Jaime Peñafiel deixa caure la persona guanyadora de Masterchef Celebrity

Final de Masterchef

Encara queden uns dies per a poder vore la final, però tant els concursants com el jurat ho saben de fa setmanes | TVE

 

Masterchef Celebrity, el programa estel·lar de TVE que repta a famosos a provar les seues habilitats en el foguer, prepara l’últim episodi de la seua temporada amb l’esperada gran final. Tot i que encara queda un poc per a que arribe a les pantalles, la final ja ha sigut gravada. I, ja que la temptació sobre deixar escapar secrets és gran, el programa multarà amb 100.000 euros a qui desvele el nom del guanyador o guanyadora de l’edició.

 

Però Jaime Peñafiel pareix que no té problemes per a conseguir eixa quantitat de diners: tot i que no ha dit directament el nom, ha deixat moltes pistes sobre qui és la persona que s’ha emportat el premi final del programa. 

 

Peñafiel sap el nom des de fa dos setmanes. En el diari ‘El Mundo’ ha escrit: «Diuen que la sanció per desvelar el nom del guanyador o guanyadora de MasterChef és de 100.000 euros. Tot i això, jo ho sé. Serà una grandíssima sorpresa. La meua estimada amiga Isabel va intentar que li ho diguera. Potser ella també ho sap». No costa massa deduir a quina amiga es referix: Isabel Preysler.

 

Peñafiel afig: «Ja falta menys per a que es faça públic el nom de la guanyadora de Masterchef Celebrity. Quina gran sorpresa!!! No per a mi ni per a sa mare…». Per tant, les pistes en són dos: la guanyadora és una xica i sa mare ja ho sap.

 

Concursants de Masterchef

Concursants que encara competixen en Masterchef Celebrity | TVE

 

Tenint assegurat que la guanyadora és una dona, i sabent que Isabel Preysler és amiga de Peñafiel, el mitjà ‘EnBlau’ ha deduït la possible nova guanyadora de Masterchef Celebrity: Tamara Falcó. Per tant: la filla de la Preysler i del marqués de Griñón ha guanyat Masterchef. 

 

Per tant, pareix ser que TVE torna a repetir l’error: el secret tampoc va arribar a la final televisada de Masterchef. Es va filtrar que Ona Carbonell era la guanyadora per una inoportuna foto de Jordi Cruz amb la nadadora. El que encara no se sap és si Jaime Peñafiel haurà de pagar la multa imposada pel programa. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.