14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Irene Rosales ataca a la família Pantoja: ‘La meua sogra ha danyat psicològicament a Kiko’

A colp d’exclusiva, Irene Rosales ha reaparegut en els mitjans un any després per a atacar a la família del seu marit, Kiko Rivera.

Irene contínua sent protagonista de totes les polèmiques en les quals es veu embolicat el seu marit, per això ha decidit trencar el seu silenci.

La dona de Kiko Rivera se sincera com mai per a la revista ‘Lecturas,’ assegurant a més que se sent molt decebuda amb la família Pantoja, també amb la seua sogra, insistint que no hi ha esperança en una reconciliació amb la cançonetista.


Irene deixava els mitjans fa ja un any, després que els problemes de la seua família política, pels quals havia de donar explicacions pràcticament tots els caps de setmana, li acabaren passant factura. La sevillana va confessar haver patit problemes de salut mental i va acabar optant per allunyar-se dels mitjans.

La dona de Kiko Rivera assegura que “no era feliç”, així ho ha revelat en una entrevista en exclusiva en la revista ‘Lecturas’.

No obstant això, amb el pas dels mesos, ha vist com ella s’ha convertit en la diana dels atacs dels Pantoja i els seus defensors, una cosa per la qual no pensa passar: “No he de deixar passar comentaris que m’hagen assenyalat com la pitjor persona del món”, assegura.

En concret, l’andalusa, que va deixar el seu treball en ‘Viva la vida’ fa uns mesos, càrrega contra la seua sogra, Isabel Pantoja, i la seua cunyada, Isa P.

La sevillana assenyala directament a la seua cunyada, insistint que en les seues últimes aparicions i declaracions televisives Isa utilitza el seu nom per a fer mal al seu germà: “Ella sap que a Kiko li danya molt que comente coses meues. Em fa veure com si fora el seu rival, quan mai m’he sentit així. Tots s’estan aprofitant de què jo no parle”, explica, “No entenc per què m’han posat sempre en centre de la guerra sense jo haver fet res”.

Irene se sent dolguda, perquè ella sempre considera que ha tractat bé a Isa: “He estat sempre que ella m’ha necessitat”, insisteix, “Isa no entén que no em posicionara al seu favor quan Kiko va comptar intimitats en la seua entrevista. Això no significa que no li diguera al meu marit que aqueix comentari estava fora de lloc”. Irene es va plantejar cridar a Isa després de l’entrevista de Kiko, però tal com ella assegura: “Si em fique, isc escaldada”.

A més, li retrau la falta d’interés cap a ella, “ella no m’ha telefonat mai quan he tingut algun tipus de problema”, ens compta d’allò més decebuda.

Maltractaments de Kiko Rivera

Irene és contundent sobre les acusacions de maltractador d’Isa P al seu marit Kiko Rivera. “Isa sap que Kiko no és maltractador ni agressiu. En la seua vida ha maltractat, ni físicament ni psicològicament a una dona”, revela. L’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ és conscient que aqueixa classe de comentaris que llança la seua cunyada pot “destruir a una persona”; i li dol profundament que siga precisament la seua germana qui estiga alimentant aqueixa mentida.

Isabel Pantoja

Respecte a la seua sogra, Isabel Pantoja, Irene, té clar que no pensa continuar tolerant atacs ni cap a ella ni cap als seus, que ara és el més important que té. “Isabel Pantoja ha danyat psicològicament a Kiko. Li ha fet mal des que va nàixer”. La sevillana ha format una preciosa família al costat del DJ i li fa mal la falta d’interés de l’artista cap a les seues dues netes xicotetes. “És la seua única àvia viva i desapareix. No ha tornat a preocupar-se per les seues netes. Elles no tenen la culpa. Això de les meues filles no ho perdonaré”.

Últimes notícies

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.