Kiko Rivera troba excrements dins del pollastre que anava a cuinar a ‘GH Dúo’

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant

Kiko Rivera es troba excrements en el pollastre que estava netejant | TELECINCO

 

En aquesta recta final del ‘reality’ de GH DÚO, Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, s’ha endut una desagradable sorpresa mentre preparava el dinar per a tots els seus companys de la casa de Guadalix. El DJ estava netejant un pollastre i preparant-lo per a ser cuinat, quan de sobte, quan tenia de ple les mans dins el pollastre, es va trobar que l’animal estava brut d’excrements: «Té caca», va dir fent tota una sèrie de ganyotes que no va poder reprimir. Maria Jesús Ruiz va voler comprovar la troballa del seu company i es va apropar a ell per analitzar el pollastre: «Sí, té caca. Això és merda de pollastre», va confirmar la concursant mentre el DJ exclamava: «De veritat que ens han portat un pollastre ‘ginyat’?».

 

Irene Rosales, indignada, se’n va al confessionari

A Kiko Rivera no li va quedar més remei que netejar-lo ben a fons, així que es va posar uns guants de làtex i va intentar netejar el màxim possible les restes de fems de l’animal. En aquell moment, entrava la seua dona Irene Rosales a la cuina quan Kiko Rivera li va explicar el que havia succeït: «Estava cagat fins dalt, tant que l’he hagut de netejar». Irene Rosales, no acabant-se de creure del tot la situació, contestava mirant-se el pollastre amb desconfiança: «com vols que et donen un pollastre cagat? A veure si això estarà malament i ens intoxicarem».

 

Kiko i Irene comenten en el confessionari l'incident amb el pollastre

Kiko i Irene comenten en el confessionari l’incident amb el pollastre | TELECINCO

 

Davant del dubte, la parella es va dirigir al confessionari per plantejar la situació al súper, tot i que Kiko Rivera no va estar del tot conforme, ja que li va etzibar a Irene: «No sé a què vas al Súper a dir-li això», a la qual cosa ella li va contestar: «és que no sé si és normal. Jo això no ho menjaré, que ho sàpigues». Kiko Rivera li va intentar explicar per dalt i per baix que el pollastre estava net i que aquella part no es menjava, però tots els intents van ser infructuosos, ja que la seua dona es va negar en rotund a provar ni un sol tros del pollastre, inclús si el netejaven amb amoníac: «Jo no menjo pollastre cagat. Ja puc estar desnodrida!».

 

Finalment, va haver d’intervenir Juan Miguel, que sense cap de fàstic es va posar a examinar l’animal fins que va dictaminar que allò no eren excrements de pollastre sinó que era la bilis que se’n havia eixit de la vesícula i que per això l’animal s’havia embrutat. I és que, davant la perplexitat de Kiko Rivera, Juan Miguel afirmava, mentre netejava amb gran professionalitat el pollastre, que a casa seua havien tingut una carnisseria tota la seua vida.

 

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis

Juan Miguel afirma que no són excrements sinó bilis | TELECINCO

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.