‘Em va ser infidel’: Olga Moreno reconeix per fi les infidelitats d’Antonio David

En el seu documental, Rocío Carrasco no dubtava a parlar sobre les nombroses infidelitats que va haver de suportar per part del seu marit en eixe moment, Antonio David. Però, no sols això, sinó que ella assegurava que l’havia enganyada just quan estava embarassada del seu segon fill, alguna cosa que li provocava una sensació d’estrés i angoixa constant.

«Un estiu comence a veure coses que no m’agraden amb una xica que es deia Sonsoles. Massa braç per damunt, massa toqueteo de la cara, massa complicitat que no era l’esperable amb una persona que acabes de conéixer. I jo ho vaig parlar amb ell. La seua resposta va ser que jo estava boja, que les hormones m’estaven asseient malament», explicava la protagonista del moment en el seu docuserie.

«Ho vaig enxampar menjant-se la boca amb una tia després de la barra. Ell em va veure. Isc corrent del bar i plorant, em dona un atac, em comença a fer molt de mal la panxa i comence a tindre com a burxades, com a contraccions», narrava la filla de ‘la més gran’ sobre eixe dia en què es va trobar in fraganti al seu marit.
Un romanç que l’ex guàrdia civil negava per activa i per passiva, al·legant que estava boja i fins i tot dient-li que «anava a malparir al seu fill».

En aqueix moment, Carrasco es va adonar que l’home que tenia al costat no era el que ella pensava, ja que Antonio David ni tan sols va mostrar un àpex de penediment per haver-li fet mal. Al contrari, va decidir quedar-se amb el seu amant, i a ella la manava a casa caminant, ja que es va negar a portar-la amb cotxe.

Segons les informacions que han arribat arran del seu testimoniatge, pel que sembla eixe romanç entre Antonio David i Sonsoles es va allargar en el temps, arribant afectar fins i tot els començaments de la seua relació amb Olga. De fet, sempre s’ha especulat sobre les infidelitats que la dissenyadora ha hagut de suportar en estos anys.

 

Quina és la versió d’Olga?

 

Pel que sembla, ella mateixa s’ha atrevit a pronunciar-se sobre eixos rumors, confirmant-los i al·legant que havia pres la decisió de perdonar-li.

«Amb 21 anys jo sé perfectament amb qui estic al costat. I sé el que hi ha i el que no hi ha, i no aguantaria unes banyes», ha assegurat referent a com va viure les infidelitats del seu marit. «Dic que no ho aguantaria, però em va passar. Ell em va posar les banyes però sí que és veritat que ell m’ho va comentar perquè se sentia malament, i jo ho vaig perdonar», explica sobre l’actitud que prenia en eixe moment.

Una infidelitat, que segons explicava Lydia Lozano des de plató, hauria tingut lloc just al començament de la seua relació. «Quan es van conéixer i és veritat que ell se’l va reconéixer, però quan va ocórrer això d’este autobús de senyores que van arribar a ‘Sálvame’ dient que havien tingut alguna cosa amb ell, ho van passar molt malament».

I és que nombroses amants d’Antonio David s’han passejat pels platons de televisió tractant de desemmascarar-li.

Això sí, ha aprofitat per a desmentir una vegada més la versió de Carrasco, a la qual assegura que Antonio David mai va enganyar. «A la seua exmuller no li’ls va posar, va eixir en el polígraf de Conchita i ara diuen que sí», ha opinat sobre les acusacions que ha fet en el seu documental.

Alguna cosa, que desmentia María Patiño, qui assegurava que s’havia posat en contacte amb la famosa Sonsoles, i que ella li havia confirmat, entre altres coses, que Olga Moreno estava al corrent de tot. I no sols això, sinó que «coneix la deslleialtat a Rocío i és més, quan Olga va començar amb ell, sabia que continuaven junts».

Últimes notícies

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.