9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Melyssa afona a Sandra Pica: «Tom em va demanar una segona oportunitat fa poc»

 

‘Supervivientes’ va viure anit una escena fora d’escaleta i que el programa no ha pogut aprofitar com hauria volgut. Com és habitual, en els debats de Jordi González hi ha una part de connexió amb l’illa en la qual els concursants realitzen un joc de recompensa i després, el programa retorna la connexió al plató on els tertulians debats sobre les diferents trames fins a la fi del programa.

No obstant això, quan el programa ja havia tancat la connexió amb Hondures, la direcció del programa li ha comunicat alguna cosa al presentador i que ha hagut de transmetre sense tindre imatges ni l’oportunitat de connectar de nou amb l’illa per a veure en directe el que estava succeint.

El català ha contat que en estos moments s’estava muntant un espectacle molt gran després que Melyssa Pinto haja comunicat als seus companys alguna cosa que va ocórrer justament tres dies abans que tots volaren fins a Hondures per a participar en el programa de supervivència de Telecinco.

La jove ha confessat a tots els que l’han volguda sentir que el seu ex-xicot Tom i que hui plorava perquè la seua actual núvia Sandra Pica abandonava l’illa després d’haver-lo visitat per a deixar-lo, li va demanar una segona oportunitat pocs dies abans que deixaren Espanya arrere.

Davant esta sol·licitud, sembla que Melyssa es va pensar si donar-li una segona oportunitat al francés, però finalment no va arribar a forjar esta segona oportunitat i van arribar a Hondures en condició d’ex.

Això no tindria cap mena d’importància si no fora perquè Tom estava eixint amb la catalana Sandra Pica i que, per tant, si extronista haguera acceptat, l’hauria tornada a deixar per a tornar amb la seua primera núvia.

En el moment en el qual González ha explicat això, la mare de Sandra s’ha emportat les mans al capdavant i ha demanat al programa que li ho comunicaren a la seua filla perquè així esta tornara a Espanya sense cap mena de remordiment per haver deixat allí a Tom.

En ‘Tierra de nadie’, Carlos Sobera. ampliarà esta informació i donarà més detalls sobre la suposada volta de Tom i Melyssa.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.