Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

Nova incorporació a l’equip de ‘Sálvame’: Isa Pantoja es convertirà en la nova col·laboradora del programa a partir del 4 de juliol. La prima d’Anabel Pantoja ocuparà la seua cadira en l’espai de les vesprades de Telecinco els dilluns, dimecres i divendres.

Isa Pantoja ha entrat en directe en ‘Sálvame’ per a parlar del concurs d’Anabel Pantoja i de tot el que li envolta: Yulen Pereira, Omar Sánchez i el que pensa la seua mare de la seua el que està passant a Hondures, entre altres coses. Però això no ha sigut tot, la filla de la cançonetista ha donat la sorpresa en directe.

Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

M’encanta com parles, per què no vens de col·laboradora?“, ha entonat Kiko Hernández després de la seua intervenció. “He d’anar un dia allí en persona“, ha dit ella i tots han celebrat que es convertisca en col·laboradora oficial del programa.

Kiko Hernández ha destacat que el dia 28 de juny “hi ha una nova col·laboradora” de ‘Sálvame’ és Isa Pantoja i ha fet broma amb això: “Quan isca Anabel Pantoja es donarà compte que la seua cadira l’ocupa la seua cosina“. “Et veiem ací en el plató com a col·laboradora“, ha dit Adela per a acomiadar-se d’ella.

Isa Pantoja revela el que pensa la seua mare del concurs d’Anabel Pantoja: “Està orgullosa

Així les coses, Isa Pi es trobava parlant amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a defensora de la seua cosina Anabel a l’illa. La influencer ha reaccionat a la trobada entre ella i la seua nova sogra, la mare de Yulen. “No va ser tot el sincera que podria haver sigut“, cree Isa respecte a Arelys.

La dona va criticar a la neboda en un polígraf, assegurant que no la veia com la seua futura nora. No obstant això, a Hondures li va donar la seua benedicció per a estra amb l’esgrimista. “Vull pensar que l’opinió d’Arelys ha canviat, però Anabel és ingènua o piga de sinceritat perquè no sap el que pensa Arelys d’ella“.

La Pantoja, orgullosa de la seua neboda

Amb motiu de la visita de la mare de Yulen als supervivents, els col·laboradors li han plantejat a Chabelita si la seua mare estaria disposada a viatjar als Cayos Cochinos: “Tant de bo, seria un miracle, els vindria molt bé a les dos“. Entre riures, la jove ha confessat que Isabel Pantoja sí que està veient el concurs i que “està molt orgullosa d’Anabel“.

Però Isa no s’ha deixat cap tema en el tinter. També ha parlat de com s’ha pres Omar Sánchez el nou festeig de la seua encara dona: “Entenc que li faça mal, però no vull que es jutge a Anabel com si tinguera parella, perquè és lliure i pot fer el que vulga”. És per això que la nova col·laboradora aposta “per una relació duradora entre Yulen i Anabel“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.