9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Massiel enfada molt a Jorge Javier Vázquez en el Deluxe

Massiel ha tornat al plató de ‘Sábado deluxe‘ per a parlar sense pèls en la llengua una vegada més sobretot i sobre tots. La cantant i guanyadora del Festival d’Eurovisió en 1968 ha tornat a protagonitzar en la seua entrevista amb Jorge Javier Vázquez grans moments televisius per al record.

Semblava una entrevista tranquil·la

L’entrevista entre Masiel i Jorge Javier Vázquez en “Sábado Deluxe” ha començat tranquil·la, però poc duraria esta tranquil·litat, en parlar del llibre de Miguel Bosé ‘El hijo del capitán trueno’ poc es feia presagiar el que venia, el presentador explotava contra Masiel.

El motiu

Tot va començar quan la convidada va parlar del llibre del cantant: “Vaig estar llegint el llibre de Miguel Bosé, que està molt ben escrit. Sé que et cau malament i tens motius perquè et caiga malament“. Diu recomanar-ho “perquè és un llibre ple d’autenticitat. Està molt ben escrit i s’ha quedat en pilotes“. Així mateix, Massiel defensava al cantant de les crítiques per la seua actitud amb la premsa: “Jo entenc que tallés als periodistes. Li van fer una pregunta impertinent i el llibre mereix un respecte“.

El presentador no opinava el mateix

Jorge Javier no estava d’acord amb les paraules de la convidada: “Perdó, però jo no sé si vas llegir l’entrevista de Luz Sánchez Mellado que parlava de com tractava Miguel Bosé a la gent que li anava a fer les entrevistes. La gent de l’editorial ha acabat fins a la trossa de Miguel Bosé pel seu caràcter“. I rematava: “No es pot maltractar a tots per ser Miguel Bosé”. Era llavors quan Massiel sortia en defensa de Bosé fent una impensable acusació sobre el presentador: “Tu has estat un gran maltractador de la gent“.

Sent, per favor. No, no, no… Per ací no anem. Que isca una persona del meu equip…“, s’intentava defensar Jorge Javier del que acaba de dir Massiel en ‘Sábado Deluxe’. Però l’artista li tallava: “No s’atreviran mai“. En este instant Vázquez s’afartava i li deixava les coses clares a la convidada: “Em sembla que per donar una resposta em poses en una situació realment que no em meresc amb el que tu i jo ens coneixem. Em sembla molt injust perquè demà este serà el titular“.

I continuava defensant-se: “Mira, jo podré tenir rampells i barallar-me, però a mi no se’m pot cridar en cap concepte maltractador. Mai. No ha eixit una persona ni eixirà mai. Això que quede clar“. Després d’això Massiel reculava abans que Vázquez apartara el tema per a parlar d’un altre assumpte: “Bé, perquè ho retirem. Amb mi ets collonut”.

<

>

Altres temes de la vida de Masiel

Massiel també va recordar algunes de les històries d’amor que més li van marcar, s’ha mostrat molt crítica amb alguns articles de premsa publicats sobre ella i ha repassat els últims moments televisius que ha protagonitzat.

La cantant va haver d’anar-se a donar a llum al seu fill a Londres: “Ací a Espanya, com a mare soltera, m’ho podrien haver llevat”

El naixement del seu fill Aitor. Aitor Carlos Zayas va néixer l’1 de juny de 1977 i ho va fer a Londres, lloc fins al qual la seua mare es va traslladar al costat del seu germà Emilio per a poder registrar-li precisament com a fill al costat de Carlos Zayas, ja que a Espanya no podia fer-se sense estar casada: “Ací hauria estat mare soltera i Luis Recatero podria haver reclamat la seua paternitat per estar casat amb mi a ulls de l’església“.

<

>

 

Últimes notícies

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.

La col·lisió de tres camions talla l’AP-7 a Castelló des de la matinada i deixa dos ferits

Un xoc entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la 1 de la matinada. El trànsit es desvia per la N-340 i hi ha dos ferits.

Pluges i cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana des d’este divendres i durant el cap de setmana

Aemet preveu precipitacions que poden iniciar-se este divendres en el sud, amb pluges persistents el dissabte i generalitzades el diumenge en la Comunitat Valenciana.

Xoc de tres camions talla l’AP-7 a Castelló durant tota la nit

Un accident entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la matinada i obliga a desviar per la N-340. La V-31 registra 8 km de retencions.

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.