Netflix estrena este divendres la sèrie documental sobre el crim d’Alcàsser

Desirée, Miriam i Antonia, les tres xiquetes víctimes del crim d’Alcàsser | Cedida

 

La plataforma Netflix estrena este divendres, 14 de juny, la sèrie documental ‘El cas Alcàsser’. L’assassinat de Miriam García, Toñi Gómez i Desirée Hernández a finals dels anys 90 en Alcàsser va marcar un abans i un després en la societat espanyola. El documental comptarà amb cinc capítols d’una hora de duració aproximadament. ‘Desaparecidas’, ‘Un crimen’, ‘Teorías’, ‘El juicio’ i ‘Un final’, seran els seus títols.  

 

 

Després de 25 anys del succés, el documental produït per Ramon Campos i dirigit per Elías León veu la llum per a oferir noves imàtgens i nous testimonis de persones que no s’havien manifestat, així com noves imàtgens del juí que estaven desaparegudes. «Noves entrevistes i una revisió actualitzada de les proves aporten llum sobre els assassinats de tres jóvens d’Alcàsser en 1992 i la commoció que va suposar per a Espanya», afegix Netflix en la descripció.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.