Nagore Robles i Sandra Barneda treballaran juntes en ‘MYHYV’

L'exparella va acabar amb la relació recentment, després de 3 anys juntes

L’exparella ha trencat recentment, després de 3 anys de relació | TELECINCO

 

Nagore Robles no passa pel seu millor moment. Després de la suposada recent ruptura amb la seua parella des de fa tres anys –Sandra Barneda– la col·laboradora de ‘MYHYV’ estaria travessant un moment delicat professionalment parlant. Després de molt de temps perseguint el somni de convertir-se en presentadora, Nagore hauria estat a punt de tocar eixa possibilitat davant de la imminent baixa per maternitat de la que disfrutarà la presentadora de ‘MYHYV’ Toñi Moreno i, amb això, Nagore esperava ser la substituta durant el temps que Toñi estiguera absent.

 

Però el seu objectiu hauria quedat truncat ja que, segons apunta la revista ‘Lecturas’, la col·laboradora s’hauria sotmés a les proves per a la candidatura del nou lloc de treball com a presentadora, gravant un programa pilot, que al final no hauria acabat de quallar. És per això que els responsables de Mediaset haurien decidit prescindir d’ella com a presentadora i buscar una altra opció.

 

Sandra Barneda presentarà ‘MYHYV’

Nagore Robles i Sandra Barneda estan juntes i felices

Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació | INSTAGRAM

 

I eixa opció, per si no en tinguera ja prou, serà ni més ni menys que la seua suposada exparella Sandra Barneda, que substituirà a Toñi Moreno durant la seua absència. Fer i fet, l’exparella es vorà obligada a treballar junta i vore’s les cares cada dia en el plató de ‘MYHYV’, mantenint la compostura i acceptant el rol de presentadora–col·laboradora, que ja havien experimentat anteriorment en els debats de ‘Supervivientes’, quan encara eren parella.

 

Esta nova situació suposa una decepció professional per a Nagore, a l’hora que li crea una situació incòmoda, en haver de treballar diàriament amb la persona amb qui acaba de trencar, que al mateix temps li ha llevat la possibilitat de convertir-se en presentadora. Ara, vorem com aprenen a gestionar en el seu dia a dia el nou rol a on s’han ficat, tant l’una com l’altre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.