17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Isabel Gemio reapareix en l’especial de María Teresa Campos en TVE

 

El programa ‘Lazos de sangre‘ de Televisió Espanyola va voler homenatjar la vida personal i professional de María Teresa Campos, una de les presentadores més importants del nostre país. L’espai de la cadena pública presentat per Boris Izaguirre li va dedicar un preciós especial a la malaguenya en el qual van col·laborar les seues filles –Carmen Borrego i Terelu Campos— la seua neta Alejandra i amics de la periodista, però sens dubte la invitació més sorprenent va ser la d‘Isabel Gemio.

 

Cal recordar que el mes de gener passat es va produir una de les entrevistes més controvertides en televisió que quasi enemista a dues grans comunicadores de la ràdio i pantalla petita d’Espanya. “Eres una porca”, li va dir la malaguenya a Isabel Gemio després d’haver revelat la seua edat davant el gran públic.

 

La discussió entre María Teresa Campos i Isabel Gemio va causar un gran enrenou mediàtic i va concloure amb María Teresa Campos molt molesta amb la seua companya, fins al punt de que va assegurar que “no volia sentir mai més d’aquesta senyora”. La que fora la conductora de Sorpresa, sorpresa! ha trobat en aquest programa l’ocasió perfecta per a acostar postures i mostrar la seua admiració cap a la matriarca del ‘clan Campos’.

 

Gemio a ‘Lazos de sangre’

El tema del seu conflicte va dividir a Espanya, però sembla que això és cosa del passat i Isabel no s’anava a perdre el gran homenatge a la figura de María Teresa Campos. “Dir-li no a la directora del programa, costa. No trobava moltes raons per a no acceptar la vostra invitació, a part de la peresa d’eixir de la meua casa”, reconeixia la locutora.

 

“Una invitació com aquesta, en una casa com aquesta, que significa tant per als que som ací i per a mi, és un tribut reconéixer aqueixa trajectòria tan impressionant que té María Teresa Campos“, afegia enaltint la innegable carrera professional de la presentadora que va arrasar en Telecinco amb formats com a ‘Dia a dia’ o ‘Quin temps tan feliç!’.

 

“Estic encantada de ser ací. Potser alguna persona pot pensar que per aqueix desacord que va haver-hi potser espera una mica de morbositat, per a res, en absolut”. Isabel Gemio resolia els rumors de conflictes amb paraules molt emotives per a la presentadora: “Per a mi sempre prevaldrà l’afecte que li tinc, l’afecte, el respecte i l’admiració que li tinc, els molts anys i les moltes coses i els molts moments”. “Hem tingut sempre una relació meravellosa i estic segura que la continuarem tenint”.

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.