10.1 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Irene Rosales ataca a la família Pantoja: ‘La meua sogra ha danyat psicològicament a Kiko’

A colp d’exclusiva, Irene Rosales ha reaparegut en els mitjans un any després per a atacar a la família del seu marit, Kiko Rivera.

Irene contínua sent protagonista de totes les polèmiques en les quals es veu embolicat el seu marit, per això ha decidit trencar el seu silenci.

La dona de Kiko Rivera se sincera com mai per a la revista ‘Lecturas,’ assegurant a més que se sent molt decebuda amb la família Pantoja, també amb la seua sogra, insistint que no hi ha esperança en una reconciliació amb la cançonetista.


Irene deixava els mitjans fa ja un any, després que els problemes de la seua família política, pels quals havia de donar explicacions pràcticament tots els caps de setmana, li acabaren passant factura. La sevillana va confessar haver patit problemes de salut mental i va acabar optant per allunyar-se dels mitjans.

La dona de Kiko Rivera assegura que “no era feliç”, així ho ha revelat en una entrevista en exclusiva en la revista ‘Lecturas’.

No obstant això, amb el pas dels mesos, ha vist com ella s’ha convertit en la diana dels atacs dels Pantoja i els seus defensors, una cosa per la qual no pensa passar: “No he de deixar passar comentaris que m’hagen assenyalat com la pitjor persona del món”, assegura.

En concret, l’andalusa, que va deixar el seu treball en ‘Viva la vida’ fa uns mesos, càrrega contra la seua sogra, Isabel Pantoja, i la seua cunyada, Isa P.

La sevillana assenyala directament a la seua cunyada, insistint que en les seues últimes aparicions i declaracions televisives Isa utilitza el seu nom per a fer mal al seu germà: “Ella sap que a Kiko li danya molt que comente coses meues. Em fa veure com si fora el seu rival, quan mai m’he sentit així. Tots s’estan aprofitant de què jo no parle”, explica, “No entenc per què m’han posat sempre en centre de la guerra sense jo haver fet res”.

Irene se sent dolguda, perquè ella sempre considera que ha tractat bé a Isa: “He estat sempre que ella m’ha necessitat”, insisteix, “Isa no entén que no em posicionara al seu favor quan Kiko va comptar intimitats en la seua entrevista. Això no significa que no li diguera al meu marit que aqueix comentari estava fora de lloc”. Irene es va plantejar cridar a Isa després de l’entrevista de Kiko, però tal com ella assegura: “Si em fique, isc escaldada”.

A més, li retrau la falta d’interés cap a ella, “ella no m’ha telefonat mai quan he tingut algun tipus de problema”, ens compta d’allò més decebuda.

Maltractaments de Kiko Rivera

Irene és contundent sobre les acusacions de maltractador d’Isa P al seu marit Kiko Rivera. “Isa sap que Kiko no és maltractador ni agressiu. En la seua vida ha maltractat, ni físicament ni psicològicament a una dona”, revela. L’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ és conscient que aqueixa classe de comentaris que llança la seua cunyada pot “destruir a una persona”; i li dol profundament que siga precisament la seua germana qui estiga alimentant aqueixa mentida.

Isabel Pantoja

Respecte a la seua sogra, Isabel Pantoja, Irene, té clar que no pensa continuar tolerant atacs ni cap a ella ni cap als seus, que ara és el més important que té. “Isabel Pantoja ha danyat psicològicament a Kiko. Li ha fet mal des que va nàixer”. La sevillana ha format una preciosa família al costat del DJ i li fa mal la falta d’interés de l’artista cap a les seues dues netes xicotetes. “És la seua única àvia viva i desapareix. No ha tornat a preocupar-se per les seues netes. Elles no tenen la culpa. Això de les meues filles no ho perdonaré”.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.