Els seus gossos van començar a lladrar quan Rocío Carrasco va intentar llevar-se la vida

 

El documental emés per Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va donar a conéixer un dels pitjors dies de la vida de Rocío Carrasco, concretament el 5 d’agost del 2019.

Aquell fatídic dia, la filla de Rocío Jurado va intentar posar fi a la seua vida després de quasi una dècada en tractament psiquiàtric i psicològic després d’haver sigut diagnosticada amb una síndrome ansiosa depressiva cronificada en el temps.

Un diagnòstic emés pels diferents professionals que la van atendre al llarg de tot este temps i que va ser recollit en l’informe realitzat pel gabinet adscrit al tribunal de violència contra la dona.

Completament afonada i devastada després de conéixer la notícia que la seua filla Rocío Flores aniria a la televisió com a defensora del seu pare, que en eixe moment entrava a concursar a la casa de ‘GH Vip’, Rocío Carrasco va prendre una decisió que va estar a punt de posar fi a la seua vida.

 

L’última revelació de Carlota Corredera sobre l’intent de suïcidi de la hija de ‘la más grande’
 

Al llarg del seu documental, Rocío Carrasco ha relatat en primera persona els esdeveniments que la van portar a intentar posar fi a la seua vida aquell estiu de 2019, aportant tota la documentació mèdica d’aquell intent autolític pel qual va haver de ser ingressada després d’ingerir diverses desenes de fàrmacs.

«Em vaig prendre diverses pastilles, em vaig quedar adormida i em va trobar Fidel, que em va portar a l’hospital. No recorde res, sé que vaig dir que no podia amb el que estava fent el pare dels meus fills amb mi. Al principi vaig dir que em va ser igual no haver-lo aconseguit perquè l’anava a aconseguir, i sempre em quedaria el pont de Segòvia per a tirar-me», revelava la protagonista visiblement afectada.

Aquell dia Rocío Carrasco va decidir que no podia més, però el seu intent afortunadament es va veure frustrat per la presència d’una persona que ha estat sempre al seu costat. El seu marit Fidel Albiac, a qui ella ha qualificat del seu «salvador» en diverses ocasions, va entrar a l’habitació i va poder portar-la a l’hospital a temps.

No obstant això, el sevillà no hauria sigut l’única peça clau per a evitar esta tragèdia. I és que els gossos de la parella també haurien jugat un paper fonamental en este episodi, un detall escruixidor que ha aportat Carlota Corredera i posa els pèls de punta.

Segons ha comptat la presentadora gallega en la seua última intervenció en el ‘Deluxe’, on ha sigut entrevistada per María Patiño, aquell dia Fidel Albiac va ser alertat pels lladrucs dels quatre gossos que tenen a la seua casa situada als afores de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.