

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.