“Jo també tinc la meua opinió”, la qual cosa pensa Isa Pantoja sobre este conflicte

‘Sálvame és un focus de conflictes, no sols per als personatges que apareixen en el programa, sinó que moltes vegades els seus col·laboradors es converteixen en protagonistes d’estos. Este és el cas d’Anabel Pantoja que està vivint un mal moment familiar amb el seu cosí Kiko Rivera, des que estiga va deixar de seguir-la en les xarxes socials.

El dj. va cridar la programa i va revelar que el moleste molt, que va voler ensenyar-li a la seua cosina totes les proves que tenia en contra de la seua mare, Isabel Pantoja, però ella no va voler veure-les. La seua topada en directe va provocar que anàrem testimonis del distanciats que estaven.

Ara ha sigut Isa Pantoja, germana de Kiko i cosina d’Anabel, la que s’ha pronunciat sobre el conflicte familiar en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. Rafa Mora havia apuntat al fet que tal vegada esta disputa podia perjudicar a Omar en el concurs, que està nominat esta setmana. Però era Isa la que de seguida saltava: «No té per què repercutir perquè s’ha mantingut al marge i és super prudent», assenyalava.

«Has parlat amb el teu germà?», li va preguntar Carlos Sobera. «No, vaig parlar fa uns dies perquè em va felicitar el ‘Dia de la Mare’. Ara com han obert províncies a Andalusia aniré a veure-li», revelava. «A tu no t’ha esborrat?», va contestar el presentador referint-se a com Kiko va eliminar en xarxes socials a Anabel. «No. Però segur que se soluciona. No és un problema tan gran com el de la meua mare. Són com a germans, el meu germà ho ha dit moltes vegades, i llavors ja està», assegurava.

 

Isa Pantoja parlarà amb Kiko Rivera sobre Anabel Pantoja

 

A Anabel se li veia molt afectada escoltant la seua cosina. «En veritat està així per tot el que ha passat ahir, per la qual cosa passarà Omar, i està perjudicada per tot el que ha passat», explicava Isa. Carlos Sobera la va animar llavors a fer-li una abraçada a la seua cosina.

«Has pensat a intercedir?», li va dir després mentre a Anabel li eixia un riure de sorpresa. «Quan parle amb ell comentarem tot i tenim molta confiança. Tinc una edat en la qual també tinc la meua opinió, ho he demostrat i parlarem de tot», anunciava Isa. En això que Rafa Mora li va preguntar que amb qui es posicionava. «T’encanta rascar, eh», es va limitar a dir ella.

 

 

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.