11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Arriba ‘Love Island’, la resposta d’Atresmedia a ‘La isla de las tentaciones’

 

‘La isla de las tentaciones’ està a punt d’arribar al seu fi. Telecinco ja prepara una doble dosi d’infart per a la setmana vinent amb la programació de dos gales que confirmen l’imminent final de la tercera edició.

 

Davant aquestes circumstàncies, Antena 3 ja té en marxa la seua nova basa per a aprofitar el fenomen fan de ‘La isla de las tentaciones’ i donar als espectadors un espai amb els mateixos ingredients que ja van triomfar en Mediaset: cites, parelles, convivència 24 hores i conflictes.

 

Ja hi ha data per a l’arribada del reconegut ‘reality’ britànic

‘Love Island’ serà el format internacional d’èxit que arribarà pròximament a les nostres pantalles a través de la cadena Neox, el canal jove d’Atresmedia a on s’emetran cinc gales setmanals del concurs.

 

Es tracta d’un concurs que ja ha triomfat en desenes de països de tot el món i els seus drets són propietat de la factoria britànica ITV Studios, que també és propietària d’un altre concurs clau en la graella televisiva actual d’Antena 3: ‘Pasapalabra’.

 

En els Estats Units, Austràlia, Alemanya, Polònia, Holanda, Finlàndia i França, a on ha arribat de la mà d’Amazon Prime Vídeo, han sigut alguns dels països que han apostat per comprar este format.

 

El nou ‘reality’ s’estrenarà l’11 d’abril

‘Love Island’ arribarà a les nostres pantalles diumenge que ve 11 d’abril a través de Neox i en horari de ‘prime time’. La presentadora del programa, Cristina Pedroche, ha sigut l’encarregada d’anunciar la notícia amb un missatge publicat en les xarxes socials oficials del concurs.

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ s’ha convertit en molt poc temps en una de les estrelles del grup de comunicació, que sempre compta amb ella per a participar encara que siga com a convidada en diferents formats de la cadena. No obstant això, en esta ocasió Atresmedia li ha donat una gran responsabilitat com a conductora de programa basant-se en la seua experiència com a presentadora dels últims dos lliuraments del concurs d’aventures ‘Pequín Express’.

 

En què consistix ‘Love Island’? Les diferències amb ‘La isla de las tentaciones’

A pesar de les seues similituds amb ‘La isla de las tentaciones’, la mecànica del nou programa és molt diferent del format de Telecinco i el seu objectiu principal també ho és.

 

‘Love Island’ es tracta d’un ‘reality-dating’ xou a on els concursants (tots solters) acudixen per a buscar l’amor. Durant l’estada en la vila, els participants hauran de mantindre cites, participar en jocs i celebrar festes amb l’objectiu d’estar sempre aparellats, ja que qui es quede sol serà expulsat.

 

En una cerimònia inicial tots els concursants s’aparellaran en funció al ‘feeling’ que tinguen a primera vista, però més tard la situació s’anirà complicant per a l’entrada de nous concursants que buscaran trencar les parelles ja formades dins de la vila. Els espectadors, des de les seues cases, també jugaran un paper molt important en la mecànica del programa perquè, a través d’internet, podran prendre decisions que condicionaran el format i el futur dels mateixos participants.

 

Premi de 50.000 euros per al duo que conseguisca estar en parella fins al final

Finalment, el duo que conseguisca arribar al final serà el vencedor i s’emportarà un premi econòmic que en el Regne Unit ascendix a les 50.000 lliures. Encara que desconeixem quina serà la durada del format, cal destacar que es tracta d’un programa d’emissió diària (cinc gales a la setmana), l’enregistrament de la que va pràcticament pegada a l’emissió.

 

A demés, la cadena publicarà contingut inèdit i exclusiu una volta a la setmana en Atresplayer Premium, una plataforma que compta ja amb més de 450.000 subscriptors. Ara, només queda esperar per a vore si ‘Love Island’ pot fer-li ombra a ‘La isla de las tentaciones’, que tancarà la seua edició més reeixida.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.