La mecànica d’Antonio David per a forrarse a costa de Rocío Carrasco

Que Antonio David Flores vivia de la seua relació amb Rocío Carrasco és una cosa que tothom suposava, sobretot torpedinant-la en programes de televisió i en revistes, encara que anit va quedar provat.

En la sèrie documental: ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat la gran quantitat de diners que va aglutinar Antonio David Flores quan es declarava insolvent. «Vull fer això perquè la gent entenga que este ser el que ha fet és guanyar diners a costa de posar fi a la meua vida, que és el que ha fet i quasi va aconseguir», explica.

«Jo pose una reclamació dinerària i és arran d’eixe procediment que des de primera hora el jutge decreta que eixos diners es deu, s’ha embargat, llavors el jutjat comença a dictaminar oficis a les productores, a les revistes, a les cadenes per a veure quant cobra per a poder embargar-li-ho», revela la filla de Rocío Jurado.

«De sobte ens vam adonar que les quantitats la majoria no les cobrava ell, societats de les quals ell ni pertanyia. Al mateix temps ell s’havia declarat insolvent, dient que manca de béns i demanant justícia gratuïta. Tu no pots travar embargaments perquè les societats la majoria que cobra no són d’ell, així que decidim posar-li una querella criminal per un delicte d’insolvència punible», detalla Rocío.

 

Alonso Caparrós esbudella la mecànica d’Antonio David

 

Ha sigut Alonso Caparrós, col·laborador convidat al penúltim episodi de la sèrie documental, qui ha volgut esbudellar esta estratègia que se li ha escapat, fins ara, a la justícia: «El que fa és el següent: si per a este procediment han de passar dos o tres anys, jo que faça quatre ‘Sábado Deluxe’, no tinc 80.000 euros, sinó 160.000 euros«.

I ho explica: «És a dir, ell diu, ‘ho pagaré quan la justícia m’estrenya i no em quede més remei, i si no, no ho pague mai. Però mentrestant en este període d’un any, dos anys o quatre anys, que és el que tarda a passar al Suprem, Antonio David es folra«.

I va a més, ja que recorda als teleespectadors que la seua filla i la seua dona treballen actualment en la cadena que, precisament, acaba d’interposar-li una demanda per acomiadament improcedent: «Però ja no sols es folra ell, ara també a través de Rocío Flores (‘El programa de Ana Rosa’) i Olga Moreno (‘Supervivientes 2021’). I eixa és la mecànica que jo veig».

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.