María Patiño ix corrents de ‘Sálvame’ en vore que retiren la seua foto

 

‘Sálvame’ tindrà un nou col·laborador estrella del que encara no s’ha revelat la identitat. El que sí que se sap és que la col·laboradora María Patiño podria ser la gran damnificada per esta nova incorporació que Jorge Javier, de moment, manté en secret.

 

El presentador li va preguntar directament a la col·laboradora si quan se sabera el nom del nou fitxatge abandonaria el programa, a la qual cosa ella va contestar rotunda: «Després d’anys lluitant per a fer-me un forat en esta professió, no hi haurà ningú que em faça renunciar a ella». D’eixa manera anava passant la vesprada, amb el misteri rondant pels caps dels col·laboradors i de l’audiència quan, de repent, Jorge Javier va exclamar: «Què està passant al passadís?».

 

En aquell moment, les càmeres van enfocar com dos treballadors despenjaven i s’enduien la fotografia de María Patiño que penjava en el famós Passadís de les Vanitats. En vore-ho, la col·laboradora d’un bot, se’n va anar corrents del plató i va començar a perseguir-los, per a impedir que s’emportaren la seua fotografia: «La meua foto! Ai, ai, ai, però a on se l’emporten?».

 

El nou col·laborador necessitarà un espai a on penjar la seua foto, així que l’organització del programa va decidir fer-li un lloc fent fora la fotografia de María Patiño. Però ella no estava disposada a perdre el seu estimat retrat, cosa que va provocar que començara a córrer pels passadissos intentant trobar els dos jóvens mentres Jorge Javier la seguia per darrere, protagonitzant els dos, un moment d’allò més còmic.

 

Quan per fi els va trobar, el presentador els va preguntar: «A vore companys, a on vos endueu la foto?», però estos no van tindre temps de respondre, ja que María Patiño els la va traure de les mans exclamant: «La foto cap a la meua habitació», i afegint que la col·locaria sobre el capçal del seu llit. Jorge Javier que no s’acabava de creure el que estava vegent i li va dir: «Mare meua, la foto és més gran que tu, María».

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.