Isabel Gemio reapareix en l’especial de María Teresa Campos en TVE

 

El programa ‘Lazos de sangre‘ de Televisió Espanyola va voler homenatjar la vida personal i professional de María Teresa Campos, una de les presentadores més importants del nostre país. L’espai de la cadena pública presentat per Boris Izaguirre li va dedicar un preciós especial a la malaguenya en el qual van col·laborar les seues filles –Carmen Borrego i Terelu Campos— la seua neta Alejandra i amics de la periodista, però sens dubte la invitació més sorprenent va ser la d‘Isabel Gemio.

 

Cal recordar que el mes de gener passat es va produir una de les entrevistes més controvertides en televisió que quasi enemista a dues grans comunicadores de la ràdio i pantalla petita d’Espanya. “Eres una porca”, li va dir la malaguenya a Isabel Gemio després d’haver revelat la seua edat davant el gran públic.

 

La discussió entre María Teresa Campos i Isabel Gemio va causar un gran enrenou mediàtic i va concloure amb María Teresa Campos molt molesta amb la seua companya, fins al punt de que va assegurar que “no volia sentir mai més d’aquesta senyora”. La que fora la conductora de Sorpresa, sorpresa! ha trobat en aquest programa l’ocasió perfecta per a acostar postures i mostrar la seua admiració cap a la matriarca del ‘clan Campos’.

 

Gemio a ‘Lazos de sangre’

El tema del seu conflicte va dividir a Espanya, però sembla que això és cosa del passat i Isabel no s’anava a perdre el gran homenatge a la figura de María Teresa Campos. “Dir-li no a la directora del programa, costa. No trobava moltes raons per a no acceptar la vostra invitació, a part de la peresa d’eixir de la meua casa”, reconeixia la locutora.

 

“Una invitació com aquesta, en una casa com aquesta, que significa tant per als que som ací i per a mi, és un tribut reconéixer aqueixa trajectòria tan impressionant que té María Teresa Campos“, afegia enaltint la innegable carrera professional de la presentadora que va arrasar en Telecinco amb formats com a ‘Dia a dia’ o ‘Quin temps tan feliç!’.

 

“Estic encantada de ser ací. Potser alguna persona pot pensar que per aqueix desacord que va haver-hi potser espera una mica de morbositat, per a res, en absolut”. Isabel Gemio resolia els rumors de conflictes amb paraules molt emotives per a la presentadora: “Per a mi sempre prevaldrà l’afecte que li tinc, l’afecte, el respecte i l’admiració que li tinc, els molts anys i les moltes coses i els molts moments”. “Hem tingut sempre una relació meravellosa i estic segura que la continuarem tenint”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.