Jorge Javier Vázquez revela un dels majors secrets de la seua infància

 

Jorge Javier Vázquez, el presentador estrela de Mediaset, es troba de plena gira amb la seua obra de teatre ‘Desmontando a Séneca’, que està sent tot un èxit. Abans d’anar-se’n de vacances, el periodista català va estar a Barcelona complint amb la representació de la seua obra, on va comptar amb la visita de Rocío Carrasco i Fidel Albiac

 

Aquest dimecres, Jorge Javier ha compartit amb els seus seguidors un dels majors secrets de la seua infància. Ho ha fet amb una imatge en la qual apareix la seua mare maquillant-li en el camerino abans d’eixir a actuar. Vázquez ha aprofitat aquesta publicació per a explicar com ho renyava la seua mare quan a penes era un xiquet i es pintava la cara.

 

«De xicotet em renyava perquè em maquillava d’amagat i ara m’imparteix tutorials. Visca la Mari que em va parir!!!», ha escrit orgullós que la seua mare ara no sols li deixe pintar-se, sinó que és ella la que exerceix de *maquilladora professional. Per als dies que té representacions, el presentador de ‘Sálvame‘ es posa en mans de la seua mare, María Morales Martínez, que així és com es diu la seua mare.

 

 

La mare de Jorge Javier Vázquez s’emporta diversos productes de bellesa com a ombres o bases de maquillatge perquè el seu fill lluïsca la seua millor imatge. Segons després de compartir aquesta publicació, han sigut molts els rostres coneguts als quals els ha captivat aquesta instantània. «*Vivaaaa!!», crida Gema López. «M’encanta», li fa saber Miguel Frigenti.

 

La mare de Vázquez s’ha convertit en un dels millors suports del presentador. Quan el presentador ha passat pels seus pitjors moments, ella no ha dubtat a ser ací. Ja ho va fer quan el periodista de Telecinco es va asseure en el tron de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ en cerca de l’amor o quan va patir un ictus.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.