“Jo també tinc la meua opinió”, la qual cosa pensa Isa Pantoja sobre este conflicte

‘Sálvame és un focus de conflictes, no sols per als personatges que apareixen en el programa, sinó que moltes vegades els seus col·laboradors es converteixen en protagonistes d’estos. Este és el cas d’Anabel Pantoja que està vivint un mal moment familiar amb el seu cosí Kiko Rivera, des que estiga va deixar de seguir-la en les xarxes socials.

El dj. va cridar la programa i va revelar que el moleste molt, que va voler ensenyar-li a la seua cosina totes les proves que tenia en contra de la seua mare, Isabel Pantoja, però ella no va voler veure-les. La seua topada en directe va provocar que anàrem testimonis del distanciats que estaven.

Ara ha sigut Isa Pantoja, germana de Kiko i cosina d’Anabel, la que s’ha pronunciat sobre el conflicte familiar en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. Rafa Mora havia apuntat al fet que tal vegada esta disputa podia perjudicar a Omar en el concurs, que està nominat esta setmana. Però era Isa la que de seguida saltava: «No té per què repercutir perquè s’ha mantingut al marge i és super prudent», assenyalava.

«Has parlat amb el teu germà?», li va preguntar Carlos Sobera. «No, vaig parlar fa uns dies perquè em va felicitar el ‘Dia de la Mare’. Ara com han obert províncies a Andalusia aniré a veure-li», revelava. «A tu no t’ha esborrat?», va contestar el presentador referint-se a com Kiko va eliminar en xarxes socials a Anabel. «No. Però segur que se soluciona. No és un problema tan gran com el de la meua mare. Són com a germans, el meu germà ho ha dit moltes vegades, i llavors ja està», assegurava.

 

Isa Pantoja parlarà amb Kiko Rivera sobre Anabel Pantoja

 

A Anabel se li veia molt afectada escoltant la seua cosina. «En veritat està així per tot el que ha passat ahir, per la qual cosa passarà Omar, i està perjudicada per tot el que ha passat», explicava Isa. Carlos Sobera la va animar llavors a fer-li una abraçada a la seua cosina.

«Has pensat a intercedir?», li va dir després mentre a Anabel li eixia un riure de sorpresa. «Quan parle amb ell comentarem tot i tenim molta confiança. Tinc una edat en la qual també tinc la meua opinió, ho he demostrat i parlarem de tot», anunciava Isa. En això que Rafa Mora li va preguntar que amb qui es posicionava. «T’encanta rascar, eh», es va limitar a dir ella.

 

 

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.