14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Arriba ‘Love Island’, la resposta d’Atresmedia a ‘La isla de las tentaciones’

 

‘La isla de las tentaciones’ està a punt d’arribar al seu fi. Telecinco ja prepara una doble dosi d’infart per a la setmana vinent amb la programació de dos gales que confirmen l’imminent final de la tercera edició.

 

Davant aquestes circumstàncies, Antena 3 ja té en marxa la seua nova basa per a aprofitar el fenomen fan de ‘La isla de las tentaciones’ i donar als espectadors un espai amb els mateixos ingredients que ja van triomfar en Mediaset: cites, parelles, convivència 24 hores i conflictes.

 

Ja hi ha data per a l’arribada del reconegut ‘reality’ britànic

‘Love Island’ serà el format internacional d’èxit que arribarà pròximament a les nostres pantalles a través de la cadena Neox, el canal jove d’Atresmedia a on s’emetran cinc gales setmanals del concurs.

 

Es tracta d’un concurs que ja ha triomfat en desenes de països de tot el món i els seus drets són propietat de la factoria britànica ITV Studios, que també és propietària d’un altre concurs clau en la graella televisiva actual d’Antena 3: ‘Pasapalabra’.

 

En els Estats Units, Austràlia, Alemanya, Polònia, Holanda, Finlàndia i França, a on ha arribat de la mà d’Amazon Prime Vídeo, han sigut alguns dels països que han apostat per comprar este format.

 

El nou ‘reality’ s’estrenarà l’11 d’abril

‘Love Island’ arribarà a les nostres pantalles diumenge que ve 11 d’abril a través de Neox i en horari de ‘prime time’. La presentadora del programa, Cristina Pedroche, ha sigut l’encarregada d’anunciar la notícia amb un missatge publicat en les xarxes socials oficials del concurs.

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ s’ha convertit en molt poc temps en una de les estrelles del grup de comunicació, que sempre compta amb ella per a participar encara que siga com a convidada en diferents formats de la cadena. No obstant això, en esta ocasió Atresmedia li ha donat una gran responsabilitat com a conductora de programa basant-se en la seua experiència com a presentadora dels últims dos lliuraments del concurs d’aventures ‘Pequín Express’.

 

En què consistix ‘Love Island’? Les diferències amb ‘La isla de las tentaciones’

A pesar de les seues similituds amb ‘La isla de las tentaciones’, la mecànica del nou programa és molt diferent del format de Telecinco i el seu objectiu principal també ho és.

 

‘Love Island’ es tracta d’un ‘reality-dating’ xou a on els concursants (tots solters) acudixen per a buscar l’amor. Durant l’estada en la vila, els participants hauran de mantindre cites, participar en jocs i celebrar festes amb l’objectiu d’estar sempre aparellats, ja que qui es quede sol serà expulsat.

 

En una cerimònia inicial tots els concursants s’aparellaran en funció al ‘feeling’ que tinguen a primera vista, però més tard la situació s’anirà complicant per a l’entrada de nous concursants que buscaran trencar les parelles ja formades dins de la vila. Els espectadors, des de les seues cases, també jugaran un paper molt important en la mecànica del programa perquè, a través d’internet, podran prendre decisions que condicionaran el format i el futur dels mateixos participants.

 

Premi de 50.000 euros per al duo que conseguisca estar en parella fins al final

Finalment, el duo que conseguisca arribar al final serà el vencedor i s’emportarà un premi econòmic que en el Regne Unit ascendix a les 50.000 lliures. Encara que desconeixem quina serà la durada del format, cal destacar que es tracta d’un programa d’emissió diària (cinc gales a la setmana), l’enregistrament de la que va pràcticament pegada a l’emissió.

 

A demés, la cadena publicarà contingut inèdit i exclusiu una volta a la setmana en Atresplayer Premium, una plataforma que compta ja amb més de 450.000 subscriptors. Ara, només queda esperar per a vore si ‘Love Island’ pot fer-li ombra a ‘La isla de las tentaciones’, que tancarà la seua edició més reeixida.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.