11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

“Jo també tinc la meua opinió”, la qual cosa pensa Isa Pantoja sobre este conflicte

‘Sálvame és un focus de conflictes, no sols per als personatges que apareixen en el programa, sinó que moltes vegades els seus col·laboradors es converteixen en protagonistes d’estos. Este és el cas d’Anabel Pantoja que està vivint un mal moment familiar amb el seu cosí Kiko Rivera, des que estiga va deixar de seguir-la en les xarxes socials.

El dj. va cridar la programa i va revelar que el moleste molt, que va voler ensenyar-li a la seua cosina totes les proves que tenia en contra de la seua mare, Isabel Pantoja, però ella no va voler veure-les. La seua topada en directe va provocar que anàrem testimonis del distanciats que estaven.

Ara ha sigut Isa Pantoja, germana de Kiko i cosina d’Anabel, la que s’ha pronunciat sobre el conflicte familiar en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. Rafa Mora havia apuntat al fet que tal vegada esta disputa podia perjudicar a Omar en el concurs, que està nominat esta setmana. Però era Isa la que de seguida saltava: “No té per què repercutir perquè s’ha mantingut al marge i és super prudent”, assenyalava.

“Has parlat amb el teu germà?”, li va preguntar Carlos Sobera. “No, vaig parlar fa uns dies perquè em va felicitar el ‘Dia de la Mare’. Ara com han obert províncies a Andalusia aniré a veure-li”, revelava. “A tu no t’ha esborrat?”, va contestar el presentador referint-se a com Kiko va eliminar en xarxes socials a Anabel. “No. Però segur que se soluciona. No és un problema tan gran com el de la meua mare. Són com a germans, el meu germà ho ha dit moltes vegades, i llavors ja està”, assegurava.

 

Isa Pantoja parlarà amb Kiko Rivera sobre Anabel Pantoja

 

A Anabel se li veia molt afectada escoltant la seua cosina. “En veritat està així per tot el que ha passat ahir, per la qual cosa passarà Omar, i està perjudicada per tot el que ha passat”, explicava Isa. Carlos Sobera la va animar llavors a fer-li una abraçada a la seua cosina.

“Has pensat a intercedir?”, li va dir després mentre a Anabel li eixia un riure de sorpresa. “Quan parle amb ell comentarem tot i tenim molta confiança. Tinc una edat en la qual també tinc la meua opinió, ho he demostrat i parlarem de tot”, anunciava Isa. En això que Rafa Mora li va preguntar que amb qui es posicionava. “T’encanta rascar, eh”, es va limitar a dir ella.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Excap de Meteorologia d’À Punt contradiu a la Generalitat: ‘Es veia que anava a ser un temporal històric’

Victoria Roselló ha assegurat en la comissió del Congrés que dies abans de la DANA del 29 d'octubre ja es coneixia la seua gravetat i que els avisos es van complir. Les seues paraules contradiuen la versió oficial que no va haver-hi informació suficient per a anticipar-se.

Ford Almussafes pararà 8 dies al març i 5 a l’abril per l’ERTO Xarxa

La factoria ha fixat 13 jornades de parada entre març i abril sota l''ERTO Xarxa'. La mesura afecta a tota la plantilla de manera rotativa amb condicions pactades.

Pérez Llorca afirma que els controls per a accedir a VPP estan tenint efecte a Alacant

Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.

Treballadors de Creu Roja inicien aturs d’una hora per a exigir un conveni col·lectiu

Treballadors dels centres de Creu Roja en la Comunitat Valenciana han secundat este dilluns el primer atur d'una hora per a exigir un conveni col·lectiu. La direcció va rebutjar firmar i sotmetre el conflicte a arbitratge després d'una reunió en el Tribunal d'Arbitratge Laboral.

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.