María Patiño ix corrents de ‘Sálvame’ en vore que retiren la seua foto

 

‘Sálvame’ tindrà un nou col·laborador estrella del que encara no s’ha revelat la identitat. El que sí que se sap és que la col·laboradora María Patiño podria ser la gran damnificada per esta nova incorporació que Jorge Javier, de moment, manté en secret.

 

El presentador li va preguntar directament a la col·laboradora si quan se sabera el nom del nou fitxatge abandonaria el programa, a la qual cosa ella va contestar rotunda: «Després d’anys lluitant per a fer-me un forat en esta professió, no hi haurà ningú que em faça renunciar a ella». D’eixa manera anava passant la vesprada, amb el misteri rondant pels caps dels col·laboradors i de l’audiència quan, de repent, Jorge Javier va exclamar: «Què està passant al passadís?».

 

En aquell moment, les càmeres van enfocar com dos treballadors despenjaven i s’enduien la fotografia de María Patiño que penjava en el famós Passadís de les Vanitats. En vore-ho, la col·laboradora d’un bot, se’n va anar corrents del plató i va començar a perseguir-los, per a impedir que s’emportaren la seua fotografia: «La meua foto! Ai, ai, ai, però a on se l’emporten?».

 

El nou col·laborador necessitarà un espai a on penjar la seua foto, així que l’organització del programa va decidir fer-li un lloc fent fora la fotografia de María Patiño. Però ella no estava disposada a perdre el seu estimat retrat, cosa que va provocar que començara a córrer pels passadissos intentant trobar els dos jóvens mentres Jorge Javier la seguia per darrere, protagonitzant els dos, un moment d’allò més còmic.

 

Quan per fi els va trobar, el presentador els va preguntar: «A vore companys, a on vos endueu la foto?», però estos no van tindre temps de respondre, ja que María Patiño els la va traure de les mans exclamant: «La foto cap a la meua habitació», i afegint que la col·locaria sobre el capçal del seu llit. Jorge Javier que no s’acabava de creure el que estava vegent i li va dir: «Mare meua, la foto és més gran que tu, María».

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.