Mafalda Carbonell explica la seua història de superació en ‘El Hormiguero’

 

Moltes voltes, els més menuts són els que ensenyen lliçons més grans. Mafalda Carbonell, filla de Pablo Carbonell i la promotora teatral Maria Orellano, ha visitat esta setmana ‘El Hormiguero’ al costat de l’actriu Inma Cuesta per a promocionar ‘Vivir dos veces’, pel·lícula a on les dos treballen.

 

Més allà d’explicar la trama del film, parlar de com es van sentir en gravar-la i alguna anècdota, Mafalda va deixar bocabadats als presents amb la seua història de superació. La jove actriu ha hagut de lluitar per a superar-se des que va nàixer, ja que ho va fer amb una malaltia congènita coneguda com a artrogriposi múltiple.

 

 

Una llarga història amb els quiròfans

A causa d’esta malaltia que afecta només a uno de cada 3.000 xiquets, Mafalda ha hagut d’entrar numeroses voltes al quiròfan des de què que era ben menuda. De fet, només nàixer, els metges van dir-li a sos pares que, probablement, la xiqueta no podria caminar. Després de les operacions i el seu esperit de lluita, Mafalda hui en dia ha conseguit portar una vida normal i, fins i tot, començar a dedicar-se al que més li agrada: ser actriu.

 

Una història així, et marca de per vida, però l’actriu assegura que «després d’això, vaig conseguir tirar endavant». Sense dubte, tot un exemple per a tots aquells que es rendixen prompte i que no confien en les seues possibilitats de superació i lluita. ‘Vivir dos veces’ no és l’únic treball en què ha participat la filla de Pablo Carbonell, de fet, va ser una de les protagonistes de Club Houdini, en Disney Channel, i també va participar en ‘Tu cara me suena mini’.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers de flors comencen a dibuixar el mantell de la Verge en una Ofrena fallera solejada

El primer dia de l'Ofrena de les Falles arranca amb milers de clavells que ja perfilen el mantell de la Verge dels Desemparats. Més de 72.200 rams i prop de 130.000 participants protagonitzen l'acte més emotiu de les festes.

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.