Julia Otero torna a la ràdio

 

Julia Otero ha sorprés a tots els seus seguidors anunciant el seu retorn a Onda Cero de manera provisional. La periodista ho ha fet amb un emocionant missatge a través de les seues xarxes socials.

 

“Va acabar el llarg i dur tractament, però falta ‘el tall i pega’. En breu arribarà la cirurgia. Quan tot haja acabat seré la primera a dir-ho. En trànsit encara… però en peus”, ha informat la locutora en el seu compte oficial de Twitter. Julia porta des del mes de febrer passat apartada del seu programa ‘Julia en la onda‘ per a tractar-se un càncer de còlon que li va ser detectat en unes proves rutinàries.

 

Fent gala del seu conegut sentit de l’humor, la veterana periodista ha escrit: “encara que ‘no siga pa tant’… aquest dilluns passe llista en ‘Julia a l’Onda’. El que no estiga, es queda sense berenar. Riure, plorar, pensar, emocionar i divertir. Amb aqueixos verbs com a objectiu- i afig, informar- comencem la quinzena temporada”.

 

El passat mes de juny, els seguidors d’Onda Cero ja es van dur una grata sorpresa en escoltar la veu de Julia Otero davant els micròfons. “Entre químio i químio em pego una volta per la ràdio”, va comentar la locutora d’Onda Cero el dia que va anunciar la seua retirada provisional de les ones fins que acabara el tractament mèdic corresponent.

 

En aquella ocasió, la periodista catalana va expressar el seu agraïment a tots els que li havien brindat el seu suport en aquesta etapa tan dura de la seua vida. A més, Otero va reconéixer que la malaltia li havia ensenyat a no tindre por de mostrar els seus sentiments: “M’importa un pimentó mostrar vulnerabilitat”, va reconéixer la benvolguda periodista.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.