Lydia Lozano demana perdó a Rocío Carrasco: No sabia que era una dona tan manipulable

 

Carlota Corredera ha començat l’últim especial de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ saludant a tots els col·laboradors que anaven a acompanyar a Rocío Carrasco en la seua entrevista més especial, tanmateix, una de les sis cadires no estava ocupada i això cridava l’atenció dels espectadors. Ha sigut llavors quan la presentadora del programa ha contat que esta seria ocupada per algú que hui anava a fer un examen de consciència i que durant molt de temps havia llevat la raó a Carrasco.

El cara a cara de Lydia Lozano i Rocío Carrasco

Lydia Lozano ha sigut una de les grans defensores d’Antonio David Flores en els últims anys i mai ha qüestionat la seua versió. Però després de veure el testimoniatge de Rocío Carrasco, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha reconegut que va ser manipulada i s’ha enfrontat, cara a cara, amb la filla de Rocío Jurado.

De fet, la mateixa Lozano va comptar en ‘Sálvame’ que no havia tornat a participar en cap dels debats especials per la vergonya que sentia en retrobar-se amb la directora del programa i sabent que durant molts anys havia contribuït en la invisibilització de la causa de Rocío Carrasco.

Però hui Lydia ha sigut valent i s’ha assegut enfront de la protagonista de la docu sèrie per a explicar-li la seua versió i admetre totes les fallades que ha comés al llarg de tot este temps. La canària ha contat que ha dubtat molt en si acudir o no al plató perquè no sabia com afrontar este retrobament, però finalment ha sigut valent i s’ha atrevit a donar la cara.

Rocío ha recordat tots els programes en els quals Lozano ha parlat malament d’ella i ha aportat exclusives falses i totalment manipulades per Flores, que es va fer passar pel seu amic, però que simplement la utilitzava per a llançar dards a tots eixos platons als quals ell no arribava.

 

Unes disculpes a mig fer

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha donat a Rocío Carrasco l’enhorabona per haver pogut ajudar a moltes dones amb el seu testimoniatge. També ha reconegut ser la veu d’Antonio David Flores quan ell no estava i que ara s’ha adonat que va ser “una dona manipulable”. “He de reconéixer que jo m’ho vaig creure tot”, va afegir la periodista.

Lydia Lozano va estar a casa de Rocío Jurado moltes vegades i coneixia bé a la família, per això Rocío Carrasco no donava crèdit quan la sentia dir mentides sobre ella. “No entenia res. No entenia per què una persona que m’havia vist créixer parlava amb eixa vehemència, aqueixa malvolença, per què eixe fer mal”.

“M’ho podia esperar de molta gent, però el teu em va deixar en xoc”, li va dir Rocío Carrasco a Lozano.

Rocío ha reconegut que Lydia era amiga de la família i que la recorda perfectament a la seua casa quan era xicoteta. Fins i tot ha recordat quan es va enamorar d’unes botes de la periodista i que al cap de tres dies esta se les va emportar a la seua casa per a regalar-li-les. 

Estos detalls són els que han fet que Carrasco no haja entés que durant tots estos anys no haja rebut el suport d’una persona que ella considerava voltava i que s’ha decantat per defensar les mentides d’Antonio David.

Lydia Lozano no va creure a Rocío Carrasco

 

Lydia Lozano i Rocío Carrasco van parlar fa alguns anys en una festa i la filla de Rocío Jurado li va respondre a la pregunta de per què no es parlava amb els seus fills. Però, després de tres quarts d’hora de conversa, la periodista no es va creure les seues paraules.

El zasca de Rocío Carrasco a Lydia Lozano

 

Després Lydia va voler saber per què Rocío Carrasco no havia intentat llevar-li la bena dels ulls abans de res el que estava comptant i que no es corresponia amb la realitat. La filla de Rocío Jurado va exclamar: “No era responsabilitat meua!”. A més, afig que si no la va creure quan li ho va explicar una vegada, per què anava a fer-ho en altres ocasions?

Últimes notícies

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.