Jorge Javier Vázquez: «A mi els homes heterosexuals m’avorrixen bastant»

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d'arxiu

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Jorge Javier Vázquez no acostuma a mossegar-se la llengua quan parla sobre algun tema en concret. El presentador té un blog a la revista ‘Lecturas’ on mostra les seues opinions i reflexions. En la seua última publicació, han estat els homes heterosexuals als qui li ha tocat rebre. Vázquez ha afirmat, entre altres crítiques, que: «A mi els homes heterosexuals, generalment, m’avorrixen bastant».  

 

Jorge Javier, que en els últims dies ha relatat les amenaces que ha rebut per ser homosexual, ha explicat els beneficis que per ell ha tingut viure amb la seua mare i les seues dos germanes: «Crec que viure envoltat de dones et fa molt més intel·ligent emocionalment». Aquest només seria el primer al·legat a favor de la figura femenina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy salimos mi madre y yo en @revistalecturas así de guapos

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

«Algun grup d’homes heterosexuals queda per anar al teatre?»

El presentador estrella de Telecinco continuava així el seu manifest feminista: «Són les dones les que sostenen la xarxa cultural d’aquest país i supose que del món sencer. Són les dones les que més llegixen, les que més van al teatre». 

 

En comparació es preguntava si: «Coneixeu algun grup d’homes heterosexuals que queden per anar al teatre? No pare». Aquests, segons ell, «S’ajunten per anar a fer unes cerveses o anar al futbol, i al teatre hi van moltes vegades arrossegats». 

 

S’ha sentit atret pel gènere femení, encara que no de manera sexual, «des de xicotet». Considera que hui en dia o «s’estima tot el que és femení o no eres un ésser humà com Déu mana»

 

«La televisió i la ràdio que m’agrada la fan les dones i els gais»

Jorge Javier Vázquez també explica com en el món de la comunicació també són dones les professionals que més admira. «A mi dona’m una Ana Rosa Quintana, una Julia Otero, una Mara Torres, una Mercedes Milá o una María Teresa Campos. Són or», escriu de manera sincera.

 

 

Tirant novament de tòpics, creu que «els heterosexuals acostumen a retransmetre correctament partits de futbol». És per aquest motiu que «la televisió i la ràdio que m’agrada la fan molt bé les dones i els gais».

Últimes notícies

Més Guàrdia Civil per l’Arenal Sound mentre seguix l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha anunciat un reforç de la Guàrdia Civil amb agents d’altres províncies per cobrir l’Arenal Sound i l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.
FILMOTECA D'ESTIU