María Patiño ix corrents de ‘Sálvame’ en vore que retiren la seua foto

 

‘Sálvame’ tindrà un nou col·laborador estrella del que encara no s’ha revelat la identitat. El que sí que se sap és que la col·laboradora María Patiño podria ser la gran damnificada per esta nova incorporació que Jorge Javier, de moment, manté en secret.

 

El presentador li va preguntar directament a la col·laboradora si quan se sabera el nom del nou fitxatge abandonaria el programa, a la qual cosa ella va contestar rotunda: «Després d’anys lluitant per a fer-me un forat en esta professió, no hi haurà ningú que em faça renunciar a ella». D’eixa manera anava passant la vesprada, amb el misteri rondant pels caps dels col·laboradors i de l’audiència quan, de repent, Jorge Javier va exclamar: «Què està passant al passadís?».

 

En aquell moment, les càmeres van enfocar com dos treballadors despenjaven i s’enduien la fotografia de María Patiño que penjava en el famós Passadís de les Vanitats. En vore-ho, la col·laboradora d’un bot, se’n va anar corrents del plató i va començar a perseguir-los, per a impedir que s’emportaren la seua fotografia: «La meua foto! Ai, ai, ai, però a on se l’emporten?».

 

El nou col·laborador necessitarà un espai a on penjar la seua foto, així que l’organització del programa va decidir fer-li un lloc fent fora la fotografia de María Patiño. Però ella no estava disposada a perdre el seu estimat retrat, cosa que va provocar que començara a córrer pels passadissos intentant trobar els dos jóvens mentres Jorge Javier la seguia per darrere, protagonitzant els dos, un moment d’allò més còmic.

 

Quan per fi els va trobar, el presentador els va preguntar: «A vore companys, a on vos endueu la foto?», però estos no van tindre temps de respondre, ja que María Patiño els la va traure de les mans exclamant: «La foto cap a la meua habitació», i afegint que la col·locaria sobre el capçal del seu llit. Jorge Javier que no s’acabava de creure el que estava vegent i li va dir: «Mare meua, la foto és més gran que tu, María».

Últimes notícies

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.