Julia Otero torna a la ràdio

 

Julia Otero ha sorprés a tots els seus seguidors anunciant el seu retorn a Onda Cero de manera provisional. La periodista ho ha fet amb un emocionant missatge a través de les seues xarxes socials.

 

“Va acabar el llarg i dur tractament, però falta ‘el tall i pega’. En breu arribarà la cirurgia. Quan tot haja acabat seré la primera a dir-ho. En trànsit encara… però en peus”, ha informat la locutora en el seu compte oficial de Twitter. Julia porta des del mes de febrer passat apartada del seu programa ‘Julia en la onda‘ per a tractar-se un càncer de còlon que li va ser detectat en unes proves rutinàries.

 

Fent gala del seu conegut sentit de l’humor, la veterana periodista ha escrit: “encara que ‘no siga pa tant’… aquest dilluns passe llista en ‘Julia a l’Onda’. El que no estiga, es queda sense berenar. Riure, plorar, pensar, emocionar i divertir. Amb aqueixos verbs com a objectiu- i afig, informar- comencem la quinzena temporada”.

 

El passat mes de juny, els seguidors d’Onda Cero ja es van dur una grata sorpresa en escoltar la veu de Julia Otero davant els micròfons. “Entre químio i químio em pego una volta per la ràdio”, va comentar la locutora d’Onda Cero el dia que va anunciar la seua retirada provisional de les ones fins que acabara el tractament mèdic corresponent.

 

En aquella ocasió, la periodista catalana va expressar el seu agraïment a tots els que li havien brindat el seu suport en aquesta etapa tan dura de la seua vida. A més, Otero va reconéixer que la malaltia li havia ensenyat a no tindre por de mostrar els seus sentiments: “M’importa un pimentó mostrar vulnerabilitat”, va reconéixer la benvolguda periodista.

Últimes notícies

Onze treballadors de Beniparrell, investigats per furtar més de 7.000 quilos de coure

La Guàrdia Civil ha investigat onze empleats d una empresa de manteniment elèctric de Beniparrell per sostraure i vendre més de 7.000 quilos de coure, valorats en 19.308 euros, en diversos municipis de la província de València.

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.
FILMOTECA D'ESTIU