10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez revela un dels majors secrets de la seua infància

 

Jorge Javier Vázquez, el presentador estrela de Mediaset, es troba de plena gira amb la seua obra de teatre ‘Desmontando a Séneca’, que està sent tot un èxit. Abans d’anar-se’n de vacances, el periodista català va estar a Barcelona complint amb la representació de la seua obra, on va comptar amb la visita de Rocío Carrasco i Fidel Albiac

 

Aquest dimecres, Jorge Javier ha compartit amb els seus seguidors un dels majors secrets de la seua infància. Ho ha fet amb una imatge en la qual apareix la seua mare maquillant-li en el camerino abans d’eixir a actuar. Vázquez ha aprofitat aquesta publicació per a explicar com ho renyava la seua mare quan a penes era un xiquet i es pintava la cara.

 

«De xicotet em renyava perquè em maquillava d’amagat i ara m’imparteix tutorials. Visca la Mari que em va parir!!!», ha escrit orgullós que la seua mare ara no sols li deixe pintar-se, sinó que és ella la que exerceix de *maquilladora professional. Per als dies que té representacions, el presentador de ‘Sálvame‘ es posa en mans de la seua mare, María Morales Martínez, que així és com es diu la seua mare.

 

 

La mare de Jorge Javier Vázquez s’emporta diversos productes de bellesa com a ombres o bases de maquillatge perquè el seu fill lluïsca la seua millor imatge. Segons després de compartir aquesta publicació, han sigut molts els rostres coneguts als quals els ha captivat aquesta instantània. «*Vivaaaa!!», crida Gema López. «M’encanta», li fa saber Miguel Frigenti.

 

La mare de Vázquez s’ha convertit en un dels millors suports del presentador. Quan el presentador ha passat pels seus pitjors moments, ella no ha dubtat a ser ací. Ja ho va fer quan el periodista de Telecinco es va asseure en el tron de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ en cerca de l’amor o quan va patir un ictus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.