Lydia Lozano demana perdó a Rocío Carrasco: No sabia que era una dona tan manipulable

 

Carlota Corredera ha començat l’últim especial de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ saludant a tots els col·laboradors que anaven a acompanyar a Rocío Carrasco en la seua entrevista més especial, tanmateix, una de les sis cadires no estava ocupada i això cridava l’atenció dels espectadors. Ha sigut llavors quan la presentadora del programa ha contat que esta seria ocupada per algú que hui anava a fer un examen de consciència i que durant molt de temps havia llevat la raó a Carrasco.

El cara a cara de Lydia Lozano i Rocío Carrasco

Lydia Lozano ha sigut una de les grans defensores d’Antonio David Flores en els últims anys i mai ha qüestionat la seua versió. Però després de veure el testimoniatge de Rocío Carrasco, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha reconegut que va ser manipulada i s’ha enfrontat, cara a cara, amb la filla de Rocío Jurado.

De fet, la mateixa Lozano va comptar en ‘Sálvame’ que no havia tornat a participar en cap dels debats especials per la vergonya que sentia en retrobar-se amb la directora del programa i sabent que durant molts anys havia contribuït en la invisibilització de la causa de Rocío Carrasco.

Però hui Lydia ha sigut valent i s’ha assegut enfront de la protagonista de la docu sèrie per a explicar-li la seua versió i admetre totes les fallades que ha comés al llarg de tot este temps. La canària ha contat que ha dubtat molt en si acudir o no al plató perquè no sabia com afrontar este retrobament, però finalment ha sigut valent i s’ha atrevit a donar la cara.

Rocío ha recordat tots els programes en els quals Lozano ha parlat malament d’ella i ha aportat exclusives falses i totalment manipulades per Flores, que es va fer passar pel seu amic, però que simplement la utilitzava per a llançar dards a tots eixos platons als quals ell no arribava.

 

Unes disculpes a mig fer

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha donat a Rocío Carrasco l’enhorabona per haver pogut ajudar a moltes dones amb el seu testimoniatge. També ha reconegut ser la veu d’Antonio David Flores quan ell no estava i que ara s’ha adonat que va ser “una dona manipulable”. “He de reconéixer que jo m’ho vaig creure tot”, va afegir la periodista.

Lydia Lozano va estar a casa de Rocío Jurado moltes vegades i coneixia bé a la família, per això Rocío Carrasco no donava crèdit quan la sentia dir mentides sobre ella. “No entenia res. No entenia per què una persona que m’havia vist créixer parlava amb eixa vehemència, aqueixa malvolença, per què eixe fer mal”.

“M’ho podia esperar de molta gent, però el teu em va deixar en xoc”, li va dir Rocío Carrasco a Lozano.

Rocío ha reconegut que Lydia era amiga de la família i que la recorda perfectament a la seua casa quan era xicoteta. Fins i tot ha recordat quan es va enamorar d’unes botes de la periodista i que al cap de tres dies esta se les va emportar a la seua casa per a regalar-li-les. 

Estos detalls són els que han fet que Carrasco no haja entés que durant tots estos anys no haja rebut el suport d’una persona que ella considerava voltava i que s’ha decantat per defensar les mentides d’Antonio David.

Lydia Lozano no va creure a Rocío Carrasco

 

Lydia Lozano i Rocío Carrasco van parlar fa alguns anys en una festa i la filla de Rocío Jurado li va respondre a la pregunta de per què no es parlava amb els seus fills. Però, després de tres quarts d’hora de conversa, la periodista no es va creure les seues paraules.

El zasca de Rocío Carrasco a Lydia Lozano

 

Després Lydia va voler saber per què Rocío Carrasco no havia intentat llevar-li la bena dels ulls abans de res el que estava comptant i que no es corresponia amb la realitat. La filla de Rocío Jurado va exclamar: “No era responsabilitat meua!”. A més, afig que si no la va creure quan li ho va explicar una vegada, per què anava a fer-ho en altres ocasions?

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.