Julia Otero torna a la ràdio

 

Julia Otero ha sorprés a tots els seus seguidors anunciant el seu retorn a Onda Cero de manera provisional. La periodista ho ha fet amb un emocionant missatge a través de les seues xarxes socials.

 

“Va acabar el llarg i dur tractament, però falta ‘el tall i pega’. En breu arribarà la cirurgia. Quan tot haja acabat seré la primera a dir-ho. En trànsit encara… però en peus”, ha informat la locutora en el seu compte oficial de Twitter. Julia porta des del mes de febrer passat apartada del seu programa ‘Julia en la onda‘ per a tractar-se un càncer de còlon que li va ser detectat en unes proves rutinàries.

 

Fent gala del seu conegut sentit de l’humor, la veterana periodista ha escrit: “encara que ‘no siga pa tant’… aquest dilluns passe llista en ‘Julia a l’Onda’. El que no estiga, es queda sense berenar. Riure, plorar, pensar, emocionar i divertir. Amb aqueixos verbs com a objectiu- i afig, informar- comencem la quinzena temporada”.

 

El passat mes de juny, els seguidors d’Onda Cero ja es van dur una grata sorpresa en escoltar la veu de Julia Otero davant els micròfons. “Entre químio i químio em pego una volta per la ràdio”, va comentar la locutora d’Onda Cero el dia que va anunciar la seua retirada provisional de les ones fins que acabara el tractament mèdic corresponent.

 

En aquella ocasió, la periodista catalana va expressar el seu agraïment a tots els que li havien brindat el seu suport en aquesta etapa tan dura de la seua vida. A més, Otero va reconéixer que la malaltia li havia ensenyat a no tindre por de mostrar els seus sentiments: “M’importa un pimentó mostrar vulnerabilitat”, va reconéixer la benvolguda periodista.

Últimes notícies

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.
FILMOTECA D'ESTIU