17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Netflix estrena este divendres la sèrie documental sobre el crim d’Alcàsser

Desirée, Miriam i Antonia, les tres xiquetes víctimes del crim d’Alcàsser | Cedida

 

La plataforma Netflix estrena este divendres, 14 de juny, la sèrie documental ‘El cas Alcàsser’. L’assassinat de Miriam García, Toñi Gómez i Desirée Hernández a finals dels anys 90 en Alcàsser va marcar un abans i un després en la societat espanyola. El documental comptarà amb cinc capítols d’una hora de duració aproximadament. ‘Desaparecidas’, ‘Un crimen’, ‘Teorías’, ‘El juicio’ i ‘Un final’, seran els seus títols.  

 

 

Després de 25 anys del succés, el documental produït per Ramon Campos i dirigit per Elías León veu la llum per a oferir noves imàtgens i nous testimonis de persones que no s’havien manifestat, així com noves imàtgens del juí que estaven desaparegudes. «Noves entrevistes i una revisió actualitzada de les proves aporten llum sobre els assassinats de tres jóvens d’Alcàsser en 1992 i la commoció que va suposar per a Espanya», afegix Netflix en la descripció.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.