Anuncios

Jesé, en l’atur després de la cridada telefònica a Aurah Ruiz en Telecinco

 

‘La Casa Fuerte’ va viure un moment realment històric en la televisió perquè Aurah Ruiz va rebre la cridada d’algú que mai esperava. La ‘influencer’ està participant en el ‘reality’ després d’haver entrat fa una setmana. Allà dins, ja ha tingut les seues primeres disputes. Abans del seu ingrés en el ‘reality’ va parlar de Jesé, l’ex del Reial Madrid està en el centre de totes les crítiques.

 

En primer lloc, el canari hauria sigut deslleial a Aurah, amb la que va tornar pel bé del seu fill Nyan. Els dos van confessar que el millor era tornar pel xiquet, però realment es van donar una segona oportunitat perquè es va recuperar l’amor. Després d’una festa un poc estranya, Aurah Ruiz va vore com Jesé li havia sigut deslleial, o almenys això és el que va deixar entreveure.

Anuncios

 

Sorprenentment el futbolista va entrar en directe a ‘La Casa Fuerte’ a través d’una cridada telefònica. Este moviment va deixar totalment impactada a Aurah Ruiz, ja que per primera vegada el futbolista havia intervingut en televisió. La ‘influencer’ va valorar molt positivament aquest gest de Jesé. El canari, un poc tímid, va animar-la per a guanyar el concurs, i va afirmar que fora estava tot bé i que l’estava esperant. Esta va ser sens dubte la sorpresa de la nit.

 

El mateix Jessè va reconèixer que «sóc el primer futbolista en la història que fa això». Pareix que esta jugada li ha eixit molt bé pel que fa a Aurah, però no en l’àmbit professional. Fa molts mesos que el PSG, el seu actual equip, està completament fart del futbolista. El club parisenc no li troba destí i se l’ha de quedar temporada rere temporada, ja que Jesé també ha fracassat en les repetides cessions que ha tingut.

 

Jesé en l’atur

El seu fitxatge va ser molt sonat, ja que en aquell temps Jesé prometia molt. No obstant això, en el PSG ha naufragat, a on cap equip a on ha estat cedit ha quedat satisfet. Ni el Stoke City, ni el Betis, ni Las Palmas, ni l’Sporting de Portugal. Ara el jugador ha rebut una mala notícia i és que la seua etapa en París ha finalitzat. De fet, el canari ja fa dies que està fora de França i apartat del seu equip. ‘Le Parisien’ avança este divendres que «el PSG i el futbolista canari estan ultimant un acord que provocarà l’alliberament del davanter».

 

Jesé tenia contracte amb el PSG fins al 2021, però el club està fart de pagar-li la seua gran fitxa, ja que tot just disputa minuts amb el primer equip. A part del seu baix rendiment deportiu, el club francès estaria fart de la seua vida privada. La seua aparició en ‘La Casa Fuerte’ hauria suposat el colofó definitiu per rescindir el milionari contracte de Jessè Rodríguez. En el seu moment el futbolista canari prometia molt, però per culpa d’una lesió la seua carrera va anar en descens.

 

A partir d’ací les seues males decisions respecte a la seua vida privada han sigut el motiu de la seua caiguda definitiva. A pesar de les seues aparicions en programes de cor, el PSG rescindirà al futbolista per motius únicament deportius, segons ha relatat ‘Le Parisien’. En el seu dia, el PSG va pagar 25 milions d’euros al Reial Madrid per Jesé Rodríguez. Per al canari el seu moviment en París va suposar un gran pas en la seua carrera i en la seua butxaca, a causa que el seu contracte era un dels millors del club, amb un sou de 420.000 euros mensuals.

 

L’afició del PSG estava molt cansada que Jesé cobrara tant per no jugar. El futbolista ja sabia que no comptava en els plans de l’entrenador ni de la directiva. Ara haurà de buscar acomodament en un altre club. Pareix que ell vol assentar-se definitivament en Espanya pel bé del seu fill Nyan i Aurah.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios