Kiko Rivera troba excrements dins del pollastre que anava a cuinar a ‘GH Dúo’

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant | TELECINCO

 

En aquesta recta final del ‘reality’ de GH DÚO, Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, s’ha endut una desagradable sorpresa mentre preparava el dinar per a tots els seus companys de la casa de Guadalix. El DJ estava netejant un pollastre i preparant-lo per a ser cuinat, quan de sobte, quan tenia de ple les mans dins el pollastre, es va trobar que l’animal estava brut d’excrements: «Té caca», va dir fent tota una sèrie de ganyotes que no va poder reprimir. Maria Jesús Ruiz va voler comprovar la troballa del seu company i es va apropar a ell per analitzar el pollastre: «Sí, té caca. Això és merda de pollastre», va confirmar la concursant mentre el DJ exclamava: «De veritat que ens han portat un pollastre ‘ginyat’?».

 

Irene Rosales, indignada, se’n va al confessionari

A Kiko Rivera no li va quedar més remei que netejar-lo ben a fons, així que es va posar uns guants de làtex i va intentar netejar el màxim possible les restes de fems de l’animal. En aquell moment, entrava la seua dona Irene Rosales a la cuina quan Kiko Rivera li va explicar el que havia succeït: «Estava cagat fins dalt, tant que l’he hagut de netejar». Irene Rosales, no acabant-se de creure del tot la situació, contestava mirant-se el pollastre amb desconfiança: «com vols que et donen un pollastre cagat? A veure si això estarà malament i ens intoxicarem».

 

Kiko i Irene comenten en el confessionari l'incident amb el pollastre

Kiko i Irene comenten en el confessionari l’incident amb el pollastre | TELECINCO

 

Davant del dubte, la parella es va dirigir al confessionari per plantejar la situació al súper, tot i que Kiko Rivera no va estar del tot conforme, ja que li va etzibar a Irene: «No sé a què vas al Súper a dir-li això», a la qual cosa ella li va contestar: «és que no sé si és normal. Jo això no ho menjaré, que ho sàpigues». Kiko Rivera li va intentar explicar per dalt i per baix que el pollastre estava net i que aquella part no es menjava, però tots els intents van ser infructuosos, ja que la seua dona es va negar en rotund a provar ni un sol tros del pollastre, inclús si el netejaven amb amoníac: «Jo no menjo pollastre cagat. Ja puc estar desnodrida!».

 

Finalment, va haver d’intervenir Juan Miguel, que sense cap de fàstic es va posar a examinar l’animal fins que va dictaminar que allò no eren excrements de pollastre sinó que era la bilis que se’n havia eixit de la vesícula i que per això l’animal s’havia embrutat. I és que, davant la perplexitat de Kiko Rivera, Juan Miguel afirmava, mentre netejava amb gran professionalitat el pollastre, que a casa seua havien tingut una carnisseria tota la seua vida.

 

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis | TELECINCO

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.