La mecànica d’Antonio David per a forrarse a costa de Rocío Carrasco

Que Antonio David Flores vivia de la seua relació amb Rocío Carrasco és una cosa que tothom suposava, sobretot torpedinant-la en programes de televisió i en revistes, encara que anit va quedar provat.

En la sèrie documental: ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat la gran quantitat de diners que va aglutinar Antonio David Flores quan es declarava insolvent. «Vull fer això perquè la gent entenga que este ser el que ha fet és guanyar diners a costa de posar fi a la meua vida, que és el que ha fet i quasi va aconseguir», explica.

«Jo pose una reclamació dinerària i és arran d’eixe procediment que des de primera hora el jutge decreta que eixos diners es deu, s’ha embargat, llavors el jutjat comença a dictaminar oficis a les productores, a les revistes, a les cadenes per a veure quant cobra per a poder embargar-li-ho», revela la filla de Rocío Jurado.

«De sobte ens vam adonar que les quantitats la majoria no les cobrava ell, societats de les quals ell ni pertanyia. Al mateix temps ell s’havia declarat insolvent, dient que manca de béns i demanant justícia gratuïta. Tu no pots travar embargaments perquè les societats la majoria que cobra no són d’ell, així que decidim posar-li una querella criminal per un delicte d’insolvència punible», detalla Rocío.

 

Alonso Caparrós esbudella la mecànica d’Antonio David

 

Ha sigut Alonso Caparrós, col·laborador convidat al penúltim episodi de la sèrie documental, qui ha volgut esbudellar esta estratègia que se li ha escapat, fins ara, a la justícia: «El que fa és el següent: si per a este procediment han de passar dos o tres anys, jo que faça quatre ‘Sábado Deluxe’, no tinc 80.000 euros, sinó 160.000 euros«.

I ho explica: «És a dir, ell diu, ‘ho pagaré quan la justícia m’estrenya i no em quede més remei, i si no, no ho pague mai. Però mentrestant en este període d’un any, dos anys o quatre anys, que és el que tarda a passar al Suprem, Antonio David es folra«.

I va a més, ja que recorda als teleespectadors que la seua filla i la seua dona treballen actualment en la cadena que, precisament, acaba d’interposar-li una demanda per acomiadament improcedent: «Però ja no sols es folra ell, ara també a través de Rocío Flores (‘El programa de Ana Rosa’) i Olga Moreno (‘Supervivientes 2021’). I eixa és la mecànica que jo veig».

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.