Julia Otero torna a la ràdio

 

Julia Otero ha sorprés a tots els seus seguidors anunciant el seu retorn a Onda Cero de manera provisional. La periodista ho ha fet amb un emocionant missatge a través de les seues xarxes socials.

 

“Va acabar el llarg i dur tractament, però falta ‘el tall i pega’. En breu arribarà la cirurgia. Quan tot haja acabat seré la primera a dir-ho. En trànsit encara… però en peus”, ha informat la locutora en el seu compte oficial de Twitter. Julia porta des del mes de febrer passat apartada del seu programa ‘Julia en la onda‘ per a tractar-se un càncer de còlon que li va ser detectat en unes proves rutinàries.

 

Fent gala del seu conegut sentit de l’humor, la veterana periodista ha escrit: “encara que ‘no siga pa tant’… aquest dilluns passe llista en ‘Julia a l’Onda’. El que no estiga, es queda sense berenar. Riure, plorar, pensar, emocionar i divertir. Amb aqueixos verbs com a objectiu- i afig, informar- comencem la quinzena temporada”.

 

El passat mes de juny, els seguidors d’Onda Cero ja es van dur una grata sorpresa en escoltar la veu de Julia Otero davant els micròfons. “Entre químio i químio em pego una volta per la ràdio”, va comentar la locutora d’Onda Cero el dia que va anunciar la seua retirada provisional de les ones fins que acabara el tractament mèdic corresponent.

 

En aquella ocasió, la periodista catalana va expressar el seu agraïment a tots els que li havien brindat el seu suport en aquesta etapa tan dura de la seua vida. A més, Otero va reconéixer que la malaltia li havia ensenyat a no tindre por de mostrar els seus sentiments: “M’importa un pimentó mostrar vulnerabilitat”, va reconéixer la benvolguda periodista.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.