Marta López denuncia amenaces en la seua tornada a Espanya: «No ho tornes a fer»

De res li ha servit a Marta López haver passat fins a tres ocasions per la casa de ‘Gran Hermano’ com a concursant i portar dècades comentant ‘realitys‘ en Telecinco. Tot el món creia que la col·laboradora arrasaria en ‘Supervivientes’ i que el seu nom passaria als rànquings de la història del programa, però tanmateix, això no ha sigut així i la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha sigut expulsada al mes d’estar concursant sent la segona eliminada de la seua edició, solament per darrere del ballador Antonio Canales.

Els experts de televisió creuen que el major error de López ha sigut adoptar massa el paper d’entrevistadora i tindre molt present les trames de l’exterior, alguna cosa que li ha arrabassat la naturalitat i desimboltura que esperaven d’ella els fidels seguidors del programa de supervivència. Marta va pensar que traure titulars a Olga Moreno li jugaria a favor, però tot el contrari, l’audiència no li perdona que es posicione a favor d’Antonio David i de la seua dona i segurament per este motiu, la tertuliana de ‘Sálvame’ ha acabat tornant a Espanya molt abans del que ella esperava.

De fet, la pròpia col·laboradora assegurava en la seua entrada del plató de ‘Supervivientes‘ que la gent no la volia i encara que Jordi González ha intentat fer-la canviar d’opinió, de res ha servit perquè Marta ja sabia a la perfecció el que li havia fallat en el seu concurs. Tanmateix, això no ha servit perquè esta canvie d’opinió i s’ha reafirmat en el que ja defensava quan estava a Hondures.

Després d’haver tingut temps de veure els episodis de la docu sèrie de ‘Rocío Carrasco, contar la verdad para seguir viva’, sembla que res ha canviat en la seua manera de pensar i encara es troba molt lluny de posicionar-se a favor de la filla de ‘la más grande’. Marta ha revelat amb un cert temor que des que va aterrar a Espanya no ha fet res més a rebre moltes trucades amenaçadores demanant-li encaridament que deixara de fer alguna cosa.

Segons sembla, la col·laboradora ha rebut desenes d’amenaces demanant-li que deixe de defensar a Olga Moreno en televisió, però esta pressió no estaria servint de res, perquè López ha assegurat que no li tem a res i que continuarà fent costat a la seua amiga fins que puga, alguna cosa que no li ha agradat a molts dels col·laboradors que es trobava en plató i que no han entés que després de tot es continue posicionant a favor de la família d’Antonio David Flores.

 

La defensarà però amb algun canvi

 

No obstant això, sembla que Marta López ja no continuarà sent incondicional del discurs d’Olga Moreno i així ho ha anunciat. Si bé és cert que continuarà defensant-la com a concursant de ‘Supervivientes’, sembla que abandonarà la idea de secundar-la en el seu paper com a dona d’Antonio David Flores i es limitarà solament als aspectes vinculats al concurs. Marta sap que en algun moment haurà de tornar a ‘Salva’m’ i allí les coses han canviat molt des que ella es va anar.

Abans que la col·laboradora volara cap a Hondures, fins i tot hi havien alguns dels seus companys que defensaven a Antonio David, però ara estos ja no existeixen i tots els tertulians han secundat la línia editorial de la cadena, perquè alguns com Kiko Matamoros i que van donar la cara fins al final per Flores, van haver de deixar de fer-lo en demanar-li proves i este no donar-li-les, alguna cosa que complicava en excés la defensa que volien fer d’ell quan l’opinió pública ja ho havia destapat i la cadena per a la qual treballava l’havia acomiadat de manera disciplinària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.