Isabel Pantoja podria haver adquirit un gos de procedència il·legal

Kiko Hernández ha estat l'encarregat de revelar la notícia

 

Isabel Pantoja podria perdre un dels nous integrants de la seua família, el seu gos Sisi 2, una mascota que acaba d’adquirir. Segons el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, la seua nova mascota podria provindre d’un criador il·legal de gossos, que haurà d’investigar la Guàrdia Civil. 

 

Per aixó, el de Telecinco va avisar Isabel Pantoja per les càmeres del programa, de què no li agafara més afecte al seu nou gos: «Potser s’haurà de retornar, potser va la Guàrdia Civil a arreplegar-lo.(…) Podria provindre d’una cria il·legal de gossos i el que estic dient està documentat, el criador ja acumula algunes denúncies per cria il·legal de gossos», denunciava el col·laborador sobre la procedència dubtosa de l’animal i l’historial del criador.

 

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d'Isabel Pantoja

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d’Isabel Pantoja | TELECINCO

 

De la mateixa manera, Kiko Hernández també ha volgut manifestar que sempre és preferible adoptar i que d’altra banda, la ‘tonadillera’ no rebria cap tipus d’amonestació per l’assumpte: «Si l’ha comprat, hauria d’haver demanat la legalitat de l’animal -nosaltres sempre preferim adoptar-, perquè podria ser que els canals legals no s’hagueran completat. Este programa ho està investigant, no vull dir res més perquè vull ser prudent, però la pròxima setmana donarem més informació, aquí en ‘Sálvame’».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.