13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Nagore Robles i Sandra Barneda treballaran juntes en ‘MYHYV’

L'exparella va acabar amb la relació recentment, després de 3 anys juntes

L’exparella ha trencat recentment, després de 3 anys de relació | TELECINCO

 

Nagore Robles no passa pel seu millor moment. Després de la suposada recent ruptura amb la seua parella des de fa tres anys –Sandra Barneda– la col·laboradora de ‘MYHYV’ estaria travessant un moment delicat professionalment parlant. Després de molt de temps perseguint el somni de convertir-se en presentadora, Nagore hauria estat a punt de tocar eixa possibilitat davant de la imminent baixa per maternitat de la que disfrutarà la presentadora de ‘MYHYV’ Toñi Moreno i, amb això, Nagore esperava ser la substituta durant el temps que Toñi estiguera absent.

 

Però el seu objectiu hauria quedat truncat ja que, segons apunta la revista ‘Lecturas’, la col·laboradora s’hauria sotmés a les proves per a la candidatura del nou lloc de treball com a presentadora, gravant un programa pilot, que al final no hauria acabat de quallar. És per això que els responsables de Mediaset haurien decidit prescindir d’ella com a presentadora i buscar una altra opció.

 

Sandra Barneda presentarà ‘MYHYV’

Nagore Robles i Sandra Barneda estan juntes i felices

Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació | INSTAGRAM

 

I eixa opció, per si no en tinguera ja prou, serà ni més ni menys que la seua suposada exparella Sandra Barneda, que substituirà a Toñi Moreno durant la seua absència. Fer i fet, l’exparella es vorà obligada a treballar junta i vore’s les cares cada dia en el plató de ‘MYHYV’, mantenint la compostura i acceptant el rol de presentadora–col·laboradora, que ja havien experimentat anteriorment en els debats de ‘Supervivientes’, quan encara eren parella.

 

Esta nova situació suposa una decepció professional per a Nagore, a l’hora que li crea una situació incòmoda, en haver de treballar diàriament amb la persona amb qui acaba de trencar, que al mateix temps li ha llevat la possibilitat de convertir-se en presentadora. Ara, vorem com aprenen a gestionar en el seu dia a dia el nou rol a on s’han ficat, tant l’una com l’altre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.