Jorge Javier Vázquez revela un dels majors secrets de la seua infància

 

Jorge Javier Vázquez, el presentador estrela de Mediaset, es troba de plena gira amb la seua obra de teatre ‘Desmontando a Séneca’, que està sent tot un èxit. Abans d’anar-se’n de vacances, el periodista català va estar a Barcelona complint amb la representació de la seua obra, on va comptar amb la visita de Rocío Carrasco i Fidel Albiac

 

Aquest dimecres, Jorge Javier ha compartit amb els seus seguidors un dels majors secrets de la seua infància. Ho ha fet amb una imatge en la qual apareix la seua mare maquillant-li en el camerino abans d’eixir a actuar. Vázquez ha aprofitat aquesta publicació per a explicar com ho renyava la seua mare quan a penes era un xiquet i es pintava la cara.

 

«De xicotet em renyava perquè em maquillava d’amagat i ara m’imparteix tutorials. Visca la Mari que em va parir!!!», ha escrit orgullós que la seua mare ara no sols li deixe pintar-se, sinó que és ella la que exerceix de *maquilladora professional. Per als dies que té representacions, el presentador de ‘Sálvame‘ es posa en mans de la seua mare, María Morales Martínez, que així és com es diu la seua mare.

 

 

La mare de Jorge Javier Vázquez s’emporta diversos productes de bellesa com a ombres o bases de maquillatge perquè el seu fill lluïsca la seua millor imatge. Segons després de compartir aquesta publicació, han sigut molts els rostres coneguts als quals els ha captivat aquesta instantània. «*Vivaaaa!!», crida Gema López. «M’encanta», li fa saber Miguel Frigenti.

 

La mare de Vázquez s’ha convertit en un dels millors suports del presentador. Quan el presentador ha passat pels seus pitjors moments, ella no ha dubtat a ser ací. Ja ho va fer quan el periodista de Telecinco es va asseure en el tron de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ en cerca de l’amor o quan va patir un ictus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.