Jorge Javier Vázquez: «A mi els homes heterosexuals m’avorrixen bastant»

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d'arxiu

Jorge Javier Vázquez, en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Jorge Javier Vázquez no acostuma a mossegar-se la llengua quan parla sobre algun tema en concret. El presentador té un blog a la revista ‘Lecturas’ on mostra les seues opinions i reflexions. En la seua última publicació, han estat els homes heterosexuals als qui li ha tocat rebre. Vázquez ha afirmat, entre altres crítiques, que: «A mi els homes heterosexuals, generalment, m’avorrixen bastant».  

 

Jorge Javier, que en els últims dies ha relatat les amenaces que ha rebut per ser homosexual, ha explicat els beneficis que per ell ha tingut viure amb la seua mare i les seues dos germanes: «Crec que viure envoltat de dones et fa molt més intel·ligent emocionalment». Aquest només seria el primer al·legat a favor de la figura femenina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy salimos mi madre y yo en @revistalecturas así de guapos

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

«Algun grup d’homes heterosexuals queda per anar al teatre?»

El presentador estrella de Telecinco continuava així el seu manifest feminista: «Són les dones les que sostenen la xarxa cultural d’aquest país i supose que del món sencer. Són les dones les que més llegixen, les que més van al teatre». 

 

En comparació es preguntava si: «Coneixeu algun grup d’homes heterosexuals que queden per anar al teatre? No pare». Aquests, segons ell, «S’ajunten per anar a fer unes cerveses o anar al futbol, i al teatre hi van moltes vegades arrossegats». 

 

S’ha sentit atret pel gènere femení, encara que no de manera sexual, «des de xicotet». Considera que hui en dia o «s’estima tot el que és femení o no eres un ésser humà com Déu mana»

 

«La televisió i la ràdio que m’agrada la fan les dones i els gais»

Jorge Javier Vázquez també explica com en el món de la comunicació també són dones les professionals que més admira. «A mi dona’m una Ana Rosa Quintana, una Julia Otero, una Mara Torres, una Mercedes Milá o una María Teresa Campos. Són or», escriu de manera sincera.

 

 

Tirant novament de tòpics, creu que «els heterosexuals acostumen a retransmetre correctament partits de futbol». És per aquest motiu que «la televisió i la ràdio que m’agrada la fan molt bé les dones i els gais».

Últimes notícies

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.

Compromís decidix esta setmana si ratifica a Mònica Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

L'executiva de Compromís per València debatrà l'escrit de Joan Ribó per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique a Mònica Oltra com a candidata a l'Alcaldia i accelere la preparació de la llista municipal.

Catalá defén que l’acampada docent és reivindicativa i competència de la Policia Nacional

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que l'acampada de docents en la plaça de la Verge és una manifestació estàtica lligada a la vaga indefinida i atribuïx la seua gestió a Delegació del Govern i a la Policia Nacional.

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.