La mecànica d’Antonio David per a forrarse a costa de Rocío Carrasco

Que Antonio David Flores vivia de la seua relació amb Rocío Carrasco és una cosa que tothom suposava, sobretot torpedinant-la en programes de televisió i en revistes, encara que anit va quedar provat.

En la sèrie documental: ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat la gran quantitat de diners que va aglutinar Antonio David Flores quan es declarava insolvent. «Vull fer això perquè la gent entenga que este ser el que ha fet és guanyar diners a costa de posar fi a la meua vida, que és el que ha fet i quasi va aconseguir», explica.

«Jo pose una reclamació dinerària i és arran d’eixe procediment que des de primera hora el jutge decreta que eixos diners es deu, s’ha embargat, llavors el jutjat comença a dictaminar oficis a les productores, a les revistes, a les cadenes per a veure quant cobra per a poder embargar-li-ho», revela la filla de Rocío Jurado.

«De sobte ens vam adonar que les quantitats la majoria no les cobrava ell, societats de les quals ell ni pertanyia. Al mateix temps ell s’havia declarat insolvent, dient que manca de béns i demanant justícia gratuïta. Tu no pots travar embargaments perquè les societats la majoria que cobra no són d’ell, així que decidim posar-li una querella criminal per un delicte d’insolvència punible», detalla Rocío.

 

Alonso Caparrós esbudella la mecànica d’Antonio David

 

Ha sigut Alonso Caparrós, col·laborador convidat al penúltim episodi de la sèrie documental, qui ha volgut esbudellar esta estratègia que se li ha escapat, fins ara, a la justícia: «El que fa és el següent: si per a este procediment han de passar dos o tres anys, jo que faça quatre ‘Sábado Deluxe’, no tinc 80.000 euros, sinó 160.000 euros«.

I ho explica: «És a dir, ell diu, ‘ho pagaré quan la justícia m’estrenya i no em quede més remei, i si no, no ho pague mai. Però mentrestant en este període d’un any, dos anys o quatre anys, que és el que tarda a passar al Suprem, Antonio David es folra«.

I va a més, ja que recorda als teleespectadors que la seua filla i la seua dona treballen actualment en la cadena que, precisament, acaba d’interposar-li una demanda per acomiadament improcedent: «Però ja no sols es folra ell, ara també a través de Rocío Flores (‘El programa de Ana Rosa’) i Olga Moreno (‘Supervivientes 2021’). I eixa és la mecànica que jo veig».

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU