El misteri resolt del bateig de Rocío Flores, que ella volia evitar

 

Olga Moreno va soltar la bomba, Rocío Flores ho va confirmar i ‘Ya es mediodía Fresh’ ha aconseguit aclarir en exclusiva totes les incògnites sobre el baptisme, confirmació i comunió de la filla de Rocío Carrasco.

Des que Rocío Carrasco ha decidit trencar el seu silenci, cada dia que avança coneixem més detalls que ajuden a entendre la ruptura amb la seua filla Rocío Flores.

Un dels últims esdeveniments sobre el qual s’ha pogut bussejar és el bateig de la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, que s’ha convertit en un dels fets del passat reactivats per la polèmica.

Si bé no hi havia manera que Rocío Flores refrescara la memòria quan Joaquín Prat li insistia sobre este tema, ‘Ya es mediodia’ ha emés les imatges i ho ha contextualitzat en el conflicte de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

El calendari marcava el 15 de maig de 2012 quan Rocío Flores es vestia amb un bonic vestit estampat que va comprar al costat d’Olga per a rebre els tres sagraments junts.

A l’esdeveniment van acudir Antonio David Flores, Olga Moreno, alguns familiars paterns i els amics de la parella, el cantant Pitingo i la seua esposa. Este últim assegurava davant les càmeres que no anava a celebrar-se una festa posterior per motius laborals, però tan sols uns minuts després, tots els convidats ho celebraven en un conegut rostidor.

El context és important i, tal com ha exposat Miguel Ángel Nicolás, l’esdeveniment familiar en el qual Rocío Flores es va batejar, va rebre la Primera Comunió i es va confirmar, va tindre lloc en un escenari molt tibant entre els seus pares. “Antonio David presentava la demanda amb la qual reclamava la custòdia total de Rocío Flores, va anar en estes dates. Que és, a més, quan ha d’anar la mare amb la filla al jutjat i se sotmeten a una anàlisi psicosocial”, deia el periodista, subratllant que “estava en ple tràmit que la filla deixara la mare”.

Per primera vegada hem vist les còmplices imatges d’Antonio David Flores i la seua filla en un dia tan especial que, pel que sembla, mai havien vist la llum per petició del pare, ja que Rocío era menor d’edat en eixe moment. Un argument contra el qual s’ha mostrat molt crítica Alba Carrillo, qui assegura que Rocío Carrasco no sabia la data, no va ser convidada i no va donar la seua autorització per a esta celebració.

No obstant això, una diputada andalusa del Partit Popular ha confirmat en directe que no es necessita l’autorització de tots dos progenitors per a prendre els sagraments “per a entrar a l’església no cal demanar permís” i Rosa Benito ha tingut clar que Rocío Carrasco no haguera anat de cap manera.

Recordem que la data coincideix amb el moment en el qual Antonio David Flores estava sol·licitant la custòdia de Rocío i ella i la seua mare van haver de sotmetre’s a una anàlisi psicosocial per part de la Fiscalia.

Últimes notícies

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.