Gloria Camila llança un desafiament a la seua germana Rocío Carrasco: Explica-ho

 

Gloria Camila sembla estar cansada que Rocío Carrasco amenace a la família Mohedano amb traure a la llum tots els secrets del clan. Rocío Flores s’ha unit a la seua tia per a impedir que el regnat de la filla de ‘la más grande’ arribe massa lluny.

La filla d’Antonio David sempre ha gaudit d’un vincle molt especial amb la seua tia. Tenen més o menys la mateixa edat i s’han convertit en un equip perfecte per a derrotar a la nova reina del feminisme.

Rocío Carrasco va perdre el contacte amb Gloria Camila fa molt temps, just quan es va posicionar al costat de l’exguardia civil. Este atreviment va trencar la relació que existia durant la vida de la cantant.

Sense por

 

Tota la família Mohedano està esperant que comence tardor per a poder veure la segona part del documental que ha protagonitzat Rocío Carrasco i en el qual ja ha avisat que parlarà de tots i cadascun d’ells.

Mentre alguns temen per eixe moment, uns altres estan desitjant que arribe esta emissió per a saber, d’una vegada per sempre, per què la filla de Rocío Jurado no té relació amb la seua família materna.

Gloria Camila, germanastra de Rocío Carrasco, està molt tranquil·la. La filla d’Ortega Cano es fica poques vegades en les polèmiques i en este cas ha deixat clar que li és indiferent el que vaja a dir la seua germana: «Por? No tinc por«.

La filla de José Ortega Cano es nega a estar en silenci i ha reptat a la seua enemiga al fet que revele el que sap: “Explica-ho”. Els espectadors de Telecinco estan desitjant que la cadena emeta els nous capítols de la docuserie, perquè prometen ser un autèntic escàndol.

Gloria Camila es pronuncia sobre l’última polèmica

 

Rocío Carrasco s’ha convertit en el fitxatge estrela de ‘Sálvame’ i els fans del format no han parat de comentar uns certs atreviments. Hi ha qui assegura que la col·laboradora d’Ana Rosa copia l’estilisme de la seua mare per a cridar l’atenció de la premsa.

Rocío Flores ha sigut acusada de pentinar-se igual que la seua mare i ha rebut uns atacs molt cruels per este suposat atreviment. Els seus defensors asseguren que no hi ha mala intenció en este gest, únicament està seguint les últimes tendències.

“Home, és que si és la seua mare, alguna cosa s’haurà de semblar”, comenta la filla adoptiva de Rocío Jurado. Fa molt temps que la jove va decidir centrar-se en la seua carrera artística i no vol saber res de la premsa del cor.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.