Jesé, en l’atur després de la cridada telefònica a Aurah Ruiz en Telecinco

 

‘La Casa Fuerte’ va viure un moment realment històric en la televisió perquè Aurah Ruiz va rebre la cridada d’algú que mai esperava. La ‘influencer’ està participant en el ‘reality’ després d’haver entrat fa una setmana. Allà dins, ja ha tingut les seues primeres disputes. Abans del seu ingrés en el ‘reality’ va parlar de Jesé, l’ex del Reial Madrid està en el centre de totes les crítiques.

 

En primer lloc, el canari hauria sigut deslleial a Aurah, amb la que va tornar pel bé del seu fill Nyan. Els dos van confessar que el millor era tornar pel xiquet, però realment es van donar una segona oportunitat perquè es va recuperar l’amor. Després d’una festa un poc estranya, Aurah Ruiz va vore com Jesé li havia sigut deslleial, o almenys això és el que va deixar entreveure.

 

Sorprenentment el futbolista va entrar en directe a ‘La Casa Fuerte’ a través d’una cridada telefònica. Este moviment va deixar totalment impactada a Aurah Ruiz, ja que per primera vegada el futbolista havia intervingut en televisió. La ‘influencer’ va valorar molt positivament aquest gest de Jesé. El canari, un poc tímid, va animar-la per a guanyar el concurs, i va afirmar que fora estava tot bé i que l’estava esperant. Esta va ser sens dubte la sorpresa de la nit.

 

El mateix Jessè va reconèixer que «sóc el primer futbolista en la història que fa això». Pareix que esta jugada li ha eixit molt bé pel que fa a Aurah, però no en l’àmbit professional. Fa molts mesos que el PSG, el seu actual equip, està completament fart del futbolista. El club parisenc no li troba destí i se l’ha de quedar temporada rere temporada, ja que Jesé també ha fracassat en les repetides cessions que ha tingut.

 

Jesé en l’atur

El seu fitxatge va ser molt sonat, ja que en aquell temps Jesé prometia molt. No obstant això, en el PSG ha naufragat, a on cap equip a on ha estat cedit ha quedat satisfet. Ni el Stoke City, ni el Betis, ni Las Palmas, ni l’Sporting de Portugal. Ara el jugador ha rebut una mala notícia i és que la seua etapa en París ha finalitzat. De fet, el canari ja fa dies que està fora de França i apartat del seu equip. ‘Le Parisien’ avança este divendres que «el PSG i el futbolista canari estan ultimant un acord que provocarà l’alliberament del davanter».

 

Jesé tenia contracte amb el PSG fins al 2021, però el club està fart de pagar-li la seua gran fitxa, ja que tot just disputa minuts amb el primer equip. A part del seu baix rendiment deportiu, el club francès estaria fart de la seua vida privada. La seua aparició en ‘La Casa Fuerte’ hauria suposat el colofó definitiu per rescindir el milionari contracte de Jessè Rodríguez. En el seu moment el futbolista canari prometia molt, però per culpa d’una lesió la seua carrera va anar en descens.

 

A partir d’ací les seues males decisions respecte a la seua vida privada han sigut el motiu de la seua caiguda definitiva. A pesar de les seues aparicions en programes de cor, el PSG rescindirà al futbolista per motius únicament deportius, segons ha relatat ‘Le Parisien’. En el seu dia, el PSG va pagar 25 milions d’euros al Reial Madrid per Jesé Rodríguez. Per al canari el seu moviment en París va suposar un gran pas en la seua carrera i en la seua butxaca, a causa que el seu contracte era un dels millors del club, amb un sou de 420.000 euros mensuals.

 

L’afició del PSG estava molt cansada que Jesé cobrara tant per no jugar. El futbolista ja sabia que no comptava en els plans de l’entrenador ni de la directiva. Ara haurà de buscar acomodament en un altre club. Pareix que ell vol assentar-se definitivament en Espanya pel bé del seu fill Nyan i Aurah.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.