12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

‘Em va ser infidel’: Olga Moreno reconeix per fi les infidelitats d’Antonio David

En el seu documental, Rocío Carrasco no dubtava a parlar sobre les nombroses infidelitats que va haver de suportar per part del seu marit en eixe moment, Antonio David. Però, no sols això, sinó que ella assegurava que l’havia enganyada just quan estava embarassada del seu segon fill, alguna cosa que li provocava una sensació d’estrés i angoixa constant.

«Un estiu comence a veure coses que no m’agraden amb una xica que es deia Sonsoles. Massa braç per damunt, massa toqueteo de la cara, massa complicitat que no era l’esperable amb una persona que acabes de conéixer. I jo ho vaig parlar amb ell. La seua resposta va ser que jo estava boja, que les hormones m’estaven asseient malament», explicava la protagonista del moment en el seu docuserie.

«Ho vaig enxampar menjant-se la boca amb una tia després de la barra. Ell em va veure. Isc corrent del bar i plorant, em dona un atac, em comença a fer molt de mal la panxa i comence a tindre com a burxades, com a contraccions», narrava la filla de ‘la més gran’ sobre eixe dia en què es va trobar in fraganti al seu marit.
Un romanç que l’ex guàrdia civil negava per activa i per passiva, al·legant que estava boja i fins i tot dient-li que «anava a malparir al seu fill».

En aqueix moment, Carrasco es va adonar que l’home que tenia al costat no era el que ella pensava, ja que Antonio David ni tan sols va mostrar un àpex de penediment per haver-li fet mal. Al contrari, va decidir quedar-se amb el seu amant, i a ella la manava a casa caminant, ja que es va negar a portar-la amb cotxe.

Segons les informacions que han arribat arran del seu testimoniatge, pel que sembla eixe romanç entre Antonio David i Sonsoles es va allargar en el temps, arribant afectar fins i tot els començaments de la seua relació amb Olga. De fet, sempre s’ha especulat sobre les infidelitats que la dissenyadora ha hagut de suportar en estos anys.

 

Quina és la versió d’Olga?

 

Pel que sembla, ella mateixa s’ha atrevit a pronunciar-se sobre eixos rumors, confirmant-los i al·legant que havia pres la decisió de perdonar-li.

«Amb 21 anys jo sé perfectament amb qui estic al costat. I sé el que hi ha i el que no hi ha, i no aguantaria unes banyes», ha assegurat referent a com va viure les infidelitats del seu marit. «Dic que no ho aguantaria, però em va passar. Ell em va posar les banyes però sí que és veritat que ell m’ho va comentar perquè se sentia malament, i jo ho vaig perdonar», explica sobre l’actitud que prenia en eixe moment.

Una infidelitat, que segons explicava Lydia Lozano des de plató, hauria tingut lloc just al començament de la seua relació. «Quan es van conéixer i és veritat que ell se’l va reconéixer, però quan va ocórrer això d’este autobús de senyores que van arribar a ‘Sálvame’ dient que havien tingut alguna cosa amb ell, ho van passar molt malament».

I és que nombroses amants d’Antonio David s’han passejat pels platons de televisió tractant de desemmascarar-li.

Això sí, ha aprofitat per a desmentir una vegada més la versió de Carrasco, a la qual assegura que Antonio David mai va enganyar. «A la seua exmuller no li’ls va posar, va eixir en el polígraf de Conchita i ara diuen que sí», ha opinat sobre les acusacions que ha fet en el seu documental.

Alguna cosa, que desmentia María Patiño, qui assegurava que s’havia posat en contacte amb la famosa Sonsoles, i que ella li havia confirmat, entre altres coses, que Olga Moreno estava al corrent de tot. I no sols això, sinó que «coneix la deslleialtat a Rocío i és més, quan Olga va començar amb ell, sabia que continuaven junts».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.