10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

El misteri resolt del bateig de Rocío Flores, que ella volia evitar

 

Olga Moreno va soltar la bomba, Rocío Flores ho va confirmar i ‘Ya es mediodía Fresh’ ha aconseguit aclarir en exclusiva totes les incògnites sobre el baptisme, confirmació i comunió de la filla de Rocío Carrasco.

Des que Rocío Carrasco ha decidit trencar el seu silenci, cada dia que avança coneixem més detalls que ajuden a entendre la ruptura amb la seua filla Rocío Flores.

Un dels últims esdeveniments sobre el qual s’ha pogut bussejar és el bateig de la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, que s’ha convertit en un dels fets del passat reactivats per la polèmica.

Si bé no hi havia manera que Rocío Flores refrescara la memòria quan Joaquín Prat li insistia sobre este tema, ‘Ya es mediodia’ ha emés les imatges i ho ha contextualitzat en el conflicte de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

El calendari marcava el 15 de maig de 2012 quan Rocío Flores es vestia amb un bonic vestit estampat que va comprar al costat d’Olga per a rebre els tres sagraments junts.

A l’esdeveniment van acudir Antonio David Flores, Olga Moreno, alguns familiars paterns i els amics de la parella, el cantant Pitingo i la seua esposa. Este últim assegurava davant les càmeres que no anava a celebrar-se una festa posterior per motius laborals, però tan sols uns minuts després, tots els convidats ho celebraven en un conegut rostidor.

El context és important i, tal com ha exposat Miguel Ángel Nicolás, l’esdeveniment familiar en el qual Rocío Flores es va batejar, va rebre la Primera Comunió i es va confirmar, va tindre lloc en un escenari molt tibant entre els seus pares. “Antonio David presentava la demanda amb la qual reclamava la custòdia total de Rocío Flores, va anar en estes dates. Que és, a més, quan ha d’anar la mare amb la filla al jutjat i se sotmeten a una anàlisi psicosocial”, deia el periodista, subratllant que “estava en ple tràmit que la filla deixara la mare”.

Per primera vegada hem vist les còmplices imatges d’Antonio David Flores i la seua filla en un dia tan especial que, pel que sembla, mai havien vist la llum per petició del pare, ja que Rocío era menor d’edat en eixe moment. Un argument contra el qual s’ha mostrat molt crítica Alba Carrillo, qui assegura que Rocío Carrasco no sabia la data, no va ser convidada i no va donar la seua autorització per a esta celebració.

No obstant això, una diputada andalusa del Partit Popular ha confirmat en directe que no es necessita l’autorització de tots dos progenitors per a prendre els sagraments “per a entrar a l’església no cal demanar permís” i Rosa Benito ha tingut clar que Rocío Carrasco no haguera anat de cap manera.

Recordem que la data coincideix amb el moment en el qual Antonio David Flores estava sol·licitant la custòdia de Rocío i ella i la seua mare van haver de sotmetre’s a una anàlisi psicosocial per part de la Fiscalia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.