17.5 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Els seus gossos van començar a lladrar quan Rocío Carrasco va intentar llevar-se la vida

 

El documental emés per Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va donar a conéixer un dels pitjors dies de la vida de Rocío Carrasco, concretament el 5 d’agost del 2019.

Aquell fatídic dia, la filla de Rocío Jurado va intentar posar fi a la seua vida després de quasi una dècada en tractament psiquiàtric i psicològic després d’haver sigut diagnosticada amb una síndrome ansiosa depressiva cronificada en el temps.

Un diagnòstic emés pels diferents professionals que la van atendre al llarg de tot este temps i que va ser recollit en l’informe realitzat pel gabinet adscrit al tribunal de violència contra la dona.

Completament afonada i devastada després de conéixer la notícia que la seua filla Rocío Flores aniria a la televisió com a defensora del seu pare, que en eixe moment entrava a concursar a la casa de ‘GH Vip’, Rocío Carrasco va prendre una decisió que va estar a punt de posar fi a la seua vida.

 

L’última revelació de Carlota Corredera sobre l’intent de suïcidi de la hija de ‘la más grande’
 

Al llarg del seu documental, Rocío Carrasco ha relatat en primera persona els esdeveniments que la van portar a intentar posar fi a la seua vida aquell estiu de 2019, aportant tota la documentació mèdica d’aquell intent autolític pel qual va haver de ser ingressada després d’ingerir diverses desenes de fàrmacs.

«Em vaig prendre diverses pastilles, em vaig quedar adormida i em va trobar Fidel, que em va portar a l’hospital. No recorde res, sé que vaig dir que no podia amb el que estava fent el pare dels meus fills amb mi. Al principi vaig dir que em va ser igual no haver-lo aconseguit perquè l’anava a aconseguir, i sempre em quedaria el pont de Segòvia per a tirar-me», revelava la protagonista visiblement afectada.

Aquell dia Rocío Carrasco va decidir que no podia més, però el seu intent afortunadament es va veure frustrat per la presència d’una persona que ha estat sempre al seu costat. El seu marit Fidel Albiac, a qui ella ha qualificat del seu «salvador» en diverses ocasions, va entrar a l’habitació i va poder portar-la a l’hospital a temps.

No obstant això, el sevillà no hauria sigut l’única peça clau per a evitar esta tragèdia. I és que els gossos de la parella també haurien jugat un paper fonamental en este episodi, un detall escruixidor que ha aportat Carlota Corredera i posa els pèls de punta.

Segons ha comptat la presentadora gallega en la seua última intervenció en el ‘Deluxe’, on ha sigut entrevistada per María Patiño, aquell dia Fidel Albiac va ser alertat pels lladrucs dels quatre gossos que tenen a la seua casa situada als afores de Madrid.

Últimes notícies

Onze detinguts per explotar a 300 treballadors en finques; sis ingressen a la presó

Policia i Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa que explotava a més de 300 treballadors en situació irregular, la majoria nepaleses. Once arrestats i sis a la presó provisional després de registres i bloquejos en diverses províncies.

Morant se solidaritza amb les denunciants del cas Salazar i defén l’actuació del PSOE

Diana Morant ha expressat el seu suport a les militants que han denunciat a Paco Salazar per presumpte assetjament i ha defés que el PSOE ha actuat amb contundència. La ministra ha anunciat revisió de protocols i col·laboració amb la justícia.

Tenas deté un penal decisiu i llança al Vila-real a la següent ronda de la Copa

Arnau Tenas va explicar que la seua parada en la tanda es va recolzar en l'anàlisi prèvia i la intuïció. El Vila-real va passar amb un partit seriós i sense concessions arrere.

Pampín fa autocrítica després de la destitució de Calero i celebra el 0-1 coper

El lateral del Llevant va admetre que el vestuari es va mirar el melic després de l'eixida de Julián Calero i va destacar l'estrena amb triomf del tàndem Del Moral-Iborra. Va restar importància al llançament d'una botella que va detindre el joc a Cieza.

El PSOE admet mala gestió en les denúncies contra Salazar i nega qualsevol ocultació

El PSOE reconeix errors en la tramitació de les denúncies per assetjament sexual contra Paco Salazar i rebutja que hi haguera intenció d'ocultar el cas. La direcció promet transparència i decidirà sobre la Fiscalia segons avanç la investigació interna.

El València desafia a Atenes al Panathinaikos en plena ratxa

València visita el OAKA en la jornada 14 per a posar a prova la ratxa de quatre victòries del Panathinaikos. Un triomf igualaria el balanç dels dos.

Ajudes de 6,75 milions per a 713 finques de València que passen a domini públic després de la DANA

Agricultura pagarà 6,75 milions a 713 propietaris d'explotacions de València danyades per la DANA, que perdran la seua condició agrícola en passar a domini públic hidràulic.

Josan reivindica la convicció de l’Elx malgrat set jornades sense guanyar

El migcampista va subratllar que la idea i la confiança del vestuari continuen intactes malgrat la ratxa sense victòries. Va recalcar la fortalesa a casa i va demanar suport davant el Girona.