Jesús Castro molt enfadat amb la premsa: Si jo no vull tu no graves

El programa “Socialité” de Telecinco ha tret unes imatges gens favorables de l’actor Jesús Castro que ha esclatat quan la premsa li ha preguntat a la seua eixida d’un restaurant al costat de la seua novia, Alba Casillas

Els amics de l’actor intentaven calmar-lo, però ell no es deixava continuava amb el estira-i-amolla amb la periodista que li preguntava i el càmera que li gravava, finalment els amics han acabat per posar-li un taxi davant l’atònita mirada dels periodistes.

María Patiño ens mostrava a través del seu programa “Socialité” en Telecinco unes imatges poc agradables de l’actor de ‘El príncipe‘, el jove ha protagonitzat unes incòmodes imatges enfrontant-se als reporters que li feien preguntes. Lluny d’acceptar de bona gana les paraules dels periodistes, l’actor gadità no parava de repetir de manera de pinxo “que ell és de Vejer de la Frontera“.

<

>

No li ha fet gràcia que el pillaren en el seu dia lliure

Fa unes setmanes l’actor es convertia en notícia i no pel seu treball precisament, sinó per publicar-se la relació sentimental que mantenia amb l’extronista de “Mujeres y Hombres y Viceversa“, Alba Casillas. Era precisament amb ella, amb Alba Casillas, amb qui la premsa el pillava hui diumenge eixint d’un conegut restaurant madrileny, alguna cosa que molestava profundament a Jesús Castro.

Jesús no es prenia gens bé que la premsa estigués apostada a l’eixida del restaurant: “Em sembla increïble que continueu ací per a molestar-me, si voleu saber com estic només heu de mirar-me de dalt a baix”. No obstant això, l’actor amenaçava a la premsa: “No estic enfadat perquè si jo estigués enfadat tu no gravaves, creu-me (…) No teniu contingut i per això veniu a gravar-me i a preguntar-me a mi”.

Jesús Castro

Jesús Castro Romero (Vejer de la Frontera, Cadis, 19 de gener de 1993) és un actor espanyol. Va saltar a la fama en 2014 en protagonitzar al costat de Luis Tosar la pel·lícula “El niño“, llargmetratge que va aconseguir en el seu primer cap de setmana una recaptació de quasi tres milions d’euros, convertint-se en la millor estrena de l’any d’una pel·lícula a Espanya després de superar a Vuit cognoms bascos, la cinta espanyola més vista de la història. També és conegut pels seus papers de Paco Ben Barek en “El príncipe” de Telecinco o Lucas Morales en “Mar de plástico” d’Antena 3.

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.