Mor Jordi Rebellón, famós pel seu paper del doctor Vilches en ‘Hospital central’

 

L’actor Jordi Rebellón ha mort este dimecres, 8 de setembre, als 64 anys. El famós intèrpret, un dels rostres més reconeguts de la televisió a Espanya, ha mort després de patir un ictus.

“Des de Garay Talent hem de comunicar la trista notícia de la defunció del nostre representat i amic Jordi Rebellón. Sempre estaràs en els nostres cors. Volem enviar una abraçada enorme a tota la seua família i amics. Descansa en pau”, és el missatge que ha publicat la seua agència de representació, Garay Talent.

 

Ràpidament, molts amics i companys de professió han lamentat la seua mort.

 

El paper que més notorietat li va donar a Rebellón en la pantalla petita va ser el del doctor Vilches de ‘Hospital Central’, el drama mèdic que va emetre Telecinco entre l’any 2000 i el 2012. Anteriorment havia treballat en altres ficcions d’èxit com a ‘Médico de família’.

Encara que els seus orígens es troben en el teatre, l’intèrpret va triomfar en la pantalla petita. El seu primer paper en una sèrie d’èxit va ser també com a doctor en ‘Médico de Família‘.

Encara que el seu reconeixement va arribar amb ‘Hospital Central’. «Inicialment estava previst que interpretara un altre paper, però després vaig aconseguir este. Vilches és un personatge cínic i dur, amb un particular sentit de l’humor, però al mateix temps té moments de tristesa. Molt humans i tendres, i això dona moltes possibilitats», va explicar en una entrevista en 2002 amb ABC sobre el paper que li va fer el salt a la fama.

«Hauré d’estar-li sempre agraït a Vilches perquè m’ha donat l’oportunitat de demostrar les meues condicions com a actor i que se’m conega. Supose que també serà difícil llevar-m’ho de damunt», va afegir.

 

Trajectòria

 

Entre els seus últims projectes en televisió es troben les sèries ‘Servir i protegir’ i ‘Mercado central’, totes dos de TVE. A més, l’any 2015 va participar en la setzena temporada de ‘Cuentáme cómo pasó‘ per a donar vida a José Ignacio, l’amo d’Inés i Toni.

Les seues últimes obres van ser ‘El funeral‘, en la qual va compartir protagonisme amb Concha Velasco o ‘La dura vida d’un catalan en Madrid’. A

més, el mes vinent d’octubre anava a tornar a pujar-se a les taules amb ‘Comedia sexual de una noche de verano’, l’adaptació de l’obra de Woody Allen que s’anava a representar a Las Palmas de Gran Canaria. “Continuarem informant . Això acaba de començar“, va dir als seus fans.

L’última vegada que li vam veure en un acte públic va ser el passat 7 de juliol, quan va acudir al costat d’altres companys a l’estrena de ‘¡Viva la Pepa!’, protagonitzada per l’actriu Pepa Rus. Jordi, que en 2015 va publicar el llibre ‘Yo quise ser Supermán’ amb el qual va voler retre homenatge al seu pare, va participar en huit pel·lícules, 19 sèries de televisió i 17 obres de teatre, a més de diversos curtmetratges.

Va estudiar Interpretació a l’Escola d’Actors de Barcelona i Musical Amèrica en Estudis Isadora, a més de Balls de Saló. També es va preparar en Canto i Veu en l’Associació d’Actors Professionals de Catalunya i en Anàlisis Escèniques i Interpretació en l’Institut de Teatre P. Plaella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.