Jesús Castro molt enfadat amb la premsa: Si jo no vull tu no graves

El programa «Socialité» de Telecinco ha tret unes imatges gens favorables de l’actor Jesús Castro que ha esclatat quan la premsa li ha preguntat a la seua eixida d’un restaurant al costat de la seua novia, Alba Casillas

Els amics de l’actor intentaven calmar-lo, però ell no es deixava continuava amb el estira-i-amolla amb la periodista que li preguntava i el càmera que li gravava, finalment els amics han acabat per posar-li un taxi davant l’atònita mirada dels periodistes.

María Patiño ens mostrava a través del seu programa «Socialité» en Telecinco unes imatges poc agradables de l’actor de ‘El príncipe‘, el jove ha protagonitzat unes incòmodes imatges enfrontant-se als reporters que li feien preguntes. Lluny d’acceptar de bona gana les paraules dels periodistes, l’actor gadità no parava de repetir de manera de pinxo «que ell és de Vejer de la Frontera«.

<

>

No li ha fet gràcia que el pillaren en el seu dia lliure

Fa unes setmanes l’actor es convertia en notícia i no pel seu treball precisament, sinó per publicar-se la relació sentimental que mantenia amb l’extronista de «Mujeres y Hombres y Viceversa«, Alba Casillas. Era precisament amb ella, amb Alba Casillas, amb qui la premsa el pillava hui diumenge eixint d’un conegut restaurant madrileny, alguna cosa que molestava profundament a Jesús Castro.

Jesús no es prenia gens bé que la premsa estigués apostada a l’eixida del restaurant: «Em sembla increïble que continueu ací per a molestar-me, si voleu saber com estic només heu de mirar-me de dalt a baix». No obstant això, l’actor amenaçava a la premsa: «No estic enfadat perquè si jo estigués enfadat tu no gravaves, creu-me (…) No teniu contingut i per això veniu a gravar-me i a preguntar-me a mi».

Jesús Castro

Jesús Castro Romero (Vejer de la Frontera, Cadis, 19 de gener de 1993) és un actor espanyol. Va saltar a la fama en 2014 en protagonitzar al costat de Luis Tosar la pel·lícula «El niño«, llargmetratge que va aconseguir en el seu primer cap de setmana una recaptació de quasi tres milions d’euros, convertint-se en la millor estrena de l’any d’una pel·lícula a Espanya després de superar a Vuit cognoms bascos, la cinta espanyola més vista de la història. També és conegut pels seus papers de Paco Ben Barek en «El príncipe» de Telecinco o Lucas Morales en «Mar de plástico» d’Antena 3.

<

>

Últimes notícies

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.