Jesús Castro molt enfadat amb la premsa: Si jo no vull tu no graves

El programa «Socialité» de Telecinco ha tret unes imatges gens favorables de l’actor Jesús Castro que ha esclatat quan la premsa li ha preguntat a la seua eixida d’un restaurant al costat de la seua novia, Alba Casillas

Els amics de l’actor intentaven calmar-lo, però ell no es deixava continuava amb el estira-i-amolla amb la periodista que li preguntava i el càmera que li gravava, finalment els amics han acabat per posar-li un taxi davant l’atònita mirada dels periodistes.

María Patiño ens mostrava a través del seu programa «Socialité» en Telecinco unes imatges poc agradables de l’actor de ‘El príncipe‘, el jove ha protagonitzat unes incòmodes imatges enfrontant-se als reporters que li feien preguntes. Lluny d’acceptar de bona gana les paraules dels periodistes, l’actor gadità no parava de repetir de manera de pinxo «que ell és de Vejer de la Frontera«.

<

>

No li ha fet gràcia que el pillaren en el seu dia lliure

Fa unes setmanes l’actor es convertia en notícia i no pel seu treball precisament, sinó per publicar-se la relació sentimental que mantenia amb l’extronista de «Mujeres y Hombres y Viceversa«, Alba Casillas. Era precisament amb ella, amb Alba Casillas, amb qui la premsa el pillava hui diumenge eixint d’un conegut restaurant madrileny, alguna cosa que molestava profundament a Jesús Castro.

Jesús no es prenia gens bé que la premsa estigués apostada a l’eixida del restaurant: «Em sembla increïble que continueu ací per a molestar-me, si voleu saber com estic només heu de mirar-me de dalt a baix». No obstant això, l’actor amenaçava a la premsa: «No estic enfadat perquè si jo estigués enfadat tu no gravaves, creu-me (…) No teniu contingut i per això veniu a gravar-me i a preguntar-me a mi».

Jesús Castro

Jesús Castro Romero (Vejer de la Frontera, Cadis, 19 de gener de 1993) és un actor espanyol. Va saltar a la fama en 2014 en protagonitzar al costat de Luis Tosar la pel·lícula «El niño«, llargmetratge que va aconseguir en el seu primer cap de setmana una recaptació de quasi tres milions d’euros, convertint-se en la millor estrena de l’any d’una pel·lícula a Espanya després de superar a Vuit cognoms bascos, la cinta espanyola més vista de la història. També és conegut pels seus papers de Paco Ben Barek en «El príncipe» de Telecinco o Lucas Morales en «Mar de plástico» d’Antena 3.

<

>

Últimes notícies

A presó provisional un home detingut a Borriol amb més de 45 grams de metanfetamina

Un home de 50 anys ha ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil li localitzara més de 45 grams de metanfetamina ocults al vehicle en el terme municipal de Borriol. La jutgessa li imputa també desobediencia, conducció temerària i conducció sota els efectes de drogues.

Un tècnic de la CHJ nega qualsevol connexió entre la presa de Forata i el barranc del Poyo

Un director tècnic de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant la jutgessa que la presa de Forata i el barranc del Poyo corresponen a conques diferents i que no hi ha connexió hidràulica possible entre totes dues.

El PSPV anuncia esmenes als pressupostos per a reforçar els servicis públics i atendre les demandes dels docents

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, avança que el grup socialista presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a blindar els servicis públics i incorporar les reivindicacions del professorat en vaga indefinida.

Catalá acusa Bernabé de acovardar-se i de posar-se de perfil davant l’acampada docent a la plaça de la Verge

La alcaldessa de València, María José Catalá, critica durament la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a qui acusa d’estar acovardada després de l’incident de diumenge i de no intervindre en l’acampada de docents a la plaça de la Verge en ple 700 aniversari del Corpus.

Morant acusa Pérez Llorca de rebutjar la bilateral sobre finançament per a guanyar punts amb Feijóo

Diana Morant acusa Juanfran Pérez Llorca de renunciar a una reunió bilateral amb Hisenda sobre el nou model de finançament autonòmic per a agradar a Alberto Núñez Feijóo. La líder del PSPV critica també la maniobra de Feijóo amb Junts i PNV i detecta una pulsió de canvi polític en la Comunitat Valenciana.

Importaco supera els 1.000 milions de facturació i eleva el benefici un 36,8 % en 2025

Importaco tanca 2025 amb una facturació rècord de 1.012 milions d’euros i un benefici net de 41,4 milions, un 36,8 % més que en 2024, impulsada pels negocis de fruits secs i aigua mineral.

Bernabé reclama al PP que parle amb el professorat acampat a la plaça de la Verge de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, insta la Generalitat i l'Ajuntament de València, governats pel PP, a dialogar amb els professors acampats a la plaça de la Verge en el marc de la vaga indefinida de l'ensenyament públic no universitari, i alerta que el conflicte es pot agreujar si no s'assumixen responsabilitats polítiques.

Barrachina defensa uns pressupostos que complixen amb l’agricultura valenciana en lloc de perseguir-la

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina, defensa en Les Corts uns comptes de 2026 de fins a 765 milions, que qualifica de favorables al camp valencià, mentres PSPV i Compromís els consideren insuficients i critiquen la falta de gestió.