Anuncios

La luxosa mansió a la qual es muden Antonio David i la seua família

Este cap de setmana en el programa de Telecinco, ‘Socialité’, que presenta María Patiño han donat a conéixer els nous plans d’Antonio David Flores i la seua família.

Segons ells, l’ex de Rocío Carrasco s’ha mudat a una luxosa i exclusiva mansió malaguenya al costat dels seus perquè “no suporten més la pressió que els mitjans estan exercint sobre ells després de l’emissió del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Anuncios

Tal com indica el programa, l’excolaborador de Telecinco i els seus fills haurien decidit fugir de la premsa deixant la que durant anys ha sigut la casa familiar. ‘Socialité’ ha parlat amb els veïns de la qual fins al moment és el seu barri per a esbrinar què hi ha de cert quant als cartells que van aparéixer en els voltants de l’habitatge de la família Flores.

Pel que sembla, cap veí ha vist algun dels supòsits 500 cartells que inundaven el barri amb la cara d’Antonio David i un missatge en el qual es llegia “maltractador”. L’equip del programa sol ha aconseguit trobar a una persona que haja vist els cartells, encara que la seua versió és molt diferent de la que s’ha donat: “Eren tres o quatre cartells tirats davant de la botiga d’Olga, res més”.

 

Hauria mentit Rocío Flores sobre l’aparició de centenars de cartells sobre el seu pare?

 

Pel que sembla, este fet i la persecució mediàtica a la qual es veu sotmés tant ell com els seus fills haurien provocat que Antonio David prenguera la decisió de mudar-se i intentar així donar fugir de la premsa. Tal com han explicat els veïns de la zona, Antonio David estaria en ple procés de mudança i hauria triat una urbanització privada a la qual la premsa i fotògrafs no podria tindre accés.

‘Socialité’ ha localitzat la urbanització a la qual l’exguardia civil pensa mudar-se i ha descobert que el rang de preus va des dels 300.000 fins als dos milions d’euros que arriben a costar algunes de les cases de la zona.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios