8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

‘Em va ser infidel’: Olga Moreno reconeix per fi les infidelitats d’Antonio David

En el seu documental, Rocío Carrasco no dubtava a parlar sobre les nombroses infidelitats que va haver de suportar per part del seu marit en eixe moment, Antonio David. Però, no sols això, sinó que ella assegurava que l’havia enganyada just quan estava embarassada del seu segon fill, alguna cosa que li provocava una sensació d’estrés i angoixa constant.

«Un estiu comence a veure coses que no m’agraden amb una xica que es deia Sonsoles. Massa braç per damunt, massa toqueteo de la cara, massa complicitat que no era l’esperable amb una persona que acabes de conéixer. I jo ho vaig parlar amb ell. La seua resposta va ser que jo estava boja, que les hormones m’estaven asseient malament», explicava la protagonista del moment en el seu docuserie.

«Ho vaig enxampar menjant-se la boca amb una tia després de la barra. Ell em va veure. Isc corrent del bar i plorant, em dona un atac, em comença a fer molt de mal la panxa i comence a tindre com a burxades, com a contraccions», narrava la filla de ‘la més gran’ sobre eixe dia en què es va trobar in fraganti al seu marit.
Un romanç que l’ex guàrdia civil negava per activa i per passiva, al·legant que estava boja i fins i tot dient-li que «anava a malparir al seu fill».

En aqueix moment, Carrasco es va adonar que l’home que tenia al costat no era el que ella pensava, ja que Antonio David ni tan sols va mostrar un àpex de penediment per haver-li fet mal. Al contrari, va decidir quedar-se amb el seu amant, i a ella la manava a casa caminant, ja que es va negar a portar-la amb cotxe.

Segons les informacions que han arribat arran del seu testimoniatge, pel que sembla eixe romanç entre Antonio David i Sonsoles es va allargar en el temps, arribant afectar fins i tot els començaments de la seua relació amb Olga. De fet, sempre s’ha especulat sobre les infidelitats que la dissenyadora ha hagut de suportar en estos anys.

 

Quina és la versió d’Olga?

 

Pel que sembla, ella mateixa s’ha atrevit a pronunciar-se sobre eixos rumors, confirmant-los i al·legant que havia pres la decisió de perdonar-li.

«Amb 21 anys jo sé perfectament amb qui estic al costat. I sé el que hi ha i el que no hi ha, i no aguantaria unes banyes», ha assegurat referent a com va viure les infidelitats del seu marit. «Dic que no ho aguantaria, però em va passar. Ell em va posar les banyes però sí que és veritat que ell m’ho va comentar perquè se sentia malament, i jo ho vaig perdonar», explica sobre l’actitud que prenia en eixe moment.

Una infidelitat, que segons explicava Lydia Lozano des de plató, hauria tingut lloc just al començament de la seua relació. «Quan es van conéixer i és veritat que ell se’l va reconéixer, però quan va ocórrer això d’este autobús de senyores que van arribar a ‘Sálvame’ dient que havien tingut alguna cosa amb ell, ho van passar molt malament».

I és que nombroses amants d’Antonio David s’han passejat pels platons de televisió tractant de desemmascarar-li.

Això sí, ha aprofitat per a desmentir una vegada més la versió de Carrasco, a la qual assegura que Antonio David mai va enganyar. «A la seua exmuller no li’ls va posar, va eixir en el polígraf de Conchita i ara diuen que sí», ha opinat sobre les acusacions que ha fet en el seu documental.

Alguna cosa, que desmentia María Patiño, qui assegurava que s’havia posat en contacte amb la famosa Sonsoles, i que ella li havia confirmat, entre altres coses, que Olga Moreno estava al corrent de tot. I no sols això, sinó que «coneix la deslleialtat a Rocío i és més, quan Olga va començar amb ell, sabia que continuaven junts».

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.