María Jiménez, operada d’urgència per un problema digestiu

María Jiménez roman ingressada en un hopistal de Cadis

María Jiménez roman ingressada en un hospital de Cadis | TELECINCO

 

Durant l’última vesprada en Telecinco, el programa ‘Sálvame’ es fea eco d’una notícia que va deixar a tots els col·laboradors i l’audiència prou preocupats. La informació venia de la mà del reporter Kike Calleja, que entrava al programa per a donar la notícia que María Jiménez havia sigut operada d’urgència uns dies arrere i que es trobava ingressada en l’hospital.

 

Kike Calleja desvelava els motius de l’ingrés: «va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI». Per sort, la cantant ja es troba millor i descansa en planta, en un hospital de Cadis, a on està rodejada dels seus familiars: «Ha pogut estar acompanyada sa germana i del seu fill».

 

Kike Calleja informava de l'ingres de la cantant

Kike Calleja informava de l’ingrés de la cantant | TELECINCO

 

Se la va trobar a faltar durant la ‘Feria de Abril’

L’absència de María Jiménez en la ‘Feria de Abril’ va ser un dels detonants que va fer saltar totes les alarmes, ja que tot el món l’esperava, però la cantant no es va presentar per l’ingrés que va patir; tal com afirmava Mila Ximénez: «Me n’he recordat d’ella en la Feria» a la qual cosa Kike li contestava que, efectivament, la seua absència va ser sonada, ja que «l’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser en eixe moment quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent». La cantant seguix recuperant-se adequadament en planta, mentres s’espera que puga eixir promptde l’hospital: «Si tot va bé, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

  

Des de fa uns anys, la salut de la cantant s’ha vist ressentida, sobretot des que se li diagnosticara un càncer de mama el 2013 que, finalment, va poder superar l’any 2017. En una entrevista a ‘Viva la vida’, que va concedir després de superar el càncer, explicava que, a més a més, havia patit diferents alts i baixos en qüestió de salut que l’havien mantingut apartada de l’esfera pública: «Em van operar d’un càncer de mama, després de coll, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va entrar molta fam. He passat un temps ‘tocada’, però ja estic molt millor».

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.