Gloria Camila llança un desafiament a la seua germana Rocío Carrasco: Explica-ho

 

Gloria Camila sembla estar cansada que Rocío Carrasco amenace a la família Mohedano amb traure a la llum tots els secrets del clan. Rocío Flores s’ha unit a la seua tia per a impedir que el regnat de la filla de ‘la más grande’ arribe massa lluny.

La filla d’Antonio David sempre ha gaudit d’un vincle molt especial amb la seua tia. Tenen més o menys la mateixa edat i s’han convertit en un equip perfecte per a derrotar a la nova reina del feminisme.

Rocío Carrasco va perdre el contacte amb Gloria Camila fa molt temps, just quan es va posicionar al costat de l’exguardia civil. Este atreviment va trencar la relació que existia durant la vida de la cantant.

Sense por

 

Tota la família Mohedano està esperant que comence tardor per a poder veure la segona part del documental que ha protagonitzat Rocío Carrasco i en el qual ja ha avisat que parlarà de tots i cadascun d’ells.

Mentre alguns temen per eixe moment, uns altres estan desitjant que arribe esta emissió per a saber, d’una vegada per sempre, per què la filla de Rocío Jurado no té relació amb la seua família materna.

Gloria Camila, germanastra de Rocío Carrasco, està molt tranquil·la. La filla d’Ortega Cano es fica poques vegades en les polèmiques i en este cas ha deixat clar que li és indiferent el que vaja a dir la seua germana: «Por? No tinc por«.

La filla de José Ortega Cano es nega a estar en silenci i ha reptat a la seua enemiga al fet que revele el que sap: “Explica-ho”. Els espectadors de Telecinco estan desitjant que la cadena emeta els nous capítols de la docuserie, perquè prometen ser un autèntic escàndol.

Gloria Camila es pronuncia sobre l’última polèmica

 

Rocío Carrasco s’ha convertit en el fitxatge estrela de ‘Sálvame’ i els fans del format no han parat de comentar uns certs atreviments. Hi ha qui assegura que la col·laboradora d’Ana Rosa copia l’estilisme de la seua mare per a cridar l’atenció de la premsa.

Rocío Flores ha sigut acusada de pentinar-se igual que la seua mare i ha rebut uns atacs molt cruels per este suposat atreviment. Els seus defensors asseguren que no hi ha mala intenció en este gest, únicament està seguint les últimes tendències.

“Home, és que si és la seua mare, alguna cosa s’haurà de semblar”, comenta la filla adoptiva de Rocío Jurado. Fa molt temps que la jove va decidir centrar-se en la seua carrera artística i no vol saber res de la premsa del cor.

Últimes notícies

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.