La mecànica d’Antonio David per a forrarse a costa de Rocío Carrasco

Que Antonio David Flores vivia de la seua relació amb Rocío Carrasco és una cosa que tothom suposava, sobretot torpedinant-la en programes de televisió i en revistes, encara que anit va quedar provat.

En la sèrie documental: ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat la gran quantitat de diners que va aglutinar Antonio David Flores quan es declarava insolvent. «Vull fer això perquè la gent entenga que este ser el que ha fet és guanyar diners a costa de posar fi a la meua vida, que és el que ha fet i quasi va aconseguir», explica.

«Jo pose una reclamació dinerària i és arran d’eixe procediment que des de primera hora el jutge decreta que eixos diners es deu, s’ha embargat, llavors el jutjat comença a dictaminar oficis a les productores, a les revistes, a les cadenes per a veure quant cobra per a poder embargar-li-ho», revela la filla de Rocío Jurado.

«De sobte ens vam adonar que les quantitats la majoria no les cobrava ell, societats de les quals ell ni pertanyia. Al mateix temps ell s’havia declarat insolvent, dient que manca de béns i demanant justícia gratuïta. Tu no pots travar embargaments perquè les societats la majoria que cobra no són d’ell, així que decidim posar-li una querella criminal per un delicte d’insolvència punible», detalla Rocío.

 

Alonso Caparrós esbudella la mecànica d’Antonio David

 

Ha sigut Alonso Caparrós, col·laborador convidat al penúltim episodi de la sèrie documental, qui ha volgut esbudellar esta estratègia que se li ha escapat, fins ara, a la justícia: «El que fa és el següent: si per a este procediment han de passar dos o tres anys, jo que faça quatre ‘Sábado Deluxe’, no tinc 80.000 euros, sinó 160.000 euros«.

I ho explica: «És a dir, ell diu, ‘ho pagaré quan la justícia m’estrenya i no em quede més remei, i si no, no ho pague mai. Però mentrestant en este període d’un any, dos anys o quatre anys, que és el que tarda a passar al Suprem, Antonio David es folra«.

I va a més, ja que recorda als teleespectadors que la seua filla i la seua dona treballen actualment en la cadena que, precisament, acaba d’interposar-li una demanda per acomiadament improcedent: «Però ja no sols es folra ell, ara també a través de Rocío Flores (‘El programa de Ana Rosa’) i Olga Moreno (‘Supervivientes 2021’). I eixa és la mecànica que jo veig».

Últimes notícies

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.

Compromís acusa el PP de usar els Pressupostos per a impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís sosté que els Pressupostos de la Generalitat de 2026 només busquen reforçar Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP i presenta esmenes per a reorientar un mínim de dos milions d’euros cap a emergències i política lingüística.

Compromís acusa el PP de fer els pressupostos per impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís assegura que els pressupostos de la Generalitat per a 2026 busquen sobretot que Juanfran Pérez Llorca siga candidat del PP i reclama més fons per a emergències i per a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Les morts per calor es disparen a 142 en la primera quinzena de juliol a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 142 morts a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 14 de juliol de 2026, la xifra més elevada per a este període des que hi ha registres del sistema MoMo (2015). La setmana de l’onada de calor, del 6 al 12 de juliol, concentra 104 defuncions.

La venda d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth es convertix en la segona més alta de la història de l’Elx

L’Elx ingressarà 12,5 milions d’euros pel traspàs d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth, la segona venda més elevada del club, només superada per la de Rodrigo Mendoza a l’Atlético de Madrid.

Els guardonats del 9 d’Octubre reben les distincions a casa després d’ajornar-se l’acte per la pluja

La Generalitat ha enviat per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als guardonats després que l’acte institucional s’ajornara per una alerta taronja per pluges a València i Alacant.