11.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Marta López denuncia amenaces en la seua tornada a Espanya: «No ho tornes a fer»

De res li ha servit a Marta López haver passat fins a tres ocasions per la casa de ‘Gran Hermano’ com a concursant i portar dècades comentant ‘realitys‘ en Telecinco. Tot el món creia que la col·laboradora arrasaria en ‘Supervivientes’ i que el seu nom passaria als rànquings de la història del programa, però tanmateix, això no ha sigut així i la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha sigut expulsada al mes d’estar concursant sent la segona eliminada de la seua edició, solament per darrere del ballador Antonio Canales.

Els experts de televisió creuen que el major error de López ha sigut adoptar massa el paper d’entrevistadora i tindre molt present les trames de l’exterior, alguna cosa que li ha arrabassat la naturalitat i desimboltura que esperaven d’ella els fidels seguidors del programa de supervivència. Marta va pensar que traure titulars a Olga Moreno li jugaria a favor, però tot el contrari, l’audiència no li perdona que es posicione a favor d’Antonio David i de la seua dona i segurament per este motiu, la tertuliana de ‘Sálvame’ ha acabat tornant a Espanya molt abans del que ella esperava.

De fet, la pròpia col·laboradora assegurava en la seua entrada del plató de ‘Supervivientes‘ que la gent no la volia i encara que Jordi González ha intentat fer-la canviar d’opinió, de res ha servit perquè Marta ja sabia a la perfecció el que li havia fallat en el seu concurs. Tanmateix, això no ha servit perquè esta canvie d’opinió i s’ha reafirmat en el que ja defensava quan estava a Hondures.

Després d’haver tingut temps de veure els episodis de la docu sèrie de ‘Rocío Carrasco, contar la verdad para seguir viva’, sembla que res ha canviat en la seua manera de pensar i encara es troba molt lluny de posicionar-se a favor de la filla de ‘la más grande’. Marta ha revelat amb un cert temor que des que va aterrar a Espanya no ha fet res més a rebre moltes trucades amenaçadores demanant-li encaridament que deixara de fer alguna cosa.

Segons sembla, la col·laboradora ha rebut desenes d’amenaces demanant-li que deixe de defensar a Olga Moreno en televisió, però esta pressió no estaria servint de res, perquè López ha assegurat que no li tem a res i que continuarà fent costat a la seua amiga fins que puga, alguna cosa que no li ha agradat a molts dels col·laboradors que es trobava en plató i que no han entés que després de tot es continue posicionant a favor de la família d’Antonio David Flores.

 

La defensarà però amb algun canvi

 

No obstant això, sembla que Marta López ja no continuarà sent incondicional del discurs d’Olga Moreno i així ho ha anunciat. Si bé és cert que continuarà defensant-la com a concursant de ‘Supervivientes’, sembla que abandonarà la idea de secundar-la en el seu paper com a dona d’Antonio David Flores i es limitarà solament als aspectes vinculats al concurs. Marta sap que en algun moment haurà de tornar a ‘Salva’m’ i allí les coses han canviat molt des que ella es va anar.

Abans que la col·laboradora volara cap a Hondures, fins i tot hi havien alguns dels seus companys que defensaven a Antonio David, però ara estos ja no existeixen i tots els tertulians han secundat la línia editorial de la cadena, perquè alguns com Kiko Matamoros i que van donar la cara fins al final per Flores, van haver de deixar de fer-lo en demanar-li proves i este no donar-li-les, alguna cosa que complicava en excés la defensa que volien fer d’ell quan l’opinió pública ja ho havia destapat i la cadena per a la qual treballava l’havia acomiadat de manera disciplinària.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.