Nagore Robles i Sandra Barneda treballaran juntes en ‘MYHYV’

L'exparella va acabar amb la relació recentment, després de 3 anys juntes

L’exparella ha trencat recentment, després de 3 anys de relació | TELECINCO

 

Nagore Robles no passa pel seu millor moment. Després de la suposada recent ruptura amb la seua parella des de fa tres anys –Sandra Barneda– la col·laboradora de ‘MYHYV’ estaria travessant un moment delicat professionalment parlant. Després de molt de temps perseguint el somni de convertir-se en presentadora, Nagore hauria estat a punt de tocar eixa possibilitat davant de la imminent baixa per maternitat de la que disfrutarà la presentadora de ‘MYHYV’ Toñi Moreno i, amb això, Nagore esperava ser la substituta durant el temps que Toñi estiguera absent.

 

Però el seu objectiu hauria quedat truncat ja que, segons apunta la revista ‘Lecturas’, la col·laboradora s’hauria sotmés a les proves per a la candidatura del nou lloc de treball com a presentadora, gravant un programa pilot, que al final no hauria acabat de quallar. És per això que els responsables de Mediaset haurien decidit prescindir d’ella com a presentadora i buscar una altra opció.

 

Sandra Barneda presentarà ‘MYHYV’

Nagore Robles i Sandra Barneda estan juntes i felices

Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació | INSTAGRAM

 

I eixa opció, per si no en tinguera ja prou, serà ni més ni menys que la seua suposada exparella Sandra Barneda, que substituirà a Toñi Moreno durant la seua absència. Fer i fet, l’exparella es vorà obligada a treballar junta i vore’s les cares cada dia en el plató de ‘MYHYV’, mantenint la compostura i acceptant el rol de presentadora–col·laboradora, que ja havien experimentat anteriorment en els debats de ‘Supervivientes’, quan encara eren parella.

 

Esta nova situació suposa una decepció professional per a Nagore, a l’hora que li crea una situació incòmoda, en haver de treballar diàriament amb la persona amb qui acaba de trencar, que al mateix temps li ha llevat la possibilitat de convertir-se en presentadora. Ara, vorem com aprenen a gestionar en el seu dia a dia el nou rol a on s’han ficat, tant l’una com l’altre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.