Irene Rosales ataca a la família Pantoja: ‘La meua sogra ha danyat psicològicament a Kiko’

A colp d’exclusiva, Irene Rosales ha reaparegut en els mitjans un any després per a atacar a la família del seu marit, Kiko Rivera.

Irene contínua sent protagonista de totes les polèmiques en les quals es veu embolicat el seu marit, per això ha decidit trencar el seu silenci.

La dona de Kiko Rivera se sincera com mai per a la revista ‘Lecturas,’ assegurant a més que se sent molt decebuda amb la família Pantoja, també amb la seua sogra, insistint que no hi ha esperança en una reconciliació amb la cançonetista.


Irene deixava els mitjans fa ja un any, després que els problemes de la seua família política, pels quals havia de donar explicacions pràcticament tots els caps de setmana, li acabaren passant factura. La sevillana va confessar haver patit problemes de salut mental i va acabar optant per allunyar-se dels mitjans.

La dona de Kiko Rivera assegura que “no era feliç”, així ho ha revelat en una entrevista en exclusiva en la revista ‘Lecturas’.

No obstant això, amb el pas dels mesos, ha vist com ella s’ha convertit en la diana dels atacs dels Pantoja i els seus defensors, una cosa per la qual no pensa passar: “No he de deixar passar comentaris que m’hagen assenyalat com la pitjor persona del món”, assegura.

En concret, l’andalusa, que va deixar el seu treball en ‘Viva la vida’ fa uns mesos, càrrega contra la seua sogra, Isabel Pantoja, i la seua cunyada, Isa P.

La sevillana assenyala directament a la seua cunyada, insistint que en les seues últimes aparicions i declaracions televisives Isa utilitza el seu nom per a fer mal al seu germà: “Ella sap que a Kiko li danya molt que comente coses meues. Em fa veure com si fora el seu rival, quan mai m’he sentit així. Tots s’estan aprofitant de què jo no parle”, explica, “No entenc per què m’han posat sempre en centre de la guerra sense jo haver fet res”.

Irene se sent dolguda, perquè ella sempre considera que ha tractat bé a Isa: “He estat sempre que ella m’ha necessitat”, insisteix, “Isa no entén que no em posicionara al seu favor quan Kiko va comptar intimitats en la seua entrevista. Això no significa que no li diguera al meu marit que aqueix comentari estava fora de lloc”. Irene es va plantejar cridar a Isa després de l’entrevista de Kiko, però tal com ella assegura: “Si em fique, isc escaldada”.

A més, li retrau la falta d’interés cap a ella, “ella no m’ha telefonat mai quan he tingut algun tipus de problema”, ens compta d’allò més decebuda.

Maltractaments de Kiko Rivera

Irene és contundent sobre les acusacions de maltractador d’Isa P al seu marit Kiko Rivera. “Isa sap que Kiko no és maltractador ni agressiu. En la seua vida ha maltractat, ni físicament ni psicològicament a una dona”, revela. L’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ és conscient que aqueixa classe de comentaris que llança la seua cunyada pot “destruir a una persona”; i li dol profundament que siga precisament la seua germana qui estiga alimentant aqueixa mentida.

Isabel Pantoja

Respecte a la seua sogra, Isabel Pantoja, Irene, té clar que no pensa continuar tolerant atacs ni cap a ella ni cap als seus, que ara és el més important que té. “Isabel Pantoja ha danyat psicològicament a Kiko. Li ha fet mal des que va nàixer”. La sevillana ha format una preciosa família al costat del DJ i li fa mal la falta d’interés de l’artista cap a les seues dues netes xicotetes. “És la seua única àvia viva i desapareix. No ha tornat a preocupar-se per les seues netes. Elles no tenen la culpa. Això de les meues filles no ho perdonaré”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.