Irene Rosales ataca a la família Pantoja: ‘La meua sogra ha danyat psicològicament a Kiko’

A colp d’exclusiva, Irene Rosales ha reaparegut en els mitjans un any després per a atacar a la família del seu marit, Kiko Rivera.

Irene contínua sent protagonista de totes les polèmiques en les quals es veu embolicat el seu marit, per això ha decidit trencar el seu silenci.

La dona de Kiko Rivera se sincera com mai per a la revista ‘Lecturas,’ assegurant a més que se sent molt decebuda amb la família Pantoja, també amb la seua sogra, insistint que no hi ha esperança en una reconciliació amb la cançonetista.


Irene deixava els mitjans fa ja un any, després que els problemes de la seua família política, pels quals havia de donar explicacions pràcticament tots els caps de setmana, li acabaren passant factura. La sevillana va confessar haver patit problemes de salut mental i va acabar optant per allunyar-se dels mitjans.

La dona de Kiko Rivera assegura que “no era feliç”, així ho ha revelat en una entrevista en exclusiva en la revista ‘Lecturas’.

No obstant això, amb el pas dels mesos, ha vist com ella s’ha convertit en la diana dels atacs dels Pantoja i els seus defensors, una cosa per la qual no pensa passar: “No he de deixar passar comentaris que m’hagen assenyalat com la pitjor persona del món”, assegura.

En concret, l’andalusa, que va deixar el seu treball en ‘Viva la vida’ fa uns mesos, càrrega contra la seua sogra, Isabel Pantoja, i la seua cunyada, Isa P.

La sevillana assenyala directament a la seua cunyada, insistint que en les seues últimes aparicions i declaracions televisives Isa utilitza el seu nom per a fer mal al seu germà: “Ella sap que a Kiko li danya molt que comente coses meues. Em fa veure com si fora el seu rival, quan mai m’he sentit així. Tots s’estan aprofitant de què jo no parle”, explica, “No entenc per què m’han posat sempre en centre de la guerra sense jo haver fet res”.

Irene se sent dolguda, perquè ella sempre considera que ha tractat bé a Isa: “He estat sempre que ella m’ha necessitat”, insisteix, “Isa no entén que no em posicionara al seu favor quan Kiko va comptar intimitats en la seua entrevista. Això no significa que no li diguera al meu marit que aqueix comentari estava fora de lloc”. Irene es va plantejar cridar a Isa després de l’entrevista de Kiko, però tal com ella assegura: “Si em fique, isc escaldada”.

A més, li retrau la falta d’interés cap a ella, “ella no m’ha telefonat mai quan he tingut algun tipus de problema”, ens compta d’allò més decebuda.

Maltractaments de Kiko Rivera

Irene és contundent sobre les acusacions de maltractador d’Isa P al seu marit Kiko Rivera. “Isa sap que Kiko no és maltractador ni agressiu. En la seua vida ha maltractat, ni físicament ni psicològicament a una dona”, revela. L’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ és conscient que aqueixa classe de comentaris que llança la seua cunyada pot “destruir a una persona”; i li dol profundament que siga precisament la seua germana qui estiga alimentant aqueixa mentida.

Isabel Pantoja

Respecte a la seua sogra, Isabel Pantoja, Irene, té clar que no pensa continuar tolerant atacs ni cap a ella ni cap als seus, que ara és el més important que té. “Isabel Pantoja ha danyat psicològicament a Kiko. Li ha fet mal des que va nàixer”. La sevillana ha format una preciosa família al costat del DJ i li fa mal la falta d’interés de l’artista cap a les seues dues netes xicotetes. “És la seua única àvia viva i desapareix. No ha tornat a preocupar-se per les seues netes. Elles no tenen la culpa. Això de les meues filles no ho perdonaré”.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.