18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Kiko Rivera troba excrements dins del pollastre que anava a cuinar a ‘GH Dúo’

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant | TELECINCO

 

En aquesta recta final del ‘reality’ de GH DÚO, Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, s’ha endut una desagradable sorpresa mentre preparava el dinar per a tots els seus companys de la casa de Guadalix. El DJ estava netejant un pollastre i preparant-lo per a ser cuinat, quan de sobte, quan tenia de ple les mans dins el pollastre, es va trobar que l’animal estava brut d’excrements: «Té caca», va dir fent tota una sèrie de ganyotes que no va poder reprimir. Maria Jesús Ruiz va voler comprovar la troballa del seu company i es va apropar a ell per analitzar el pollastre: «Sí, té caca. Això és merda de pollastre», va confirmar la concursant mentre el DJ exclamava: «De veritat que ens han portat un pollastre ‘ginyat’?».

 

Irene Rosales, indignada, se’n va al confessionari

A Kiko Rivera no li va quedar més remei que netejar-lo ben a fons, així que es va posar uns guants de làtex i va intentar netejar el màxim possible les restes de fems de l’animal. En aquell moment, entrava la seua dona Irene Rosales a la cuina quan Kiko Rivera li va explicar el que havia succeït: «Estava cagat fins dalt, tant que l’he hagut de netejar». Irene Rosales, no acabant-se de creure del tot la situació, contestava mirant-se el pollastre amb desconfiança: «com vols que et donen un pollastre cagat? A veure si això estarà malament i ens intoxicarem».

 

Kiko i Irene comenten en el confessionari l'incident amb el pollastre

Kiko i Irene comenten en el confessionari l’incident amb el pollastre | TELECINCO

 

Davant del dubte, la parella es va dirigir al confessionari per plantejar la situació al súper, tot i que Kiko Rivera no va estar del tot conforme, ja que li va etzibar a Irene: «No sé a què vas al Súper a dir-li això», a la qual cosa ella li va contestar: «és que no sé si és normal. Jo això no ho menjaré, que ho sàpigues». Kiko Rivera li va intentar explicar per dalt i per baix que el pollastre estava net i que aquella part no es menjava, però tots els intents van ser infructuosos, ja que la seua dona es va negar en rotund a provar ni un sol tros del pollastre, inclús si el netejaven amb amoníac: «Jo no menjo pollastre cagat. Ja puc estar desnodrida!».

 

Finalment, va haver d’intervenir Juan Miguel, que sense cap de fàstic es va posar a examinar l’animal fins que va dictaminar que allò no eren excrements de pollastre sinó que era la bilis que se’n havia eixit de la vesícula i que per això l’animal s’havia embrutat. I és que, davant la perplexitat de Kiko Rivera, Juan Miguel afirmava, mentre netejava amb gran professionalitat el pollastre, que a casa seua havien tingut una carnisseria tota la seua vida.

 

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis | TELECINCO

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.

Demanen 8 anys per a un exdirector de banc d’Alacant per apropiar-se de quasi 300.000 euros

La fiscalia d'Alacant sol·licita 8 anys de presó per a un exdirector d'una entitat de la ciutat per presumpta apropiació de quasi 300.000 euros de clients majors o morts. El juí oral està previst per a este dilluns i dimarts en l'Audiència Provincial.

El Festival Antonio Ferrandis distingix a Alberto Sant Joan per la seua trajectòria

El Gran Teatre de Paterna ha reconegut la carrera de l'actor en l'onzena edició del certamen. La gala va repassar l'any i va premiar curtmetratges entre 230 obres.