La mecànica d’Antonio David per a forrarse a costa de Rocío Carrasco

Que Antonio David Flores vivia de la seua relació amb Rocío Carrasco és una cosa que tothom suposava, sobretot torpedinant-la en programes de televisió i en revistes, encara que anit va quedar provat.

En la sèrie documental: ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat la gran quantitat de diners que va aglutinar Antonio David Flores quan es declarava insolvent. «Vull fer això perquè la gent entenga que este ser el que ha fet és guanyar diners a costa de posar fi a la meua vida, que és el que ha fet i quasi va aconseguir», explica.

«Jo pose una reclamació dinerària i és arran d’eixe procediment que des de primera hora el jutge decreta que eixos diners es deu, s’ha embargat, llavors el jutjat comença a dictaminar oficis a les productores, a les revistes, a les cadenes per a veure quant cobra per a poder embargar-li-ho», revela la filla de Rocío Jurado.

«De sobte ens vam adonar que les quantitats la majoria no les cobrava ell, societats de les quals ell ni pertanyia. Al mateix temps ell s’havia declarat insolvent, dient que manca de béns i demanant justícia gratuïta. Tu no pots travar embargaments perquè les societats la majoria que cobra no són d’ell, així que decidim posar-li una querella criminal per un delicte d’insolvència punible», detalla Rocío.

 

Alonso Caparrós esbudella la mecànica d’Antonio David

 

Ha sigut Alonso Caparrós, col·laborador convidat al penúltim episodi de la sèrie documental, qui ha volgut esbudellar esta estratègia que se li ha escapat, fins ara, a la justícia: «El que fa és el següent: si per a este procediment han de passar dos o tres anys, jo que faça quatre ‘Sábado Deluxe’, no tinc 80.000 euros, sinó 160.000 euros«.

I ho explica: «És a dir, ell diu, ‘ho pagaré quan la justícia m’estrenya i no em quede més remei, i si no, no ho pague mai. Però mentrestant en este període d’un any, dos anys o quatre anys, que és el que tarda a passar al Suprem, Antonio David es folra«.

I va a més, ja que recorda als teleespectadors que la seua filla i la seua dona treballen actualment en la cadena que, precisament, acaba d’interposar-li una demanda per acomiadament improcedent: «Però ja no sols es folra ell, ara també a través de Rocío Flores (‘El programa de Ana Rosa’) i Olga Moreno (‘Supervivientes 2021’). I eixa és la mecànica que jo veig».

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.