12.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Marta López denuncia amenaces en la seua tornada a Espanya: «No ho tornes a fer»

De res li ha servit a Marta López haver passat fins a tres ocasions per la casa de ‘Gran Hermano’ com a concursant i portar dècades comentant ‘realitys‘ en Telecinco. Tot el món creia que la col·laboradora arrasaria en ‘Supervivientes’ i que el seu nom passaria als rànquings de la història del programa, però tanmateix, això no ha sigut així i la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha sigut expulsada al mes d’estar concursant sent la segona eliminada de la seua edició, solament per darrere del ballador Antonio Canales.

Els experts de televisió creuen que el major error de López ha sigut adoptar massa el paper d’entrevistadora i tindre molt present les trames de l’exterior, alguna cosa que li ha arrabassat la naturalitat i desimboltura que esperaven d’ella els fidels seguidors del programa de supervivència. Marta va pensar que traure titulars a Olga Moreno li jugaria a favor, però tot el contrari, l’audiència no li perdona que es posicione a favor d’Antonio David i de la seua dona i segurament per este motiu, la tertuliana de ‘Sálvame’ ha acabat tornant a Espanya molt abans del que ella esperava.

De fet, la pròpia col·laboradora assegurava en la seua entrada del plató de ‘Supervivientes‘ que la gent no la volia i encara que Jordi González ha intentat fer-la canviar d’opinió, de res ha servit perquè Marta ja sabia a la perfecció el que li havia fallat en el seu concurs. Tanmateix, això no ha servit perquè esta canvie d’opinió i s’ha reafirmat en el que ja defensava quan estava a Hondures.

Després d’haver tingut temps de veure els episodis de la docu sèrie de ‘Rocío Carrasco, contar la verdad para seguir viva’, sembla que res ha canviat en la seua manera de pensar i encara es troba molt lluny de posicionar-se a favor de la filla de ‘la más grande’. Marta ha revelat amb un cert temor que des que va aterrar a Espanya no ha fet res més a rebre moltes trucades amenaçadores demanant-li encaridament que deixara de fer alguna cosa.

Segons sembla, la col·laboradora ha rebut desenes d’amenaces demanant-li que deixe de defensar a Olga Moreno en televisió, però esta pressió no estaria servint de res, perquè López ha assegurat que no li tem a res i que continuarà fent costat a la seua amiga fins que puga, alguna cosa que no li ha agradat a molts dels col·laboradors que es trobava en plató i que no han entés que després de tot es continue posicionant a favor de la família d’Antonio David Flores.

 

La defensarà però amb algun canvi

 

No obstant això, sembla que Marta López ja no continuarà sent incondicional del discurs d’Olga Moreno i així ho ha anunciat. Si bé és cert que continuarà defensant-la com a concursant de ‘Supervivientes’, sembla que abandonarà la idea de secundar-la en el seu paper com a dona d’Antonio David Flores i es limitarà solament als aspectes vinculats al concurs. Marta sap que en algun moment haurà de tornar a ‘Salva’m’ i allí les coses han canviat molt des que ella es va anar.

Abans que la col·laboradora volara cap a Hondures, fins i tot hi havien alguns dels seus companys que defensaven a Antonio David, però ara estos ja no existeixen i tots els tertulians han secundat la línia editorial de la cadena, perquè alguns com Kiko Matamoros i que van donar la cara fins al final per Flores, van haver de deixar de fer-lo en demanar-li proves i este no donar-li-les, alguna cosa que complicava en excés la defensa que volien fer d’ell quan l’opinió pública ja ho havia destapat i la cadena per a la qual treballava l’havia acomiadat de manera disciplinària.

Últimes notícies

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.