Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

Nova incorporació a l’equip de ‘Sálvame’: Isa Pantoja es convertirà en la nova col·laboradora del programa a partir del 4 de juliol. La prima d’Anabel Pantoja ocuparà la seua cadira en l’espai de les vesprades de Telecinco els dilluns, dimecres i divendres.

Isa Pantoja ha entrat en directe en ‘Sálvame’ per a parlar del concurs d’Anabel Pantoja i de tot el que li envolta: Yulen Pereira, Omar Sánchez i el que pensa la seua mare de la seua el que està passant a Hondures, entre altres coses. Però això no ha sigut tot, la filla de la cançonetista ha donat la sorpresa en directe.

Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

M’encanta com parles, per què no vens de col·laboradora?“, ha entonat Kiko Hernández després de la seua intervenció. “He d’anar un dia allí en persona“, ha dit ella i tots han celebrat que es convertisca en col·laboradora oficial del programa.

Kiko Hernández ha destacat que el dia 28 de juny “hi ha una nova col·laboradora” de ‘Sálvame’ és Isa Pantoja i ha fet broma amb això: “Quan isca Anabel Pantoja es donarà compte que la seua cadira l’ocupa la seua cosina“. “Et veiem ací en el plató com a col·laboradora“, ha dit Adela per a acomiadar-se d’ella.

Isa Pantoja revela el que pensa la seua mare del concurs d’Anabel Pantoja: “Està orgullosa

Així les coses, Isa Pi es trobava parlant amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a defensora de la seua cosina Anabel a l’illa. La influencer ha reaccionat a la trobada entre ella i la seua nova sogra, la mare de Yulen. “No va ser tot el sincera que podria haver sigut“, cree Isa respecte a Arelys.

La dona va criticar a la neboda en un polígraf, assegurant que no la veia com la seua futura nora. No obstant això, a Hondures li va donar la seua benedicció per a estra amb l’esgrimista. “Vull pensar que l’opinió d’Arelys ha canviat, però Anabel és ingènua o piga de sinceritat perquè no sap el que pensa Arelys d’ella“.

La Pantoja, orgullosa de la seua neboda

Amb motiu de la visita de la mare de Yulen als supervivents, els col·laboradors li han plantejat a Chabelita si la seua mare estaria disposada a viatjar als Cayos Cochinos: “Tant de bo, seria un miracle, els vindria molt bé a les dos“. Entre riures, la jove ha confessat que Isabel Pantoja sí que està veient el concurs i que “està molt orgullosa d’Anabel“.

Però Isa no s’ha deixat cap tema en el tinter. També ha parlat de com s’ha pres Omar Sánchez el nou festeig de la seua encara dona: “Entenc que li faça mal, però no vull que es jutge a Anabel com si tinguera parella, perquè és lliure i pot fer el que vulga”. És per això que la nova col·laboradora aposta “per una relació duradora entre Yulen i Anabel“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.