Anuncios

María Patiño plora presa d’un atac de nervis després d’una acusació

Tot ha començat amb una acusació. Miguel Frigenti estava molest amb María Patiño, l’acusava de tapar-li a propòsit i d’impedir-li parlar constantment. És més, creu que li mana callar en publicitat “com si fora un gosset”.

L’al·ludida negava, eixa no és la seua manera de ser, es negava a entrar en polèmiques i deia que no li agrada la gent “covarda”. Però este adjectiu molestava en gran manera al col·laborador, que acabava per passar a l’atac: assegura que Patiño va marcar com ‘m’agrada’ un tuit que atacava tant a la cadena com a Belén Esteban.

Patiño ho negava, però s’anava de plató per a comprovar-ho i s’adonava del seu error. Passats els minuts, Carlota Corredera anava a la seua trobada i es trobava a una Maria Patiño completament destrossada: “No ho he fet, no sé com demostrar-ho, ho jure”.

María Patiño demana perdó

 

La presentadora, que mai havia vist així a María, li preguntava: “Tu et creus que si m’ho jures no m’ho crec? El que no vull és veure’t així. Això no és un judici ens tranquil·litzarem”.

Patiño ja s’estava obligant a si mateixa a demostrar que no ho pensa, però no pot fer-ho perquè sap que ningú li hi ha hackejat el mòbil: “D’acord, és una burrada, no tinc dubte que ho has fet sense voler”. Finalment, María marxava del plató de ‘Salva’m’ per a tranquil·litzar-se.

Miguel Frigenti es disculpa

 

El programa continuava, María s’anava anara a prendre a l’aire i, poc després, Carlota Corredera al costat de Miguel Frigenti anaven a la seua trobada. “Et vull demanar perdó perquè m’he passat, també tinc molta tensió dins i les meues maneres no han sigut correctes, l’últim que vull és fer patir i plorar a un company”, es disculpava ell. María acceptava les seues paraules i es disculpava també: “Jo també si he estat una mica extralimitada, et demane disculpes”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.