El misteri resolt del bateig de Rocío Flores, que ella volia evitar

 

Olga Moreno va soltar la bomba, Rocío Flores ho va confirmar i ‘Ya es mediodía Fresh’ ha aconseguit aclarir en exclusiva totes les incògnites sobre el baptisme, confirmació i comunió de la filla de Rocío Carrasco.

Des que Rocío Carrasco ha decidit trencar el seu silenci, cada dia que avança coneixem més detalls que ajuden a entendre la ruptura amb la seua filla Rocío Flores.

Un dels últims esdeveniments sobre el qual s’ha pogut bussejar és el bateig de la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, que s’ha convertit en un dels fets del passat reactivats per la polèmica.

Si bé no hi havia manera que Rocío Flores refrescara la memòria quan Joaquín Prat li insistia sobre este tema, ‘Ya es mediodia’ ha emés les imatges i ho ha contextualitzat en el conflicte de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

El calendari marcava el 15 de maig de 2012 quan Rocío Flores es vestia amb un bonic vestit estampat que va comprar al costat d’Olga per a rebre els tres sagraments junts.

A l’esdeveniment van acudir Antonio David Flores, Olga Moreno, alguns familiars paterns i els amics de la parella, el cantant Pitingo i la seua esposa. Este últim assegurava davant les càmeres que no anava a celebrar-se una festa posterior per motius laborals, però tan sols uns minuts després, tots els convidats ho celebraven en un conegut rostidor.

El context és important i, tal com ha exposat Miguel Ángel Nicolás, l’esdeveniment familiar en el qual Rocío Flores es va batejar, va rebre la Primera Comunió i es va confirmar, va tindre lloc en un escenari molt tibant entre els seus pares. «Antonio David presentava la demanda amb la qual reclamava la custòdia total de Rocío Flores, va anar en estes dates. Que és, a més, quan ha d’anar la mare amb la filla al jutjat i se sotmeten a una anàlisi psicosocial», deia el periodista, subratllant que «estava en ple tràmit que la filla deixara la mare».

Per primera vegada hem vist les còmplices imatges d’Antonio David Flores i la seua filla en un dia tan especial que, pel que sembla, mai havien vist la llum per petició del pare, ja que Rocío era menor d’edat en eixe moment. Un argument contra el qual s’ha mostrat molt crítica Alba Carrillo, qui assegura que Rocío Carrasco no sabia la data, no va ser convidada i no va donar la seua autorització per a esta celebració.

No obstant això, una diputada andalusa del Partit Popular ha confirmat en directe que no es necessita l’autorització de tots dos progenitors per a prendre els sagraments “per a entrar a l’església no cal demanar permís” i Rosa Benito ha tingut clar que Rocío Carrasco no haguera anat de cap manera.

Recordem que la data coincideix amb el moment en el qual Antonio David Flores estava sol·licitant la custòdia de Rocío i ella i la seua mare van haver de sotmetre’s a una anàlisi psicosocial per part de la Fiscalia.

Últimes notícies

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.