Jorge Javier Vázquez: «A mi els homes heterosexuals m’avorrixen bastant»

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d'arxiu

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Jorge Javier Vázquez no acostuma a mossegar-se la llengua quan parla sobre algun tema en concret. El presentador té un blog a la revista ‘Lecturas’ on mostra les seues opinions i reflexions. En la seua última publicació, han estat els homes heterosexuals als qui li ha tocat rebre. Vázquez ha afirmat, entre altres crítiques, que: «A mi els homes heterosexuals, generalment, m’avorrixen bastant».  

 

Jorge Javier, que en els últims dies ha relatat les amenaces que ha rebut per ser homosexual, ha explicat els beneficis que per ell ha tingut viure amb la seua mare i les seues dos germanes: «Crec que viure envoltat de dones et fa molt més intel·ligent emocionalment». Aquest només seria el primer al·legat a favor de la figura femenina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy salimos mi madre y yo en @revistalecturas así de guapos

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

«Algun grup d’homes heterosexuals queda per anar al teatre?»

El presentador estrella de Telecinco continuava així el seu manifest feminista: «Són les dones les que sostenen la xarxa cultural d’aquest país i supose que del món sencer. Són les dones les que més llegixen, les que més van al teatre». 

 

En comparació es preguntava si: «Coneixeu algun grup d’homes heterosexuals que queden per anar al teatre? No pare». Aquests, segons ell, «S’ajunten per anar a fer unes cerveses o anar al futbol, i al teatre hi van moltes vegades arrossegats». 

 

S’ha sentit atret pel gènere femení, encara que no de manera sexual, «des de xicotet». Considera que hui en dia o «s’estima tot el que és femení o no eres un ésser humà com Déu mana»

 

«La televisió i la ràdio que m’agrada la fan les dones i els gais»

Jorge Javier Vázquez també explica com en el món de la comunicació també són dones les professionals que més admira. «A mi dona’m una Ana Rosa Quintana, una Julia Otero, una Mara Torres, una Mercedes Milá o una María Teresa Campos. Són or», escriu de manera sincera.

 

 

Tirant novament de tòpics, creu que «els heterosexuals acostumen a retransmetre correctament partits de futbol». És per aquest motiu que «la televisió i la ràdio que m’agrada la fan molt bé les dones i els gais».

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.