Mafalda Carbonell explica la seua història de superació en ‘El Hormiguero’

 

Moltes voltes, els més menuts són els que ensenyen lliçons més grans. Mafalda Carbonell, filla de Pablo Carbonell i la promotora teatral Maria Orellano, ha visitat esta setmana ‘El Hormiguero’ al costat de l’actriu Inma Cuesta per a promocionar ‘Vivir dos veces’, pel·lícula a on les dos treballen.

 

Més allà d’explicar la trama del film, parlar de com es van sentir en gravar-la i alguna anècdota, Mafalda va deixar bocabadats als presents amb la seua història de superació. La jove actriu ha hagut de lluitar per a superar-se des que va nàixer, ja que ho va fer amb una malaltia congènita coneguda com a artrogriposi múltiple.

 

 

Una llarga història amb els quiròfans

A causa d’esta malaltia que afecta només a uno de cada 3.000 xiquets, Mafalda ha hagut d’entrar numeroses voltes al quiròfan des de què que era ben menuda. De fet, només nàixer, els metges van dir-li a sos pares que, probablement, la xiqueta no podria caminar. Després de les operacions i el seu esperit de lluita, Mafalda hui en dia ha conseguit portar una vida normal i, fins i tot, començar a dedicar-se al que més li agrada: ser actriu.

 

Una història així, et marca de per vida, però l’actriu assegura que «després d’això, vaig conseguir tirar endavant». Sense dubte, tot un exemple per a tots aquells que es rendixen prompte i que no confien en les seues possibilitats de superació i lluita. ‘Vivir dos veces’ no és l’únic treball en què ha participat la filla de Pablo Carbonell, de fet, va ser una de les protagonistes de Club Houdini, en Disney Channel, i també va participar en ‘Tu cara me suena mini’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.