Nagore Robles i Sandra Barneda treballaran juntes en ‘MYHYV’

L'exparella va acabar amb la relació recentment, després de 3 anys juntes

L’exparella ha trencat recentment, després de 3 anys de relació | TELECINCO

 

Nagore Robles no passa pel seu millor moment. Després de la suposada recent ruptura amb la seua parella des de fa tres anys –Sandra Barneda– la col·laboradora de ‘MYHYV’ estaria travessant un moment delicat professionalment parlant. Després de molt de temps perseguint el somni de convertir-se en presentadora, Nagore hauria estat a punt de tocar eixa possibilitat davant de la imminent baixa per maternitat de la que disfrutarà la presentadora de ‘MYHYV’ Toñi Moreno i, amb això, Nagore esperava ser la substituta durant el temps que Toñi estiguera absent.

 

Però el seu objectiu hauria quedat truncat ja que, segons apunta la revista ‘Lecturas’, la col·laboradora s’hauria sotmés a les proves per a la candidatura del nou lloc de treball com a presentadora, gravant un programa pilot, que al final no hauria acabat de quallar. És per això que els responsables de Mediaset haurien decidit prescindir d’ella com a presentadora i buscar una altra opció.

 

Sandra Barneda presentarà ‘MYHYV’

Nagore Robles i Sandra Barneda estan juntes i felices

Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació | INSTAGRAM

 

I eixa opció, per si no en tinguera ja prou, serà ni més ni menys que la seua suposada exparella Sandra Barneda, que substituirà a Toñi Moreno durant la seua absència. Fer i fet, l’exparella es vorà obligada a treballar junta i vore’s les cares cada dia en el plató de ‘MYHYV’, mantenint la compostura i acceptant el rol de presentadora–col·laboradora, que ja havien experimentat anteriorment en els debats de ‘Supervivientes’, quan encara eren parella.

 

Esta nova situació suposa una decepció professional per a Nagore, a l’hora que li crea una situació incòmoda, en haver de treballar diàriament amb la persona amb qui acaba de trencar, que al mateix temps li ha llevat la possibilitat de convertir-se en presentadora. Ara, vorem com aprenen a gestionar en el seu dia a dia el nou rol a on s’han ficat, tant l’una com l’altre.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau una xarxa amb ramificació a Alacant que va falsificar dades per a regularitzar a 5.000 migrants

La Policia Nacional i Vigilància Duanera han desarticulat una organització amb base en Saragossa i ramificacions a Alacant, Múrcia i Osca. L'operació s'ha saldat amb 61 detinguts, 18 d'ells integrants de la trama i la resta clients.

Compromís acusa a Catalá i al Govern per la crisi de Rodalia: ‘ens han portat al caos’

Papi Robles qualifica d'irresponsable la gestió de la crisi de Rodalia i culpa a María José Catalá i al Govern central. Critica el tall d'arribades a l'Estació del Nord en horari de mascletà i planteja perimetrar la zona per a evitar aglomeracions.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per un suposat frau amb bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en la investigació sobre presumptes irregularitats en els bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la seu de Facpyme.

Presó per a un home de 43 anys per tres agressions sexuals a menors a València

La Policia Nacional va detindre a València a un home de 43 anys i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó per tres agressions sexuals a menors. Se li imputa també pornografia infantil després de la troballa de material incriminatori en el seu domicili i s'han detectat cinc suposades víctimes.

La calor de l’Atlàntic i el Mediterrani va intensificar un 40% la DANA de València

Un estudi del BSC-CNS conclou que les temperatures anòmales de l'Atlàntic Nord i del Mediterrani van reforçar en un 40% la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. L'Atlàntic va aportar de manera específica un 15% addicional a la intensitat de les pluges.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció entorn dels bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional per una investigació de presumpta corrupció lligada als bons consum de 2022 i 2023 a la província d'Alacant. Les perquisicions se centren en una vintena de municipis.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per cremar a la seua parella, de 49. L'home presenta diverses cremades i roman molt greu a l'Hospital La Fe.

Thomas Partey pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació

El jugador del Vila-real pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació que eleven a set les imputacions per part de tres dones. La seua advocada va confirmar la postura en una primera audiència a Londres; la pròxima vista serà a l'abril i el futbolista roman en llibertat sota fiança des de setembre