Lydia Lozano demana perdó a Rocío Carrasco: No sabia que era una dona tan manipulable

 

Carlota Corredera ha començat l’últim especial de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ saludant a tots els col·laboradors que anaven a acompanyar a Rocío Carrasco en la seua entrevista més especial, tanmateix, una de les sis cadires no estava ocupada i això cridava l’atenció dels espectadors. Ha sigut llavors quan la presentadora del programa ha contat que esta seria ocupada per algú que hui anava a fer un examen de consciència i que durant molt de temps havia llevat la raó a Carrasco.

El cara a cara de Lydia Lozano i Rocío Carrasco

Lydia Lozano ha sigut una de les grans defensores d’Antonio David Flores en els últims anys i mai ha qüestionat la seua versió. Però després de veure el testimoniatge de Rocío Carrasco, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha reconegut que va ser manipulada i s’ha enfrontat, cara a cara, amb la filla de Rocío Jurado.

De fet, la mateixa Lozano va comptar en ‘Sálvame’ que no havia tornat a participar en cap dels debats especials per la vergonya que sentia en retrobar-se amb la directora del programa i sabent que durant molts anys havia contribuït en la invisibilització de la causa de Rocío Carrasco.

Però hui Lydia ha sigut valent i s’ha assegut enfront de la protagonista de la docu sèrie per a explicar-li la seua versió i admetre totes les fallades que ha comés al llarg de tot este temps. La canària ha contat que ha dubtat molt en si acudir o no al plató perquè no sabia com afrontar este retrobament, però finalment ha sigut valent i s’ha atrevit a donar la cara.

Rocío ha recordat tots els programes en els quals Lozano ha parlat malament d’ella i ha aportat exclusives falses i totalment manipulades per Flores, que es va fer passar pel seu amic, però que simplement la utilitzava per a llançar dards a tots eixos platons als quals ell no arribava.

 

Unes disculpes a mig fer

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha donat a Rocío Carrasco l’enhorabona per haver pogut ajudar a moltes dones amb el seu testimoniatge. També ha reconegut ser la veu d’Antonio David Flores quan ell no estava i que ara s’ha adonat que va ser “una dona manipulable”. “He de reconéixer que jo m’ho vaig creure tot”, va afegir la periodista.

Lydia Lozano va estar a casa de Rocío Jurado moltes vegades i coneixia bé a la família, per això Rocío Carrasco no donava crèdit quan la sentia dir mentides sobre ella. “No entenia res. No entenia per què una persona que m’havia vist créixer parlava amb eixa vehemència, aqueixa malvolença, per què eixe fer mal”.

“M’ho podia esperar de molta gent, però el teu em va deixar en xoc”, li va dir Rocío Carrasco a Lozano.

Rocío ha reconegut que Lydia era amiga de la família i que la recorda perfectament a la seua casa quan era xicoteta. Fins i tot ha recordat quan es va enamorar d’unes botes de la periodista i que al cap de tres dies esta se les va emportar a la seua casa per a regalar-li-les. 

Estos detalls són els que han fet que Carrasco no haja entés que durant tots estos anys no haja rebut el suport d’una persona que ella considerava voltava i que s’ha decantat per defensar les mentides d’Antonio David.

Lydia Lozano no va creure a Rocío Carrasco

 

Lydia Lozano i Rocío Carrasco van parlar fa alguns anys en una festa i la filla de Rocío Jurado li va respondre a la pregunta de per què no es parlava amb els seus fills. Però, després de tres quarts d’hora de conversa, la periodista no es va creure les seues paraules.

El zasca de Rocío Carrasco a Lydia Lozano

 

Després Lydia va voler saber per què Rocío Carrasco no havia intentat llevar-li la bena dels ulls abans de res el que estava comptant i que no es corresponia amb la realitat. La filla de Rocío Jurado va exclamar: “No era responsabilitat meua!”. A més, afig que si no la va creure quan li ho va explicar una vegada, per què anava a fer-ho en altres ocasions?

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.