‘Em retire’: l’inesperat anunci de Rigoberta Bandini a Broncano en ‘La resistencia’

David Broncano junt amb tot l’equip de ‘La resistencia‘ es van desplaçar fins a Eivissa per a oferir aquest dimecres el penúltim lliurament de la cinquena temporada.

El programa de Broncano, emés des de l’embarcador de Santa Eulària des Riu, va comptar en el seu últim lliurament amb la presència de la cantant Rigoberta Bandini, que va aconseguir una enorme popularitat després de la seua participació en la primera edició del Benidorm Fest de Televisió Espanyola.

El que pocs s’esperaven va ser el sorprenent anunci que va realitzar l’artista durant la seua entrevista. «He d’explicar una cosa importantíssima«, va començar dient, davant l’atenta mirada de tots els presents. «A la tardor faré el final de la gira i després, em retire. Em retire una estona llarga. Una cosa és retirar-se dels escenaris, però faena hi haurà«.

«La veritat és que ja estic una miqueta fins al cony de les coses, ja no puc més. No volia sonar molt misteriosa, però prompte anunciarem la gira de tardor, que seran uns concerts molt especials, i acabarem amb això«, va agregar la intèrpret.

El missatge de Rigoberta Bandini a Julio Iglesias

Rigoberta Bandini té una cançó titulada Julio Iglesias i David Broncano va voler saber si el cantant la coneixia. «No, crec que no. Però la meua il·lusió és rebre, encara que siga un email. Jo vull arribar a Juliol, però és que Juliol està a República Dominicana en un búnquer i no hi ha manera d’arribar a ell. Està en un búnquer de formol«, es va queixar l’artista.

«Saps que m’han dit que, en l’aeroport de República Dominicana, que jo no he estat, hi ha una porta que posa Julio Iglesias? Quan ell agafa el seu jet privat, té la seua porta en l’aeroport«, va relatar la convidada. «Pensava que tu anaves allí, passaves el control de seguretat i Julio Iglesias t’escorcollava«, va fer broma Broncano.

El presentador va assegurar que Iglesias és inaccessible i que és molt difícil contactar amb ell. «Jo crec que tu em podries ajudar«, li va demanar la cantant. Broncano va animar a Rigoberta Bandini al fet que enviara un missatge a l’intèrpret.

«Juliol, Julito, carinyo. Hi ha una cançó que vaig compondre que té el teu nom. Espere que la pugues escoltar, que la gaudisques. Et volem molt, ens agradaria veure’t més el pèl i que sàpies que jo ara també soc una truana i soc una senyora. Et vull«, va assegurar. «És un gran tema, no és qualsevol tema«, va matisar Broncano.

‘Ay Mamá’

Com no podia ser d’una altra forma, Rigoberta Bandini va tancar la seua entrevista en ‘La resistencia’ interpretant la seua reeixida cançó, ‘Ay Mamá‘.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.