Nagore Robles i Sandra Barneda treballaran juntes en ‘MYHYV’

L'exparella va acabar amb la relació recentment, després de 3 anys juntes

L’exparella ha trencat recentment, després de 3 anys de relació | TELECINCO

 

Nagore Robles no passa pel seu millor moment. Després de la suposada recent ruptura amb la seua parella des de fa tres anys –Sandra Barneda– la col·laboradora de ‘MYHYV’ estaria travessant un moment delicat professionalment parlant. Després de molt de temps perseguint el somni de convertir-se en presentadora, Nagore hauria estat a punt de tocar eixa possibilitat davant de la imminent baixa per maternitat de la que disfrutarà la presentadora de ‘MYHYV’ Toñi Moreno i, amb això, Nagore esperava ser la substituta durant el temps que Toñi estiguera absent.

 

Però el seu objectiu hauria quedat truncat ja que, segons apunta la revista ‘Lecturas’, la col·laboradora s’hauria sotmés a les proves per a la candidatura del nou lloc de treball com a presentadora, gravant un programa pilot, que al final no hauria acabat de quallar. És per això que els responsables de Mediaset haurien decidit prescindir d’ella com a presentadora i buscar una altra opció.

 

Sandra Barneda presentarà ‘MYHYV’

Nagore Robles i Sandra Barneda estan juntes i felices

Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació | INSTAGRAM

 

I eixa opció, per si no en tinguera ja prou, serà ni més ni menys que la seua suposada exparella Sandra Barneda, que substituirà a Toñi Moreno durant la seua absència. Fer i fet, l’exparella es vorà obligada a treballar junta i vore’s les cares cada dia en el plató de ‘MYHYV’, mantenint la compostura i acceptant el rol de presentadora–col·laboradora, que ja havien experimentat anteriorment en els debats de ‘Supervivientes’, quan encara eren parella.

 

Esta nova situació suposa una decepció professional per a Nagore, a l’hora que li crea una situació incòmoda, en haver de treballar diàriament amb la persona amb qui acaba de trencar, que al mateix temps li ha llevat la possibilitat de convertir-se en presentadora. Ara, vorem com aprenen a gestionar en el seu dia a dia el nou rol a on s’han ficat, tant l’una com l’altre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.