Els seus gossos van començar a lladrar quan Rocío Carrasco va intentar llevar-se la vida

 

El documental emés per Telecinco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va donar a conéixer un dels pitjors dies de la vida de Rocío Carrasco, concretament el 5 d’agost del 2019.

Aquell fatídic dia, la filla de Rocío Jurado va intentar posar fi a la seua vida després de quasi una dècada en tractament psiquiàtric i psicològic després d’haver sigut diagnosticada amb una síndrome ansiosa depressiva cronificada en el temps.

Un diagnòstic emés pels diferents professionals que la van atendre al llarg de tot este temps i que va ser recollit en l’informe realitzat pel gabinet adscrit al tribunal de violència contra la dona.

Completament afonada i devastada després de conéixer la notícia que la seua filla Rocío Flores aniria a la televisió com a defensora del seu pare, que en eixe moment entrava a concursar a la casa de ‘GH Vip’, Rocío Carrasco va prendre una decisió que va estar a punt de posar fi a la seua vida.

 

L’última revelació de Carlota Corredera sobre l’intent de suïcidi de la hija de ‘la más grande’
 

Al llarg del seu documental, Rocío Carrasco ha relatat en primera persona els esdeveniments que la van portar a intentar posar fi a la seua vida aquell estiu de 2019, aportant tota la documentació mèdica d’aquell intent autolític pel qual va haver de ser ingressada després d’ingerir diverses desenes de fàrmacs.

«Em vaig prendre diverses pastilles, em vaig quedar adormida i em va trobar Fidel, que em va portar a l’hospital. No recorde res, sé que vaig dir que no podia amb el que estava fent el pare dels meus fills amb mi. Al principi vaig dir que em va ser igual no haver-lo aconseguit perquè l’anava a aconseguir, i sempre em quedaria el pont de Segòvia per a tirar-me», revelava la protagonista visiblement afectada.

Aquell dia Rocío Carrasco va decidir que no podia més, però el seu intent afortunadament es va veure frustrat per la presència d’una persona que ha estat sempre al seu costat. El seu marit Fidel Albiac, a qui ella ha qualificat del seu «salvador» en diverses ocasions, va entrar a l’habitació i va poder portar-la a l’hospital a temps.

No obstant això, el sevillà no hauria sigut l’única peça clau per a evitar esta tragèdia. I és que els gossos de la parella també haurien jugat un paper fonamental en este episodi, un detall escruixidor que ha aportat Carlota Corredera i posa els pèls de punta.

Segons ha comptat la presentadora gallega en la seua última intervenció en el ‘Deluxe’, on ha sigut entrevistada per María Patiño, aquell dia Fidel Albiac va ser alertat pels lladrucs dels quatre gossos que tenen a la seua casa situada als afores de Madrid.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.