8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Jorge Javier Vázquez és durament criticat a les xarxes socials

Jorge Javier Vázquez torna a protagonitzar una polèmica

Jorge Javier Vázquez torna a protagonitzar una polèmica | TELECINCO

 

 

L’actual gal·la de GH DÚO està sent una de les més polèmiques que hi ha hagut fins ara. Segons ha explicat La Coctelera, a més de sobreeixir la peculiar relació d’Antonio Tejado i María Jesús Ruiz, el reality no es viu solament dins de la casa de Guadalix de la Sierra.

 

El contingut del programa és comentat i debatut constantment, a més de no passar per alt cap actitud dels participants. No obstant això, hi ha opinions que tenen més magnitud que altres, sobretot si provenen del mateix presentador de GH DÚO, Jorge Javier Vázquez.

 

El presentador es col·loca a favor d’Antonio Tejado

Jorge Javier Vázquez és conegut per no ser imparcial amb les seues opinions i habitualment fer comentaris de caràcter polític, un fet que desaprova l’audiència que el segueix.

 

El presentador de Telecinco torna a ser el protagonista d’una polèmica d’aquesta setmana per haver declarat públicament a favor d’Antonio Tejado, un dels nominats de ‘GH DÚO’, juntament amb Carolina Sobe i Juan Miguel.

 

Antonio Tejado a 'Gran Hermano Dúo'

Antonio Tejado a ‘Gran Hermano Dúo’ | TELECINCO

 

 

Sabent perfectament que la seua opinió arriba a una multitud de públic, Jorge va aprofitar el seu poder mediàtic per a realitzar un al·legat a favor del concursant: “Antonio Tejado és trampós, mentirós, manipulador, bromista, divertit, ‘embuster’, simpàtic i molt sexual. O siga, un concursant de reality de primeríssima categoria. Va fracassar a Supervivientes, però a GH DÚO ha fet un gir i mereix arribar lluny perquè s’entrega, perquè ho viu”.

 

La fama de Jorge Javier Vázquez de no tindre cap límit per a parlar del que vulga es demostra amb aquest fet, ja que no ha dubtat en insistir diverses vegades en què el seu favorit per a guanyar aquesta gal·la és Antonio Tejado.

 

“Sentimentalment, Antonio és una bata de cua errant, una copa de vi al migdia, un acord de guitarra a la vesprada i un glopet de whisky bé carregadet a la nit. En definitiva: una bomba de rellotgeria. Confiava en ell, però les meues expectatives s’han vist superades”.

 

Criticat a les xarxes socials

Les crítiques no van tardar en arribar i han sigut molts els qui han criticat durament l’actitud de Jorge Javier Vázquez per estar defensant a un concursant nominat.

 

L’opinió defensada pels detractors és que no estava sent imparcial dins del concurs: “Jorge Javier no et pots posicionar a favor de cap concursant com a presentador professional que eres… Jo sóc una fanàtica teua des de sempre però aquesta vegada sembla que no has estat correcte… L’audiència és sobirana i si Tejado no cau bé no pots fer res”.

 

D’altra banda, alguns internautes asseguraven que Jorge Javier no pot defensar a algú “misogin, mentirós i manipulador”. “Ja està bé de protegir a espècimens d’aquest tipus”, declarava una de les seguidores.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.