Isabel Pantoja podria haver adquirit un gos de procedència il·legal

Kiko Hernández ha estat l'encarregat de revelar la notícia

 

Isabel Pantoja podria perdre un dels nous integrants de la seua família, el seu gos Sisi 2, una mascota que acaba d’adquirir. Segons el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, la seua nova mascota podria provindre d’un criador il·legal de gossos, que haurà d’investigar la Guàrdia Civil. 

 

Per aixó, el de Telecinco va avisar Isabel Pantoja per les càmeres del programa, de què no li agafara més afecte al seu nou gos: «Potser s’haurà de retornar, potser va la Guàrdia Civil a arreplegar-lo.(…) Podria provindre d’una cria il·legal de gossos i el que estic dient està documentat, el criador ja acumula algunes denúncies per cria il·legal de gossos», denunciava el col·laborador sobre la procedència dubtosa de l’animal i l’historial del criador.

 

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d'Isabel Pantoja

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d’Isabel Pantoja | TELECINCO

 

De la mateixa manera, Kiko Hernández també ha volgut manifestar que sempre és preferible adoptar i que d’altra banda, la ‘tonadillera’ no rebria cap tipus d’amonestació per l’assumpte: «Si l’ha comprat, hauria d’haver demanat la legalitat de l’animal -nosaltres sempre preferim adoptar-, perquè podria ser que els canals legals no s’hagueran completat. Este programa ho està investigant, no vull dir res més perquè vull ser prudent, però la pròxima setmana donarem més informació, aquí en ‘Sálvame’».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.