‘Em va ser infidel’: Olga Moreno reconeix per fi les infidelitats d’Antonio David

En el seu documental, Rocío Carrasco no dubtava a parlar sobre les nombroses infidelitats que va haver de suportar per part del seu marit en eixe moment, Antonio David. Però, no sols això, sinó que ella assegurava que l’havia enganyada just quan estava embarassada del seu segon fill, alguna cosa que li provocava una sensació d’estrés i angoixa constant.

«Un estiu comence a veure coses que no m’agraden amb una xica que es deia Sonsoles. Massa braç per damunt, massa toqueteo de la cara, massa complicitat que no era l’esperable amb una persona que acabes de conéixer. I jo ho vaig parlar amb ell. La seua resposta va ser que jo estava boja, que les hormones m’estaven asseient malament», explicava la protagonista del moment en el seu docuserie.

«Ho vaig enxampar menjant-se la boca amb una tia després de la barra. Ell em va veure. Isc corrent del bar i plorant, em dona un atac, em comença a fer molt de mal la panxa i comence a tindre com a burxades, com a contraccions», narrava la filla de ‘la més gran’ sobre eixe dia en què es va trobar in fraganti al seu marit.
Un romanç que l’ex guàrdia civil negava per activa i per passiva, al·legant que estava boja i fins i tot dient-li que «anava a malparir al seu fill».

En aqueix moment, Carrasco es va adonar que l’home que tenia al costat no era el que ella pensava, ja que Antonio David ni tan sols va mostrar un àpex de penediment per haver-li fet mal. Al contrari, va decidir quedar-se amb el seu amant, i a ella la manava a casa caminant, ja que es va negar a portar-la amb cotxe.

Segons les informacions que han arribat arran del seu testimoniatge, pel que sembla eixe romanç entre Antonio David i Sonsoles es va allargar en el temps, arribant afectar fins i tot els començaments de la seua relació amb Olga. De fet, sempre s’ha especulat sobre les infidelitats que la dissenyadora ha hagut de suportar en estos anys.

 

Quina és la versió d’Olga?

 

Pel que sembla, ella mateixa s’ha atrevit a pronunciar-se sobre eixos rumors, confirmant-los i al·legant que havia pres la decisió de perdonar-li.

«Amb 21 anys jo sé perfectament amb qui estic al costat. I sé el que hi ha i el que no hi ha, i no aguantaria unes banyes», ha assegurat referent a com va viure les infidelitats del seu marit. «Dic que no ho aguantaria, però em va passar. Ell em va posar les banyes però sí que és veritat que ell m’ho va comentar perquè se sentia malament, i jo ho vaig perdonar», explica sobre l’actitud que prenia en eixe moment.

Una infidelitat, que segons explicava Lydia Lozano des de plató, hauria tingut lloc just al començament de la seua relació. «Quan es van conéixer i és veritat que ell se’l va reconéixer, però quan va ocórrer això d’este autobús de senyores que van arribar a ‘Sálvame’ dient que havien tingut alguna cosa amb ell, ho van passar molt malament».

I és que nombroses amants d’Antonio David s’han passejat pels platons de televisió tractant de desemmascarar-li.

Això sí, ha aprofitat per a desmentir una vegada més la versió de Carrasco, a la qual assegura que Antonio David mai va enganyar. «A la seua exmuller no li’ls va posar, va eixir en el polígraf de Conchita i ara diuen que sí», ha opinat sobre les acusacions que ha fet en el seu documental.

Alguna cosa, que desmentia María Patiño, qui assegurava que s’havia posat en contacte amb la famosa Sonsoles, i que ella li havia confirmat, entre altres coses, que Olga Moreno estava al corrent de tot. I no sols això, sinó que «coneix la deslleialtat a Rocío i és més, quan Olga va començar amb ell, sabia que continuaven junts».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.