17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

El misteri resolt del bateig de Rocío Flores, que ella volia evitar

 

Olga Moreno va soltar la bomba, Rocío Flores ho va confirmar i ‘Ya es mediodía Fresh’ ha aconseguit aclarir en exclusiva totes les incògnites sobre el baptisme, confirmació i comunió de la filla de Rocío Carrasco.

Des que Rocío Carrasco ha decidit trencar el seu silenci, cada dia que avança coneixem més detalls que ajuden a entendre la ruptura amb la seua filla Rocío Flores.

Un dels últims esdeveniments sobre el qual s’ha pogut bussejar és el bateig de la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, que s’ha convertit en un dels fets del passat reactivats per la polèmica.

Si bé no hi havia manera que Rocío Flores refrescara la memòria quan Joaquín Prat li insistia sobre este tema, ‘Ya es mediodia’ ha emés les imatges i ho ha contextualitzat en el conflicte de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

El calendari marcava el 15 de maig de 2012 quan Rocío Flores es vestia amb un bonic vestit estampat que va comprar al costat d’Olga per a rebre els tres sagraments junts.

A l’esdeveniment van acudir Antonio David Flores, Olga Moreno, alguns familiars paterns i els amics de la parella, el cantant Pitingo i la seua esposa. Este últim assegurava davant les càmeres que no anava a celebrar-se una festa posterior per motius laborals, però tan sols uns minuts després, tots els convidats ho celebraven en un conegut rostidor.

El context és important i, tal com ha exposat Miguel Ángel Nicolás, l’esdeveniment familiar en el qual Rocío Flores es va batejar, va rebre la Primera Comunió i es va confirmar, va tindre lloc en un escenari molt tibant entre els seus pares. “Antonio David presentava la demanda amb la qual reclamava la custòdia total de Rocío Flores, va anar en estes dates. Que és, a més, quan ha d’anar la mare amb la filla al jutjat i se sotmeten a una anàlisi psicosocial”, deia el periodista, subratllant que “estava en ple tràmit que la filla deixara la mare”.

Per primera vegada hem vist les còmplices imatges d’Antonio David Flores i la seua filla en un dia tan especial que, pel que sembla, mai havien vist la llum per petició del pare, ja que Rocío era menor d’edat en eixe moment. Un argument contra el qual s’ha mostrat molt crítica Alba Carrillo, qui assegura que Rocío Carrasco no sabia la data, no va ser convidada i no va donar la seua autorització per a esta celebració.

No obstant això, una diputada andalusa del Partit Popular ha confirmat en directe que no es necessita l’autorització de tots dos progenitors per a prendre els sagraments “per a entrar a l’església no cal demanar permís” i Rosa Benito ha tingut clar que Rocío Carrasco no haguera anat de cap manera.

Recordem que la data coincideix amb el moment en el qual Antonio David Flores estava sol·licitant la custòdia de Rocío i ella i la seua mare van haver de sotmetre’s a una anàlisi psicosocial per part de la Fiscalia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.