Melyssa afona a Sandra Pica: «Tom em va demanar una segona oportunitat fa poc»

 

‘Supervivientes’ va viure anit una escena fora d’escaleta i que el programa no ha pogut aprofitar com hauria volgut. Com és habitual, en els debats de Jordi González hi ha una part de connexió amb l’illa en la qual els concursants realitzen un joc de recompensa i després, el programa retorna la connexió al plató on els tertulians debats sobre les diferents trames fins a la fi del programa.

No obstant això, quan el programa ja havia tancat la connexió amb Hondures, la direcció del programa li ha comunicat alguna cosa al presentador i que ha hagut de transmetre sense tindre imatges ni l’oportunitat de connectar de nou amb l’illa per a veure en directe el que estava succeint.

Anuncios

El català ha contat que en estos moments s’estava muntant un espectacle molt gran després que Melyssa Pinto haja comunicat als seus companys alguna cosa que va ocórrer justament tres dies abans que tots volaren fins a Hondures per a participar en el programa de supervivència de Telecinco.

La jove ha confessat a tots els que l’han volguda sentir que el seu ex-xicot Tom i que hui plorava perquè la seua actual núvia Sandra Pica abandonava l’illa després d’haver-lo visitat per a deixar-lo, li va demanar una segona oportunitat pocs dies abans que deixaren Espanya arrere.

Davant esta sol·licitud, sembla que Melyssa es va pensar si donar-li una segona oportunitat al francés, però finalment no va arribar a forjar esta segona oportunitat i van arribar a Hondures en condició d’ex.

Això no tindria cap mena d’importància si no fora perquè Tom estava eixint amb la catalana Sandra Pica i que, per tant, si extronista haguera acceptat, l’hauria tornada a deixar per a tornar amb la seua primera núvia.

En el moment en el qual González ha explicat això, la mare de Sandra s’ha emportat les mans al capdavant i ha demanat al programa que li ho comunicaren a la seua filla perquè així esta tornara a Espanya sense cap mena de remordiment per haver deixat allí a Tom.

En ‘Tierra de nadie’, Carlos Sobera. ampliarà esta informació i donarà més detalls sobre la suposada volta de Tom i Melyssa.

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.