Lara Álvarez considera que Carlos Lozano té la Síndrome del supervivent

Ejemplo de shortcode con estilo
Moment en què Carlos Lozano es mira a l’espill| TELECINCO   Carlos Lozano, el concursant expulsat de ‘Supervivientes’ d’esta passada setmana, patix la ‘Síndrome del supervivent’. D’eixa manera ho comunicava Lara Álvarez en una de les connexions des d’Hondures en la que relatava que el comportament del presentador indicava que era el primer concursant a patir el que diuen […]
Moment en què Carlos Lozano es mira al mirall

Moment en què Carlos Lozano es mira a l’espill| TELECINCO

 

Carlos Lozano, el concursant expulsat de ‘Supervivientes’ d’esta passada setmana, patix la ‘Síndrome del supervivent’. D’eixa manera ho comunicava Lara Álvarez en una de les connexions des d’Hondures en la que relatava que el comportament del presentador indicava que era el primer concursant a patir el que diuen ‘Síndrome del supervivent’, ja que al cap de les poques hores d’abandonar l’illa, comentava tant a redactors com a companys de programa que participar en el concurs li havia canviat la vida i que havia agarrat perspectiva.

 

Lara Álvarez creu que li serà difícil tornar a la civilització, ja que, tal com veuen a Carlos, per a ell serà un contrast molt gran tornar al ritme i a la voràgine d’Espanya i tardarà un temps a adaptar-se mentalment i físicament a la vida normal i a la rutina.

 

Lara Álvarez revela alguns secrets 

En eixa mateixa connexió, Lara Álvarez ha revelat alguns dels detalls de les coses que passen darrere de les càmeres quan un concursant és expulsat. Ells passen 24 hores al dia acompanyats d’una redactora que està amb ells durant el seu trasllat a Espanya i, un detall molt significatiu, no deixen que els concursants es miren a l’espill fins a arribar a fer-ho en una de les connexions per a , d’eixa manera, mantindre i guardar este màgic moment per als espectadors.

 

Lara Álvarez a 'Supervivientes'

Lara Álvarez en ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Respecte a l’alimentació, durant este període tots seguixen menjant poc i continuen amb una dieta suau ja que, al principi,  la majoria d’ells tenen l’estómac tancat a causa d’haver menjat poc durant tant de temps que els resulta molt complicat ingerir grans quantitats d’aliments fins que no passa un cert temps i el cos es torna a acostumar i a readaptar-se.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

València tindrà màximes més altes este dimarts i núvols al final del dia

La Comunitat Valenciana tindrà cel poc nuvolós este dimarts i un lleuger ascens de les màximes a València. Dimecres s’esperen ruixats ocasionals al sud.

Mor un camioner en l’incendi del tràiler a l’A-33, a Villena

Un camioner ha mort després que el seu tràiler bolcara i s’incendiara a l’A-33, a Villena. El sinistre ha tallat la carretera i ha provocat retencions.

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.