La luxosa mansió a la qual es muden Antonio David i la seua família

Este cap de setmana en el programa de Telecinco, ‘Socialité’, que presenta María Patiño han donat a conéixer els nous plans d’Antonio David Flores i la seua família.

Segons ells, l’ex de Rocío Carrasco s’ha mudat a una luxosa i exclusiva mansió malaguenya al costat dels seus perquè “no suporten més la pressió que els mitjans estan exercint sobre ells després de l’emissió del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Tal com indica el programa, l’excolaborador de Telecinco i els seus fills haurien decidit fugir de la premsa deixant la que durant anys ha sigut la casa familiar. ‘Socialité’ ha parlat amb els veïns de la qual fins al moment és el seu barri per a esbrinar què hi ha de cert quant als cartells que van aparéixer en els voltants de l’habitatge de la família Flores.

Pel que sembla, cap veí ha vist algun dels supòsits 500 cartells que inundaven el barri amb la cara d’Antonio David i un missatge en el qual es llegia “maltractador”. L’equip del programa sol ha aconseguit trobar a una persona que haja vist els cartells, encara que la seua versió és molt diferent de la que s’ha donat: “Eren tres o quatre cartells tirats davant de la botiga d’Olga, res més”.

 

Hauria mentit Rocío Flores sobre l’aparició de centenars de cartells sobre el seu pare?

 

Pel que sembla, este fet i la persecució mediàtica a la qual es veu sotmés tant ell com els seus fills haurien provocat que Antonio David prenguera la decisió de mudar-se i intentar així donar fugir de la premsa. Tal com han explicat els veïns de la zona, Antonio David estaria en ple procés de mudança i hauria triat una urbanització privada a la qual la premsa i fotògrafs no podria tindre accés.

‘Socialité’ ha localitzat la urbanització a la qual l’exguardia civil pensa mudar-se i ha descobert que el rang de preus va des dels 300.000 fins als dos milions d’euros que arriben a costar algunes de les cases de la zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.