María Patiño plora presa d’un atac de nervis després d’una acusació

Tot ha començat amb una acusació. Miguel Frigenti estava molest amb María Patiño, l’acusava de tapar-li a propòsit i d’impedir-li parlar constantment. És més, creu que li mana callar en publicitat “com si fora un gosset”.

L’al·ludida negava, eixa no és la seua manera de ser, es negava a entrar en polèmiques i deia que no li agrada la gent “covarda”. Però este adjectiu molestava en gran manera al col·laborador, que acabava per passar a l’atac: assegura que Patiño va marcar com ‘m’agrada’ un tuit que atacava tant a la cadena com a Belén Esteban.

Patiño ho negava, però s’anava de plató per a comprovar-ho i s’adonava del seu error. Passats els minuts, Carlota Corredera anava a la seua trobada i es trobava a una Maria Patiño completament destrossada: “No ho he fet, no sé com demostrar-ho, ho jure”.

María Patiño demana perdó

 

La presentadora, que mai havia vist així a María, li preguntava: “Tu et creus que si m’ho jures no m’ho crec? El que no vull és veure’t així. Això no és un judici ens tranquil·litzarem”.

Patiño ja s’estava obligant a si mateixa a demostrar que no ho pensa, però no pot fer-ho perquè sap que ningú li hi ha hackejat el mòbil: “D’acord, és una burrada, no tinc dubte que ho has fet sense voler”. Finalment, María marxava del plató de ‘Salva’m’ per a tranquil·litzar-se.

Miguel Frigenti es disculpa

 

El programa continuava, María s’anava anara a prendre a l’aire i, poc després, Carlota Corredera al costat de Miguel Frigenti anaven a la seua trobada. «Et vull demanar perdó perquè m’he passat, també tinc molta tensió dins i les meues maneres no han sigut correctes, l’últim que vull és fer patir i plorar a un company», es disculpava ell. María acceptava les seues paraules i es disculpava també: «Jo també si he estat una mica extralimitada, et demane disculpes».

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.