Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

Nova incorporació a l’equip de ‘Sálvame’: Isa Pantoja es convertirà en la nova col·laboradora del programa a partir del 4 de juliol. La prima d’Anabel Pantoja ocuparà la seua cadira en l’espai de les vesprades de Telecinco els dilluns, dimecres i divendres.

Isa Pantoja ha entrat en directe en ‘Sálvame’ per a parlar del concurs d’Anabel Pantoja i de tot el que li envolta: Yulen Pereira, Omar Sánchez i el que pensa la seua mare de la seua el que està passant a Hondures, entre altres coses. Però això no ha sigut tot, la filla de la cançonetista ha donat la sorpresa en directe.

Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

M’encanta com parles, per què no vens de col·laboradora?“, ha entonat Kiko Hernández després de la seua intervenció. “He d’anar un dia allí en persona“, ha dit ella i tots han celebrat que es convertisca en col·laboradora oficial del programa.

Kiko Hernández ha destacat que el dia 28 de juny “hi ha una nova col·laboradora” de ‘Sálvame’ és Isa Pantoja i ha fet broma amb això: “Quan isca Anabel Pantoja es donarà compte que la seua cadira l’ocupa la seua cosina“. “Et veiem ací en el plató com a col·laboradora“, ha dit Adela per a acomiadar-se d’ella.

Isa Pantoja revela el que pensa la seua mare del concurs d’Anabel Pantoja: “Està orgullosa

Així les coses, Isa Pi es trobava parlant amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a defensora de la seua cosina Anabel a l’illa. La influencer ha reaccionat a la trobada entre ella i la seua nova sogra, la mare de Yulen. “No va ser tot el sincera que podria haver sigut“, cree Isa respecte a Arelys.

La dona va criticar a la neboda en un polígraf, assegurant que no la veia com la seua futura nora. No obstant això, a Hondures li va donar la seua benedicció per a estra amb l’esgrimista. “Vull pensar que l’opinió d’Arelys ha canviat, però Anabel és ingènua o piga de sinceritat perquè no sap el que pensa Arelys d’ella“.

La Pantoja, orgullosa de la seua neboda

Amb motiu de la visita de la mare de Yulen als supervivents, els col·laboradors li han plantejat a Chabelita si la seua mare estaria disposada a viatjar als Cayos Cochinos: “Tant de bo, seria un miracle, els vindria molt bé a les dos“. Entre riures, la jove ha confessat que Isabel Pantoja sí que està veient el concurs i que “està molt orgullosa d’Anabel“.

Però Isa no s’ha deixat cap tema en el tinter. També ha parlat de com s’ha pres Omar Sánchez el nou festeig de la seua encara dona: “Entenc que li faça mal, però no vull que es jutge a Anabel com si tinguera parella, perquè és lliure i pot fer el que vulga”. És per això que la nova col·laboradora aposta “per una relació duradora entre Yulen i Anabel“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.