Kiko Rivera troba excrements dins del pollastre que anava a cuinar a ‘GH Dúo’

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant | TELECINCO

 

En aquesta recta final del ‘reality’ de GH DÚO, Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, s’ha endut una desagradable sorpresa mentre preparava el dinar per a tots els seus companys de la casa de Guadalix. El DJ estava netejant un pollastre i preparant-lo per a ser cuinat, quan de sobte, quan tenia de ple les mans dins el pollastre, es va trobar que l’animal estava brut d’excrements: «Té caca», va dir fent tota una sèrie de ganyotes que no va poder reprimir. Maria Jesús Ruiz va voler comprovar la troballa del seu company i es va apropar a ell per analitzar el pollastre: «Sí, té caca. Això és merda de pollastre», va confirmar la concursant mentre el DJ exclamava: «De veritat que ens han portat un pollastre ‘ginyat’?».

 

Irene Rosales, indignada, se’n va al confessionari

A Kiko Rivera no li va quedar més remei que netejar-lo ben a fons, així que es va posar uns guants de làtex i va intentar netejar el màxim possible les restes de fems de l’animal. En aquell moment, entrava la seua dona Irene Rosales a la cuina quan Kiko Rivera li va explicar el que havia succeït: «Estava cagat fins dalt, tant que l’he hagut de netejar». Irene Rosales, no acabant-se de creure del tot la situació, contestava mirant-se el pollastre amb desconfiança: «com vols que et donen un pollastre cagat? A veure si això estarà malament i ens intoxicarem».

 

Kiko i Irene comenten en el confessionari l'incident amb el pollastre

Kiko i Irene comenten en el confessionari l’incident amb el pollastre | TELECINCO

 

Davant del dubte, la parella es va dirigir al confessionari per plantejar la situació al súper, tot i que Kiko Rivera no va estar del tot conforme, ja que li va etzibar a Irene: «No sé a què vas al Súper a dir-li això», a la qual cosa ella li va contestar: «és que no sé si és normal. Jo això no ho menjaré, que ho sàpigues». Kiko Rivera li va intentar explicar per dalt i per baix que el pollastre estava net i que aquella part no es menjava, però tots els intents van ser infructuosos, ja que la seua dona es va negar en rotund a provar ni un sol tros del pollastre, inclús si el netejaven amb amoníac: «Jo no menjo pollastre cagat. Ja puc estar desnodrida!».

 

Finalment, va haver d’intervenir Juan Miguel, que sense cap de fàstic es va posar a examinar l’animal fins que va dictaminar que allò no eren excrements de pollastre sinó que era la bilis que se’n havia eixit de la vesícula i que per això l’animal s’havia embrutat. I és que, davant la perplexitat de Kiko Rivera, Juan Miguel afirmava, mentre netejava amb gran professionalitat el pollastre, que a casa seua havien tingut una carnisseria tota la seua vida.

 

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis | TELECINCO

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.