11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Jaime Peñafiel deixa caure la persona guanyadora de Masterchef Celebrity

Final de Masterchef

Encara queden uns dies per a poder vore la final, però tant els concursants com el jurat ho saben de fa setmanes | TVE

 

Masterchef Celebrity, el programa estel·lar de TVE que repta a famosos a provar les seues habilitats en el foguer, prepara l’últim episodi de la seua temporada amb l’esperada gran final. Tot i que encara queda un poc per a que arribe a les pantalles, la final ja ha sigut gravada. I, ja que la temptació sobre deixar escapar secrets és gran, el programa multarà amb 100.000 euros a qui desvele el nom del guanyador o guanyadora de l’edició.

 

Però Jaime Peñafiel pareix que no té problemes per a conseguir eixa quantitat de diners: tot i que no ha dit directament el nom, ha deixat moltes pistes sobre qui és la persona que s’ha emportat el premi final del programa. 

 

Peñafiel sap el nom des de fa dos setmanes. En el diari ‘El Mundo’ ha escrit: «Diuen que la sanció per desvelar el nom del guanyador o guanyadora de MasterChef és de 100.000 euros. Tot i això, jo ho sé. Serà una grandíssima sorpresa. La meua estimada amiga Isabel va intentar que li ho diguera. Potser ella també ho sap». No costa massa deduir a quina amiga es referix: Isabel Preysler.

 

Peñafiel afig: «Ja falta menys per a que es faça públic el nom de la guanyadora de Masterchef Celebrity. Quina gran sorpresa!!! No per a mi ni per a sa mare…». Per tant, les pistes en són dos: la guanyadora és una xica i sa mare ja ho sap.

 

Concursants de Masterchef

Concursants que encara competixen en Masterchef Celebrity | TVE

 

Tenint assegurat que la guanyadora és una dona, i sabent que Isabel Preysler és amiga de Peñafiel, el mitjà ‘EnBlau’ ha deduït la possible nova guanyadora de Masterchef Celebrity: Tamara Falcó. Per tant: la filla de la Preysler i del marqués de Griñón ha guanyat Masterchef. 

 

Per tant, pareix ser que TVE torna a repetir l’error: el secret tampoc va arribar a la final televisada de Masterchef. Es va filtrar que Ona Carbonell era la guanyadora per una inoportuna foto de Jordi Cruz amb la nadadora. El que encara no se sap és si Jaime Peñafiel haurà de pagar la multa imposada pel programa. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afirma que els controls per a accedir a VPP estan tenint efecte a Alacant

Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.

Treballadors de Creu Roja inicien aturs d’una hora per a exigir un conveni col·lectiu

Treballadors dels centres de Creu Roja en la Comunitat Valenciana han secundat este dilluns el primer atur d'una hora per a exigir un conveni col·lectiu. La direcció va rebutjar firmar i sotmetre el conflicte a arbitratge després d'una reunió en el Tribunal d'Arbitratge Laboral.

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.

Urbanisme de València defén que la permuta de VPP en Patraix ha sigut impecable

Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.

Les víctimes de la dana lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions han lamentat en Les Corts que els avisos tardans i la descoordinació van agreujar la dana del 29-O. Demanen mesures i responsabilitats.