Jorge Javier Vázquez revela un dels majors secrets de la seua infància

 

Jorge Javier Vázquez, el presentador estrela de Mediaset, es troba de plena gira amb la seua obra de teatre ‘Desmontando a Séneca’, que està sent tot un èxit. Abans d’anar-se’n de vacances, el periodista català va estar a Barcelona complint amb la representació de la seua obra, on va comptar amb la visita de Rocío Carrasco i Fidel Albiac

 

Aquest dimecres, Jorge Javier ha compartit amb els seus seguidors un dels majors secrets de la seua infància. Ho ha fet amb una imatge en la qual apareix la seua mare maquillant-li en el camerino abans d’eixir a actuar. Vázquez ha aprofitat aquesta publicació per a explicar com ho renyava la seua mare quan a penes era un xiquet i es pintava la cara.

 

«De xicotet em renyava perquè em maquillava d’amagat i ara m’imparteix tutorials. Visca la Mari que em va parir!!!», ha escrit orgullós que la seua mare ara no sols li deixe pintar-se, sinó que és ella la que exerceix de *maquilladora professional. Per als dies que té representacions, el presentador de ‘Sálvame‘ es posa en mans de la seua mare, María Morales Martínez, que així és com es diu la seua mare.

 

 

La mare de Jorge Javier Vázquez s’emporta diversos productes de bellesa com a ombres o bases de maquillatge perquè el seu fill lluïsca la seua millor imatge. Segons després de compartir aquesta publicació, han sigut molts els rostres coneguts als quals els ha captivat aquesta instantània. «*Vivaaaa!!», crida Gema López. «M’encanta», li fa saber Miguel Frigenti.

 

La mare de Vázquez s’ha convertit en un dels millors suports del presentador. Quan el presentador ha passat pels seus pitjors moments, ella no ha dubtat a ser ací. Ja ho va fer quan el periodista de Telecinco es va asseure en el tron de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ en cerca de l’amor o quan va patir un ictus.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.