Julia Otero torna a la ràdio

 

Julia Otero ha sorprés a tots els seus seguidors anunciant el seu retorn a Onda Cero de manera provisional. La periodista ho ha fet amb un emocionant missatge a través de les seues xarxes socials.

 

“Va acabar el llarg i dur tractament, però falta ‘el tall i pega’. En breu arribarà la cirurgia. Quan tot haja acabat seré la primera a dir-ho. En trànsit encara… però en peus”, ha informat la locutora en el seu compte oficial de Twitter. Julia porta des del mes de febrer passat apartada del seu programa ‘Julia en la onda‘ per a tractar-se un càncer de còlon que li va ser detectat en unes proves rutinàries.

 

Fent gala del seu conegut sentit de l’humor, la veterana periodista ha escrit: “encara que ‘no siga pa tant’… aquest dilluns passe llista en ‘Julia a l’Onda’. El que no estiga, es queda sense berenar. Riure, plorar, pensar, emocionar i divertir. Amb aqueixos verbs com a objectiu- i afig, informar- comencem la quinzena temporada”.

 

El passat mes de juny, els seguidors d’Onda Cero ja es van dur una grata sorpresa en escoltar la veu de Julia Otero davant els micròfons. “Entre químio i químio em pego una volta per la ràdio”, va comentar la locutora d’Onda Cero el dia que va anunciar la seua retirada provisional de les ones fins que acabara el tractament mèdic corresponent.

 

En aquella ocasió, la periodista catalana va expressar el seu agraïment a tots els que li havien brindat el seu suport en aquesta etapa tan dura de la seua vida. A més, Otero va reconéixer que la malaltia li havia ensenyat a no tindre por de mostrar els seus sentiments: “M’importa un pimentó mostrar vulnerabilitat”, va reconéixer la benvolguda periodista.

Últimes notícies

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.