11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez: «A mi els homes heterosexuals m’avorrixen bastant»

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d'arxiu

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Jorge Javier Vázquez no acostuma a mossegar-se la llengua quan parla sobre algun tema en concret. El presentador té un blog a la revista ‘Lecturas’ on mostra les seues opinions i reflexions. En la seua última publicació, han estat els homes heterosexuals als qui li ha tocat rebre. Vázquez ha afirmat, entre altres crítiques, que: «A mi els homes heterosexuals, generalment, m’avorrixen bastant».  

 

Jorge Javier, que en els últims dies ha relatat les amenaces que ha rebut per ser homosexual, ha explicat els beneficis que per ell ha tingut viure amb la seua mare i les seues dos germanes: «Crec que viure envoltat de dones et fa molt més intel·ligent emocionalment». Aquest només seria el primer al·legat a favor de la figura femenina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy salimos mi madre y yo en @revistalecturas así de guapos

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

«Algun grup d’homes heterosexuals queda per anar al teatre?»

El presentador estrella de Telecinco continuava així el seu manifest feminista: «Són les dones les que sostenen la xarxa cultural d’aquest país i supose que del món sencer. Són les dones les que més llegixen, les que més van al teatre». 

 

En comparació es preguntava si: «Coneixeu algun grup d’homes heterosexuals que queden per anar al teatre? No pare». Aquests, segons ell, «S’ajunten per anar a fer unes cerveses o anar al futbol, i al teatre hi van moltes vegades arrossegats». 

 

S’ha sentit atret pel gènere femení, encara que no de manera sexual, «des de xicotet». Considera que hui en dia o «s’estima tot el que és femení o no eres un ésser humà com Déu mana»

 

«La televisió i la ràdio que m’agrada la fan les dones i els gais»

Jorge Javier Vázquez també explica com en el món de la comunicació també són dones les professionals que més admira. «A mi dona’m una Ana Rosa Quintana, una Julia Otero, una Mara Torres, una Mercedes Milá o una María Teresa Campos. Són or», escriu de manera sincera.

 

 

Tirant novament de tòpics, creu que «els heterosexuals acostumen a retransmetre correctament partits de futbol». És per aquest motiu que «la televisió i la ràdio que m’agrada la fan molt bé les dones i els gais».

Últimes notícies

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.