‘Em va ser infidel’: Olga Moreno reconeix per fi les infidelitats d’Antonio David

En el seu documental, Rocío Carrasco no dubtava a parlar sobre les nombroses infidelitats que va haver de suportar per part del seu marit en eixe moment, Antonio David. Però, no sols això, sinó que ella assegurava que l’havia enganyada just quan estava embarassada del seu segon fill, alguna cosa que li provocava una sensació d’estrés i angoixa constant.

«Un estiu comence a veure coses que no m’agraden amb una xica que es deia Sonsoles. Massa braç per damunt, massa toqueteo de la cara, massa complicitat que no era l’esperable amb una persona que acabes de conéixer. I jo ho vaig parlar amb ell. La seua resposta va ser que jo estava boja, que les hormones m’estaven asseient malament», explicava la protagonista del moment en el seu docuserie.

«Ho vaig enxampar menjant-se la boca amb una tia després de la barra. Ell em va veure. Isc corrent del bar i plorant, em dona un atac, em comença a fer molt de mal la panxa i comence a tindre com a burxades, com a contraccions», narrava la filla de ‘la més gran’ sobre eixe dia en què es va trobar in fraganti al seu marit.
Un romanç que l’ex guàrdia civil negava per activa i per passiva, al·legant que estava boja i fins i tot dient-li que «anava a malparir al seu fill».

En aqueix moment, Carrasco es va adonar que l’home que tenia al costat no era el que ella pensava, ja que Antonio David ni tan sols va mostrar un àpex de penediment per haver-li fet mal. Al contrari, va decidir quedar-se amb el seu amant, i a ella la manava a casa caminant, ja que es va negar a portar-la amb cotxe.

Segons les informacions que han arribat arran del seu testimoniatge, pel que sembla eixe romanç entre Antonio David i Sonsoles es va allargar en el temps, arribant afectar fins i tot els començaments de la seua relació amb Olga. De fet, sempre s’ha especulat sobre les infidelitats que la dissenyadora ha hagut de suportar en estos anys.

 

Quina és la versió d’Olga?

 

Pel que sembla, ella mateixa s’ha atrevit a pronunciar-se sobre eixos rumors, confirmant-los i al·legant que havia pres la decisió de perdonar-li.

«Amb 21 anys jo sé perfectament amb qui estic al costat. I sé el que hi ha i el que no hi ha, i no aguantaria unes banyes», ha assegurat referent a com va viure les infidelitats del seu marit. «Dic que no ho aguantaria, però em va passar. Ell em va posar les banyes però sí que és veritat que ell m’ho va comentar perquè se sentia malament, i jo ho vaig perdonar», explica sobre l’actitud que prenia en eixe moment.

Una infidelitat, que segons explicava Lydia Lozano des de plató, hauria tingut lloc just al començament de la seua relació. «Quan es van conéixer i és veritat que ell se’l va reconéixer, però quan va ocórrer això d’este autobús de senyores que van arribar a ‘Sálvame’ dient que havien tingut alguna cosa amb ell, ho van passar molt malament».

I és que nombroses amants d’Antonio David s’han passejat pels platons de televisió tractant de desemmascarar-li.

Això sí, ha aprofitat per a desmentir una vegada més la versió de Carrasco, a la qual assegura que Antonio David mai va enganyar. «A la seua exmuller no li’ls va posar, va eixir en el polígraf de Conchita i ara diuen que sí», ha opinat sobre les acusacions que ha fet en el seu documental.

Alguna cosa, que desmentia María Patiño, qui assegurava que s’havia posat en contacte amb la famosa Sonsoles, i que ella li havia confirmat, entre altres coses, que Olga Moreno estava al corrent de tot. I no sols això, sinó que «coneix la deslleialtat a Rocío i és més, quan Olga va començar amb ell, sabia que continuaven junts».

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.