Jaime Peñafiel deixa caure la persona guanyadora de Masterchef Celebrity

Final de Masterchef

Encara queden uns dies per a poder vore la final, però tant els concursants com el jurat ho saben de fa setmanes | TVE

 

Masterchef Celebrity, el programa estel·lar de TVE que repta a famosos a provar les seues habilitats en el foguer, prepara l’últim episodi de la seua temporada amb l’esperada gran final. Tot i que encara queda un poc per a que arribe a les pantalles, la final ja ha sigut gravada. I, ja que la temptació sobre deixar escapar secrets és gran, el programa multarà amb 100.000 euros a qui desvele el nom del guanyador o guanyadora de l’edició.

 

Però Jaime Peñafiel pareix que no té problemes per a conseguir eixa quantitat de diners: tot i que no ha dit directament el nom, ha deixat moltes pistes sobre qui és la persona que s’ha emportat el premi final del programa. 

 

Peñafiel sap el nom des de fa dos setmanes. En el diari ‘El Mundo’ ha escrit: «Diuen que la sanció per desvelar el nom del guanyador o guanyadora de MasterChef és de 100.000 euros. Tot i això, jo ho sé. Serà una grandíssima sorpresa. La meua estimada amiga Isabel va intentar que li ho diguera. Potser ella també ho sap». No costa massa deduir a quina amiga es referix: Isabel Preysler.

 

Peñafiel afig: «Ja falta menys per a que es faça públic el nom de la guanyadora de Masterchef Celebrity. Quina gran sorpresa!!! No per a mi ni per a sa mare…». Per tant, les pistes en són dos: la guanyadora és una xica i sa mare ja ho sap.

 

Concursants de Masterchef

Concursants que encara competixen en Masterchef Celebrity | TVE

 

Tenint assegurat que la guanyadora és una dona, i sabent que Isabel Preysler és amiga de Peñafiel, el mitjà ‘EnBlau’ ha deduït la possible nova guanyadora de Masterchef Celebrity: Tamara Falcó. Per tant: la filla de la Preysler i del marqués de Griñón ha guanyat Masterchef. 

 

Per tant, pareix ser que TVE torna a repetir l’error: el secret tampoc va arribar a la final televisada de Masterchef. Es va filtrar que Ona Carbonell era la guanyadora per una inoportuna foto de Jordi Cruz amb la nadadora. El que encara no se sap és si Jaime Peñafiel haurà de pagar la multa imposada pel programa. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.