12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

L’Alqueria Blanca es converteix en el més vist del dia en À Punt en la seua estrena

 

Els teleespectadors valencians han rebut amb ganes el retorn de l’Alqueria Blanca a la televisió pública. Així ho confirmen les dades d’audiència que han deixat els dos primers capítols de la reemissió d’aquesta ficció valenciana, emesa durant l’etapa de l’extinta Canal 9.

 

El primer capítol, que es va emetre aquest dilluns a partir de les 16.00 hores, va ser el contingut més vist del dia a la cadena, amb 55.000 espectadors. L’emissió va aconseguir un 3,8% de quota de pantalla en l’àmbit valencià i va aportar a À punt el 17,9% d’audiència del dia.

 

Ahir dimarts les bones xifres d’audiència es van mantindre, amb 51.000 espectadors i un 3,7% de quota en l’àmbit valencià. Novament va ser el contingut més vist del dia en la cadena i li va aportar el 15,5% de la seua audiència.

 

Gran èxit a Canal 9

L’Alqueria Blanca va ser una ficció televisiva de Canal 9 que va emetre un total de 189 capítols. La sèrie s’ambientava en una zona rural del nord d’Alacant, en la zona d’Alcoi, en la dècada dels anys 60.

 

Així, les trames de la ficció tractaven temes com el treball de la terra, les diferències entre poble i ciutat, els canvis de l’època, les diferències entre classes socials, o l’amor, plasmat en diferents històries entre personatges de diferents edats o posicions socials, i tot això amb elements de l’imaginari col·lectiu i des d’una òptica valenciana.

 

L’elenc de personatges comptava amb diverses famílies, així com personatges carismàtics, com Tonet, interpretat per Ferran Gadea; l’alcalde de l’Alqueria, Don Miquel, interpretat per Joan Molina; o el Tio Pep, interpretat per Berna Llobell.

 

Altres personatges, sempre presents en les trames de la ficció, eren Rafel (Juan Gea), Dora (Lola Moltó), Sento (Óscar Pastor), Don Joaquim (Joan Gadea), Empar (Elisa Lledó), Blanca (Carme Juan), Jaume (Miguel Barberá), Robert (Óskar Ramos) o Ferri (Paco Sarro), entre molts altres.

Últimes notícies

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.