7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

María Jiménez, operada d’urgència per un problema digestiu

María Jiménez roman ingressada en un hopistal de Cadis

María Jiménez roman ingressada en un hospital de Cadis | TELECINCO

 

Durant l’última vesprada en Telecinco, el programa ‘Sálvame’ es fea eco d’una notícia que va deixar a tots els col·laboradors i l’audiència prou preocupats. La informació venia de la mà del reporter Kike Calleja, que entrava al programa per a donar la notícia que María Jiménez havia sigut operada d’urgència uns dies arrere i que es trobava ingressada en l’hospital.

 

Kike Calleja desvelava els motius de l’ingrés: «va ingressar la setmana passada d’urgència. La van haver d’operar per un problema en l’aparell digestiu. Ha estat uns quants dies en la UCI». Per sort, la cantant ja es troba millor i descansa en planta, en un hospital de Cadis, a on està rodejada dels seus familiars: «Ha pogut estar acompanyada sa germana i del seu fill».

 

Kike Calleja informava de l'ingres de la cantant

Kike Calleja informava de l’ingrés de la cantant | TELECINCO

 

Se la va trobar a faltar durant la ‘Feria de Abril’

L’absència de María Jiménez en la ‘Feria de Abril’ va ser un dels detonants que va fer saltar totes les alarmes, ja que tot el món l’esperava, però la cantant no es va presentar per l’ingrés que va patir; tal com afirmava Mila Ximénez: «Me n’he recordat d’ella en la Feria» a la qual cosa Kike li contestava que, efectivament, la seua absència va ser sonada, ja que «l’esperaven i, de fet, no va poder anar i va ser en eixe moment quan va saltar l’alarma. L’esperava molta gent». La cantant seguix recuperant-se adequadament en planta, mentres s’espera que puga eixir promptde l’hospital: «Si tot va bé, és possible que el dimecres li donen l’alta per a poder recuperar-se en casa».

 

  

Des de fa uns anys, la salut de la cantant s’ha vist ressentida, sobretot des que se li diagnosticara un càncer de mama el 2013 que, finalment, va poder superar l’any 2017. En una entrevista a ‘Viva la vida’, que va concedir després de superar el càncer, explicava que, a més a més, havia patit diferents alts i baixos en qüestió de salut que l’havien mantingut apartada de l’esfera pública: «Em van operar d’un càncer de mama, després de coll, després em vaig trencar el peroné, vaig deixar de fumar i em va entrar molta fam. He passat un temps ‘tocada’, però ja estic molt millor».

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.