Jorge Javier Vázquez: «A mi els homes heterosexuals m’avorrixen bastant»

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d'arxiu

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Jorge Javier Vázquez no acostuma a mossegar-se la llengua quan parla sobre algun tema en concret. El presentador té un blog a la revista ‘Lecturas’ on mostra les seues opinions i reflexions. En la seua última publicació, han estat els homes heterosexuals als qui li ha tocat rebre. Vázquez ha afirmat, entre altres crítiques, que: «A mi els homes heterosexuals, generalment, m’avorrixen bastant».  

 

Jorge Javier, que en els últims dies ha relatat les amenaces que ha rebut per ser homosexual, ha explicat els beneficis que per ell ha tingut viure amb la seua mare i les seues dos germanes: «Crec que viure envoltat de dones et fa molt més intel·ligent emocionalment». Aquest només seria el primer al·legat a favor de la figura femenina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy salimos mi madre y yo en @revistalecturas así de guapos

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

«Algun grup d’homes heterosexuals queda per anar al teatre?»

El presentador estrella de Telecinco continuava així el seu manifest feminista: «Són les dones les que sostenen la xarxa cultural d’aquest país i supose que del món sencer. Són les dones les que més llegixen, les que més van al teatre». 

 

En comparació es preguntava si: «Coneixeu algun grup d’homes heterosexuals que queden per anar al teatre? No pare». Aquests, segons ell, «S’ajunten per anar a fer unes cerveses o anar al futbol, i al teatre hi van moltes vegades arrossegats». 

 

S’ha sentit atret pel gènere femení, encara que no de manera sexual, «des de xicotet». Considera que hui en dia o «s’estima tot el que és femení o no eres un ésser humà com Déu mana»

 

«La televisió i la ràdio que m’agrada la fan les dones i els gais»

Jorge Javier Vázquez també explica com en el món de la comunicació també són dones les professionals que més admira. «A mi dona’m una Ana Rosa Quintana, una Julia Otero, una Mara Torres, una Mercedes Milá o una María Teresa Campos. Són or», escriu de manera sincera.

 

 

Tirant novament de tòpics, creu que «els heterosexuals acostumen a retransmetre correctament partits de futbol». És per aquest motiu que «la televisió i la ràdio que m’agrada la fan molt bé les dones i els gais».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.