Lara Álvarez considera que Carlos Lozano té la Síndrome del supervivent

Moment en què Carlos Lozano es mira al mirall

Moment en què Carlos Lozano es mira a l’espill| TELECINCO

 

Carlos Lozano, el concursant expulsat de ‘Supervivientes’ d’esta passada setmana, patix la ‘Síndrome del supervivent’. D’eixa manera ho comunicava Lara Álvarez en una de les connexions des d’Hondures en la que relatava que el comportament del presentador indicava que era el primer concursant a patir el que diuen ‘Síndrome del supervivent’, ja que al cap de les poques hores d’abandonar l’illa, comentava tant a redactors com a companys de programa que participar en el concurs li havia canviat la vida i que havia agarrat perspectiva.

 

Lara Álvarez creu que li serà difícil tornar a la civilització, ja que, tal com veuen a Carlos, per a ell serà un contrast molt gran tornar al ritme i a la voràgine d’Espanya i tardarà un temps a adaptar-se mentalment i físicament a la vida normal i a la rutina.

 

Lara Álvarez revela alguns secrets 

En eixa mateixa connexió, Lara Álvarez ha revelat alguns dels detalls de les coses que passen darrere de les càmeres quan un concursant és expulsat. Ells passen 24 hores al dia acompanyats d’una redactora que està amb ells durant el seu trasllat a Espanya i, un detall molt significatiu, no deixen que els concursants es miren a l’espill fins a arribar a fer-ho en una de les connexions per a , d’eixa manera, mantindre i guardar este màgic moment per als espectadors.

 

Lara Álvarez a 'Supervivientes'

Lara Álvarez en ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Respecte a l’alimentació, durant este període tots seguixen menjant poc i continuen amb una dieta suau ja que, al principi,  la majoria d’ells tenen l’estómac tancat a causa d’haver menjat poc durant tant de temps que els resulta molt complicat ingerir grans quantitats d’aliments fins que no passa un cert temps i el cos es torna a acostumar i a readaptar-se.

 

També et pot interessar…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.