El misteri resolt del bateig de Rocío Flores, que ella volia evitar

 

Olga Moreno va soltar la bomba, Rocío Flores ho va confirmar i ‘Ya es mediodía Fresh’ ha aconseguit aclarir en exclusiva totes les incògnites sobre el baptisme, confirmació i comunió de la filla de Rocío Carrasco.

Des que Rocío Carrasco ha decidit trencar el seu silenci, cada dia que avança coneixem més detalls que ajuden a entendre la ruptura amb la seua filla Rocío Flores.

Un dels últims esdeveniments sobre el qual s’ha pogut bussejar és el bateig de la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, que s’ha convertit en un dels fets del passat reactivats per la polèmica.

Si bé no hi havia manera que Rocío Flores refrescara la memòria quan Joaquín Prat li insistia sobre este tema, ‘Ya es mediodia’ ha emés les imatges i ho ha contextualitzat en el conflicte de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

El calendari marcava el 15 de maig de 2012 quan Rocío Flores es vestia amb un bonic vestit estampat que va comprar al costat d’Olga per a rebre els tres sagraments junts.

A l’esdeveniment van acudir Antonio David Flores, Olga Moreno, alguns familiars paterns i els amics de la parella, el cantant Pitingo i la seua esposa. Este últim assegurava davant les càmeres que no anava a celebrar-se una festa posterior per motius laborals, però tan sols uns minuts després, tots els convidats ho celebraven en un conegut rostidor.

El context és important i, tal com ha exposat Miguel Ángel Nicolás, l’esdeveniment familiar en el qual Rocío Flores es va batejar, va rebre la Primera Comunió i es va confirmar, va tindre lloc en un escenari molt tibant entre els seus pares. «Antonio David presentava la demanda amb la qual reclamava la custòdia total de Rocío Flores, va anar en estes dates. Que és, a més, quan ha d’anar la mare amb la filla al jutjat i se sotmeten a una anàlisi psicosocial», deia el periodista, subratllant que «estava en ple tràmit que la filla deixara la mare».

Per primera vegada hem vist les còmplices imatges d’Antonio David Flores i la seua filla en un dia tan especial que, pel que sembla, mai havien vist la llum per petició del pare, ja que Rocío era menor d’edat en eixe moment. Un argument contra el qual s’ha mostrat molt crítica Alba Carrillo, qui assegura que Rocío Carrasco no sabia la data, no va ser convidada i no va donar la seua autorització per a esta celebració.

No obstant això, una diputada andalusa del Partit Popular ha confirmat en directe que no es necessita l’autorització de tots dos progenitors per a prendre els sagraments “per a entrar a l’església no cal demanar permís” i Rosa Benito ha tingut clar que Rocío Carrasco no haguera anat de cap manera.

Recordem que la data coincideix amb el moment en el qual Antonio David Flores estava sol·licitant la custòdia de Rocío i ella i la seua mare van haver de sotmetre’s a una anàlisi psicosocial per part de la Fiscalia.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.