27.5 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Kiko Rivera troba excrements dins del pollastre que anava a cuinar a ‘GH Dúo’

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant | TELECINCO

 

En aquesta recta final del ‘reality’ de GH DÚO, Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, s’ha endut una desagradable sorpresa mentre preparava el dinar per a tots els seus companys de la casa de Guadalix. El DJ estava netejant un pollastre i preparant-lo per a ser cuinat, quan de sobte, quan tenia de ple les mans dins el pollastre, es va trobar que l’animal estava brut d’excrements: «Té caca», va dir fent tota una sèrie de ganyotes que no va poder reprimir. Maria Jesús Ruiz va voler comprovar la troballa del seu company i es va apropar a ell per analitzar el pollastre: «Sí, té caca. Això és merda de pollastre», va confirmar la concursant mentre el DJ exclamava: «De veritat que ens han portat un pollastre ‘ginyat’?».

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Irene Rosales, indignada, se’n va al confessionari

A Kiko Rivera no li va quedar més remei que netejar-lo ben a fons, així que es va posar uns guants de làtex i va intentar netejar el màxim possible les restes de fems de l’animal. En aquell moment, entrava la seua dona Irene Rosales a la cuina quan Kiko Rivera li va explicar el que havia succeït: «Estava cagat fins dalt, tant que l’he hagut de netejar». Irene Rosales, no acabant-se de creure del tot la situació, contestava mirant-se el pollastre amb desconfiança: «com vols que et donen un pollastre cagat? A veure si això estarà malament i ens intoxicarem».

 

Kiko i Irene comenten en el confessionari l'incident amb el pollastre

Kiko i Irene comenten en el confessionari l’incident amb el pollastre | TELECINCO

 

Davant del dubte, la parella es va dirigir al confessionari per plantejar la situació al súper, tot i que Kiko Rivera no va estar del tot conforme, ja que li va etzibar a Irene: «No sé a què vas al Súper a dir-li això», a la qual cosa ella li va contestar: «és que no sé si és normal. Jo això no ho menjaré, que ho sàpigues». Kiko Rivera li va intentar explicar per dalt i per baix que el pollastre estava net i que aquella part no es menjava, però tots els intents van ser infructuosos, ja que la seua dona es va negar en rotund a provar ni un sol tros del pollastre, inclús si el netejaven amb amoníac: «Jo no menjo pollastre cagat. Ja puc estar desnodrida!».

 

Finalment, va haver d’intervenir Juan Miguel, que sense cap de fàstic es va posar a examinar l’animal fins que va dictaminar que allò no eren excrements de pollastre sinó que era la bilis que se’n havia eixit de la vesícula i que per això l’animal s’havia embrutat. I és que, davant la perplexitat de Kiko Rivera, Juan Miguel afirmava, mentre netejava amb gran professionalitat el pollastre, que a casa seua havien tingut una carnisseria tota la seua vida.

 

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis | TELECINCO

 

Últimes notícies

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.

El Vila-real llança a la venda 600 nous abonaments per a la temporada 2025/26 a partir del 16 de juliol

El Vila-real CF obrirà la venda de 600 nous abonaments per a la campanya 2025/26 des del 16 de juliol, amb opcions per a Lliga, Champions i Copa del Rei en l'estadi de La Ceràmica.

Vox denuncia que el finançament per a Catalunya representa una traïció a Espanya

El síndic de Vox en Les Corts Valencianes, José María Llanos, qualifica el finançament especial per a Catalunya com una capitulació i una traïció a l'Estat espanyol, assenyalant la falta de suport per a la Comunitat Valenciana.

Troben en El Saler (València) el cos d’una impressionant tortuga llaüt, la més gran del món

A la platja del Saler s'ha trobat el cadàver d'una tortuga llaüt, l'espècie marina més gran, destacant l'amenaça de les xarxes fantasma i escombraries marines al Mediterrani.