14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Isabel Pantoja podria haver adquirit un gos de procedència il·legal

Kiko Hernández ha estat l'encarregat de revelar la notícia

 

Isabel Pantoja podria perdre un dels nous integrants de la seua família, el seu gos Sisi 2, una mascota que acaba d’adquirir. Segons el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, la seua nova mascota podria provindre d’un criador il·legal de gossos, que haurà d’investigar la Guàrdia Civil. 

 

Per aixó, el de Telecinco va avisar Isabel Pantoja per les càmeres del programa, de què no li agafara més afecte al seu nou gos: «Potser s’haurà de retornar, potser va la Guàrdia Civil a arreplegar-lo.(…) Podria provindre d’una cria il·legal de gossos i el que estic dient està documentat, el criador ja acumula algunes denúncies per cria il·legal de gossos», denunciava el col·laborador sobre la procedència dubtosa de l’animal i l’historial del criador.

 

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d'Isabel Pantoja

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d’Isabel Pantoja | TELECINCO

 

De la mateixa manera, Kiko Hernández també ha volgut manifestar que sempre és preferible adoptar i que d’altra banda, la ‘tonadillera’ no rebria cap tipus d’amonestació per l’assumpte: «Si l’ha comprat, hauria d’haver demanat la legalitat de l’animal -nosaltres sempre preferim adoptar-, perquè podria ser que els canals legals no s’hagueran completat. Este programa ho està investigant, no vull dir res més perquè vull ser prudent, però la pròxima setmana donarem més informació, aquí en ‘Sálvame’».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.