‘Em retire’: l’inesperat anunci de Rigoberta Bandini a Broncano en ‘La resistencia’

David Broncano junt amb tot l’equip de ‘La resistencia‘ es van desplaçar fins a Eivissa per a oferir aquest dimecres el penúltim lliurament de la cinquena temporada.

El programa de Broncano, emés des de l’embarcador de Santa Eulària des Riu, va comptar en el seu últim lliurament amb la presència de la cantant Rigoberta Bandini, que va aconseguir una enorme popularitat després de la seua participació en la primera edició del Benidorm Fest de Televisió Espanyola.

El que pocs s’esperaven va ser el sorprenent anunci que va realitzar l’artista durant la seua entrevista. «He d’explicar una cosa importantíssima«, va començar dient, davant l’atenta mirada de tots els presents. «A la tardor faré el final de la gira i després, em retire. Em retire una estona llarga. Una cosa és retirar-se dels escenaris, però faena hi haurà«.

«La veritat és que ja estic una miqueta fins al cony de les coses, ja no puc més. No volia sonar molt misteriosa, però prompte anunciarem la gira de tardor, que seran uns concerts molt especials, i acabarem amb això«, va agregar la intèrpret.

El missatge de Rigoberta Bandini a Julio Iglesias

Rigoberta Bandini té una cançó titulada Julio Iglesias i David Broncano va voler saber si el cantant la coneixia. «No, crec que no. Però la meua il·lusió és rebre, encara que siga un email. Jo vull arribar a Juliol, però és que Juliol està a República Dominicana en un búnquer i no hi ha manera d’arribar a ell. Està en un búnquer de formol«, es va queixar l’artista.

«Saps que m’han dit que, en l’aeroport de República Dominicana, que jo no he estat, hi ha una porta que posa Julio Iglesias? Quan ell agafa el seu jet privat, té la seua porta en l’aeroport«, va relatar la convidada. «Pensava que tu anaves allí, passaves el control de seguretat i Julio Iglesias t’escorcollava«, va fer broma Broncano.

El presentador va assegurar que Iglesias és inaccessible i que és molt difícil contactar amb ell. «Jo crec que tu em podries ajudar«, li va demanar la cantant. Broncano va animar a Rigoberta Bandini al fet que enviara un missatge a l’intèrpret.

«Juliol, Julito, carinyo. Hi ha una cançó que vaig compondre que té el teu nom. Espere que la pugues escoltar, que la gaudisques. Et volem molt, ens agradaria veure’t més el pèl i que sàpies que jo ara també soc una truana i soc una senyora. Et vull«, va assegurar. «És un gran tema, no és qualsevol tema«, va matisar Broncano.

‘Ay Mamá’

Com no podia ser d’una altra forma, Rigoberta Bandini va tancar la seua entrevista en ‘La resistencia’ interpretant la seua reeixida cançó, ‘Ay Mamá‘.

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.