Irene Rosales ataca a la família Pantoja: ‘La meua sogra ha danyat psicològicament a Kiko’

A colp d’exclusiva, Irene Rosales ha reaparegut en els mitjans un any després per a atacar a la família del seu marit, Kiko Rivera.

Irene contínua sent protagonista de totes les polèmiques en les quals es veu embolicat el seu marit, per això ha decidit trencar el seu silenci.

La dona de Kiko Rivera se sincera com mai per a la revista ‘Lecturas,’ assegurant a més que se sent molt decebuda amb la família Pantoja, també amb la seua sogra, insistint que no hi ha esperança en una reconciliació amb la cançonetista.


Irene deixava els mitjans fa ja un any, després que els problemes de la seua família política, pels quals havia de donar explicacions pràcticament tots els caps de setmana, li acabaren passant factura. La sevillana va confessar haver patit problemes de salut mental i va acabar optant per allunyar-se dels mitjans.

La dona de Kiko Rivera assegura que “no era feliç”, així ho ha revelat en una entrevista en exclusiva en la revista ‘Lecturas’.

No obstant això, amb el pas dels mesos, ha vist com ella s’ha convertit en la diana dels atacs dels Pantoja i els seus defensors, una cosa per la qual no pensa passar: “No he de deixar passar comentaris que m’hagen assenyalat com la pitjor persona del món”, assegura.

En concret, l’andalusa, que va deixar el seu treball en ‘Viva la vida’ fa uns mesos, càrrega contra la seua sogra, Isabel Pantoja, i la seua cunyada, Isa P.

La sevillana assenyala directament a la seua cunyada, insistint que en les seues últimes aparicions i declaracions televisives Isa utilitza el seu nom per a fer mal al seu germà: “Ella sap que a Kiko li danya molt que comente coses meues. Em fa veure com si fora el seu rival, quan mai m’he sentit així. Tots s’estan aprofitant de què jo no parle”, explica, “No entenc per què m’han posat sempre en centre de la guerra sense jo haver fet res”.

Irene se sent dolguda, perquè ella sempre considera que ha tractat bé a Isa: “He estat sempre que ella m’ha necessitat”, insisteix, “Isa no entén que no em posicionara al seu favor quan Kiko va comptar intimitats en la seua entrevista. Això no significa que no li diguera al meu marit que aqueix comentari estava fora de lloc”. Irene es va plantejar cridar a Isa després de l’entrevista de Kiko, però tal com ella assegura: “Si em fique, isc escaldada”.

A més, li retrau la falta d’interés cap a ella, “ella no m’ha telefonat mai quan he tingut algun tipus de problema”, ens compta d’allò més decebuda.

Maltractaments de Kiko Rivera

Irene és contundent sobre les acusacions de maltractador d’Isa P al seu marit Kiko Rivera. “Isa sap que Kiko no és maltractador ni agressiu. En la seua vida ha maltractat, ni físicament ni psicològicament a una dona”, revela. L’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ és conscient que aqueixa classe de comentaris que llança la seua cunyada pot “destruir a una persona”; i li dol profundament que siga precisament la seua germana qui estiga alimentant aqueixa mentida.

Isabel Pantoja

Respecte a la seua sogra, Isabel Pantoja, Irene, té clar que no pensa continuar tolerant atacs ni cap a ella ni cap als seus, que ara és el més important que té. “Isabel Pantoja ha danyat psicològicament a Kiko. Li ha fet mal des que va nàixer”. La sevillana ha format una preciosa família al costat del DJ i li fa mal la falta d’interés de l’artista cap a les seues dues netes xicotetes. “És la seua única àvia viva i desapareix. No ha tornat a preocupar-se per les seues netes. Elles no tenen la culpa. Això de les meues filles no ho perdonaré”.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.