María Patiño plora presa d’un atac de nervis després d’una acusació

Tot ha començat amb una acusació. Miguel Frigenti estava molest amb María Patiño, l’acusava de tapar-li a propòsit i d’impedir-li parlar constantment. És més, creu que li mana callar en publicitat “com si fora un gosset”.

L’al·ludida negava, eixa no és la seua manera de ser, es negava a entrar en polèmiques i deia que no li agrada la gent “covarda”. Però este adjectiu molestava en gran manera al col·laborador, que acabava per passar a l’atac: assegura que Patiño va marcar com ‘m’agrada’ un tuit que atacava tant a la cadena com a Belén Esteban.

Patiño ho negava, però s’anava de plató per a comprovar-ho i s’adonava del seu error. Passats els minuts, Carlota Corredera anava a la seua trobada i es trobava a una Maria Patiño completament destrossada: “No ho he fet, no sé com demostrar-ho, ho jure”.

María Patiño demana perdó

 

La presentadora, que mai havia vist així a María, li preguntava: “Tu et creus que si m’ho jures no m’ho crec? El que no vull és veure’t així. Això no és un judici ens tranquil·litzarem”.

Patiño ja s’estava obligant a si mateixa a demostrar que no ho pensa, però no pot fer-ho perquè sap que ningú li hi ha hackejat el mòbil: “D’acord, és una burrada, no tinc dubte que ho has fet sense voler”. Finalment, María marxava del plató de ‘Salva’m’ per a tranquil·litzar-se.

Miguel Frigenti es disculpa

 

El programa continuava, María s’anava anara a prendre a l’aire i, poc després, Carlota Corredera al costat de Miguel Frigenti anaven a la seua trobada. «Et vull demanar perdó perquè m’he passat, també tinc molta tensió dins i les meues maneres no han sigut correctes, l’últim que vull és fer patir i plorar a un company», es disculpava ell. María acceptava les seues paraules i es disculpava també: «Jo també si he estat una mica extralimitada, et demane disculpes».

Últimes notícies

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.