L’Alqueria Blanca es converteix en el més vist del dia en À Punt en la seua estrena

 

Els teleespectadors valencians han rebut amb ganes el retorn de l’Alqueria Blanca a la televisió pública. Així ho confirmen les dades d’audiència que han deixat els dos primers capítols de la reemissió d’aquesta ficció valenciana, emesa durant l’etapa de l’extinta Canal 9.

 

El primer capítol, que es va emetre aquest dilluns a partir de les 16.00 hores, va ser el contingut més vist del dia a la cadena, amb 55.000 espectadors. L’emissió va aconseguir un 3,8% de quota de pantalla en l’àmbit valencià i va aportar a À punt el 17,9% d’audiència del dia.

 

Ahir dimarts les bones xifres d’audiència es van mantindre, amb 51.000 espectadors i un 3,7% de quota en l’àmbit valencià. Novament va ser el contingut més vist del dia en la cadena i li va aportar el 15,5% de la seua audiència.

 

Gran èxit a Canal 9

L’Alqueria Blanca va ser una ficció televisiva de Canal 9 que va emetre un total de 189 capítols. La sèrie s’ambientava en una zona rural del nord d’Alacant, en la zona d’Alcoi, en la dècada dels anys 60.

 

Així, les trames de la ficció tractaven temes com el treball de la terra, les diferències entre poble i ciutat, els canvis de l’època, les diferències entre classes socials, o l’amor, plasmat en diferents històries entre personatges de diferents edats o posicions socials, i tot això amb elements de l’imaginari col·lectiu i des d’una òptica valenciana.

 

L’elenc de personatges comptava amb diverses famílies, així com personatges carismàtics, com Tonet, interpretat per Ferran Gadea; l’alcalde de l’Alqueria, Don Miquel, interpretat per Joan Molina; o el Tio Pep, interpretat per Berna Llobell.

 

Altres personatges, sempre presents en les trames de la ficció, eren Rafel (Juan Gea), Dora (Lola Moltó), Sento (Óscar Pastor), Don Joaquim (Joan Gadea), Empar (Elisa Lledó), Blanca (Carme Juan), Jaume (Miguel Barberá), Robert (Óskar Ramos) o Ferri (Paco Sarro), entre molts altres.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.