Marta López denuncia amenaces en la seua tornada a Espanya: «No ho tornes a fer»

De res li ha servit a Marta López haver passat fins a tres ocasions per la casa de ‘Gran Hermano’ com a concursant i portar dècades comentant ‘realitys‘ en Telecinco. Tot el món creia que la col·laboradora arrasaria en ‘Supervivientes’ i que el seu nom passaria als rànquings de la història del programa, però tanmateix, això no ha sigut així i la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha sigut expulsada al mes d’estar concursant sent la segona eliminada de la seua edició, solament per darrere del ballador Antonio Canales.

Els experts de televisió creuen que el major error de López ha sigut adoptar massa el paper d’entrevistadora i tindre molt present les trames de l’exterior, alguna cosa que li ha arrabassat la naturalitat i desimboltura que esperaven d’ella els fidels seguidors del programa de supervivència. Marta va pensar que traure titulars a Olga Moreno li jugaria a favor, però tot el contrari, l’audiència no li perdona que es posicione a favor d’Antonio David i de la seua dona i segurament per este motiu, la tertuliana de ‘Sálvame’ ha acabat tornant a Espanya molt abans del que ella esperava.

De fet, la pròpia col·laboradora assegurava en la seua entrada del plató de ‘Supervivientes‘ que la gent no la volia i encara que Jordi González ha intentat fer-la canviar d’opinió, de res ha servit perquè Marta ja sabia a la perfecció el que li havia fallat en el seu concurs. Tanmateix, això no ha servit perquè esta canvie d’opinió i s’ha reafirmat en el que ja defensava quan estava a Hondures.

Després d’haver tingut temps de veure els episodis de la docu sèrie de ‘Rocío Carrasco, contar la verdad para seguir viva’, sembla que res ha canviat en la seua manera de pensar i encara es troba molt lluny de posicionar-se a favor de la filla de ‘la más grande’. Marta ha revelat amb un cert temor que des que va aterrar a Espanya no ha fet res més a rebre moltes trucades amenaçadores demanant-li encaridament que deixara de fer alguna cosa.

Segons sembla, la col·laboradora ha rebut desenes d’amenaces demanant-li que deixe de defensar a Olga Moreno en televisió, però esta pressió no estaria servint de res, perquè López ha assegurat que no li tem a res i que continuarà fent costat a la seua amiga fins que puga, alguna cosa que no li ha agradat a molts dels col·laboradors que es trobava en plató i que no han entés que després de tot es continue posicionant a favor de la família d’Antonio David Flores.

 

La defensarà però amb algun canvi

 

No obstant això, sembla que Marta López ja no continuarà sent incondicional del discurs d’Olga Moreno i així ho ha anunciat. Si bé és cert que continuarà defensant-la com a concursant de ‘Supervivientes’, sembla que abandonarà la idea de secundar-la en el seu paper com a dona d’Antonio David Flores i es limitarà solament als aspectes vinculats al concurs. Marta sap que en algun moment haurà de tornar a ‘Salva’m’ i allí les coses han canviat molt des que ella es va anar.

Abans que la col·laboradora volara cap a Hondures, fins i tot hi havien alguns dels seus companys que defensaven a Antonio David, però ara estos ja no existeixen i tots els tertulians han secundat la línia editorial de la cadena, perquè alguns com Kiko Matamoros i que van donar la cara fins al final per Flores, van haver de deixar de fer-lo en demanar-li proves i este no donar-li-les, alguna cosa que complicava en excés la defensa que volien fer d’ell quan l’opinió pública ja ho havia destapat i la cadena per a la qual treballava l’havia acomiadat de manera disciplinària.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.