Netflix estrena este divendres la sèrie documental sobre el crim d’Alcàsser

Desirée, Miriam i Antonia, les tres xiquetes víctimes del crim d’Alcàsser | Cedida

 

La plataforma Netflix estrena este divendres, 14 de juny, la sèrie documental ‘El cas Alcàsser’. L’assassinat de Miriam García, Toñi Gómez i Desirée Hernández a finals dels anys 90 en Alcàsser va marcar un abans i un després en la societat espanyola. El documental comptarà amb cinc capítols d’una hora de duració aproximadament. ‘Desaparecidas’, ‘Un crimen’, ‘Teorías’, ‘El juicio’ i ‘Un final’, seran els seus títols.  

 

 

Després de 25 anys del succés, el documental produït per Ramon Campos i dirigit per Elías León veu la llum per a oferir noves imàtgens i nous testimonis de persones que no s’havien manifestat, així com noves imàtgens del juí que estaven desaparegudes. «Noves entrevistes i una revisió actualitzada de les proves aporten llum sobre els assassinats de tres jóvens d’Alcàsser en 1992 i la commoció que va suposar per a Espanya», afegix Netflix en la descripció.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.