Gloria Camila llança un desafiament a la seua germana Rocío Carrasco: Explica-ho

 

Gloria Camila sembla estar cansada que Rocío Carrasco amenace a la família Mohedano amb traure a la llum tots els secrets del clan. Rocío Flores s’ha unit a la seua tia per a impedir que el regnat de la filla de ‘la más grande’ arribe massa lluny.

La filla d’Antonio David sempre ha gaudit d’un vincle molt especial amb la seua tia. Tenen més o menys la mateixa edat i s’han convertit en un equip perfecte per a derrotar a la nova reina del feminisme.

Rocío Carrasco va perdre el contacte amb Gloria Camila fa molt temps, just quan es va posicionar al costat de l’exguardia civil. Este atreviment va trencar la relació que existia durant la vida de la cantant.

Sense por

 

Tota la família Mohedano està esperant que comence tardor per a poder veure la segona part del documental que ha protagonitzat Rocío Carrasco i en el qual ja ha avisat que parlarà de tots i cadascun d’ells.

Mentre alguns temen per eixe moment, uns altres estan desitjant que arribe esta emissió per a saber, d’una vegada per sempre, per què la filla de Rocío Jurado no té relació amb la seua família materna.

Gloria Camila, germanastra de Rocío Carrasco, està molt tranquil·la. La filla d’Ortega Cano es fica poques vegades en les polèmiques i en este cas ha deixat clar que li és indiferent el que vaja a dir la seua germana: “Por? No tinc por“.

La filla de José Ortega Cano es nega a estar en silenci i ha reptat a la seua enemiga al fet que revele el que sap: “Explica-ho”. Els espectadors de Telecinco estan desitjant que la cadena emeta els nous capítols de la docuserie, perquè prometen ser un autèntic escàndol.

Gloria Camila es pronuncia sobre l’última polèmica

 

Rocío Carrasco s’ha convertit en el fitxatge estrela de ‘Sálvame’ i els fans del format no han parat de comentar uns certs atreviments. Hi ha qui assegura que la col·laboradora d’Ana Rosa copia l’estilisme de la seua mare per a cridar l’atenció de la premsa.

Rocío Flores ha sigut acusada de pentinar-se igual que la seua mare i ha rebut uns atacs molt cruels per este suposat atreviment. Els seus defensors asseguren que no hi ha mala intenció en este gest, únicament està seguint les últimes tendències.

“Home, és que si és la seua mare, alguna cosa s’haurà de semblar”, comenta la filla adoptiva de Rocío Jurado. Fa molt temps que la jove va decidir centrar-se en la seua carrera artística i no vol saber res de la premsa del cor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.