María Patiño plora presa d’un atac de nervis després d’una acusació

Tot ha començat amb una acusació. Miguel Frigenti estava molest amb María Patiño, l’acusava de tapar-li a propòsit i d’impedir-li parlar constantment. És més, creu que li mana callar en publicitat “com si fora un gosset”.

L’al·ludida negava, eixa no és la seua manera de ser, es negava a entrar en polèmiques i deia que no li agrada la gent “covarda”. Però este adjectiu molestava en gran manera al col·laborador, que acabava per passar a l’atac: assegura que Patiño va marcar com ‘m’agrada’ un tuit que atacava tant a la cadena com a Belén Esteban.

Patiño ho negava, però s’anava de plató per a comprovar-ho i s’adonava del seu error. Passats els minuts, Carlota Corredera anava a la seua trobada i es trobava a una Maria Patiño completament destrossada: “No ho he fet, no sé com demostrar-ho, ho jure”.

María Patiño demana perdó

 

La presentadora, que mai havia vist així a María, li preguntava: “Tu et creus que si m’ho jures no m’ho crec? El que no vull és veure’t així. Això no és un judici ens tranquil·litzarem”.

Patiño ja s’estava obligant a si mateixa a demostrar que no ho pensa, però no pot fer-ho perquè sap que ningú li hi ha hackejat el mòbil: “D’acord, és una burrada, no tinc dubte que ho has fet sense voler”. Finalment, María marxava del plató de ‘Salva’m’ per a tranquil·litzar-se.

Miguel Frigenti es disculpa

 

El programa continuava, María s’anava anara a prendre a l’aire i, poc després, Carlota Corredera al costat de Miguel Frigenti anaven a la seua trobada. «Et vull demanar perdó perquè m’he passat, també tinc molta tensió dins i les meues maneres no han sigut correctes, l’últim que vull és fer patir i plorar a un company», es disculpava ell. María acceptava les seues paraules i es disculpava també: «Jo també si he estat una mica extralimitada, et demane disculpes».

Últimes notícies

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.