Isabel Pantoja podria haver adquirit un gos de procedència il·legal

Kiko Hernández ha estat l'encarregat de revelar la notícia

 

Isabel Pantoja podria perdre un dels nous integrants de la seua família, el seu gos Sisi 2, una mascota que acaba d’adquirir. Segons el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, la seua nova mascota podria provindre d’un criador il·legal de gossos, que haurà d’investigar la Guàrdia Civil. 

 

Per aixó, el de Telecinco va avisar Isabel Pantoja per les càmeres del programa, de què no li agafara més afecte al seu nou gos: «Potser s’haurà de retornar, potser va la Guàrdia Civil a arreplegar-lo.(…) Podria provindre d’una cria il·legal de gossos i el que estic dient està documentat, el criador ja acumula algunes denúncies per cria il·legal de gossos», denunciava el col·laborador sobre la procedència dubtosa de l’animal i l’historial del criador.

 

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d'Isabel Pantoja

Imatge de Sisi 2, la nova mascota d’Isabel Pantoja | TELECINCO

 

De la mateixa manera, Kiko Hernández també ha volgut manifestar que sempre és preferible adoptar i que d’altra banda, la ‘tonadillera’ no rebria cap tipus d’amonestació per l’assumpte: «Si l’ha comprat, hauria d’haver demanat la legalitat de l’animal -nosaltres sempre preferim adoptar-, perquè podria ser que els canals legals no s’hagueran completat. Este programa ho està investigant, no vull dir res més perquè vull ser prudent, però la pròxima setmana donarem més informació, aquí en ‘Sálvame’».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.