Lara Álvarez considera que Carlos Lozano té la Síndrome del supervivent

Moment en què Carlos Lozano es mira al mirall

Moment en què Carlos Lozano es mira a l’espill| TELECINCO

 

Carlos Lozano, el concursant expulsat de ‘Supervivientes’ d’esta passada setmana, patix la ‘Síndrome del supervivent’. D’eixa manera ho comunicava Lara Álvarez en una de les connexions des d’Hondures en la que relatava que el comportament del presentador indicava que era el primer concursant a patir el que diuen ‘Síndrome del supervivent’, ja que al cap de les poques hores d’abandonar l’illa, comentava tant a redactors com a companys de programa que participar en el concurs li havia canviat la vida i que havia agarrat perspectiva.

 

Lara Álvarez creu que li serà difícil tornar a la civilització, ja que, tal com veuen a Carlos, per a ell serà un contrast molt gran tornar al ritme i a la voràgine d’Espanya i tardarà un temps a adaptar-se mentalment i físicament a la vida normal i a la rutina.

 

Lara Álvarez revela alguns secrets 

En eixa mateixa connexió, Lara Álvarez ha revelat alguns dels detalls de les coses que passen darrere de les càmeres quan un concursant és expulsat. Ells passen 24 hores al dia acompanyats d’una redactora que està amb ells durant el seu trasllat a Espanya i, un detall molt significatiu, no deixen que els concursants es miren a l’espill fins a arribar a fer-ho en una de les connexions per a , d’eixa manera, mantindre i guardar este màgic moment per als espectadors.

 

Lara Álvarez a 'Supervivientes'

Lara Álvarez en ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Respecte a l’alimentació, durant este període tots seguixen menjant poc i continuen amb una dieta suau ja que, al principi,  la majoria d’ells tenen l’estómac tancat a causa d’haver menjat poc durant tant de temps que els resulta molt complicat ingerir grans quantitats d’aliments fins que no passa un cert temps i el cos es torna a acostumar i a readaptar-se.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.