11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mor Jordi Rebellón, famós pel seu paper del doctor Vilches en ‘Hospital central’

 

L’actor Jordi Rebellón ha mort este dimecres, 8 de setembre, als 64 anys. El famós intèrpret, un dels rostres més reconeguts de la televisió a Espanya, ha mort després de patir un ictus.

“Des de Garay Talent hem de comunicar la trista notícia de la defunció del nostre representat i amic Jordi Rebellón. Sempre estaràs en els nostres cors. Volem enviar una abraçada enorme a tota la seua família i amics. Descansa en pau”, és el missatge que ha publicat la seua agència de representació, Garay Talent.

 

Ràpidament, molts amics i companys de professió han lamentat la seua mort.

 

El paper que més notorietat li va donar a Rebellón en la pantalla petita va ser el del doctor Vilches de ‘Hospital Central’, el drama mèdic que va emetre Telecinco entre l’any 2000 i el 2012. Anteriorment havia treballat en altres ficcions d’èxit com a ‘Médico de família’.

Encara que els seus orígens es troben en el teatre, l’intèrpret va triomfar en la pantalla petita. El seu primer paper en una sèrie d’èxit va ser també com a doctor en ‘Médico de Família‘.

Encara que el seu reconeixement va arribar amb ‘Hospital Central’. «Inicialment estava previst que interpretara un altre paper, però després vaig aconseguir este. Vilches és un personatge cínic i dur, amb un particular sentit de l’humor, però al mateix temps té moments de tristesa. Molt humans i tendres, i això dona moltes possibilitats», va explicar en una entrevista en 2002 amb ABC sobre el paper que li va fer el salt a la fama.

«Hauré d’estar-li sempre agraït a Vilches perquè m’ha donat l’oportunitat de demostrar les meues condicions com a actor i que se’m conega. Supose que també serà difícil llevar-m’ho de damunt», va afegir.

 

Trajectòria

 

Entre els seus últims projectes en televisió es troben les sèries ‘Servir i protegir’ i ‘Mercado central’, totes dos de TVE. A més, l’any 2015 va participar en la setzena temporada de ‘Cuentáme cómo pasó‘ per a donar vida a José Ignacio, l’amo d’Inés i Toni.

Les seues últimes obres van ser ‘El funeral‘, en la qual va compartir protagonisme amb Concha Velasco o ‘La dura vida d’un catalan en Madrid’. A

més, el mes vinent d’octubre anava a tornar a pujar-se a les taules amb ‘Comedia sexual de una noche de verano’, l’adaptació de l’obra de Woody Allen que s’anava a representar a Las Palmas de Gran Canaria. “Continuarem informant . Això acaba de començar“, va dir als seus fans.

L’última vegada que li vam veure en un acte públic va ser el passat 7 de juliol, quan va acudir al costat d’altres companys a l’estrena de ‘¡Viva la Pepa!’, protagonitzada per l’actriu Pepa Rus. Jordi, que en 2015 va publicar el llibre ‘Yo quise ser Supermán’ amb el qual va voler retre homenatge al seu pare, va participar en huit pel·lícules, 19 sèries de televisió i 17 obres de teatre, a més de diversos curtmetratges.

Va estudiar Interpretació a l’Escola d’Actors de Barcelona i Musical Amèrica en Estudis Isadora, a més de Balls de Saló. També es va preparar en Canto i Veu en l’Associació d’Actors Professionals de Catalunya i en Anàlisis Escèniques i Interpretació en l’Institut de Teatre P. Plaella.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.