Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

Nova incorporació a l’equip de ‘Sálvame’: Isa Pantoja es convertirà en la nova col·laboradora del programa a partir del 4 de juliol. La prima d’Anabel Pantoja ocuparà la seua cadira en l’espai de les vesprades de Telecinco els dilluns, dimecres i divendres.

Isa Pantoja ha entrat en directe en ‘Sálvame’ per a parlar del concurs d’Anabel Pantoja i de tot el que li envolta: Yulen Pereira, Omar Sánchez i el que pensa la seua mare de la seua el que està passant a Hondures, entre altres coses. Però això no ha sigut tot, la filla de la cançonetista ha donat la sorpresa en directe.

Isa Pantoja, nova col·laboradora de ‘Sálvame’

«M’encanta com parles, per què no vens de col·laboradora?«, ha entonat Kiko Hernández després de la seua intervenció. «He d’anar un dia allí en persona«, ha dit ella i tots han celebrat que es convertisca en col·laboradora oficial del programa.

Kiko Hernández ha destacat que el dia 28 de juny «hi ha una nova col·laboradora» de ‘Sálvame’ és Isa Pantoja i ha fet broma amb això: «Quan isca Anabel Pantoja es donarà compte que la seua cadira l’ocupa la seua cosina«. «Et veiem ací en el plató com a col·laboradora«, ha dit Adela per a acomiadar-se d’ella.

Isa Pantoja revela el que pensa la seua mare del concurs d’Anabel Pantoja: «Està orgullosa«

Així les coses, Isa Pi es trobava parlant amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a defensora de la seua cosina Anabel a l’illa. La influencer ha reaccionat a la trobada entre ella i la seua nova sogra, la mare de Yulen. «No va ser tot el sincera que podria haver sigut«, cree Isa respecte a Arelys.

La dona va criticar a la neboda en un polígraf, assegurant que no la veia com la seua futura nora. No obstant això, a Hondures li va donar la seua benedicció per a estra amb l’esgrimista. «Vull pensar que l’opinió d’Arelys ha canviat, però Anabel és ingènua o piga de sinceritat perquè no sap el que pensa Arelys d’ella«.

La Pantoja, orgullosa de la seua neboda

Amb motiu de la visita de la mare de Yulen als supervivents, els col·laboradors li han plantejat a Chabelita si la seua mare estaria disposada a viatjar als Cayos Cochinos: «Tant de bo, seria un miracle, els vindria molt bé a les dos«. Entre riures, la jove ha confessat que Isabel Pantoja sí que està veient el concurs i que «està molt orgullosa d’Anabel«.

Però Isa no s’ha deixat cap tema en el tinter. També ha parlat de com s’ha pres Omar Sánchez el nou festeig de la seua encara dona: «Entenc que li faça mal, però no vull que es jutge a Anabel com si tinguera parella, perquè és lliure i pot fer el que vulga». És per això que la nova col·laboradora aposta «per una relació duradora entre Yulen i Anabel«.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.