11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Isabel Gemio reapareix en l’especial de María Teresa Campos en TVE

 

El programa ‘Lazos de sangre‘ de Televisió Espanyola va voler homenatjar la vida personal i professional de María Teresa Campos, una de les presentadores més importants del nostre país. L’espai de la cadena pública presentat per Boris Izaguirre li va dedicar un preciós especial a la malaguenya en el qual van col·laborar les seues filles –Carmen Borrego i Terelu Campos— la seua neta Alejandra i amics de la periodista, però sens dubte la invitació més sorprenent va ser la d‘Isabel Gemio.

 

Cal recordar que el mes de gener passat es va produir una de les entrevistes més controvertides en televisió que quasi enemista a dues grans comunicadores de la ràdio i pantalla petita d’Espanya. “Eres una porca”, li va dir la malaguenya a Isabel Gemio després d’haver revelat la seua edat davant el gran públic.

 

La discussió entre María Teresa Campos i Isabel Gemio va causar un gran enrenou mediàtic i va concloure amb María Teresa Campos molt molesta amb la seua companya, fins al punt de que va assegurar que “no volia sentir mai més d’aquesta senyora”. La que fora la conductora de Sorpresa, sorpresa! ha trobat en aquest programa l’ocasió perfecta per a acostar postures i mostrar la seua admiració cap a la matriarca del ‘clan Campos’.

 

Gemio a ‘Lazos de sangre’

El tema del seu conflicte va dividir a Espanya, però sembla que això és cosa del passat i Isabel no s’anava a perdre el gran homenatge a la figura de María Teresa Campos. “Dir-li no a la directora del programa, costa. No trobava moltes raons per a no acceptar la vostra invitació, a part de la peresa d’eixir de la meua casa”, reconeixia la locutora.

 

“Una invitació com aquesta, en una casa com aquesta, que significa tant per als que som ací i per a mi, és un tribut reconéixer aqueixa trajectòria tan impressionant que té María Teresa Campos“, afegia enaltint la innegable carrera professional de la presentadora que va arrasar en Telecinco amb formats com a ‘Dia a dia’ o ‘Quin temps tan feliç!’.

 

“Estic encantada de ser ací. Potser alguna persona pot pensar que per aqueix desacord que va haver-hi potser espera una mica de morbositat, per a res, en absolut”. Isabel Gemio resolia els rumors de conflictes amb paraules molt emotives per a la presentadora: “Per a mi sempre prevaldrà l’afecte que li tinc, l’afecte, el respecte i l’admiració que li tinc, els molts anys i les moltes coses i els molts moments”. “Hem tingut sempre una relació meravellosa i estic segura que la continuarem tenint”.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.