7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Melyssa afona a Sandra Pica: «Tom em va demanar una segona oportunitat fa poc»

 

‘Supervivientes’ va viure anit una escena fora d’escaleta i que el programa no ha pogut aprofitar com hauria volgut. Com és habitual, en els debats de Jordi González hi ha una part de connexió amb l’illa en la qual els concursants realitzen un joc de recompensa i després, el programa retorna la connexió al plató on els tertulians debats sobre les diferents trames fins a la fi del programa.

No obstant això, quan el programa ja havia tancat la connexió amb Hondures, la direcció del programa li ha comunicat alguna cosa al presentador i que ha hagut de transmetre sense tindre imatges ni l’oportunitat de connectar de nou amb l’illa per a veure en directe el que estava succeint.

El català ha contat que en estos moments s’estava muntant un espectacle molt gran després que Melyssa Pinto haja comunicat als seus companys alguna cosa que va ocórrer justament tres dies abans que tots volaren fins a Hondures per a participar en el programa de supervivència de Telecinco.

La jove ha confessat a tots els que l’han volguda sentir que el seu ex-xicot Tom i que hui plorava perquè la seua actual núvia Sandra Pica abandonava l’illa després d’haver-lo visitat per a deixar-lo, li va demanar una segona oportunitat pocs dies abans que deixaren Espanya arrere.

Davant esta sol·licitud, sembla que Melyssa es va pensar si donar-li una segona oportunitat al francés, però finalment no va arribar a forjar esta segona oportunitat i van arribar a Hondures en condició d’ex.

Això no tindria cap mena d’importància si no fora perquè Tom estava eixint amb la catalana Sandra Pica i que, per tant, si extronista haguera acceptat, l’hauria tornada a deixar per a tornar amb la seua primera núvia.

En el moment en el qual González ha explicat això, la mare de Sandra s’ha emportat les mans al capdavant i ha demanat al programa que li ho comunicaren a la seua filla perquè així esta tornara a Espanya sense cap mena de remordiment per haver deixat allí a Tom.

En ‘Tierra de nadie’, Carlos Sobera. ampliarà esta informació i donarà més detalls sobre la suposada volta de Tom i Melyssa.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.