Jaime Peñafiel deixa caure la persona guanyadora de Masterchef Celebrity

Final de Masterchef

Encara queden uns dies per a poder vore la final, però tant els concursants com el jurat ho saben de fa setmanes | TVE

 

Masterchef Celebrity, el programa estel·lar de TVE que repta a famosos a provar les seues habilitats en el foguer, prepara l’últim episodi de la seua temporada amb l’esperada gran final. Tot i que encara queda un poc per a que arribe a les pantalles, la final ja ha sigut gravada. I, ja que la temptació sobre deixar escapar secrets és gran, el programa multarà amb 100.000 euros a qui desvele el nom del guanyador o guanyadora de l’edició.

 

Però Jaime Peñafiel pareix que no té problemes per a conseguir eixa quantitat de diners: tot i que no ha dit directament el nom, ha deixat moltes pistes sobre qui és la persona que s’ha emportat el premi final del programa. 

 

Peñafiel sap el nom des de fa dos setmanes. En el diari ‘El Mundo’ ha escrit: «Diuen que la sanció per desvelar el nom del guanyador o guanyadora de MasterChef és de 100.000 euros. Tot i això, jo ho sé. Serà una grandíssima sorpresa. La meua estimada amiga Isabel va intentar que li ho diguera. Potser ella també ho sap». No costa massa deduir a quina amiga es referix: Isabel Preysler.

 

Peñafiel afig: «Ja falta menys per a que es faça públic el nom de la guanyadora de Masterchef Celebrity. Quina gran sorpresa!!! No per a mi ni per a sa mare…». Per tant, les pistes en són dos: la guanyadora és una xica i sa mare ja ho sap.

 

Concursants de Masterchef

Concursants que encara competixen en Masterchef Celebrity | TVE

 

Tenint assegurat que la guanyadora és una dona, i sabent que Isabel Preysler és amiga de Peñafiel, el mitjà ‘EnBlau’ ha deduït la possible nova guanyadora de Masterchef Celebrity: Tamara Falcó. Per tant: la filla de la Preysler i del marqués de Griñón ha guanyat Masterchef. 

 

Per tant, pareix ser que TVE torna a repetir l’error: el secret tampoc va arribar a la final televisada de Masterchef. Es va filtrar que Ona Carbonell era la guanyadora per una inoportuna foto de Jordi Cruz amb la nadadora. El que encara no se sap és si Jaime Peñafiel haurà de pagar la multa imposada pel programa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.