Lara Álvarez considera que Carlos Lozano té la Síndrome del supervivent

Moment en què Carlos Lozano es mira al mirall

Moment en què Carlos Lozano es mira a l’espill| TELECINCO

 

Carlos Lozano, el concursant expulsat de ‘Supervivientes’ d’esta passada setmana, patix la ‘Síndrome del supervivent’. D’eixa manera ho comunicava Lara Álvarez en una de les connexions des d’Hondures en la que relatava que el comportament del presentador indicava que era el primer concursant a patir el que diuen ‘Síndrome del supervivent’, ja que al cap de les poques hores d’abandonar l’illa, comentava tant a redactors com a companys de programa que participar en el concurs li havia canviat la vida i que havia agarrat perspectiva.

 

Lara Álvarez creu que li serà difícil tornar a la civilització, ja que, tal com veuen a Carlos, per a ell serà un contrast molt gran tornar al ritme i a la voràgine d’Espanya i tardarà un temps a adaptar-se mentalment i físicament a la vida normal i a la rutina.

 

Lara Álvarez revela alguns secrets 

En eixa mateixa connexió, Lara Álvarez ha revelat alguns dels detalls de les coses que passen darrere de les càmeres quan un concursant és expulsat. Ells passen 24 hores al dia acompanyats d’una redactora que està amb ells durant el seu trasllat a Espanya i, un detall molt significatiu, no deixen que els concursants es miren a l’espill fins a arribar a fer-ho en una de les connexions per a , d’eixa manera, mantindre i guardar este màgic moment per als espectadors.

 

Lara Álvarez a 'Supervivientes'

Lara Álvarez en ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Respecte a l’alimentació, durant este període tots seguixen menjant poc i continuen amb una dieta suau ja que, al principi,  la majoria d’ells tenen l’estómac tancat a causa d’haver menjat poc durant tant de temps que els resulta molt complicat ingerir grans quantitats d’aliments fins que no passa un cert temps i el cos es torna a acostumar i a readaptar-se.

 

També et pot interessar…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.