Jorge Javier Vázquez revela un dels majors secrets de la seua infància

 

Jorge Javier Vázquez, el presentador estrela de Mediaset, es troba de plena gira amb la seua obra de teatre ‘Desmontando a Séneca’, que està sent tot un èxit. Abans d’anar-se’n de vacances, el periodista català va estar a Barcelona complint amb la representació de la seua obra, on va comptar amb la visita de Rocío Carrasco i Fidel Albiac

 

Aquest dimecres, Jorge Javier ha compartit amb els seus seguidors un dels majors secrets de la seua infància. Ho ha fet amb una imatge en la qual apareix la seua mare maquillant-li en el camerino abans d’eixir a actuar. Vázquez ha aprofitat aquesta publicació per a explicar com ho renyava la seua mare quan a penes era un xiquet i es pintava la cara.

 

«De xicotet em renyava perquè em maquillava d’amagat i ara m’imparteix tutorials. Visca la Mari que em va parir!!!», ha escrit orgullós que la seua mare ara no sols li deixe pintar-se, sinó que és ella la que exerceix de *maquilladora professional. Per als dies que té representacions, el presentador de ‘Sálvame‘ es posa en mans de la seua mare, María Morales Martínez, que així és com es diu la seua mare.

 

 

La mare de Jorge Javier Vázquez s’emporta diversos productes de bellesa com a ombres o bases de maquillatge perquè el seu fill lluïsca la seua millor imatge. Segons després de compartir aquesta publicació, han sigut molts els rostres coneguts als quals els ha captivat aquesta instantània. «*Vivaaaa!!», crida Gema López. «M’encanta», li fa saber Miguel Frigenti.

 

La mare de Vázquez s’ha convertit en un dels millors suports del presentador. Quan el presentador ha passat pels seus pitjors moments, ella no ha dubtat a ser ací. Ja ho va fer quan el periodista de Telecinco es va asseure en el tron de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ en cerca de l’amor o quan va patir un ictus.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.