Jesús Castro molt enfadat amb la premsa: Si jo no vull tu no graves

El programa “Socialité” de Telecinco ha tret unes imatges gens favorables de l’actor Jesús Castro que ha esclatat quan la premsa li ha preguntat a la seua eixida d’un restaurant al costat de la seua novia, Alba Casillas

Els amics de l’actor intentaven calmar-lo, però ell no es deixava continuava amb el estira-i-amolla amb la periodista que li preguntava i el càmera que li gravava, finalment els amics han acabat per posar-li un taxi davant l’atònita mirada dels periodistes.

María Patiño ens mostrava a través del seu programa “Socialité” en Telecinco unes imatges poc agradables de l’actor de ‘El príncipe‘, el jove ha protagonitzat unes incòmodes imatges enfrontant-se als reporters que li feien preguntes. Lluny d’acceptar de bona gana les paraules dels periodistes, l’actor gadità no parava de repetir de manera de pinxo “que ell és de Vejer de la Frontera“.

<

>

No li ha fet gràcia que el pillaren en el seu dia lliure

Fa unes setmanes l’actor es convertia en notícia i no pel seu treball precisament, sinó per publicar-se la relació sentimental que mantenia amb l’extronista de “Mujeres y Hombres y Viceversa“, Alba Casillas. Era precisament amb ella, amb Alba Casillas, amb qui la premsa el pillava hui diumenge eixint d’un conegut restaurant madrileny, alguna cosa que molestava profundament a Jesús Castro.

Jesús no es prenia gens bé que la premsa estigués apostada a l’eixida del restaurant: “Em sembla increïble que continueu ací per a molestar-me, si voleu saber com estic només heu de mirar-me de dalt a baix”. No obstant això, l’actor amenaçava a la premsa: “No estic enfadat perquè si jo estigués enfadat tu no gravaves, creu-me (…) No teniu contingut i per això veniu a gravar-me i a preguntar-me a mi”.

Jesús Castro

Jesús Castro Romero (Vejer de la Frontera, Cadis, 19 de gener de 1993) és un actor espanyol. Va saltar a la fama en 2014 en protagonitzar al costat de Luis Tosar la pel·lícula “El niño“, llargmetratge que va aconseguir en el seu primer cap de setmana una recaptació de quasi tres milions d’euros, convertint-se en la millor estrena de l’any d’una pel·lícula a Espanya després de superar a Vuit cognoms bascos, la cinta espanyola més vista de la història. També és conegut pels seus papers de Paco Ben Barek en “El príncipe” de Telecinco o Lucas Morales en “Mar de plástico” d’Antena 3.

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.