‘Em retire’: l’inesperat anunci de Rigoberta Bandini a Broncano en ‘La resistencia’

David Broncano junt amb tot l’equip de ‘La resistencia‘ es van desplaçar fins a Eivissa per a oferir aquest dimecres el penúltim lliurament de la cinquena temporada.

El programa de Broncano, emés des de l’embarcador de Santa Eulària des Riu, va comptar en el seu últim lliurament amb la presència de la cantant Rigoberta Bandini, que va aconseguir una enorme popularitat després de la seua participació en la primera edició del Benidorm Fest de Televisió Espanyola.

El que pocs s’esperaven va ser el sorprenent anunci que va realitzar l’artista durant la seua entrevista. «He d’explicar una cosa importantíssima«, va començar dient, davant l’atenta mirada de tots els presents. «A la tardor faré el final de la gira i després, em retire. Em retire una estona llarga. Una cosa és retirar-se dels escenaris, però faena hi haurà«.

«La veritat és que ja estic una miqueta fins al cony de les coses, ja no puc més. No volia sonar molt misteriosa, però prompte anunciarem la gira de tardor, que seran uns concerts molt especials, i acabarem amb això«, va agregar la intèrpret.

El missatge de Rigoberta Bandini a Julio Iglesias

Rigoberta Bandini té una cançó titulada Julio Iglesias i David Broncano va voler saber si el cantant la coneixia. «No, crec que no. Però la meua il·lusió és rebre, encara que siga un email. Jo vull arribar a Juliol, però és que Juliol està a República Dominicana en un búnquer i no hi ha manera d’arribar a ell. Està en un búnquer de formol«, es va queixar l’artista.

«Saps que m’han dit que, en l’aeroport de República Dominicana, que jo no he estat, hi ha una porta que posa Julio Iglesias? Quan ell agafa el seu jet privat, té la seua porta en l’aeroport«, va relatar la convidada. «Pensava que tu anaves allí, passaves el control de seguretat i Julio Iglesias t’escorcollava«, va fer broma Broncano.

El presentador va assegurar que Iglesias és inaccessible i que és molt difícil contactar amb ell. «Jo crec que tu em podries ajudar«, li va demanar la cantant. Broncano va animar a Rigoberta Bandini al fet que enviara un missatge a l’intèrpret.

«Juliol, Julito, carinyo. Hi ha una cançó que vaig compondre que té el teu nom. Espere que la pugues escoltar, que la gaudisques. Et volem molt, ens agradaria veure’t més el pèl i que sàpies que jo ara també soc una truana i soc una senyora. Et vull«, va assegurar. «És un gran tema, no és qualsevol tema«, va matisar Broncano.

‘Ay Mamá’

Com no podia ser d’una altra forma, Rigoberta Bandini va tancar la seua entrevista en ‘La resistencia’ interpretant la seua reeixida cançó, ‘Ay Mamá‘.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.