Lydia Lozano demana perdó a Rocío Carrasco: No sabia que era una dona tan manipulable

 

Carlota Corredera ha començat l’últim especial de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ saludant a tots els col·laboradors que anaven a acompanyar a Rocío Carrasco en la seua entrevista més especial, tanmateix, una de les sis cadires no estava ocupada i això cridava l’atenció dels espectadors. Ha sigut llavors quan la presentadora del programa ha contat que esta seria ocupada per algú que hui anava a fer un examen de consciència i que durant molt de temps havia llevat la raó a Carrasco.

El cara a cara de Lydia Lozano i Rocío Carrasco

Lydia Lozano ha sigut una de les grans defensores d’Antonio David Flores en els últims anys i mai ha qüestionat la seua versió. Però després de veure el testimoniatge de Rocío Carrasco, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha reconegut que va ser manipulada i s’ha enfrontat, cara a cara, amb la filla de Rocío Jurado.

De fet, la mateixa Lozano va comptar en ‘Sálvame’ que no havia tornat a participar en cap dels debats especials per la vergonya que sentia en retrobar-se amb la directora del programa i sabent que durant molts anys havia contribuït en la invisibilització de la causa de Rocío Carrasco.

Però hui Lydia ha sigut valent i s’ha assegut enfront de la protagonista de la docu sèrie per a explicar-li la seua versió i admetre totes les fallades que ha comés al llarg de tot este temps. La canària ha contat que ha dubtat molt en si acudir o no al plató perquè no sabia com afrontar este retrobament, però finalment ha sigut valent i s’ha atrevit a donar la cara.

Rocío ha recordat tots els programes en els quals Lozano ha parlat malament d’ella i ha aportat exclusives falses i totalment manipulades per Flores, que es va fer passar pel seu amic, però que simplement la utilitzava per a llançar dards a tots eixos platons als quals ell no arribava.

 

Unes disculpes a mig fer

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha donat a Rocío Carrasco l’enhorabona per haver pogut ajudar a moltes dones amb el seu testimoniatge. També ha reconegut ser la veu d’Antonio David Flores quan ell no estava i que ara s’ha adonat que va ser “una dona manipulable”. “He de reconéixer que jo m’ho vaig creure tot”, va afegir la periodista.

Lydia Lozano va estar a casa de Rocío Jurado moltes vegades i coneixia bé a la família, per això Rocío Carrasco no donava crèdit quan la sentia dir mentides sobre ella. “No entenia res. No entenia per què una persona que m’havia vist créixer parlava amb eixa vehemència, aqueixa malvolença, per què eixe fer mal”.

“M’ho podia esperar de molta gent, però el teu em va deixar en xoc”, li va dir Rocío Carrasco a Lozano.

Rocío ha reconegut que Lydia era amiga de la família i que la recorda perfectament a la seua casa quan era xicoteta. Fins i tot ha recordat quan es va enamorar d’unes botes de la periodista i que al cap de tres dies esta se les va emportar a la seua casa per a regalar-li-les. 

Estos detalls són els que han fet que Carrasco no haja entés que durant tots estos anys no haja rebut el suport d’una persona que ella considerava voltava i que s’ha decantat per defensar les mentides d’Antonio David.

Lydia Lozano no va creure a Rocío Carrasco

 

Lydia Lozano i Rocío Carrasco van parlar fa alguns anys en una festa i la filla de Rocío Jurado li va respondre a la pregunta de per què no es parlava amb els seus fills. Però, després de tres quarts d’hora de conversa, la periodista no es va creure les seues paraules.

El zasca de Rocío Carrasco a Lydia Lozano

 

Després Lydia va voler saber per què Rocío Carrasco no havia intentat llevar-li la bena dels ulls abans de res el que estava comptant i que no es corresponia amb la realitat. La filla de Rocío Jurado va exclamar: “No era responsabilitat meua!”. A més, afig que si no la va creure quan li ho va explicar una vegada, per què anava a fer-ho en altres ocasions?

Últimes notícies

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.