Jaime Peñafiel deixa caure la persona guanyadora de Masterchef Celebrity

Final de Masterchef

Encara queden uns dies per a poder vore la final, però tant els concursants com el jurat ho saben de fa setmanes | TVE

 

Masterchef Celebrity, el programa estel·lar de TVE que repta a famosos a provar les seues habilitats en el foguer, prepara l’últim episodi de la seua temporada amb l’esperada gran final. Tot i que encara queda un poc per a que arribe a les pantalles, la final ja ha sigut gravada. I, ja que la temptació sobre deixar escapar secrets és gran, el programa multarà amb 100.000 euros a qui desvele el nom del guanyador o guanyadora de l’edició.

 

Però Jaime Peñafiel pareix que no té problemes per a conseguir eixa quantitat de diners: tot i que no ha dit directament el nom, ha deixat moltes pistes sobre qui és la persona que s’ha emportat el premi final del programa. 

 

Peñafiel sap el nom des de fa dos setmanes. En el diari ‘El Mundo’ ha escrit: «Diuen que la sanció per desvelar el nom del guanyador o guanyadora de MasterChef és de 100.000 euros. Tot i això, jo ho sé. Serà una grandíssima sorpresa. La meua estimada amiga Isabel va intentar que li ho diguera. Potser ella també ho sap». No costa massa deduir a quina amiga es referix: Isabel Preysler.

 

Peñafiel afig: «Ja falta menys per a que es faça públic el nom de la guanyadora de Masterchef Celebrity. Quina gran sorpresa!!! No per a mi ni per a sa mare…». Per tant, les pistes en són dos: la guanyadora és una xica i sa mare ja ho sap.

 

Concursants de Masterchef

Concursants que encara competixen en Masterchef Celebrity | TVE

 

Tenint assegurat que la guanyadora és una dona, i sabent que Isabel Preysler és amiga de Peñafiel, el mitjà ‘EnBlau’ ha deduït la possible nova guanyadora de Masterchef Celebrity: Tamara Falcó. Per tant: la filla de la Preysler i del marqués de Griñón ha guanyat Masterchef. 

 

Per tant, pareix ser que TVE torna a repetir l’error: el secret tampoc va arribar a la final televisada de Masterchef. Es va filtrar que Ona Carbonell era la guanyadora per una inoportuna foto de Jordi Cruz amb la nadadora. El que encara no se sap és si Jaime Peñafiel haurà de pagar la multa imposada pel programa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.