12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mafalda Carbonell explica la seua història de superació en ‘El Hormiguero’

 

Moltes voltes, els més menuts són els que ensenyen lliçons més grans. Mafalda Carbonell, filla de Pablo Carbonell i la promotora teatral Maria Orellano, ha visitat esta setmana ‘El Hormiguero’ al costat de l’actriu Inma Cuesta per a promocionar ‘Vivir dos veces’, pel·lícula a on les dos treballen.

 

Més allà d’explicar la trama del film, parlar de com es van sentir en gravar-la i alguna anècdota, Mafalda va deixar bocabadats als presents amb la seua història de superació. La jove actriu ha hagut de lluitar per a superar-se des que va nàixer, ja que ho va fer amb una malaltia congènita coneguda com a artrogriposi múltiple.

 

 

Una llarga història amb els quiròfans

A causa d’esta malaltia que afecta només a uno de cada 3.000 xiquets, Mafalda ha hagut d’entrar numeroses voltes al quiròfan des de què que era ben menuda. De fet, només nàixer, els metges van dir-li a sos pares que, probablement, la xiqueta no podria caminar. Després de les operacions i el seu esperit de lluita, Mafalda hui en dia ha conseguit portar una vida normal i, fins i tot, començar a dedicar-se al que més li agrada: ser actriu.

 

Una història així, et marca de per vida, però l’actriu assegura que «després d’això, vaig conseguir tirar endavant». Sense dubte, tot un exemple per a tots aquells que es rendixen prompte i que no confien en les seues possibilitats de superació i lluita. ‘Vivir dos veces’ no és l’únic treball en què ha participat la filla de Pablo Carbonell, de fet, va ser una de les protagonistes de Club Houdini, en Disney Channel, i també va participar en ‘Tu cara me suena mini’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.