‘Em retire’: l’inesperat anunci de Rigoberta Bandini a Broncano en ‘La resistencia’

David Broncano junt amb tot l’equip de ‘La resistencia‘ es van desplaçar fins a Eivissa per a oferir aquest dimecres el penúltim lliurament de la cinquena temporada.

El programa de Broncano, emés des de l’embarcador de Santa Eulària des Riu, va comptar en el seu últim lliurament amb la presència de la cantant Rigoberta Bandini, que va aconseguir una enorme popularitat després de la seua participació en la primera edició del Benidorm Fest de Televisió Espanyola.

El que pocs s’esperaven va ser el sorprenent anunci que va realitzar l’artista durant la seua entrevista. “He d’explicar una cosa importantíssima“, va començar dient, davant l’atenta mirada de tots els presents. “A la tardor faré el final de la gira i després, em retire. Em retire una estona llarga. Una cosa és retirar-se dels escenaris, però faena hi haurà“.

La veritat és que ja estic una miqueta fins al cony de les coses, ja no puc més. No volia sonar molt misteriosa, però prompte anunciarem la gira de tardor, que seran uns concerts molt especials, i acabarem amb això“, va agregar la intèrpret.

El missatge de Rigoberta Bandini a Julio Iglesias

Rigoberta Bandini té una cançó titulada Julio Iglesias i David Broncano va voler saber si el cantant la coneixia. “No, crec que no. Però la meua il·lusió és rebre, encara que siga un email. Jo vull arribar a Juliol, però és que Juliol està a República Dominicana en un búnquer i no hi ha manera d’arribar a ell. Està en un búnquer de formol“, es va queixar l’artista.

Saps que m’han dit que, en l’aeroport de República Dominicana, que jo no he estat, hi ha una porta que posa Julio Iglesias? Quan ell agafa el seu jet privat, té la seua porta en l’aeroport“, va relatar la convidada. “Pensava que tu anaves allí, passaves el control de seguretat i Julio Iglesias t’escorcollava“, va fer broma Broncano.

El presentador va assegurar que Iglesias és inaccessible i que és molt difícil contactar amb ell. “Jo crec que tu em podries ajudar“, li va demanar la cantant. Broncano va animar a Rigoberta Bandini al fet que enviara un missatge a l’intèrpret.

Juliol, Julito, carinyo. Hi ha una cançó que vaig compondre que té el teu nom. Espere que la pugues escoltar, que la gaudisques. Et volem molt, ens agradaria veure’t més el pèl i que sàpies que jo ara també soc una truana i soc una senyora. Et vull“, va assegurar. “És un gran tema, no és qualsevol tema“, va matisar Broncano.

‘Ay Mamá’

Com no podia ser d’una altra forma, Rigoberta Bandini va tancar la seua entrevista en ‘La resistencia’ interpretant la seua reeixida cançó, ‘Ay Mamá‘.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.