7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Mafalda Carbonell explica la seua història de superació en ‘El Hormiguero’

 

Moltes voltes, els més menuts són els que ensenyen lliçons més grans. Mafalda Carbonell, filla de Pablo Carbonell i la promotora teatral Maria Orellano, ha visitat esta setmana ‘El Hormiguero’ al costat de l’actriu Inma Cuesta per a promocionar ‘Vivir dos veces’, pel·lícula a on les dos treballen.

 

Més allà d’explicar la trama del film, parlar de com es van sentir en gravar-la i alguna anècdota, Mafalda va deixar bocabadats als presents amb la seua història de superació. La jove actriu ha hagut de lluitar per a superar-se des que va nàixer, ja que ho va fer amb una malaltia congènita coneguda com a artrogriposi múltiple.

 

 

Una llarga història amb els quiròfans

A causa d’esta malaltia que afecta només a uno de cada 3.000 xiquets, Mafalda ha hagut d’entrar numeroses voltes al quiròfan des de què que era ben menuda. De fet, només nàixer, els metges van dir-li a sos pares que, probablement, la xiqueta no podria caminar. Després de les operacions i el seu esperit de lluita, Mafalda hui en dia ha conseguit portar una vida normal i, fins i tot, començar a dedicar-se al que més li agrada: ser actriu.

 

Una història així, et marca de per vida, però l’actriu assegura que «després d’això, vaig conseguir tirar endavant». Sense dubte, tot un exemple per a tots aquells que es rendixen prompte i que no confien en les seues possibilitats de superació i lluita. ‘Vivir dos veces’ no és l’únic treball en què ha participat la filla de Pablo Carbonell, de fet, va ser una de les protagonistes de Club Houdini, en Disney Channel, i també va participar en ‘Tu cara me suena mini’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.