Melyssa afona a Sandra Pica: «Tom em va demanar una segona oportunitat fa poc»

 

‘Supervivientes’ va viure anit una escena fora d’escaleta i que el programa no ha pogut aprofitar com hauria volgut. Com és habitual, en els debats de Jordi González hi ha una part de connexió amb l’illa en la qual els concursants realitzen un joc de recompensa i després, el programa retorna la connexió al plató on els tertulians debats sobre les diferents trames fins a la fi del programa.

No obstant això, quan el programa ja havia tancat la connexió amb Hondures, la direcció del programa li ha comunicat alguna cosa al presentador i que ha hagut de transmetre sense tindre imatges ni l’oportunitat de connectar de nou amb l’illa per a veure en directe el que estava succeint.

El català ha contat que en estos moments s’estava muntant un espectacle molt gran després que Melyssa Pinto haja comunicat als seus companys alguna cosa que va ocórrer justament tres dies abans que tots volaren fins a Hondures per a participar en el programa de supervivència de Telecinco.

La jove ha confessat a tots els que l’han volguda sentir que el seu ex-xicot Tom i que hui plorava perquè la seua actual núvia Sandra Pica abandonava l’illa després d’haver-lo visitat per a deixar-lo, li va demanar una segona oportunitat pocs dies abans que deixaren Espanya arrere.

Davant esta sol·licitud, sembla que Melyssa es va pensar si donar-li una segona oportunitat al francés, però finalment no va arribar a forjar esta segona oportunitat i van arribar a Hondures en condició d’ex.

Això no tindria cap mena d’importància si no fora perquè Tom estava eixint amb la catalana Sandra Pica i que, per tant, si extronista haguera acceptat, l’hauria tornada a deixar per a tornar amb la seua primera núvia.

En el moment en el qual González ha explicat això, la mare de Sandra s’ha emportat les mans al capdavant i ha demanat al programa que li ho comunicaren a la seua filla perquè així esta tornara a Espanya sense cap mena de remordiment per haver deixat allí a Tom.

En ‘Tierra de nadie’, Carlos Sobera. ampliarà esta informació i donarà més detalls sobre la suposada volta de Tom i Melyssa.

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.