La luxosa mansió a la qual es muden Antonio David i la seua família

Este cap de setmana en el programa de Telecinco, ‘Socialité’, que presenta María Patiño han donat a conéixer els nous plans d’Antonio David Flores i la seua família.

Segons ells, l’ex de Rocío Carrasco s’ha mudat a una luxosa i exclusiva mansió malaguenya al costat dels seus perquè “no suporten més la pressió que els mitjans estan exercint sobre ells després de l’emissió del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Tal com indica el programa, l’excolaborador de Telecinco i els seus fills haurien decidit fugir de la premsa deixant la que durant anys ha sigut la casa familiar. ‘Socialité’ ha parlat amb els veïns de la qual fins al moment és el seu barri per a esbrinar què hi ha de cert quant als cartells que van aparéixer en els voltants de l’habitatge de la família Flores.

Pel que sembla, cap veí ha vist algun dels supòsits 500 cartells que inundaven el barri amb la cara d’Antonio David i un missatge en el qual es llegia “maltractador”. L’equip del programa sol ha aconseguit trobar a una persona que haja vist els cartells, encara que la seua versió és molt diferent de la que s’ha donat: “Eren tres o quatre cartells tirats davant de la botiga d’Olga, res més”.

 

Hauria mentit Rocío Flores sobre l’aparició de centenars de cartells sobre el seu pare?

 

Pel que sembla, este fet i la persecució mediàtica a la qual es veu sotmés tant ell com els seus fills haurien provocat que Antonio David prenguera la decisió de mudar-se i intentar així donar fugir de la premsa. Tal com han explicat els veïns de la zona, Antonio David estaria en ple procés de mudança i hauria triat una urbanització privada a la qual la premsa i fotògrafs no podria tindre accés.

‘Socialité’ ha localitzat la urbanització a la qual l’exguardia civil pensa mudar-se i ha descobert que el rang de preus va des dels 300.000 fins als dos milions d’euros que arriben a costar algunes de les cases de la zona.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig