12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

María Jiménez, operada d’urgència per un problema digestiu

María Jiménez roman ingressada en un hopistal de Cadis

María Jiménez roman ingressada en un hospital de Cadis | TELECINCO

 

Durant l’última vesprada en Telecinco, el programa ‘Sálvame’ es fea eco d’una notícia que va deixar a tots els col·laboradors i l’audiència prou preocupats. La informació venia de la mà del reporter Kike Calleja, que entrava al programa per a donar la notícia que María Jiménez havia sigut operada d’urgència uns dies arrere i que es trobava ingressada en l’hospital.

 

Kike Calleja desvelava els motius de l’ingrés: «va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI». Per sort, la cantant ja es troba millor i descansa en planta, en un hospital de Cadis, a on està rodejada dels seus familiars: «Ha pogut estar acompanyada sa germana i del seu fill».

 

Kike Calleja informava de l'ingres de la cantant

Kike Calleja informava de l’ingrés de la cantant | TELECINCO

 

Se la va trobar a faltar durant la ‘Feria de Abril’

L’absència de María Jiménez en la ‘Feria de Abril’ va ser un dels detonants que va fer saltar totes les alarmes, ja que tot el món l’esperava, però la cantant no es va presentar per l’ingrés que va patir; tal com afirmava Mila Ximénez: «Me n’he recordat d’ella en la Feria» a la qual cosa Kike li contestava que, efectivament, la seua absència va ser sonada, ja que «l’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser en eixe moment quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent». La cantant seguix recuperant-se adequadament en planta, mentres s’espera que puga eixir promptde l’hospital: «Si tot va bé, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

  

Des de fa uns anys, la salut de la cantant s’ha vist ressentida, sobretot des que se li diagnosticara un càncer de mama el 2013 que, finalment, va poder superar l’any 2017. En una entrevista a ‘Viva la vida’, que va concedir després de superar el càncer, explicava que, a més a més, havia patit diferents alts i baixos en qüestió de salut que l’havien mantingut apartada de l’esfera pública: «Em van operar d’un càncer de mama, després de coll, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va entrar molta fam. He passat un temps ‘tocada’, però ja estic molt millor».

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.