Gloria Camila llança un desafiament a la seua germana Rocío Carrasco: Explica-ho

 

Gloria Camila sembla estar cansada que Rocío Carrasco amenace a la família Mohedano amb traure a la llum tots els secrets del clan. Rocío Flores s’ha unit a la seua tia per a impedir que el regnat de la filla de ‘la más grande’ arribe massa lluny.

La filla d’Antonio David sempre ha gaudit d’un vincle molt especial amb la seua tia. Tenen més o menys la mateixa edat i s’han convertit en un equip perfecte per a derrotar a la nova reina del feminisme.

Rocío Carrasco va perdre el contacte amb Gloria Camila fa molt temps, just quan es va posicionar al costat de l’exguardia civil. Este atreviment va trencar la relació que existia durant la vida de la cantant.

Sense por

 

Tota la família Mohedano està esperant que comence tardor per a poder veure la segona part del documental que ha protagonitzat Rocío Carrasco i en el qual ja ha avisat que parlarà de tots i cadascun d’ells.

Mentre alguns temen per eixe moment, uns altres estan desitjant que arribe esta emissió per a saber, d’una vegada per sempre, per què la filla de Rocío Jurado no té relació amb la seua família materna.

Gloria Camila, germanastra de Rocío Carrasco, està molt tranquil·la. La filla d’Ortega Cano es fica poques vegades en les polèmiques i en este cas ha deixat clar que li és indiferent el que vaja a dir la seua germana: «Por? No tinc por«.

La filla de José Ortega Cano es nega a estar en silenci i ha reptat a la seua enemiga al fet que revele el que sap: “Explica-ho”. Els espectadors de Telecinco estan desitjant que la cadena emeta els nous capítols de la docuserie, perquè prometen ser un autèntic escàndol.

Gloria Camila es pronuncia sobre l’última polèmica

 

Rocío Carrasco s’ha convertit en el fitxatge estrela de ‘Sálvame’ i els fans del format no han parat de comentar uns certs atreviments. Hi ha qui assegura que la col·laboradora d’Ana Rosa copia l’estilisme de la seua mare per a cridar l’atenció de la premsa.

Rocío Flores ha sigut acusada de pentinar-se igual que la seua mare i ha rebut uns atacs molt cruels per este suposat atreviment. Els seus defensors asseguren que no hi ha mala intenció en este gest, únicament està seguint les últimes tendències.

“Home, és que si és la seua mare, alguna cosa s’haurà de semblar”, comenta la filla adoptiva de Rocío Jurado. Fa molt temps que la jove va decidir centrar-se en la seua carrera artística i no vol saber res de la premsa del cor.

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU