12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La luxosa mansió a la qual es muden Antonio David i la seua família

Este cap de setmana en el programa de Telecinco, ‘Socialité’, que presenta María Patiño han donat a conéixer els nous plans d’Antonio David Flores i la seua família.

Segons ells, l’ex de Rocío Carrasco s’ha mudat a una luxosa i exclusiva mansió malaguenya al costat dels seus perquè “no suporten més la pressió que els mitjans estan exercint sobre ells després de l’emissió del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Tal com indica el programa, l’excolaborador de Telecinco i els seus fills haurien decidit fugir de la premsa deixant la que durant anys ha sigut la casa familiar. ‘Socialité’ ha parlat amb els veïns de la qual fins al moment és el seu barri per a esbrinar què hi ha de cert quant als cartells que van aparéixer en els voltants de l’habitatge de la família Flores.

Pel que sembla, cap veí ha vist algun dels supòsits 500 cartells que inundaven el barri amb la cara d’Antonio David i un missatge en el qual es llegia “maltractador”. L’equip del programa sol ha aconseguit trobar a una persona que haja vist els cartells, encara que la seua versió és molt diferent de la que s’ha donat: “Eren tres o quatre cartells tirats davant de la botiga d’Olga, res més”.

 

Hauria mentit Rocío Flores sobre l’aparició de centenars de cartells sobre el seu pare?

 

Pel que sembla, este fet i la persecució mediàtica a la qual es veu sotmés tant ell com els seus fills haurien provocat que Antonio David prenguera la decisió de mudar-se i intentar així donar fugir de la premsa. Tal com han explicat els veïns de la zona, Antonio David estaria en ple procés de mudança i hauria triat una urbanització privada a la qual la premsa i fotògrafs no podria tindre accés.

‘Socialité’ ha localitzat la urbanització a la qual l’exguardia civil pensa mudar-se i ha descobert que el rang de preus va des dels 300.000 fins als dos milions d’euros que arriben a costar algunes de les cases de la zona.

Últimes notícies

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.