13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Lourdes Montes defén a Fran Rivera de les crítiques pel seu comentari desafortunat

 

Lourdes Montes ha eixit en defensa del seu home Fran Rivera després de les polèmiques declaracions que va realitzar ell en relació a un vídeo sexual i que tanta cua estan arrastrant. El torero es trobava comentant en ‘Espejo Público’ el cas de la treballadora d’Iveco que s’ha suïcidat després que en la seua empresa es difonguera un vídeo seu en el que se la veia mantenint relacions sexuals, quan de la seua reflexió va eixir una frase molt desafortunada que l’opinió pública ha criticat durament.

 

Concretament, el torero va demanar a les dones que no enviaren vídeos d’esta classe a les seues parelles perquè «els hòmens som incapaços de tindre un vídeo com eixe i no ensenyar-lo»; unes paraules per les que li han plogut tota classe de crítiques, tant per part d’internautes anònims en les xarxes socials, com de personatges famosos del món televisiu com, per exemple, Andreu Buenafuente, que va dedicar l’obertura del seu monòleg a ‘Late Motiv’ a criticar les poques ‘llums’ de Rivera amb una metàfora taurina: «Això passa quan les úniques llums que tens les tens en el trage de torero».

 

Altres personatges famosos que han reaccionat a les paraules del fill de Paquirri recriminant-li el seu punt de vista han sigut Irene Montero de Podemos, Cristina Pedroche i l’actor Carlos Bardem, que s’han pronunciat en les xarxes socials.

 

  

 

 

Lourdes Montes senyala la manipulació de les paraules del seu home

Lourdes Montes, vegent el terratrèmol que han causat les paraules del seu home i els atacs que està patint, ha decidit pronunciar-se al respecte en les xarxes socials i posar en context les paraules del torero: «Per favor, escoltem, és fàcil manipular la informació», reclamava la dona del torero per, a continuació, fer una explicació de les paraules del seu home i il·lustrant els internautes sobre què entenia ella del vídeo de Fran Rivera.

 

 

Últimes notícies

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.