Mafalda Carbonell explica la seua història de superació en ‘El Hormiguero’

 

Moltes voltes, els més menuts són els que ensenyen lliçons més grans. Mafalda Carbonell, filla de Pablo Carbonell i la promotora teatral Maria Orellano, ha visitat esta setmana ‘El Hormiguero’ al costat de l’actriu Inma Cuesta per a promocionar ‘Vivir dos veces’, pel·lícula a on les dos treballen.

 

Més allà d’explicar la trama del film, parlar de com es van sentir en gravar-la i alguna anècdota, Mafalda va deixar bocabadats als presents amb la seua història de superació. La jove actriu ha hagut de lluitar per a superar-se des que va nàixer, ja que ho va fer amb una malaltia congènita coneguda com a artrogriposi múltiple.

 

 

Una llarga història amb els quiròfans

A causa d’esta malaltia que afecta només a uno de cada 3.000 xiquets, Mafalda ha hagut d’entrar numeroses voltes al quiròfan des de què que era ben menuda. De fet, només nàixer, els metges van dir-li a sos pares que, probablement, la xiqueta no podria caminar. Després de les operacions i el seu esperit de lluita, Mafalda hui en dia ha conseguit portar una vida normal i, fins i tot, començar a dedicar-se al que més li agrada: ser actriu.

 

Una història així, et marca de per vida, però l’actriu assegura que «després d’això, vaig conseguir tirar endavant». Sense dubte, tot un exemple per a tots aquells que es rendixen prompte i que no confien en les seues possibilitats de superació i lluita. ‘Vivir dos veces’ no és l’únic treball en què ha participat la filla de Pablo Carbonell, de fet, va ser una de les protagonistes de Club Houdini, en Disney Channel, i també va participar en ‘Tu cara me suena mini’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.