“Jo també tinc la meua opinió”, la qual cosa pensa Isa Pantoja sobre este conflicte

‘Sálvame és un focus de conflictes, no sols per als personatges que apareixen en el programa, sinó que moltes vegades els seus col·laboradors es converteixen en protagonistes d’estos. Este és el cas d’Anabel Pantoja que està vivint un mal moment familiar amb el seu cosí Kiko Rivera, des que estiga va deixar de seguir-la en les xarxes socials.

El dj. va cridar la programa i va revelar que el moleste molt, que va voler ensenyar-li a la seua cosina totes les proves que tenia en contra de la seua mare, Isabel Pantoja, però ella no va voler veure-les. La seua topada en directe va provocar que anàrem testimonis del distanciats que estaven.

Ara ha sigut Isa Pantoja, germana de Kiko i cosina d’Anabel, la que s’ha pronunciat sobre el conflicte familiar en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. Rafa Mora havia apuntat al fet que tal vegada esta disputa podia perjudicar a Omar en el concurs, que està nominat esta setmana. Però era Isa la que de seguida saltava: “No té per què repercutir perquè s’ha mantingut al marge i és super prudent”, assenyalava.

“Has parlat amb el teu germà?”, li va preguntar Carlos Sobera. “No, vaig parlar fa uns dies perquè em va felicitar el ‘Dia de la Mare’. Ara com han obert províncies a Andalusia aniré a veure-li”, revelava. “A tu no t’ha esborrat?”, va contestar el presentador referint-se a com Kiko va eliminar en xarxes socials a Anabel. “No. Però segur que se soluciona. No és un problema tan gran com el de la meua mare. Són com a germans, el meu germà ho ha dit moltes vegades, i llavors ja està”, assegurava.

 

Isa Pantoja parlarà amb Kiko Rivera sobre Anabel Pantoja

 

A Anabel se li veia molt afectada escoltant la seua cosina. “En veritat està així per tot el que ha passat ahir, per la qual cosa passarà Omar, i està perjudicada per tot el que ha passat”, explicava Isa. Carlos Sobera la va animar llavors a fer-li una abraçada a la seua cosina.

“Has pensat a intercedir?”, li va dir després mentre a Anabel li eixia un riure de sorpresa. “Quan parle amb ell comentarem tot i tenim molta confiança. Tinc una edat en la qual també tinc la meua opinió, ho he demostrat i parlarem de tot”, anunciava Isa. En això que Rafa Mora li va preguntar que amb qui es posicionava. “T’encanta rascar, eh”, es va limitar a dir ella.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.