9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

María Jiménez, operada d’urgència per un problema digestiu

María Jiménez roman ingressada en un hopistal de Cadis

María Jiménez roman ingressada en un hospital de Cadis | TELECINCO

 

Durant l’última vesprada en Telecinco, el programa ‘Sálvame’ es fea eco d’una notícia que va deixar a tots els col·laboradors i l’audiència prou preocupats. La informació venia de la mà del reporter Kike Calleja, que entrava al programa per a donar la notícia que María Jiménez havia sigut operada d’urgència uns dies arrere i que es trobava ingressada en l’hospital.

 

Kike Calleja desvelava els motius de l’ingrés: «va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI». Per sort, la cantant ja es troba millor i descansa en planta, en un hospital de Cadis, a on està rodejada dels seus familiars: «Ha pogut estar acompanyada sa germana i del seu fill».

 

Kike Calleja informava de l'ingres de la cantant

Kike Calleja informava de l’ingrés de la cantant | TELECINCO

 

Se la va trobar a faltar durant la ‘Feria de Abril’

L’absència de María Jiménez en la ‘Feria de Abril’ va ser un dels detonants que va fer saltar totes les alarmes, ja que tot el món l’esperava, però la cantant no es va presentar per l’ingrés que va patir; tal com afirmava Mila Ximénez: «Me n’he recordat d’ella en la Feria» a la qual cosa Kike li contestava que, efectivament, la seua absència va ser sonada, ja que «l’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser en eixe moment quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent». La cantant seguix recuperant-se adequadament en planta, mentres s’espera que puga eixir promptde l’hospital: «Si tot va bé, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

  

Des de fa uns anys, la salut de la cantant s’ha vist ressentida, sobretot des que se li diagnosticara un càncer de mama el 2013 que, finalment, va poder superar l’any 2017. En una entrevista a ‘Viva la vida’, que va concedir després de superar el càncer, explicava que, a més a més, havia patit diferents alts i baixos en qüestió de salut que l’havien mantingut apartada de l’esfera pública: «Em van operar d’un càncer de mama, després de coll, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va entrar molta fam. He passat un temps ‘tocada’, però ja estic molt millor».

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.