Els seus gossos van començar a lladrar quan Rocío Carrasco va intentar llevar-se la vida

 

El documental emés per Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va donar a conéixer un dels pitjors dies de la vida de Rocío Carrasco, concretament el 5 d’agost del 2019.

Aquell fatídic dia, la filla de Rocío Jurado va intentar posar fi a la seua vida després de quasi una dècada en tractament psiquiàtric i psicològic després d’haver sigut diagnosticada amb una síndrome ansiosa depressiva cronificada en el temps.

Un diagnòstic emés pels diferents professionals que la van atendre al llarg de tot este temps i que va ser recollit en l’informe realitzat pel gabinet adscrit al tribunal de violència contra la dona.

Completament afonada i devastada després de conéixer la notícia que la seua filla Rocío Flores aniria a la televisió com a defensora del seu pare, que en eixe moment entrava a concursar a la casa de ‘GH Vip’, Rocío Carrasco va prendre una decisió que va estar a punt de posar fi a la seua vida.

 

L’última revelació de Carlota Corredera sobre l’intent de suïcidi de la hija de ‘la más grande’
 

Al llarg del seu documental, Rocío Carrasco ha relatat en primera persona els esdeveniments que la van portar a intentar posar fi a la seua vida aquell estiu de 2019, aportant tota la documentació mèdica d’aquell intent autolític pel qual va haver de ser ingressada després d’ingerir diverses desenes de fàrmacs.

«Em vaig prendre diverses pastilles, em vaig quedar adormida i em va trobar Fidel, que em va portar a l’hospital. No recorde res, sé que vaig dir que no podia amb el que estava fent el pare dels meus fills amb mi. Al principi vaig dir que em va ser igual no haver-lo aconseguit perquè l’anava a aconseguir, i sempre em quedaria el pont de Segòvia per a tirar-me», revelava la protagonista visiblement afectada.

Aquell dia Rocío Carrasco va decidir que no podia més, però el seu intent afortunadament es va veure frustrat per la presència d’una persona que ha estat sempre al seu costat. El seu marit Fidel Albiac, a qui ella ha qualificat del seu «salvador» en diverses ocasions, va entrar a l’habitació i va poder portar-la a l’hospital a temps.

No obstant això, el sevillà no hauria sigut l’única peça clau per a evitar esta tragèdia. I és que els gossos de la parella també haurien jugat un paper fonamental en este episodi, un detall escruixidor que ha aportat Carlota Corredera i posa els pèls de punta.

Segons ha comptat la presentadora gallega en la seua última intervenció en el ‘Deluxe’, on ha sigut entrevistada per María Patiño, aquell dia Fidel Albiac va ser alertat pels lladrucs dels quatre gossos que tenen a la seua casa situada als afores de Madrid.

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.