La luxosa mansió a la qual es muden Antonio David i la seua família

Este cap de setmana en el programa de Telecinco, ‘Socialité’, que presenta María Patiño han donat a conéixer els nous plans d’Antonio David Flores i la seua família.

Segons ells, l’ex de Rocío Carrasco s’ha mudat a una luxosa i exclusiva mansió malaguenya al costat dels seus perquè “no suporten més la pressió que els mitjans estan exercint sobre ells després de l’emissió del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Tal com indica el programa, l’excolaborador de Telecinco i els seus fills haurien decidit fugir de la premsa deixant la que durant anys ha sigut la casa familiar. ‘Socialité’ ha parlat amb els veïns de la qual fins al moment és el seu barri per a esbrinar què hi ha de cert quant als cartells que van aparéixer en els voltants de l’habitatge de la família Flores.

Pel que sembla, cap veí ha vist algun dels supòsits 500 cartells que inundaven el barri amb la cara d’Antonio David i un missatge en el qual es llegia “maltractador”. L’equip del programa sol ha aconseguit trobar a una persona que haja vist els cartells, encara que la seua versió és molt diferent de la que s’ha donat: “Eren tres o quatre cartells tirats davant de la botiga d’Olga, res més”.

 

Hauria mentit Rocío Flores sobre l’aparició de centenars de cartells sobre el seu pare?

 

Pel que sembla, este fet i la persecució mediàtica a la qual es veu sotmés tant ell com els seus fills haurien provocat que Antonio David prenguera la decisió de mudar-se i intentar així donar fugir de la premsa. Tal com han explicat els veïns de la zona, Antonio David estaria en ple procés de mudança i hauria triat una urbanització privada a la qual la premsa i fotògrafs no podria tindre accés.

‘Socialité’ ha localitzat la urbanització a la qual l’exguardia civil pensa mudar-se i ha descobert que el rang de preus va des dels 300.000 fins als dos milions d’euros que arriben a costar algunes de les cases de la zona.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.