16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

‘Me Resbala’ torna després de 2 anys sense emetre’s

Arturo Valls seguirà presentant 'Me resbala', que ja ha gravat la seva 5a temporada

Arturo Valls seguirà presentant ‘Me resbala’, que ja ha gravat la seua 5a temporada | Antena 3

 

L’humorístic programa d’Antena 3 ‘Me Resbala’ torna amb la seua quinta temporada després de dos anys sense emetre’s. Este divertit programa presentat per l’humorista valencià Arturo Valls s’ha gravat fa tres setmanes i actualment es troba en fase d’edició, per la qual cosa d’ací poc podrem disfrutar d’este format de nou. En esta nova edició podrem vore a artistes com Carlos Latre, El Monaguillo, Edu Soto, Silvia Abril, Anabel Alonso, Vaquero, David Fernández, Luis Larrodera, Toni Acosta, La Terremoto de Alcorcón o Laura Sánchez.

 

Carlos Latre, un dels humoristes que intervindrà a 'Me resbala'

Carlos Latre, un dels humoristes que intervindrà en ‘Me resbala’ | CEDIDA

 

A tots estos personatges de l’humor s’haurà de sumar una nova incorporació que s’ha afegit com a novetat esta temporada: el ‘showman’ Mario Vaquerizo. D’esta forma, vorem al músic i marit d’Alaska participar en el ‘Teatro dependente’ del programa, o en proves com ‘Palabras corrientes’ o ‘¿Está Consuelo?’, i en altres novetats més que el programa tindrà durant esta nova etapa.

 

Per tant, el programa, que es va estrenar en 2013, torna carregat de novetats, tot i que de moment encara no se sap la data exacta d’estrena ni si està previst rodar més temporades.

 

Mario Vaquerizo serà una de les cares noves en la 5a temporada de 'Me resbala'

Mario Vaquerizo serà una de les cares noves en la 5a temporada de ‘Me resbala’ | València Diari

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.

L’Eurolliga confirma que el Hapoel Tel Aviv-València es jugarà el dijous a Israel

L'Eurolliga va ratificar que el Hapoel Tel Aviv-València del dijous es disputarà a Israel, com estava previst. Després dels rumors per la tensió amb l'Iran, el Hapoel va iniciar la venda d'entrades i l'organització va confirmar el Menora Mivtachim Arena.

Alacant creuarà les llistes de funcionaris i adjudicataris de vivendes públiques

El consistori creuarà les dades d'adjudicataris amb la plantilla per a detectar possibles vincles i depurar responsabilitats. Hi haurà ple extraordinari i denúncia davant fiscalia.

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.

Reubicats en altres centres els xiquets de la guarderia d’Algemesí després de la detenció de la seua propietària per possible maltractament

Educació garantix la reubicació dels alumnes d'una guarderia d'Algemesí després de la detenció de la propietària per presumpte maltractament. La dona ha quedat en llibertat provisional amb prohibicions d'acostament i de treballar amb menors.