Marta López denuncia amenaces en la seua tornada a Espanya: «No ho tornes a fer»

De res li ha servit a Marta López haver passat fins a tres ocasions per la casa de ‘Gran Hermano’ com a concursant i portar dècades comentant ‘realitys‘ en Telecinco. Tot el món creia que la col·laboradora arrasaria en ‘Supervivientes’ i que el seu nom passaria als rànquings de la història del programa, però tanmateix, això no ha sigut així i la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha sigut expulsada al mes d’estar concursant sent la segona eliminada de la seua edició, solament per darrere del ballador Antonio Canales.

Els experts de televisió creuen que el major error de López ha sigut adoptar massa el paper d’entrevistadora i tindre molt present les trames de l’exterior, alguna cosa que li ha arrabassat la naturalitat i desimboltura que esperaven d’ella els fidels seguidors del programa de supervivència. Marta va pensar que traure titulars a Olga Moreno li jugaria a favor, però tot el contrari, l’audiència no li perdona que es posicione a favor d’Antonio David i de la seua dona i segurament per este motiu, la tertuliana de ‘Sálvame’ ha acabat tornant a Espanya molt abans del que ella esperava.

De fet, la pròpia col·laboradora assegurava en la seua entrada del plató de ‘Supervivientes‘ que la gent no la volia i encara que Jordi González ha intentat fer-la canviar d’opinió, de res ha servit perquè Marta ja sabia a la perfecció el que li havia fallat en el seu concurs. Tanmateix, això no ha servit perquè esta canvie d’opinió i s’ha reafirmat en el que ja defensava quan estava a Hondures.

Després d’haver tingut temps de veure els episodis de la docu sèrie de ‘Rocío Carrasco, contar la verdad para seguir viva’, sembla que res ha canviat en la seua manera de pensar i encara es troba molt lluny de posicionar-se a favor de la filla de ‘la más grande’. Marta ha revelat amb un cert temor que des que va aterrar a Espanya no ha fet res més a rebre moltes trucades amenaçadores demanant-li encaridament que deixara de fer alguna cosa.

Segons sembla, la col·laboradora ha rebut desenes d’amenaces demanant-li que deixe de defensar a Olga Moreno en televisió, però esta pressió no estaria servint de res, perquè López ha assegurat que no li tem a res i que continuarà fent costat a la seua amiga fins que puga, alguna cosa que no li ha agradat a molts dels col·laboradors que es trobava en plató i que no han entés que després de tot es continue posicionant a favor de la família d’Antonio David Flores.

 

La defensarà però amb algun canvi

 

No obstant això, sembla que Marta López ja no continuarà sent incondicional del discurs d’Olga Moreno i així ho ha anunciat. Si bé és cert que continuarà defensant-la com a concursant de ‘Supervivientes’, sembla que abandonarà la idea de secundar-la en el seu paper com a dona d’Antonio David Flores i es limitarà solament als aspectes vinculats al concurs. Marta sap que en algun moment haurà de tornar a ‘Salva’m’ i allí les coses han canviat molt des que ella es va anar.

Abans que la col·laboradora volara cap a Hondures, fins i tot hi havien alguns dels seus companys que defensaven a Antonio David, però ara estos ja no existeixen i tots els tertulians han secundat la línia editorial de la cadena, perquè alguns com Kiko Matamoros i que van donar la cara fins al final per Flores, van haver de deixar de fer-lo en demanar-li proves i este no donar-li-les, alguna cosa que complicava en excés la defensa que volien fer d’ell quan l’opinió pública ja ho havia destapat i la cadena per a la qual treballava l’havia acomiadat de manera disciplinària.

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.