María Patiño plora presa d’un atac de nervis després d’una acusació

Tot ha començat amb una acusació. Miguel Frigenti estava molest amb María Patiño, l’acusava de tapar-li a propòsit i d’impedir-li parlar constantment. És més, creu que li mana callar en publicitat “com si fora un gosset”.

L’al·ludida negava, eixa no és la seua manera de ser, es negava a entrar en polèmiques i deia que no li agrada la gent “covarda”. Però este adjectiu molestava en gran manera al col·laborador, que acabava per passar a l’atac: assegura que Patiño va marcar com ‘m’agrada’ un tuit que atacava tant a la cadena com a Belén Esteban.

Patiño ho negava, però s’anava de plató per a comprovar-ho i s’adonava del seu error. Passats els minuts, Carlota Corredera anava a la seua trobada i es trobava a una Maria Patiño completament destrossada: “No ho he fet, no sé com demostrar-ho, ho jure”.

María Patiño demana perdó

 

La presentadora, que mai havia vist així a María, li preguntava: “Tu et creus que si m’ho jures no m’ho crec? El que no vull és veure’t així. Això no és un judici ens tranquil·litzarem”.

Patiño ja s’estava obligant a si mateixa a demostrar que no ho pensa, però no pot fer-ho perquè sap que ningú li hi ha hackejat el mòbil: “D’acord, és una burrada, no tinc dubte que ho has fet sense voler”. Finalment, María marxava del plató de ‘Salva’m’ per a tranquil·litzar-se.

Miguel Frigenti es disculpa

 

El programa continuava, María s’anava anara a prendre a l’aire i, poc després, Carlota Corredera al costat de Miguel Frigenti anaven a la seua trobada. «Et vull demanar perdó perquè m’he passat, també tinc molta tensió dins i les meues maneres no han sigut correctes, l’últim que vull és fer patir i plorar a un company», es disculpava ell. María acceptava les seues paraules i es disculpava també: «Jo també si he estat una mica extralimitada, et demane disculpes».

Últimes notícies

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.