“Jo també tinc la meua opinió”, la qual cosa pensa Isa Pantoja sobre este conflicte

‘Sálvame és un focus de conflictes, no sols per als personatges que apareixen en el programa, sinó que moltes vegades els seus col·laboradors es converteixen en protagonistes d’estos. Este és el cas d’Anabel Pantoja que està vivint un mal moment familiar amb el seu cosí Kiko Rivera, des que estiga va deixar de seguir-la en les xarxes socials.

El dj. va cridar la programa i va revelar que el moleste molt, que va voler ensenyar-li a la seua cosina totes les proves que tenia en contra de la seua mare, Isabel Pantoja, però ella no va voler veure-les. La seua topada en directe va provocar que anàrem testimonis del distanciats que estaven.

Ara ha sigut Isa Pantoja, germana de Kiko i cosina d’Anabel, la que s’ha pronunciat sobre el conflicte familiar en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. Rafa Mora havia apuntat al fet que tal vegada esta disputa podia perjudicar a Omar en el concurs, que està nominat esta setmana. Però era Isa la que de seguida saltava: «No té per què repercutir perquè s’ha mantingut al marge i és super prudent», assenyalava.

«Has parlat amb el teu germà?», li va preguntar Carlos Sobera. «No, vaig parlar fa uns dies perquè em va felicitar el ‘Dia de la Mare’. Ara com han obert províncies a Andalusia aniré a veure-li», revelava. «A tu no t’ha esborrat?», va contestar el presentador referint-se a com Kiko va eliminar en xarxes socials a Anabel. «No. Però segur que se soluciona. No és un problema tan gran com el de la meua mare. Són com a germans, el meu germà ho ha dit moltes vegades, i llavors ja està», assegurava.

 

Isa Pantoja parlarà amb Kiko Rivera sobre Anabel Pantoja

 

A Anabel se li veia molt afectada escoltant la seua cosina. «En veritat està així per tot el que ha passat ahir, per la qual cosa passarà Omar, i està perjudicada per tot el que ha passat», explicava Isa. Carlos Sobera la va animar llavors a fer-li una abraçada a la seua cosina.

«Has pensat a intercedir?», li va dir després mentre a Anabel li eixia un riure de sorpresa. «Quan parle amb ell comentarem tot i tenim molta confiança. Tinc una edat en la qual també tinc la meua opinió, ho he demostrat i parlarem de tot», anunciava Isa. En això que Rafa Mora li va preguntar que amb qui es posicionava. «T’encanta rascar, eh», es va limitar a dir ella.

 

 

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU