‘Em retire’: l’inesperat anunci de Rigoberta Bandini a Broncano en ‘La resistencia’

David Broncano junt amb tot l’equip de ‘La resistencia‘ es van desplaçar fins a Eivissa per a oferir aquest dimecres el penúltim lliurament de la cinquena temporada.

El programa de Broncano, emés des de l’embarcador de Santa Eulària des Riu, va comptar en el seu últim lliurament amb la presència de la cantant Rigoberta Bandini, que va aconseguir una enorme popularitat després de la seua participació en la primera edició del Benidorm Fest de Televisió Espanyola.

El que pocs s’esperaven va ser el sorprenent anunci que va realitzar l’artista durant la seua entrevista. “He d’explicar una cosa importantíssima“, va començar dient, davant l’atenta mirada de tots els presents. “A la tardor faré el final de la gira i després, em retire. Em retire una estona llarga. Una cosa és retirar-se dels escenaris, però faena hi haurà“.

La veritat és que ja estic una miqueta fins al cony de les coses, ja no puc més. No volia sonar molt misteriosa, però prompte anunciarem la gira de tardor, que seran uns concerts molt especials, i acabarem amb això“, va agregar la intèrpret.

El missatge de Rigoberta Bandini a Julio Iglesias

Rigoberta Bandini té una cançó titulada Julio Iglesias i David Broncano va voler saber si el cantant la coneixia. “No, crec que no. Però la meua il·lusió és rebre, encara que siga un email. Jo vull arribar a Juliol, però és que Juliol està a República Dominicana en un búnquer i no hi ha manera d’arribar a ell. Està en un búnquer de formol“, es va queixar l’artista.

Saps que m’han dit que, en l’aeroport de República Dominicana, que jo no he estat, hi ha una porta que posa Julio Iglesias? Quan ell agafa el seu jet privat, té la seua porta en l’aeroport“, va relatar la convidada. “Pensava que tu anaves allí, passaves el control de seguretat i Julio Iglesias t’escorcollava“, va fer broma Broncano.

El presentador va assegurar que Iglesias és inaccessible i que és molt difícil contactar amb ell. “Jo crec que tu em podries ajudar“, li va demanar la cantant. Broncano va animar a Rigoberta Bandini al fet que enviara un missatge a l’intèrpret.

Juliol, Julito, carinyo. Hi ha una cançó que vaig compondre que té el teu nom. Espere que la pugues escoltar, que la gaudisques. Et volem molt, ens agradaria veure’t més el pèl i que sàpies que jo ara també soc una truana i soc una senyora. Et vull“, va assegurar. “És un gran tema, no és qualsevol tema“, va matisar Broncano.

‘Ay Mamá’

Com no podia ser d’una altra forma, Rigoberta Bandini va tancar la seua entrevista en ‘La resistencia’ interpretant la seua reeixida cançó, ‘Ay Mamá‘.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.