Els seus gossos van començar a lladrar quan Rocío Carrasco va intentar llevar-se la vida

 

El documental emés per Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va donar a conéixer un dels pitjors dies de la vida de Rocío Carrasco, concretament el 5 d’agost del 2019.

Aquell fatídic dia, la filla de Rocío Jurado va intentar posar fi a la seua vida després de quasi una dècada en tractament psiquiàtric i psicològic després d’haver sigut diagnosticada amb una síndrome ansiosa depressiva cronificada en el temps.

Un diagnòstic emés pels diferents professionals que la van atendre al llarg de tot este temps i que va ser recollit en l’informe realitzat pel gabinet adscrit al tribunal de violència contra la dona.

Completament afonada i devastada després de conéixer la notícia que la seua filla Rocío Flores aniria a la televisió com a defensora del seu pare, que en eixe moment entrava a concursar a la casa de ‘GH Vip’, Rocío Carrasco va prendre una decisió que va estar a punt de posar fi a la seua vida.

 

L’última revelació de Carlota Corredera sobre l’intent de suïcidi de la hija de ‘la más grande’
 

Al llarg del seu documental, Rocío Carrasco ha relatat en primera persona els esdeveniments que la van portar a intentar posar fi a la seua vida aquell estiu de 2019, aportant tota la documentació mèdica d’aquell intent autolític pel qual va haver de ser ingressada després d’ingerir diverses desenes de fàrmacs.

«Em vaig prendre diverses pastilles, em vaig quedar adormida i em va trobar Fidel, que em va portar a l’hospital. No recorde res, sé que vaig dir que no podia amb el que estava fent el pare dels meus fills amb mi. Al principi vaig dir que em va ser igual no haver-lo aconseguit perquè l’anava a aconseguir, i sempre em quedaria el pont de Segòvia per a tirar-me», revelava la protagonista visiblement afectada.

Aquell dia Rocío Carrasco va decidir que no podia més, però el seu intent afortunadament es va veure frustrat per la presència d’una persona que ha estat sempre al seu costat. El seu marit Fidel Albiac, a qui ella ha qualificat del seu «salvador» en diverses ocasions, va entrar a l’habitació i va poder portar-la a l’hospital a temps.

No obstant això, el sevillà no hauria sigut l’única peça clau per a evitar esta tragèdia. I és que els gossos de la parella també haurien jugat un paper fonamental en este episodi, un detall escruixidor que ha aportat Carlota Corredera i posa els pèls de punta.

Segons ha comptat la presentadora gallega en la seua última intervenció en el ‘Deluxe’, on ha sigut entrevistada per María Patiño, aquell dia Fidel Albiac va ser alertat pels lladrucs dels quatre gossos que tenen a la seua casa situada als afores de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.