Jesús Castro molt enfadat amb la premsa: Si jo no vull tu no graves

El programa “Socialité” de Telecinco ha tret unes imatges gens favorables de l’actor Jesús Castro que ha esclatat quan la premsa li ha preguntat a la seua eixida d’un restaurant al costat de la seua novia, Alba Casillas

Els amics de l’actor intentaven calmar-lo, però ell no es deixava continuava amb el estira-i-amolla amb la periodista que li preguntava i el càmera que li gravava, finalment els amics han acabat per posar-li un taxi davant l’atònita mirada dels periodistes.

María Patiño ens mostrava a través del seu programa “Socialité” en Telecinco unes imatges poc agradables de l’actor de ‘El príncipe‘, el jove ha protagonitzat unes incòmodes imatges enfrontant-se als reporters que li feien preguntes. Lluny d’acceptar de bona gana les paraules dels periodistes, l’actor gadità no parava de repetir de manera de pinxo “que ell és de Vejer de la Frontera“.

<

>

No li ha fet gràcia que el pillaren en el seu dia lliure

Fa unes setmanes l’actor es convertia en notícia i no pel seu treball precisament, sinó per publicar-se la relació sentimental que mantenia amb l’extronista de “Mujeres y Hombres y Viceversa“, Alba Casillas. Era precisament amb ella, amb Alba Casillas, amb qui la premsa el pillava hui diumenge eixint d’un conegut restaurant madrileny, alguna cosa que molestava profundament a Jesús Castro.

Jesús no es prenia gens bé que la premsa estigués apostada a l’eixida del restaurant: “Em sembla increïble que continueu ací per a molestar-me, si voleu saber com estic només heu de mirar-me de dalt a baix”. No obstant això, l’actor amenaçava a la premsa: “No estic enfadat perquè si jo estigués enfadat tu no gravaves, creu-me (…) No teniu contingut i per això veniu a gravar-me i a preguntar-me a mi”.

Jesús Castro

Jesús Castro Romero (Vejer de la Frontera, Cadis, 19 de gener de 1993) és un actor espanyol. Va saltar a la fama en 2014 en protagonitzar al costat de Luis Tosar la pel·lícula “El niño“, llargmetratge que va aconseguir en el seu primer cap de setmana una recaptació de quasi tres milions d’euros, convertint-se en la millor estrena de l’any d’una pel·lícula a Espanya després de superar a Vuit cognoms bascos, la cinta espanyola més vista de la història. També és conegut pels seus papers de Paco Ben Barek en “El príncipe” de Telecinco o Lucas Morales en “Mar de plástico” d’Antena 3.

<

>

Últimes notícies

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.

La Comunitat Valenciana tanca el primer trimestre amb un dèficit comercial de 25 milions malgrat l’avanç exportador

La Comunitat Valenciana registra en el primer trimestre un dèficit comercial de 25 milions d'euros, amb exportacions a l'alça però importacions creixent encara més en les tres províncies.

L’alcaldessa defén que l’aigua de la platja del Cabanyal manté paràmetres bons

L'alcaldessa de València assegura que l'aigua de la platja del Cabanyal presenta paràmetres de qualitat bons malgrat la pèrdua de la Bandera Blava enguany.

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.