Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

Nova incorporació a l’equip de ‘Sálvame’: Isa Pantoja es convertirà en la nova col·laboradora del programa a partir del 4 de juliol. La prima d’Anabel Pantoja ocuparà la seua cadira en l’espai de les vesprades de Telecinco els dilluns, dimecres i divendres.

Isa Pantoja ha entrat en directe en ‘Sálvame’ per a parlar del concurs d’Anabel Pantoja i de tot el que li envolta: Yulen Pereira, Omar Sánchez i el que pensa la seua mare de la seua el que està passant a Hondures, entre altres coses. Però això no ha sigut tot, la filla de la cançonetista ha donat la sorpresa en directe.

Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

«M’encanta com parles, per què no vens de col·laboradora?«, ha entonat Kiko Hernández després de la seua intervenció. «He d’anar un dia allí en persona«, ha dit ella i tots han celebrat que es convertisca en col·laboradora oficial del programa.

Kiko Hernández ha destacat que el dia 28 de juny «hi ha una nova col·laboradora» de ‘Sálvame’ és Isa Pantoja i ha fet broma amb això: «Quan isca Anabel Pantoja es donarà compte que la seua cadira l’ocupa la seua cosina«. «Et veiem ací en el plató com a col·laboradora«, ha dit Adela per a acomiadar-se d’ella.

Isa Pantoja revela el que pensa la seua mare del concurs d’Anabel Pantoja: «Està orgullosa«

Així les coses, Isa Pi es trobava parlant amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a defensora de la seua cosina Anabel a l’illa. La influencer ha reaccionat a la trobada entre ella i la seua nova sogra, la mare de Yulen. «No va ser tot el sincera que podria haver sigut«, cree Isa respecte a Arelys.

La dona va criticar a la neboda en un polígraf, assegurant que no la veia com la seua futura nora. No obstant això, a Hondures li va donar la seua benedicció per a estra amb l’esgrimista. «Vull pensar que l’opinió d’Arelys ha canviat, però Anabel és ingènua o piga de sinceritat perquè no sap el que pensa Arelys d’ella«.

La Pantoja, orgullosa de la seua neboda

Amb motiu de la visita de la mare de Yulen als supervivents, els col·laboradors li han plantejat a Chabelita si la seua mare estaria disposada a viatjar als Cayos Cochinos: «Tant de bo, seria un miracle, els vindria molt bé a les dos«. Entre riures, la jove ha confessat que Isabel Pantoja sí que està veient el concurs i que «està molt orgullosa d’Anabel«.

Però Isa no s’ha deixat cap tema en el tinter. També ha parlat de com s’ha pres Omar Sánchez el nou festeig de la seua encara dona: «Entenc que li faça mal, però no vull que es jutge a Anabel com si tinguera parella, perquè és lliure i pot fer el que vulga». És per això que la nova col·laboradora aposta «per una relació duradora entre Yulen i Anabel«.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.