María Patiño ix corrents de ‘Sálvame’ en vore que retiren la seua foto

 

‘Sálvame’ tindrà un nou col·laborador estrella del que encara no s’ha revelat la identitat. El que sí que se sap és que la col·laboradora María Patiño podria ser la gran damnificada per esta nova incorporació que Jorge Javier, de moment, manté en secret.

 

El presentador li va preguntar directament a la col·laboradora si quan se sabera el nom del nou fitxatge abandonaria el programa, a la qual cosa ella va contestar rotunda: «Després d’anys lluitant per a fer-me un forat en esta professió, no hi haurà ningú que em faça renunciar a ella». D’eixa manera anava passant la vesprada, amb el misteri rondant pels caps dels col·laboradors i de l’audiència quan, de repent, Jorge Javier va exclamar: «Què està passant al passadís?».

 

En aquell moment, les càmeres van enfocar com dos treballadors despenjaven i s’enduien la fotografia de María Patiño que penjava en el famós Passadís de les Vanitats. En vore-ho, la col·laboradora d’un bot, se’n va anar corrents del plató i va començar a perseguir-los, per a impedir que s’emportaren la seua fotografia: «La meua foto! Ai, ai, ai, però a on se l’emporten?».

 

El nou col·laborador necessitarà un espai a on penjar la seua foto, així que l’organització del programa va decidir fer-li un lloc fent fora la fotografia de María Patiño. Però ella no estava disposada a perdre el seu estimat retrat, cosa que va provocar que començara a córrer pels passadissos intentant trobar els dos jóvens mentres Jorge Javier la seguia per darrere, protagonitzant els dos, un moment d’allò més còmic.

 

Quan per fi els va trobar, el presentador els va preguntar: «A vore companys, a on vos endueu la foto?», però estos no van tindre temps de respondre, ja que María Patiño els la va traure de les mans exclamant: «La foto cap a la meua habitació», i afegint que la col·locaria sobre el capçal del seu llit. Jorge Javier que no s’acabava de creure el que estava vegent i li va dir: «Mare meua, la foto és més gran que tu, María».

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.