10.4 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

María Jiménez, operada d’urgència per un problema digestiu

María Jiménez roman ingressada en un hopistal de Cadis

María Jiménez roman ingressada en un hospital de Cadis | TELECINCO

 

Durant l’última vesprada en Telecinco, el programa ‘Sálvame’ es fea eco d’una notícia que va deixar a tots els col·laboradors i l’audiència prou preocupats. La informació venia de la mà del reporter Kike Calleja, que entrava al programa per a donar la notícia que María Jiménez havia sigut operada d’urgència uns dies arrere i que es trobava ingressada en l’hospital.

 

Kike Calleja desvelava els motius de l’ingrés: «va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI». Per sort, la cantant ja es troba millor i descansa en planta, en un hospital de Cadis, a on està rodejada dels seus familiars: «Ha pogut estar acompanyada sa germana i del seu fill».

 

Kike Calleja informava de l'ingres de la cantant

Kike Calleja informava de l’ingrés de la cantant | TELECINCO

 

Se la va trobar a faltar durant la ‘Feria de Abril’

L’absència de María Jiménez en la ‘Feria de Abril’ va ser un dels detonants que va fer saltar totes les alarmes, ja que tot el món l’esperava, però la cantant no es va presentar per l’ingrés que va patir; tal com afirmava Mila Ximénez: «Me n’he recordat d’ella en la Feria» a la qual cosa Kike li contestava que, efectivament, la seua absència va ser sonada, ja que «l’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser en eixe moment quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent». La cantant seguix recuperant-se adequadament en planta, mentres s’espera que puga eixir promptde l’hospital: «Si tot va bé, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

  

Des de fa uns anys, la salut de la cantant s’ha vist ressentida, sobretot des que se li diagnosticara un càncer de mama el 2013 que, finalment, va poder superar l’any 2017. En una entrevista a ‘Viva la vida’, que va concedir després de superar el càncer, explicava que, a més a més, havia patit diferents alts i baixos en qüestió de salut que l’havien mantingut apartada de l’esfera pública: «Em van operar d’un càncer de mama, després de coll, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va entrar molta fam. He passat un temps ‘tocada’, però ja estic molt millor».

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.