Lourdes Montes defén a Fran Rivera de les crítiques pel seu comentari desafortunat

 

Lourdes Montes ha eixit en defensa del seu home Fran Rivera després de les polèmiques declaracions que va realitzar ell en relació a un vídeo sexual i que tanta cua estan arrastrant. El torero es trobava comentant en ‘Espejo Público’ el cas de la treballadora d’Iveco que s’ha suïcidat després que en la seua empresa es difonguera un vídeo seu en el que se la veia mantenint relacions sexuals, quan de la seua reflexió va eixir una frase molt desafortunada que l’opinió pública ha criticat durament.

 

Concretament, el torero va demanar a les dones que no enviaren vídeos d’esta classe a les seues parelles perquè «els hòmens som incapaços de tindre un vídeo com eixe i no ensenyar-lo»; unes paraules per les que li han plogut tota classe de crítiques, tant per part d’internautes anònims en les xarxes socials, com de personatges famosos del món televisiu com, per exemple, Andreu Buenafuente, que va dedicar l’obertura del seu monòleg a ‘Late Motiv’ a criticar les poques ‘llums’ de Rivera amb una metàfora taurina: «Això passa quan les úniques llums que tens les tens en el trage de torero».

 

Altres personatges famosos que han reaccionat a les paraules del fill de Paquirri recriminant-li el seu punt de vista han sigut Irene Montero de Podemos, Cristina Pedroche i l’actor Carlos Bardem, que s’han pronunciat en les xarxes socials.

 

  

 

 

Lourdes Montes senyala la manipulació de les paraules del seu home

Lourdes Montes, vegent el terratrèmol que han causat les paraules del seu home i els atacs que està patint, ha decidit pronunciar-se al respecte en les xarxes socials i posar en context les paraules del torero: «Per favor, escoltem, és fàcil manipular la informació», reclamava la dona del torero per, a continuació, fer una explicació de les paraules del seu home i il·lustrant els internautes sobre què entenia ella del vídeo de Fran Rivera.

 

 

Últimes notícies

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.